SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:21 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Een human wave strategie van steeds kleine groepjes van 100 naar het front te sturen die dan in de pan gehakt worden![]()
[ twitter ]
Daarom TT change - had ik mezelf ook al bedachtquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:42 schreef Raw85 het volgende:
Russische regime/leger wellicht, niet alle Russen lijkt me.
Dit soort cijfers zijn gewoon niet normaal. Dit zijn 3 legioenen in het Teutenborgerwald aantallen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende: [..] De meeste hebben geen wapens. Dit zagen ze al rondom Kiev destijds.
Als Zuid-Korea 200 stuks self propelled artillery stuurt, dan gaan Noord-Korea niet gelijk de aanval inzetten. Het is minder dan 10% van wat Zuid-Korea heeft.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:18 schreef HSG het volgende:
[..]
Waarom? Ze liggen continue onder dreiging van Noord-Korea en die worden ook steeds vervelender.
Dat Europa en de VS wapens sturen vind ik zeer begrijpelijk. Maar verwachten dat landen aan de andere kant van de wereld hulp/wapens gaan sturen gaat me te ver. Zou mooi zijn als dat gebeurt, maar niet meer dan dat. Vind ik dan he.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:46 schreef polderturk het volgende:
[..]
Als Zuid-Korea 200 stuks self propelled artillery stuurt, dan gaan Noord-Korea niet gelijk de aanval inzetten. Het is minder dan 10% van wat Zuid-Korea heeft.
Waarom zouden ze ook?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:54 schreef Frutsel het volgende:
Zuid Amerika hoor je zeker niet veel, Afrika ook niet
De VS ligt niet per se dichter bij Oekraïne dan Zuid-Korea hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat Europa en de VS wapens sturen vind ik zeer begrijpelijk. Maar verwachten dat landen aan de andere kant van de wereld hulp/wapens gaan sturen gaat me te ver. Zou mooi zijn als dat gebeurt, maar niet meer dan dat. Vind ik dan he.
Australië is het niet met je eens.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat Europa en de VS wapens sturen vind ik zeer begrijpelijk. Maar verwachten dat landen aan de andere kant van de wereld hulp/wapens gaan sturen gaat me te ver. Zou mooi zijn als dat gebeurt, maar niet meer dan dat. Vind ik dan he.
China is een veel groter gevaar voor Zuid-Korea dan Noord-Korea idd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
De VS ligt niet per se dichter bij Oekraïne dan Zuid-Korea hoor.
Australië al helemaal niet.
Je zult het ook minder moeten zoeken in afstand dan in het feit dat ze drukker zijn met Noord-Korea en China om maar wat te noemen.
Ow no… Wat gaat Tsjerrie nu doen met z’n 112k volgers?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:36 schreef Frutsel het volgende:
Rusland heeft META op de terreurlijst gezet![]()
[ twitter ]
Daar heb je gelijk in. Misschien had ik erbij moeten vermelden dat het eerder om politieke afstand dan geografische afstand gingquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
De VS ligt niet per se dichter bij Oekraïne dan Zuid-Korea hoor.
Australië al helemaal niet.
Je zult het ook minder moeten zoeken in afstand dan in het feit dat ze drukker zijn met Noord-Korea en China om maar wat te noemen.
zuid korrea is 'westerser' dan Rusland, ondanks dat ze in azia liggen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Misschien had ik erbij moeten vermelden dat het eerder om politieke afstand dan geografische afstand gingAustralië doet wat 'het westen' doet, bijvoorbeeld.
That's a very low bar you're putting therequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:03 schreef Korenfok het volgende:
[..]
zuid korrea is 'westerser' dan Rusland, ondanks dat ze in azia liggen.
Australië is gewoon Europa, maar dan verder wegquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Australië is het niet met je eens.
De VS en Europa hadden destijds honderden duizenden soldaten en heel veel militair materieel geleverd aan Zuid-Korea. Uit dankbankbaarheid zouden ze best wat wapens kunnen leveren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
nee ik heb het over cultuur, politiek etc, is een open democratie, en volledig onder de westerse invloed sfeer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
That's a very low bar you're putting there
Hebben ze dat spuuglelijke sovjet monument met die T-34’s al weggehaald?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:54 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Er komen blijkbaar weer Russische tanks naar Berlijn.
Rijd nu in de voorhoede bij Lymanquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:17 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Hebben ze dat spuuglelijke sovjet monument met die T-34’s al weggehaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |