Krieltjes met een medium biefstuk. Stukje kaas toe.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Spinaziequote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Zou jij moeten weten als konijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe is spinazie een maaltijd, of eet jij daadwerkelijk enkel spinazie dan?
Wat kut.
Heb jij ook wel eens in een groot conferentieoord gezeten waar je verdwaald bent?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoveel gegeten, zoveel gedronken, zoveel... Mijn hemel, all-inclusive krijgt daar echt een andere dimensie.
Mij niet gelukt helaas toch niet afdoende gedronken kennelijkquote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb jij ook wel eens in een groot conferentieoord gezeten waar je verdwaald bent?
Ik ben een keer in zo'n conferentiedinges geweest met allemaal van die ziekenhuislijnen, maar na een bepaalde hoeveelheid drank zijn die toch helemaal niet logisch.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mij niet gelukt helaas toch niet afdoende gedronken kennelijk
Jij bent af met je all-inclusive.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe is spinazie een maaltijd, of eet jij daadwerkelijk enkel spinazie dan?
Wat kut.
Hoe maak jij een goeie jus van burgervlees?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij bent af met je all-inclusive.
Spinazie met aardappels, goeie jus en burger. Lekker hoor.
Geen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe maak jij een goeie jus van burgervlees?
Omdat ik meega met een bedrijfsfeest? Nee is goed.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, dat had ik gemist.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat ik meega met een bedrijfsfeest? Nee is goed.
Ah, jammer. Ik hoopte op een of andere geheime gouden tip.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen.
Vooraf gemaakt, nu uit de vriezer gehaald.
Hemels voer echt waarquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, helaas.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ah, jammer. Ik hoopte op een of andere geheime gouden tip.
quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Pisces29 is duidelijk geen culinair wonder.
Wel allemaal dingen waar ik nog nooit aan gedacht had. Bedankt, of zoiets denk ik!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[ twitter ]
Ah dit is dus het HLF8 publiek. Ik ben fan.
Al is die blonde (Rutger GeenStijl) inderdaad een broodmongool.
Wat zijn dat voor vogels?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel allemaal dingen waar ik nog nooit aan gedacht had. Bedankt, of zoiets denk ik!
IK HEB TROUWENS MIJN LIDL-VOGELS NOG STEEDS NIET!!!!
Context?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:19 schreef KingRoland het volgende:
Hoe toekomstbestendig is cloud technologie? @:tarado @:lange_lans
Woordle6 277 4/6quote:Op donderdag 13 oktober 2022 07:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 481 6/6
⬛🟩⬛⬛⬛
⬛🟩🟨⬛⬛
🟩🟩⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Kutwoord
Woordle6 277 5/6
🟨⬛⬛🟨⬛⬛
🟩⬛⬛⬛⬛⬛
🟩⬛⬛⬛🟨⬛
🟩🟩🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Kutwoord
Strijder.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 07:17 schreef Speedfight het volgende:
Woordle 481 4/6
⬛🟨🟨⬛⬛
🟩🟩⬛⬛⬛
🟨⬛⬛⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 277 5/6
⬛🟩🟩🟨⬛⬛
⬛🟩🟩🟨⬛🟩
🟩🟩🟩🟩⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:oriente