Kunnen er niet wat meer Gephard's naar binnen geschoven worden?quote:
Dan nog, hoezo mag Poetin Oekraïne annexeren als de NAVO niet doet wat Poetin wil binnen de NAVO grenzen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:23 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik had me al verontschuldigd. Het was geen ultimatum, alleen onze eigen pers en onze leiders hebben het een ultimatum genoemd.
Het was een conceptverdrag, en het was zo onbespreekbaar voor het Westen dat ze het tot ultimatum bombardeerden en het niet serieus namen. En dat is ontzettend kinderachtig voor mensen die zich de leiders van de wereld noemen.
Dat maakt die hele Ian Bremmer en zijn Eurasia Group wel direct heel curieus.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:14 schreef Tijger_m het volgende:
Edit: Ik zie dat Musk het ontkent heeft. Soit, ik ga er van uit dat hij hierin de waarheid spreekt.
Nog vroeg lijkt me? Volgende week dinsdag nog 19 graden in Kherson.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:17 schreef kevinrsd het volgende:
[..]
Winter incoming dus gaat weinig meer gebeuren
Dit kan SpaceX de kop kosten. Als ze de ITAR intrekken, dan is het klaar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:16 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Klink on Amerikaans, een bedrijf nationaliseren. Is dat onlangs nog gebeurd?
Drie jaar maar? Wut?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:13 schreef speknek het volgende:
[..]
[ twitter ]
Helemaal thuis bij de MAGAs
Waarom precies?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:18 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Dat maakt die hele Ian Bremmer wel direct heel curieus.
Dus de Oekraïners die starlink steeds minder kunnen gebruiken is gewoon een bewussie van meneer Musk?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:53 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Elon blijkt een landverrader, wie had dat gedacht.
Als je aanneemt dat Musk niet loog, dan neem je aan dat Ian hierover loog. Of de journalist van Vice, maar dat zou helemaal nergens op slaan.quote:
Het modderseizoen is volgens mij al wel begonnen maar echt winter vanaf November zo'n beetjequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:18 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Nog vroeg lijkt me? Volgende week dinsdag nog 19 graden in Kherson.
Ik ben daar erg benieuwd naar. Ik weet wel dat pro-rus groepen op telegram zich helemaal rijk rekenen, alsof rus soldaten een perk hebben die ze immuun maakt voor de winter ofzo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:17 schreef kevinrsd het volgende:
[..]
Winter incoming dus gaat weinig meer gebeuren
Das speculatie. Ik las ook dat de Russen een nieuwe EW systeem gingen gebruiken recentelijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus de Oekraïners die starlink steeds minder kunnen gebruiken is gewoon een bewussie van meneer Musk?
Vermoeiend ditquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:21 schreef Slayage het volgende:
Weten we nu ook waar Elon musk's vredesplan vandaan komt. Hem is ongetwijfeld een worst voorgehouden door Putler.
[ twitter ]
Niet per se. Als Musk als grootspraak heeft gezegd dat hij met Poetin heeft gepraat, dan liegt er in deze kwestie niemand.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:20 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Als je aanneemt dat Musk niet loog, dan neem je aan dat Ian hierover loog. Of de journalist van Vice, maar dat zou helemaal nergens op slaan.
Toevallig ook nog een idee van de temp s 'nachts?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:18 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Nog vroeg lijkt me? Volgende week dinsdag nog 19 graden in Kherson.
Haha, dit is dan wel weer grappig.quote:In March 2016, Bremmer sent a weekly note to clients where he unintentionally came up with the "America First" slogan used by Donald Trump.
Bremmer used the term to help explain Trump’s foreign policy views and not as a campaign slogan.
A few weeks later, New York Times reporters David Sanger and Maggie Haberman, both of whom receive Bremmer's weekly note, conducted Trump’s first foreign policy interview and asked him if he would describe himself as an isolationist. He said no. They then asked Trump if he considered himself an adherent of America First. Trump said yes[41] and liked the term so much he started using it himself. Haberman later credited Bremmer with coming up with “America First” to describe Trump’s foreign policy.[42]
Meestal wel. Niet altijdquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:22 schreef kevinrsd het volgende:
[..]
Vermoeiend ditLees je de posts voor je weleens?
Josef Luns zou zeggen: "dat is bepaaldelijk zeer wel mogelijk."quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niet per se. Als Musk als grootspraak heeft gezegd dat hij met Poetin heeft gepraat, dan liegt er in deze kwestie niemand.
Ik vind hem een fascinerende kerel. Vooral wat hij met SpaceX heeft gedaan. Jammer dat nu hij veel centen heeft hij een autoritaire eikel is geworden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:22 schreef Perrin het volgende:
Elon is de nieuwe Trump. Ik wou dat we die narcist niet zo veel aandacht schonken.
Op een of andere manier fascineert dat soort egomane autoritaire rijke eikels veel mensen.
Kwam van rybar, die pro-rus die die kaarten maakt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:22 schreef Slayage het volgende:
een nieuwe EW systeem gingen gebruiken recentelijk
Fair enough, dat is ook nog een optie.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:22 schreef Monolith het volgende:
Niet per se. Als Musk als grootspraak heeft gezegd dat hij met Poetin heeft gepraat, dan liegt er in deze kwestie niemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |