Die spicy cheese is wel een prima burgertje voor 2,-quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:57 schreef VelitoX het volgende:
Mcdonalds
Cheeseburger met de saus van de spicy mcchicken.... 2 euri, app only (1x elke 15m ofzo net als de double cheeseburger die nu natuurlijk weg is uit de app) lol (cheeseburger is 1,50 in de app... 50 cent extra voor een andere saus die ketchup/mosterd vervangt? lol)
Nou dat is de special van het moment dan.... owja en die "spicy" nuggets zijn dr ook weer... thats it.... lol.
edit: Zie opeens bij de kiosk dat de voormalig app-only exclusives double chili chicken (3,50) en double cheeseburger (nie prijs onthouden) opeens gewoon te bestellen waren..... T zou eens tijd worden.....?
Is idd gewoon cheeseburger met andere saus, niks dikker. Dus voor die saus betaal je 50 cent meer tov van de ketchup/mosterd/ui die op het "origineel" zit. (cheeseburger is 1,50 in app, deze 2,00 lol). Vind ik nogal een groot verschil.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:09 schreef 111210 het volgende:
Die spicy cheese is wel een prima burgertje voor 2,-
Volgens mij is het wel gewoon een cheeseburger met extra pittige mayo erop al ziet de patty er wat dikker uit.
Ook ander broodje.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:47 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Is idd gewoon cheeseburger met andere saus, niks dikker. Dus voor die saus betaal je 50 cent meer tov van de ketchup/mosterd/ui die op het "origineel" zit. (cheeseburger is 1,50 in app, deze 2,00 lol). Vind ik nogal een groot verschil.
Zowel Double Cheeseburger als Double Chili Chicken is 3,50 lol.
Vandaag weer gehaald, lijkt idd het bigmag broodje, sesamzaadjes en wat voller/luchtiger dan dat platte cheeseburger broodje.quote:
In de app idd wel. Voor de prijs wel redelijk, maar eenmaligquote:Op donderdag 26 januari 2023 14:16 schreef junkiesietze het volgende:
Ik zie op de site van de mcdonalds helemaal niks over een spicy cheeseburger?
Heb m al 2x besteld, volgens mij kan je m per bestelling maar 1x halen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 15:22 schreef Gunner het volgende:
[..]
In de app idd wel. Voor de prijs wel redelijk, maar eenmalig
De 1+1 Zingers bevallen beter.
Blij dat ik geen tiktok heb, waar heb ik nou naar gekeken eigenlijk?quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
Normaal gesproken vind ik dat je niet moet spelen met eten, maar deze ....
[ tiktok ]
Ze moeten eens ophouden met benaming van hun nep vlees. Beyond Meat, Impossible Meat.. het heeft allemaal letterlijk 0,0 met vlees te maken. Noem het dan ook niet zo.quote:
Mc Plant, prima benaming toch?quote:Op maandag 6 februari 2023 14:44 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Ze moeten eens ophouden met benaming van hun nep vlees. Beyond Meat, Impossible Meat.. het heeft allemaal letterlijk 0,0 met vlees te maken. Noem het dan ook niet zo.
goh, wat raarquote:Op woensdag 8 februari 2023 07:07 schreef KingRadler het volgende:
Vegaburgers doen de gezondheid meer kwaad dan goed: welke vleesvervangers zijn wél een goede keuze?
Uit een analyse van meer dan 500 verschillende vegetarische burgers, worsten, balletjes en schnitzels uit de supermarkt blijkt dat vleesvervangers vaak te veel vet en te weinig eiwitten bevatten. Volgens TestAankoop in België zijn de meeste veggieburgers enorm bewerkt en doen ze de gezondheid van de consument meer kwaad dan goed.
https://www.ad.nl/koken-e(...)oede-keuze~a60deaa4/
Bij het scherm wel, aan de kassa niet. Daar mag je er zoveel bestellen als je wilt. Raar systeem maar primaquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:40 schreef 111210 het volgende:
[..]
Heb m al 2x besteld, volgens mij kan je m per bestelling maar 1x halen.
Afgelopen week kreeg ik hem gewoon gemixt.quote:Op woensdag 8 februari 2023 04:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gister ontdekte ik dat je tegenwoordig zelf je McFlurry moet mixen omdat ze houten flutlepels hebben.
Wat een armoe.
Vergeleken met wat?quote:Op woensdag 8 februari 2023 07:07 schreef KingRadler het volgende:
Vegaburgers doen de gezondheid meer kwaad dan goed: welke vleesvervangers zijn wél een goede keuze?
Uit een analyse van meer dan 500 verschillende vegetarische burgers, worsten, balletjes en schnitzels uit de supermarkt blijkt dat vleesvervangers vaak te veel vet en te weinig eiwitten bevatten. Volgens TestAankoop in België zijn de meeste veggieburgers enorm bewerkt en doen ze de gezondheid van de consument meer kwaad dan goed.
https://www.ad.nl/koken-e(...)oede-keuze~a60deaa4/
Yep alle prijzen floep omhoog weer, zoveelste keer in een paar maanden al.quote:Op donderdag 16 februari 2023 00:17 schreef borisz het volgende:
McD nu BigMac 4,25 in de coupon aanbieding. Dat was 3,75...
Je gaat toch niet naar een van de twee om gezond te doen?quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:08 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Vergeleken met wat?
Als je de beyond burger (McDonald’s) en impossible burger (Burger King) vergelijkt met de vlees variant zijn ze echt wel ‘gezonder’ (minder slecht).
Ook hier, als je kijkt op de de website van de consumentenbond:quote:Op maandag 27 februari 2023 11:48 schreef KingRadler het volgende:
Veel vegaburgers nog steeds ongezond vanwege te veel zout
Bijna twee derde van de vegaburgers bevat nog steeds te veel zout en/of verzadigd vet. De Consumentenbond stelt dat vast na een nieuw onderzoek van vegetarische en veganistische burgers die verkrijgbaar zijn bij grote supermarkten. Twee jaar geleden kwam de bond tot diezelfde conclusie.
Een gezonde vegaburger mag volgens richtlijnen van het Voedingscentrum niet meer dan 2,5 gram verzadigd vet en 1,13 gram zout per 100 gram bevatten. Zo'n burger is gemaakt van bijvoorbeeld soja, noten, erwteneiwit of groente.
Zowel supermarkt- als A-merk-producten bleken te veel zout of verzadigd vet te bevatten, zoals die van de merken Vivera, Valess, De Vegetarische Slager en die van Lidl. Van Albert Heijn zijn er maar drie van de tien gezond, van Jumbo vier van de acht en van Garden Gourmet twee van de vier.
https://nos.nl/artikel/24(...)vanwege-te-veel-zout
https://www.consumentenbo(...)gers-niet-erg-gezondquote:Twee derde vegaburgers niet erg gezond
Nieuws | De samenstelling van bijna twee derde van de vegaburgers is niet erg gezond. Dit blijkt uit onderzoek van de Consumentenbond. De voedingswaarde is eenvoudig te verbeteren. De Consumentenbond roept fabrikanten dan ook op om minder scheutig te zijn met zout.
babs van der staak
(...)
Vegaburger wel gezonder dan rundvleesburger
Sandra Molenaar, directeur Consumentenbond: ‘Hoewel veel vegaburgers niet erg gezond zijn, zijn ze doorgaans gezonder dan hamburgers van rundvlees. Bovendien zijn vega varianten een stuk duurzamer. Niet alleen qua dierenwelzijn, maar ook door de veel kleinere impact op het klimaat. Met wat minder zout zijn ze nog gezonder ten opzichte van vlees, dus fabrikanten zijn aan zet.’
Serieus. Voor 1 broodje?quote:Op maandag 27 februari 2023 16:55 schreef Rickocum het volgende:
Mcfishfilet iets van 5 tot 6 euro
Sorry hoor maar dat kan écht niet.
En ze blijven de Maccie maar spekken elke maand Je zou toch denken zoek een andere tentquote:Op maandag 27 februari 2023 18:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eat sleep complain repeat
Elk topic hetzelfde
Ja echt sick.quote:
Deze kaukasiër gaat laaaaang niet zo vaak meer. Bohhhh, ik ging echt vaak toen je nog euroknallers had.quote:Op maandag 27 februari 2023 17:26 schreef capricia [b]Op maandag 27 februari 2023 18:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eat sleep complain repeat
Elk topic hetzelfde
Ik had laatst 2 medium big Mac menu’s en een happy meal voor iets meer dan 29¤.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:55 schreef Rickocum het volgende:
Mcfishfilet iets van 5 tot 6 euro
Sorry hoor maar dat kan écht niet.
Was een Big Mac menu niet al een tijdje rond een tientje?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:51 schreef jcdragon het volgende:
Big Mac menu met frites, fritessaus en cola kost nu 10.35. Met korting van de app kost het 9.05
Ik kan me herinneren dat het 8 euro nog wat kostte. En toen was er opeens inflatie en werd het steeds duurder.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Was een Big Mac menu niet al een tijdje rond een tientje?
Tenminste. Dat kan ik me van het afgelopen jaar herinneren.
Van 8 naar 10 euro is wel een schofterige prijsstijging. 25%.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:56 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat het 8 euro nog wat kostte. En toen was er opeens inflatie en werd het steeds duurder.
7.95 toen ik er ging solliciterenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Was een Big Mac menu niet al een tijdje rond een tientje?
Tenminste. Dat kan ik me van het afgelopen jaar herinneren.
dit is toch niet meer normaalquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:51 schreef jcdragon het volgende:
Big Mac menu met frites, fritessaus en cola kost nu 10.35. Met korting van de app kost het 9.05
Lang niet iedereen werkt bij een bedrijf die aan jaarlijkse verhogingen doet.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoezo, je salaris is toch ook flink gestegen door jaren heen?
Ik vind dit alleen terecht als het menu ook groter is geworden of van betere kwaliteit (bv beter vlees, flesjes frisdrank ipv de tap of garantie op heet eten).quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:51 schreef jcdragon het volgende:
Ja en ze zijn duurder aan het worden dan betere en gezondere alternatieven.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lang niet iedereen werkt bij een bedrijf die aan jaarlijkse verhogingen doet.
[..]
Ik vind dit alleen terecht als het menu ook groter is geworden of van betere kwaliteit (bv beter vlees, flesjes frisdrank ipv de tap of garantie op heet eten).
Laat flink er maar van af.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoezo, je salaris is toch ook flink gestegen door jaren heen?
Als ik in de app kijk is een Big Mac menu 8,25 euro met de app deal.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:51 schreef jcdragon het volgende:
Fritessaus kost tegenwoordig 80 cent.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als ik in de app kijk is een Big Mac menu 8,25 euro met de app deal.
8,25 exclusief friet saus is mij ook te gortig (was een Big Mac menu uit de app niet tot voor kort nog 6,95 of zo?), gaat nergens meer over.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:56 schreef junkiesietze het volgende:
soms bestel ik welleens een grote raspatat van de snackbar, of ga naar de burgerking met coupons, dan is het nog wel te betalen.
Maar Mcdonalds veel te duur. en geen originele big tasty meer, als ze die weer terug hebben sta ik gelijk bij de mcdrive
Ik heb altijd een Fles saus in de Auto Liggen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:48 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Fritessaus kost tegenwoordig 80 cent.
Nou nog een contactgrill in de auto meenemen en je kunt op de parkeerplaats broodjes burger verkopen voor de helftquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:26 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Ik heb altijd een Fles saus in de Auto Liggen.
Aiii, da's maar een km of 7 vanaf m'n huis. Gevaarlijkquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
8,25 exclusief friet saus is mij ook te gortig (was een Big Mac menu uit de app niet tot voor kort nog 6,95 of zo?), gaat nergens meer over.
Als het goed is is komt er in de zomer eindelijk een Burger King filiaal met drive in aan de rand van Nijmegen
Ga ik daar 'voortaan' (niet dat ik vaak naar de Mac ga, hooguit eens per maand/2 maanden).
Stuk lekkerder.
Bij de rotonde op industrieterrein Bijsterhuizenquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:29 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Aiii, da's maar een km of 7 vanaf m'n huis. Gevaarlijk
Mensen kunnen met hun portemonnee kiezen. Zoals ik het zie zijn de prijzen gewoon te laag bij de McDonalds. Net ook zat de McD bomvol. Terwijl ze 0,0 te bieden hebben. Waarom lukt het de McD n duitsland wel?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:20 schreef -Sigaartje het volgende:
Gisteren na lange tijd bij McDonald's eten gehaald: Een double big tasty en een grote patat. De hamburger kostte 7.95, de patat 3.75. De big tasty kan natuurlijk nooit in zijn schaduw staan van de Big Tasty met hoofdletters van vroeger, toch is het een aardige hap. Het is flauw om te vergelijken met prijzen als je ze zelf maakt. Voor de 7 euro 95 voor de hamburger, ok, swa, kan me wel iets bij voorstellen. Bij de slager koop je vier hamburgers voor die prijs, maar goed, daar moeten nog broodjes bij, kaas, bacon, tomaat, augurk, saus, ok, maar dan heb je er wel vier.
De prijs voor de patat vind ik schandalig. Bijna vier euro voor een kartonnetje met wat slappe friet. Daar haal ik twee zakken voor bij de supermarkt voor de airfryer die een stuk betere kwaliteit hebben dan McDonald's patat. Ik vind het erg dat je met een zak french fries van de supermarkt in de airfryer een stuk betere kwaliteit bereikt dan bij een fast food-restaurant. Ze mogen best wel beter hun best doen voor bijna 4 euro.
Wat ik ook vreemd vind is die delivery service. Als je op internet kijkt zijn de prijzen van de gerechten van McDonald's hoger bij de delivery service. En dan betaal je ook nog eens bezorgkosten. In de eerste plaats maak je geen gebruik van een tafeltje bij de Mac, maar je moet wel meer betalen voor het gerecht. En dan de bezorgkosten erboven op. Hier worden mensen rijk.
Ach hou toch op. Toen waren mensen aan het klagen dat een schijfje vlees en een plakje kaas dus 1 euro moesten kosten. En dat het dus veel voordeliger was om 2 losse cheeseburgers te kopen in plaats van 1 dubbele cheeseburger.quote:
Euroweken bij Mcdonaldsquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ach hou toch op. Toen waren mensen aan het klagen dat een schijfje vlees en een plakje kaas dus 1 euro moesten kosten. En dat het dus veel voordeliger was om 2 losse cheeseburgers te kopen in plaats van 1 dubbele cheeseburger.
Denk dat het hier vol zit omdat er te weinig concurrentie is.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Mensen kunnen met hun portemonnee kiezen. Zoals ik het zie zijn de prijzen gewoon te laag bij de McDonalds. Net ook zat de McD bomvol. Terwijl ze 0,0 te bieden hebben. Waarom lukt het de McD n duitsland wel?
Wat duur zegquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:20 schreef -Sigaartje het volgende:
Gisteren na lange tijd bij McDonald's eten gehaald: Een double big tasty en een grote patat. De hamburger kostte 7.95, de patat 3.75.
Zijn er nog Zwitserland only burgers daar? Ik ga in september een weekje naar Zürichquote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:29 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Wat duur zeg
Hier in Zwitserland is hij 10.70 (net in de app gecheckt), maar de salarissen zijn veel hoger dan in Nederland..
Blijft mijn favo burger bij Mac
Mcdonalds heeft nu de raclette burgers, maar die vind ik matig. Bij Burger King hebben ze momenteel betere speciale burgers.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zijn er nog Zwitserland only burgers daar? Ik ga in september een weekje naar Zürich
Pfffff ja.quote:
Onzin.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ach hou toch op. Toen waren mensen aan het klagen dat een schijfje vlees en een plakje kaas dus 1 euro moesten kosten. En dat het dus veel voordeliger was om 2 losse cheeseburgers te kopen in plaats van 1 dubbele cheeseburger.
Oeh klinkt wel goed deze burger eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:53 schreef dimmak het volgende:
Gister bij een Mac in Duitsland geweest. Aanbod viel toch wel tegen na de lofzangen die hier elke keer gehouden worden. Ik ging voor een Big Tasty Chili Cheese. Dat was een Big Tasy met een andere saus en jalepeno. Op zich wel lekker, maar in plaats van de pepers en bacon goed te spreiden leek er zo een handje opgeplempt te zijn. Dit maak ik in NL niet vaak mee (al kom ik er niet vaak).
De normale Big Tasty in Duitsland heeft ook een andere saus.... De originele superieure saus namelijk . En de bacon is tenminste niet van dat ontdooide karton maar zowaar wat gebakken (want daar wél een varkensvlees bakplaat).quote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:53 schreef dimmak het volgende:
Gister bij een Mac in Duitsland geweest. Aanbod viel toch wel tegen na de lofzangen die hier elke keer gehouden worden. Ik ging voor een Big Tasty Chili Cheese. Dat was een Big Tasy met een andere saus en jalepeno. Op zich wel lekker, maar in plaats van de pepers en bacon goed te spreiden leek er zo een handje opgeplempt te zijn. Dit maak ik in NL niet vaak mee (al kom ik er niet vaak).
Hoe dan?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:18 schreef quirina het volgende:
Je kan die big tasty saus gewoon zelf maken met sandwichspread.
Nee dat is hetzelfde als zeggen, gebruik maar curry ipv ketchup, het lijkt erop.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:18 schreef quirina het volgende:
Je kan die big tasty saus gewoon zelf maken met sandwichspread.
Heb het ook niet, maar dat boeit mij ook niet, kwam er toch bijna nooit.quote:Op woensdag 8 maart 2023 23:42 schreef Enawh het volgende:
Ligt het aan mij of ben ik de enige die al een hele lange tijd geen voordeelmenu deal's heb op mijn Mac App
Vorige week nog 2, nu weer een.quote:Op woensdag 8 maart 2023 23:42 schreef Enawh het volgende:
Ligt het aan mij of ben ik de enige die al een hele lange tijd geen voordeelmenu deal's heb op mijn Mac App
Heel veel rewards zijn verdwenen, en van wat er over is, zijn de benodigde punten verhoogd.quote:Op woensdag 8 maart 2023 23:55 schreef PS. het volgende:
[..]
Heb het ook niet, maar dat boeit mij ook niet, kwam er toch bijna nooit.
Wel was ik aan het sparen voor een big tasty, want dat is het enige wat ik af en toe haal. Zat ik 25 punten er vanaf .. is die ook ineens verdwenen.
Was heerlijk. Hoop dat ie snel weer in NL komt.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zie dat België de CBO heeft. komende week eentje halen
Die komen er niet meer, er zijn mensen geweest die er moeite mee hadden.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:02 schreef D. het volgende:
Komen er ooit nog ‘themaweken’ bij de Mac, zoals vroeger?
Ik mis ze
Wintersport weken, wie de fuck voelde zich daardoor gekleineerd?quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:15 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Die komen er niet meer, er zijn mensen geweest die er moeite mee hadden.
De laaggeschoolde medewerkers in de keuken?quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:15 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Die komen er niet meer, er zijn mensen geweest die er moeite mee hadden.
Ja de big tasty is weg, maar de punten heb ik nog wel behoudenquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heel veel rewards zijn verdwenen, en van wat er over is, zijn de benodigde punten verhoogd.
Die Chicken Saté was zo lekker.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:17 schreef KingRadler het volgende:
Deze reclame kan ook niet meer tegenwoordig:
Wtf waarom pesten ze de burger zo? (burger ha!)quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Groente friet ipv patat friet in Frankrijk
https://www.nu.nl/economi(...)el-en-pastinaak.html
Ik kwam om dit te delen Ik hoop dat ze begin juni weer patat hebben. De "DeLuxe potatoes" (aardappelpartjes met aankoop schil) die ze jaren terug hadden waren lekker, vorig jaar hadden ze die volgens mij niet.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Groente friet ipv patat friet in Frankrijk
https://www.nu.nl/economi(...)el-en-pastinaak.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |