Nah mijn opmerking sloeg nergens op, maar ik was je gewoon aan het plagen. Ik hoop dat je een fijne dag hebt.quote:
Ik snap wat je zegt inderdaad, maar zou het voor zulke mensen niet logisch zijn om dan tenminste tot iets boven parallel te squatten, of zelfs nog iets minder diep dan dit. Dit waren echt quarter squats of zelfs nog iets minder, dan vraag ik me af of dat zin zou hebben voor basketballers/volleyballers etc.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nah mijn opmerking sloeg nergens op, maar ik was je gewoon aan het plagen. Ik hoop dat je een fijne dag hebt.
Op werk word ik nooit tegengesproken dus beter dan hier.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Nah je opmerking sloeg nergens op, maar ik was je gewoon aan het plagen. Ik hoop dat je een fijne dag hebt
Tijd om al de gejatte stokken weer in te leveren.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
FOK!stok topic is dood. Erg jammer.
Flitsbezorgersquote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:52 schreef fetX het volgende:
Ik heb ongelooflijk weinig zin om boodschappen te doen zo.
Ter info.
Ik ook. Kutregen hier.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:52 schreef fetX het volgende:
Ik heb ongelooflijk weinig zin om boodschappen te doen zo.
Ter info.
Pizza en salade.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Ik ga vanavond weer een keer erwtensoep eten denk ik. Vriendin is met vakantie dus volledig afblazen is geoorloofd.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Gaat heenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Tijd om al de gejatte stokken weer in te leveren.
@:djmo
Misschien kun je je even normaal gedragen tegen de users in dit topic! Als je zo doorgaat, dan zal ik je met alle plezier een ban aansmeren!quote:
Denk je dat Feyenoord gaat winnen vanavond?quote:
Het is inmiddels goed gekomen, ik ben veilig thuis gekomenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Excuus voor de verlate steunbetuiging maar was inslaap gevallen.
Is het goedgekomen?
Ha ha Dank je.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Goedemorgen Tong, van harte gefeliciteerd.
VBL / tong80 is jarig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |