quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:28 schreef KingRoland het volgende:
Liever een Aziaat in de OP het is alweer een tijdje geleden
Uncanny Valley gevoel krijg ik ervan.quote:
De griezelvallei is een denkbeeld dat gebruikt wordt om te visualiseren dat er op een bepaald punt een afkeer ontstaat voor een humanoïde robot naarmate hij sterker op een echte mens lijkt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uncanny Valley gevoel krijg ik ervan.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De griezelvallei is een denkbeeld dat gebruikt wordt om te visualiseren dat er op een bepaald punt een afkeer ontstaat voor een humanoïde robot naarmate hij sterker op een echte mens lijkt.
Vandaag toch weer iets geleerd op de valreep
We praten hier Nederlands.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uncanny Valley gevoel krijg ik ervan.
Door dat woord krijg ik nostalgische gevoelens naar die griezelshows op tv voor kinderen, Eerie Indiana en R.L. Stine's Kippenvel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Een griezelvallei gevoel is echt veel leuker dan de Engelse tegenhanger.
Jeetje. Hopelijk wel een lekker koekje erbij?quote:
Al gereageerd in m'n Haaland topic ? Net zoals in 2007 weer eens de eerste die er één over opende. Destijds over ene Messi.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij twijfel kan je beter zijn topics gewoon niet aanklikken, in het beste geval is het een gekopieerd artikel over iets irrelevants in het slechtste geval woordendiarree
Overigens kwam ik wel degelijk in het topic om makkelijk te scoren dus ik voel mij een beetje op mijn plek gezet door @:littlerabbit , maar goed een echte spits kopt zo’n kansje in.
Tompouce al in tha housequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jeetje. Hopelijk wel een lekker koekje erbij?
Je bent zelf een koekje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jeetje. Hopelijk wel een lekker koekje erbij?
Wat voor pesto?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:38 schreef fetX het volgende:
Zojuist een heerlijke pasta met zelfgemaakte pesto gemaakt @:drizzt_dourden
Pesto van kwetsbare users.quote:
Thanks, popje.quote:
Ik dacht dat je onderhand wel door zou hebben dat er nogal wat "mensen met een rugzakje" posten hier, zeker de laatste tijd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe hebben jullie de energie om dusdanig vermoeiend te zijn op een dinsdagmiddag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |