Wat is het nieuws of actualiteit in dit?quote:
Ah ja, mag het hopenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Poetin met al die militaire tegenslagen van het Russische dronkenlappenlegioen.
Wij kunnen ze alleen negeren inderdaad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:03 schreef miss_sly het volgende:
Maar laten we gewoon niet op ze reageren. Dat vinden ze echt heel vervelend. Dus dat zijn twee vliegen in één klap: zij vinden dat vervelend en wij hebben gewoon een mooi topic
zojuist gedaanquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wij kunnen ze alleen negeren inderdaad.
Als blauwe kan je er ook actief iets tegen doen. Dat vinden ze nog vervelender.
Dit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het provoceren en trollen komt de discussie niet echt ten goede en is ook niet echt de manier om de Russische kant van het verhaal te vertellen.
Er is mij in Feedback meerdere keren (door moderators) verteld dat een ander geluid welkom was om "de Russische kant van het verhaal te belichten".
En dat is prima natuurlijk.
Maar als het constant whataboutisms of provocaties zijn, gevolgd door de vermoorde onschuld als je er iets van zegt, dan zie ik niet hoe dat "de Russische kant van het verhaal is" tenzij je wil laten zie hoe verrot die kant is.
Ja dat gaat hem niet worden. Dat zeg ik al sinds 24 feb. Maar wilt niet echt lukken hierquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:03 schreef miss_sly het volgende:
Maar laten we gewoon niet op ze reageren. Dat vinden ze echt heel vervelend. Dus dat zijn twee vliegen in één klap: zij vinden dat vervelend en wij hebben gewoon een mooi topic
quote:Orbán wil dat Trump met Poetin gaat onderhandelen
De Hongaarse premier Orbán wil dat de voormalige president Trump onderhandelingen met Rusland begint over de oorlog in Oekraïne. De huidige president Biden is volgens hem geen geschikte onderhandelingspartner, omdat hij president Poetin een oorlogsmisdadiger, slachter en moordzuchtige dictator heeft genoemd. "Wat ik zeg klinkt nu grof, maar de hoop op vrede heet Donald Trump", zei Orbán in een interview met de Berliner Zeitung.
Orbán prijst de voormalige bondskanselier Merkel voor de manier waarop zij heeft voorkomen dat de Russische annexatie van de Krim, in 2014, tot een oorlog leidde. "Wat Angela Merkel toen deed was een meesterwerk", zei hij. Volgens hem zou er nu geen oorlog zijn als zij bondskanselier was gebleven.
Alsof ze in Kiyv nog op Trump zitten te wachtenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:18 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]![]()
![]()
Die Orban heb je ook echt niets aan hé. Als Merkel wat ballen had getoond was er nu geen oorlog zijn geweest.
De logica ook....Trump die geen enkele functie heeft moet namens wie onderhandelen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:18 schreef Timwonnacott het volgende:
![]()
![]()
Die Orban heb je ook echt niets aan hé. Als Merkel wat ballen had getoond was er nu geen oorlog zijn geweest.
Orban. Trump. Poetin.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:18 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]![]()
![]()
Een whataboutism is het aanhalen van een gelijk voorbeeld uit het verleden. Een whataboutism wijst meestal op hypocrisie in een redenering.quote:
Onderhandelen met een politiek gezien volkomen irrelevant persoon? What's the use in that? Mag ik dan ook plaats nemen aan de onderhandelingstafel?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:18 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]![]()
![]()
You gotta do me a favor, though....quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:18 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een gelul.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:25 schreef RetepV het volgende:
[..]
Een whataboutism is het aanhalen van een gelijk voorbeeld uit het verleden. Een whataboutism wijst meestal op hypocrisie in een redenering.
Elke klacht over een whataboutism is dan dus een poging om dat opgerakelde verleden weer terug de doofpot in te stoppen en de hypocrisie in stand te houden.
Dat whataboutisms een discussie niet vooruit helpen en niets bijdragen aan een oplossing, daar ben ik het 100% mee eens. Maar klachten over whataboutisms helpen een discussie net zo min vooruit, en zijn daarbij ook nog eens een poging om het verleden verborgen te houden.
Misschien een idee om je eigen beweringen eerst te onderbouwen? Want ik zie slechts een mening.quote:
Helaas zijn de meeste whataboutisms geen gelijke situatie, maar een situatie die ten onrechte en vaak met een slechte intentie gelijkgesteld wordt. Om daarmee te proberen een vermeende hypocrisie aan te tonen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:25 schreef RetepV het volgende:
[..]
Een whataboutism is het aanhalen van een gelijk voorbeeld uit het verleden. Een whataboutism wijst meestal op hypocrisie in een redenering.
Elke klacht over een whataboutism is dan dus een poging om dat opgerakelde verleden weer terug de doofpot in te stoppen en de hypocrisie in stand te houden.
Dat whataboutisms een discussie niet vooruit helpen en niets bijdragen aan een oplossing, daar ben ik het 100% mee eens. Maar klachten over whataboutisms helpen een discussie net zo min vooruit, en zijn daarbij ook nog eens pogingen om het verleden verborgen te houden.
Praktisch iedereen is het erover eens dat wat er in het verleden in het MO geflikt is schandalig is. Dat niet in een topic willen bespreken waar dat er absoluut niet toe doet heeft niks, maar dan ook echt helemaal niks, te maken met het verleden verborgen te willen houden. Je reinste onzin.quote:
Namens het belangenorganisaties voor gedetineerden wellicht binnenkortquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:22 schreef Aloulu het volgende:
[..]
De logica ook....Trump die geen enkele functie heeft moet namens wie onderhandelen?
Dit topic gaat over de Russische inval in Oekraïne.quote:
Zelf deze definitie verzonnen zeker?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:25 schreef RetepV het volgende:
[..]
Dat whataboutisms een discussie niet vooruit helpen en niets bijdragen aan een oplossing, daar ben ik het 100% mee eens. Maar klachten over whataboutisms helpen een discussie net zo min vooruit, en zijn daarbij ook nog eens pogingen om het verleden verborgen te houden.
Zeer waarschijnlijk is hij een pion en marionet van het Kremlin. Een verrader in ons midden. Elk sanctiepakket heeft die rat gefrustreerd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Valt Orban eigenlijk heel erg onder de invloedssfeer van het Kremlin of hoeven we ons daar niet zo'n zorgen over te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |