abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 oktober 2022 @ 16:07:48 #51
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_206286518
quote:
Wat is het nieuws of actualiteit in dit?

Oh, je komt alleen maar trollen? Vlieg toch op, sukkel
Of plaats gewoon actualiteiten.
Het hoeft niet allemaal pro-Oekraïne te zijn ofzo, maar hou op met alleen maar provoceren
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  Moderator dinsdag 11 oktober 2022 @ 16:08:52 #52
5428 crew  miss_sly
pi_206286529
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 16:06 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Poetin met al die militaire tegenslagen van het Russische dronkenlappenlegioen.
Ah ja, mag het hopen :Y Genoeg reden voor, in ieder geval.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206286559
Het provoceren en trollen komt de discussie niet echt ten goede en is ook niet echt de manier om de Russische kant van het verhaal te vertellen.

Er is mij in Feedback meerdere keren (door moderators) verteld dat een ander geluid welkom was om "de Russische kant van het verhaal te belichten".

En dat is prima natuurlijk.

Maar als het constant whataboutisms of provocaties zijn, gevolgd door de vermoorde onschuld als je er iets van zegt, dan zie ik niet hoe dat "de Russische kant van het verhaal is" tenzij je wil laten zie hoe verrot die kant is.
pi_206286575
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 16:03 schreef miss_sly het volgende:
Maar laten we gewoon niet op ze reageren. Dat vinden ze echt heel vervelend. Dus dat zijn twee vliegen in één klap: zij vinden dat vervelend en wij hebben gewoon een mooi topic ^O^
Wij kunnen ze alleen negeren inderdaad.

Als blauwe kan je er ook actief iets tegen doen. Dat vinden ze nog vervelender.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 16:15:46 #55
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206286578
Laat ook maar.
Huilen dan.
pi_206286586
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 16:15 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Wij kunnen ze alleen negeren inderdaad.

Als blauwe kan je er ook actief iets tegen doen. Dat vinden ze nog vervelender.
zojuist gedaan
pi_206286587
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 16:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het provoceren en trollen komt de discussie niet echt ten goede en is ook niet echt de manier om de Russische kant van het verhaal te vertellen.

Er is mij in Feedback meerdere keren (door moderators) verteld dat een ander geluid welkom was om "de Russische kant van het verhaal te belichten".

En dat is prima natuurlijk.

Maar als het constant whataboutisms of provocaties zijn, gevolgd door de vermoorde onschuld als je er iets van zegt, dan zie ik niet hoe dat "de Russische kant van het verhaal is" tenzij je wil laten zie hoe verrot die kant is.
Dit.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_206286603
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 16:03 schreef miss_sly het volgende:
Maar laten we gewoon niet op ze reageren. Dat vinden ze echt heel vervelend. Dus dat zijn twee vliegen in één klap: zij vinden dat vervelend en wij hebben gewoon een mooi topic ^O^
Ja dat gaat hem niet worden. Dat zeg ik al sinds 24 feb. Maar wilt niet echt lukken hier :P vooral in de avond/nacht is het vaak erg gezellig hier |:(
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_206286611
quote:
Orbán wil dat Trump met Poetin gaat onderhandelen

De Hongaarse premier Orbán wil dat de voormalige president Trump onderhandelingen met Rusland begint over de oorlog in Oekraïne. De huidige president Biden is volgens hem geen geschikte onderhandelingspartner, omdat hij president Poetin een oorlogsmisdadiger, slachter en moordzuchtige dictator heeft genoemd. "Wat ik zeg klinkt nu grof, maar de hoop op vrede heet Donald Trump", zei Orbán in een interview met de Berliner Zeitung.

Orbán prijst de voormalige bondskanselier Merkel voor de manier waarop zij heeft voorkomen dat de Russische annexatie van de Krim, in 2014, tot een oorlog leidde. "Wat Angela Merkel toen deed was een meesterwerk", zei hij. Volgens hem zou er nu geen oorlog zijn als zij bondskanselier was gebleven.
:') :') :') Die Orban heb je ook echt niets aan hé. Als Merkel wat ballen had getoond was er nu geen oorlog zijn geweest.
  Moderator dinsdag 11 oktober 2022 @ 16:20:27 #60
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_206286630
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 16:18 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
:') :') :') Die Orban heb je ook echt niets aan hé. Als Merkel wat ballen had getoond was er nu geen oorlog zijn geweest.
Alsof ze in Kiyv nog op Trump zitten te wachten :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206286646
quote:
De logica ook....Trump die geen enkele functie heeft moet namens wie onderhandelen? 8)7
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 16:24:48 #62
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206286663
quote:

[..]
Orban. Trump. Poetin.

Optyfen met die clowns. De wereld is beter af zonder.
Huilen dan.
pi_206286671
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 15:55 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Suf whataboutism is suf :z .
Een whataboutism is het aanhalen van een gelijk voorbeeld uit het verleden. Een whataboutism wijst meestal op hypocrisie in een redenering.

Elke klacht over een whataboutism is dan dus een poging om dat opgerakelde verleden weer terug de doofpot in te stoppen en de hypocrisie in stand te houden.

Dat whataboutisms een discussie niet vooruit helpen en niets bijdragen aan een oplossing, daar ben ik het 100% mee eens. Maar klachten over whataboutisms helpen een discussie net zo min vooruit, en zijn daarbij ook nog eens pogingen om het verleden verborgen te houden.
pi_206286678
quote:

[..]
Onderhandelen met een politiek gezien volkomen irrelevant persoon? What's the use in that? Mag ik dan ook plaats nemen aan de onderhandelingstafel? :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_206286686
quote:

[..]
You gotta do me a favor, though....
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 16:27:03 #66
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206286690
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 16:25 schreef RetepV het volgende:

[..]
Een whataboutism is het aanhalen van een gelijk voorbeeld uit het verleden. Een whataboutism wijst meestal op hypocrisie in een redenering.

Elke klacht over een whataboutism is dan dus een poging om dat opgerakelde verleden weer terug de doofpot in te stoppen en de hypocrisie in stand te houden.

Dat whataboutisms een discussie niet vooruit helpen en niets bijdragen aan een oplossing, daar ben ik het 100% mee eens. Maar klachten over whataboutisms helpen een discussie net zo min vooruit, en zijn daarbij ook nog eens een poging om het verleden verborgen te houden.
Wat een gelul.
Huilen dan.
pi_206286699
Valt Orban eigenlijk heel erg onder de invloedssfeer van het Kremlin of hoeven we ons daar niet zo'n zorgen over te maken?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_206286702
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 16:27 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wat een gelul.
Onderbouw.

Zonder whataboutisms.
pi_206286711
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 16:28 schreef RetepV het volgende:

[..]
Onderbouw.

Zonder whataboutisms.
Misschien een idee om je eigen beweringen eerst te onderbouwen? Want ik zie slechts een mening.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 16:30:14 #70
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_206286717
quote:

[..]

Dat whataboutisms een discussie niet vooruit helpen en niets bijdragen aan een oplossing, daar ben ik het 100% mee eens. Maar klachten over whataboutisms helpen een discussie net zo min vooruit, en zijn daarbij ook nog eens pogingen om het verleden verborgen te houden.
Helaas zijn de meeste whataboutisms geen gelijke situatie, maar een situatie die ten onrechte en vaak met een slechte intentie gelijkgesteld wordt. Om daarmee te proberen een vermeende hypocrisie aan te tonen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 16:30:33 #71
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206286720
quote:

[..]
Onderbouw.

Zonder whataboutisms.
Praktisch iedereen is het erover eens dat wat er in het verleden in het MO geflikt is schandalig is. Dat niet in een topic willen bespreken waar dat er absoluut niet toe doet heeft niks, maar dan ook echt helemaal niks, te maken met het verleden verborgen te willen houden. Je reinste onzin.
Huilen dan.
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 16:30:47 #72
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206286722
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 16:22 schreef Aloulu het volgende:

[..]
De logica ook....Trump die geen enkele functie heeft moet namens wie onderhandelen? 8)7
Namens het belangenorganisaties voor gedetineerden wellicht binnenkort ^O^
pi_206286723
quote:

[..]
Onderbouw.

Zonder whataboutisms.
Dit topic gaat over de Russische inval in Oekraïne.

Heb je andere oorlogen waar je over wil praten, dan is daar vast ergens een topic voor.
  Moderator dinsdag 11 oktober 2022 @ 16:30:58 #74
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_206286725
quote:

[..]

Zelf deze definitie verzonnen zeker?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206286726
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 16:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Valt Orban eigenlijk heel erg onder de invloedssfeer van het Kremlin of hoeven we ons daar niet zo'n zorgen over te maken?
Zeer waarschijnlijk is hij een pion en marionet van het Kremlin. Een verrader in ons midden. Elk sanctiepakket heeft die rat gefrustreerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')