Als er goed uitzicht is wil ik wel naast je zitten. Als we ook genoeg ruimte hebben om nog een beetje te kunnen dansenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog niks gekozen. Ik dacht misschien is er hier nog wel iemand die ook wil zitten. Gezien het per plek te reserveren is dacht ik wel gezellig als ik dan naast iemand zit van hier
Dus wij moeten door het raam naar binnen klimmen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:30 schreef NailQueen het volgende:
De early Access tickets zijn uitverkocht.
Via de achteringang en de bewakers afleiden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dus wij moeten door het raam naar binnen klimmen?
Dat denk ik niet hoor, maar de mooiste plekken zijn al wel weg. Kom bij mij in het rechtervak (kijkend naar het podium).quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als er goed uitzicht is wil ik wel naast je zitten. Als we ook genoeg ruimte hebben om nog een beetje te kunnen dansen
Maar ik zit nu op mijn werk en heb morgen pas de tijd om een kaartje te kopen. Ik denk dat de zitplaatsen dan al zijn uitverkocht.
Ik ga morgen even kijkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat denk ik niet hoor, maar de mooiste plekken zijn al wel weg. Kom bij mij in het rechtervak (kijkend naar het podium).![]()
We hebben eens zitplaatsen gehad waarbij je verminderd zicht had op het podium vanwege de technici. Volgens mij was dat in het middelste vak, dus daarom uit voorzorg geen plekken vooraan in dat vak gekozen.
Ik heb in elk geval een kaartquote:Op zaterdag 19 november 2022 03:09 schreef Moira het volgende:
TVP voor als ik geld heb voor een kaartje en alvast een @ naar mensen die toevallig via Ede reizen (evt om mee te rijden maar met een beetje mazzel heb ik dan zelf juist ook m'n rijbewijs en kunnen anderen met mij meerijden)
Oeeeeh leuk, ik ga de komende maanden ff kijken of het lukt!quote:Op donderdag 15 december 2022 21:12 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik heb in elk geval een kaart
quote:
Wacht maar tot je de hotelprijzen zitquote:Op zondag 8 januari 2023 11:25 schreef ijs_beer het volgende:
Ligt het aan mij of zijn de kaartjes een stuk duurder geworden? (Net zoals werkelijk alles)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |