abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206371230
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 22:07 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
United Consumers? Zit ik al 12 jaar bij. ^O^
Bij UC had ik nog niet gekeken.
Zit al heel lang bij Essent, en werd daarvoor beloond met een gasprijs van 3,10 en 0.80kwh.
UC is veel goedkoper..... Zelfs voor nieuwe klanten.
Dankjewel voor het benoemen van UC.
pi_206371246
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 07:27 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]
Tja, keuzes hebben gevolgen.
Ok.
  woensdag 19 oktober 2022 @ 07:46:58 #203
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_206371292
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 21:22 schreef Spablauw214 het volgende:
Je voelt de bui al hangen. Wij mogen dit weer gaan betalen. Uiteraard worden dat dan weer giften.

De EU is verworden tot een vehikel om geld van noord naar zuid te schuiven. Dit is nivellering op Europees niveau. Het speelt al decennia en uiteindelijk tekenen we gewoon bij het kruisje.
Volgens mij is de EU opgericht om onder andere welvaartsverschillen op te heffen.
pi_206371328
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 07:46 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Volgens mij is de EU opgericht om onder andere welvaartsverschillen op te heffen.
Que? De EU is primair opgericht voor handelsvoordelen. Die hele transferunie is pas een paar jaar geleden bedacht en heeft ons tot de pinautomaat van Zuid-Europa gemaakt.
  woensdag 19 oktober 2022 @ 12:47:04 #205
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_206373978
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 07:53 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Que? De EU is primair opgericht voor handelsvoordelen. Die hele transferunie is pas een paar jaar geleden bedacht en heeft ons tot de pinautomaat van Zuid-Europa gemaakt.
Een vrij verkeer van kolen en staal en vrije toegang tot productiebronnen.

Dat kun je oppervlakkig oppakken als 'handelsvoordelen' maar handelsvoordelen hebben een veel diepgaander effect dan simpelweg zoveel mogelijk producten over de toonbank krijgen. De toegang tot grondstoffen en het gebruik van grondstoffen reguleren om oorlog tussen dld en fra te voorkomen was het belangrijkste doel van de EGKS en dat komt neer op het in evenwicht brengen en versterken van elkaars welvaart en ontwikkelingskansen.

Als je dat extrapoleert naar hoe de EU er nu uit ziet is het heel logisch dat dit een overdracht van welvaart (toen nog productiebronnen en grondstoffen, nu veel breder dan dat) van noord naar zuid en van west naar oost betekent. In de verwachting dat daarna of tegelijkertijd elkaars welvaart versterkt wordt. Op dat tweede is het op bepaalde gebieden nog flink wachten maar je zou kunnen stellen dat we in het noordwesten van europa bijvoorbeeld goedkope arbeidskrachten hebben gekregen vanuit zuid en nu vooral oost europa. Daar hebben we een aardig duitje aan verdient. Andersom brengen deze mensen dat geld en kennis mee naar huis en ontwikkelt het land van herkomst weer sneller.

Ik zeg niet dat ik het eens ben met hoe dat nu gaat of met de oorspronkelijke doelen. Maar ik vind het wel naïef te stellen dat hoe het nu gaat niet al van begin af aan met de kern van de EU is verweven
pi_206402495
Hoe Nederland de gasmarkt aan Poetin uitleverde
https://www.nrc.nl/nieuws(...)itleverde-2-a4145779

quote:
De basis voor de huidige energiecrisis is decennia geleden gelegd. Den Haag zag met eigen ogen dat Poetin niet te vertrouwen is met zijn gas, maar besloot meer zaken met hem te doen.
Niet alleen de Duitsers hebben zitten slapen, we mogen ook naar ons zelf kijken.
pi_206407769
Ik weet niet of het al geplaatst is, maar sommige mensen hopen dat iedereen die de energietoeslag niet nodig heeft dat geld weggeeft aan goede doelen of aan mensen uit hun omgeving die ondanks de energietoeslag toch met financiële nood blijven zitten.
Is een nobel streven want dan komt de energietoeslag op de juiste plaatsen terecht.
pi_206407908
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 12:04 schreef torentje het volgende:
Ik weet niet of het al geplaatst is, maar sommige mensen hopen dat iedereen die de energietoeslag niet nodig heeft dat geld weggeeft aan goede doelen of aan mensen uit hun omgeving die ondanks de energietoeslag toch met financiële nood blijven zitten.
Is een nobel streven want dan komt de energietoeslag op de juiste plaatsen terecht.
Zeer nobel ja.

Ik ga er zelf lekker van uit eten denk ik :9

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2022 12:19:28 ]
  zaterdag 22 oktober 2022 @ 13:02:20 #209
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_206408230
Lekker naïef om te denken dat mensen die 190 euro weg gaan geven als zo'n beetje alle prijzen met 30% gestegen zijn :')
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_206408441
Sowieso betaal ik die 2*190 euro indirect zelf. Dan mag ik het toch ook gewoon houden? Ook al heb ik het niet voor de energierekening nodig.
pi_206408605
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 12:19 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Zeer nobel ja.

Ik ga er zelf lekker van uit eten denk ik :9
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 13:02 schreef daNpy het volgende:
Lekker naïef om te denken dat mensen die 190 euro weg gaan geven als zo'n beetje alle prijzen met 30% gestegen zijn :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 13:27 schreef Ivo1985 het volgende:
Sowieso betaal ik die 2*190 euro indirect zelf. Dan mag ik het toch ook gewoon houden? Ook al heb ik het niet voor de energierekening nodig.
Ach wat een grap, dat zijn in korte tijd dus al drie personen, die goed zouden kunnen zonder energietoeslag.
  zaterdag 22 oktober 2022 @ 13:55:23 #212
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_206408617
En hetzelfde zelfverklaarde slachtoffer zit erover te huilen.
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_206408847
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 13:02 schreef daNpy het volgende:
Mja, ik ben dit toch echt zeker van plan, aan een familielid die dit geld harder nodig heeft als wij.
Niet om de held te zijn hier ;) , maar ik geloof echt dat er wel meer mensen zijn die de hogere kosten kunnen dragen en de helft- of zelfs het volledige bedrag doneren aan een ander(en).
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_206408854
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 13:55 schreef daNpy het volgende:
En hetzelfde zelfverklaarde slachtoffer zit erover te huilen.
Ik wijs slechts op een falen van de overheid. Dat had namelijk nooit mogen gebeuren dat mensen die het niet nodig hebben die energietoeslag krijgen/kregen.
  zaterdag 22 oktober 2022 @ 15:23:08 #215
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_206409202
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 14:24 schreef torentje het volgende:

[..]
Ik wijs slechts op een falen van de overheid. Dat had namelijk nooit mogen gebeuren dat mensen die het niet nodig hebben die energietoeslag krijgen/kregen.
Dan hadden we moeten we wachten tot er een oplossing zou komen die dat zou voorkomen. De nood is echter zo hoog dat deze keuze bewust is gemaakt omdat mensen in de problemen komen.
Ik begrijp je opmerking, maar met de gigantische belastingdruk in NL is het niet heel raar dat mensen zo'n extra gewoon zelf gebruiken.
  zaterdag 22 oktober 2022 @ 15:23:59 #216
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_206409213
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 14:23 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]
Mja, ik ben dit toch echt zeker van plan, aan een familielid die dit geld harder nodig heeft als wij.
Niet om de held te zijn hier ;) , maar ik geloof echt dat er wel meer mensen zijn die de hogere kosten kunnen dragen en de helft- of zelfs het volledige bedrag doneren aan een ander(en).
Ik doe, zij het voor een ander doel, mee aan een charity event in november en zal het geld daarvoor inzetten. Ofja, dat kost me hoe dan ook geld. Daarnaast heb ik nog een aardig bedrag via donaties op kunnen halen :)
pi_206409239
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 14:23 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]
Ik heb al eerder hier aangegeven dat ik het jammer vind dat het op deze manier gaat, er is best een grote groep in Nederland die dit soort steun niet nodig heeft en het toch krijgt nu.
Maar soit, ik begrijp ook wel dat het een enorme papieren rompslomp creeert om die er uit te gaan filteren.
pi_206409994
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 13:54 schreef torentje het volgende:

[..]
[..]
[..]
Ach wat een grap, dat zijn in korte tijd dus al drie personen, die goed zouden kunnen zonder energietoeslag.
Ja, en in heel Nederland gaat het waarschijnlijk om honderdduizenden of misschien zelfs miljoenen mensen die goed zonder zo'n toeslag kunnen.
pi_206410092
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 15:23 schreef daNpy het volgende:

[..]
Dan hadden we moeten we wachten tot er een oplossing zou komen die dat zou voorkomen. De nood is echter zo hoog dat deze keuze bewust is gemaakt omdat mensen in de problemen komen.
Ik begrijp je opmerking, maar met de gigantische belastingdruk in NL is het niet heel raar dat mensen zo'n extra gewoon zelf gebruiken.
De overheid is wel te benijden want ze mogen strooien met belastinggelden en kostbare fouten maken, ik wou dat ik zo'n schappelijke, begripvolle en gulle werkgevers had.
  Moderator zaterdag 22 oktober 2022 @ 17:39:12 #220
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_206410206
Ik geef ook niks weg. Zoek het maar uit.
Breitling - Instruments for Professionals
  zaterdag 22 oktober 2022 @ 17:50:05 #221
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_206410307
Aangezien het mijn eigen geld is dat ik terug krijg, houd ik het ook zelf.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_206410329
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 13:54 schreef torentje het volgende:

[..]
[..]
[..]
Count me in! Zojuist het restaurant gebeld :D :')
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_206410615
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 17:26 schreef torentje het volgende:

[..]
De overheid is wel te benijden want ze mogen strooien met belastinggelden en kostbare fouten maken, ik wou dat ik zo'n schappelijke, begripvolle en gulle werkgevers had.
Wat is je punt nu eigenlijk?
Go hard or go home
pi_206410694
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 19:48 schreef J.B. het volgende:
Hoe Nederland de gasmarkt aan Poetin uitleverde
[..]
Niet alleen de Duitsers hebben zitten slapen, we mogen ook naar ons zelf kijken.
quote:
Toch benoemt één – onbekende – senator destijds al het gevaar: Marbeth Bierman (VVD), oud-rijksambtenaar en energiedeskundige.

In het debat in de Eerste Kamer met Jorritsma over de openstelling van de gasmarkt, 20 juni 2000, wijst ze op de kans dat de markt „straks nog maar één dominante speler kent, te weten Rusland”. Ze voorspelt: „Ik kan alleen maar concluderen dat ons naar alle waarschijnlijkheid een stevige prijsontwikkeling te wachten staat.”

Niemand reageert.
Er was wel 1 iemand die het zag. 22 jaar geleden al. Haar inzicht wees erop dat het een heel slecht plan was.

Niemand reageert... :) Zo zien we dat "visie" geen gewenst onderdeel is van die handel.

Wat opvalt is dat we hier ook weer Dikkie Jorritsma zien. Ook daarna verantwoordelijk voor diverse economische rampen (recent nog de Floriade Almere) maar voor haar domheid en/of dubbele agenda nooit gestraft is.

Minister Andriessen zag het ook:

quote:
,,Daar ging het Koos om", vertelt Gertjan Lankhorst, destijds ambtenaar op Economische Zaken en in 2003-2005 directeur-generaal Energie. ,,Hij zag dat schaarste de gasmarkt ging bepalen en vond: je kunt de voorzieningszekerheid van gas niet in de waagschaal stellen omdat je zo graag een markt wil."
Dat markt "willen" was toen en nu nog bon ton. Dit door de lobby's met dollartekens in de ogen.

Maar wat gebeurde er toen...

quote:
Maar Andriessens opvolger op Economische Zaken, Hans Wijers (1994-1998, D66), brengt Den Haag in enkele jaren op andere gedachten. Wijers is een voormalig consultant met een progressief-ondernemend profiel.
Wijers.. kennen we die niet ook van de vermarkting van de zorg? :) Die man heeft echt veel op zijn geweten. The crime of the century om de NL bevolking te beroven en uit te kleden zonder dat ze dat merkten..

[ Bericht 6% gewijzigd door Bart2002 op 22-10-2022 18:40:55 ]
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_206410779

Spotprent uit 1982
pi_206411166

Wel een prachtig zeer diepgravend artikel voor degenen die er meer van willen weten. Hulde. Met dank aan J.B.
pi_206411751
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 18:59 schreef Bart2002 het volgende:

Wel een prachtig zeer diepgravend artikel voor degenen die er meer van willen weten. Hulde. Met dank aan J.B.
Kijk dit soort journalistiek zien we graag. Lekker stuk om te lezen.
  zaterdag 22 oktober 2022 @ 19:49:02 #228
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_206411884
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 15:26 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ik heb al eerder hier aangegeven dat ik het jammer vind dat het op deze manier gaat, er is best een grote groep in Nederland die dit soort steun niet nodig heeft en het toch krijgt nu.
Maar soit, ik begrijp ook wel dat het een enorme papieren rompslomp creeert om die er uit te gaan filteren.
Ik vermoed, guessing, dat die papieren rompslomp veel meer kosten met zich mee zal brengen en al helemaal niet binnen een jaar tot uitwerking had gekomen.

Een ondernemer zal zeggen dat geld nu teminstn (in) doorsijpelt naar de eoa haarvat in de maatschappij.
Mensen die het geld niet nodig hebben, kunnen en zullen ws er ook mooie en lieve dingen voor doen. Desnoods zoiets als lekker uit eten gaan zodat een uitbater daar nog wat kan uitpakken.
Leuke Sinterklaas en Happy Xmas om in januari weer tot zinnen te bekomen dat het "cadeau" verdere klachten omtrent regelingen in de kiem zal smoren. Zoiets als de theedoek van een tante, je hebt er niks aan en zal toch dankbaar moeten betonen.

Ik ga nog wel benieuwd zijn of het geld als harde doekoe daadwerkelijk per bank overgemaakt gaat worden of dat het saldo op de tussenrekening van een cowboy blijft staan. Iets dat weer niet voor iedereen gunstig is, die daar ergens nog wat te verrekenen heeft.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  zaterdag 22 oktober 2022 @ 19:51:21 #229
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_206411912
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 17:39 schreef CoolGuy het volgende:
Ik geef ook niks weg. Zoek het maar uit.
Koop die auto zal en steun de lokale economie.
Voor je het weet is die ¤380, over niet al te lang ¤3,80 geworden.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_206412114
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 19:49 schreef Vallon het volgende:

[..]
Ik vermoed, guessing, dat die papieren rompslomp veel meer kosten met zich mee zal brengen en al helemaal niet binnen een jaar tot uitwerking had gekomen.

Een ondernemer zal zeggen dat geld nu teminstn (in) doorsijpelt naar de eoa haarvat in de maatschappij.
Mensen die het geld niet nodig hebben, kunnen en zullen ws er ook mooie en lieve dingen voor doen. Desnoods zoiets als lekker uit eten gaan zodat een uitbater daar nog wat kan uitpakken.
Leuke Sinterklaas en Happy Xmas om in januari weer tot zinnen te bekomen dat het "cadeau" verdere klachten omtrent regelingen in de kiem zal smoren. Zoiets als de theedoek van een tante, je hebt er niks aan en zal toch dankbaar moeten betonen.

Ik ga nog wel benieuwd zijn of het geld als harde doekoe daadwerkelijk per bank overgemaakt gaat worden of dat het saldo op de tussenrekening van een cowboy blijft staan. Iets dat weer niet voor iedereen gunstig is, die daar ergens nog wat te verrekenen heeft.
Zeer juist. Een soort helicoptergeld. Kan best goed uitwerken. Tenslotte kost het actief uitvoeren van regelingen ook een euro per gesponsorde euro. Alleen worden er hopelijk wel maatregelen getroffen tegen de energieboeren die er voor hun voordelige draai aangeven. Daar zijn ze zeer goed in gebleken om de lacunes in de wetgeving in het eigen voordeel uit te leggen door opzettelijke obfuscatie.
  Moderator zaterdag 22 oktober 2022 @ 20:37:56 #231
16180 crew  CoolGuy
pi_206412605
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 19:51 schreef Vallon het volgende:

[..]
Koop die auto zal en steun de lokale economie.
Voor je het weet is die ¤380, over niet al te lang ¤3,80 geworden.
Voor 380 euro koop je niet echt een auto he :P
pi_206417649
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 18:18 schreef Noek het volgende:

[..]
Wat is je punt nu eigenlijk?
Wat doe jij op een Nederlandstalig forum terwijl jij niets begrijpt van het geschreven Nederlands? Kun jij niet beter een andere hobby gaan zoeken?
  zondag 23 oktober 2022 @ 10:22:16 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206417740
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 10:12 schreef torentje het volgende:

[..]
Wat doe jij op een Nederlandstalig forum terwijl jij niets begrijpt van het geschreven Nederlands? Kun jij niet beter een andere hobby gaan zoeken?
Weinig Nederlands aan "zo'n werkgevers".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206417875
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 10:22 schreef Leandra het volgende:

[..]
Weinig Nederlands aan "zo'n werkgevers".
Waarom laat jij de woorden weg tussen zo'n en werkgevers?
  zondag 23 oktober 2022 @ 10:49:39 #236
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206417905
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 10:44 schreef torentje het volgende:

[..]
Waarom laat jij de woorden weg tussen zo'n en werkgevers?
Omdat die niets veranderen aan het feit dat de zin niet klopt.
En dat is allemaal niet zo erg als je zelf niet hooghartig gaat doen over het vermeend niet kunnen begrijpen van Nederlands, want "zo'n schappelijke, begripvolle en gulle werkgevers" is ook geen Nederlands.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_206417962
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 10:49 schreef Leandra het volgende:

[..]
Omdat die niets veranderen aan het feit dat de zin niet klopt.
En dat is allemaal niet zo erg als je zelf niet hooghartig gaat doen over het vermeend niet kunnen begrijpen van Nederlands, want "zo'n schappelijke, begripvolle en gulle werkgevers" is ook geen Nederlands.
Waarom plaats je de hele zin niet? Want dan is het wel Nederlands. Uit zijn context gehaald natuurlijk niet.
  zondag 23 oktober 2022 @ 11:03:36 #238
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206417998
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 10:58 schreef torentje het volgende:

[..]
Waarom plaats je de hele zin niet? Want dan is het wel Nederlands. Uit zijn context gehaald natuurlijk niet.
Nee, het verandert er allemaal niets aan, "zo'n" hoort simpelweg niet bij "werkgevers", het maakt niet uit welke woorden je ertussen zet of welke onleesbare brij je ervoor zet.

Doe jezelf een lol en hou op jezelf voor schut te zetten, met iedere reactie is duidelijker dat je geen enkele reden hebt een ander aan te spreken op hun gebrek aan kennis van het Nederlands.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_206418052
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 11:03 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nee, het verandert er allemaal niets aan, "zo'n" hoort simpelweg niet bij "werkgevers", het maakt niet uit welke woorden je ertussen zet of welke onleesbare brij je ervoor zet.

Doe jezelf een lol en hou op jezelf voor schut te zetten, met iedere reactie is duidelijker dat je geen enkele reden hebt een ander aan te spreken op hun gebrek aan kennis van het Nederlands.
Het is mierenneuken waar jij mee bezig bent.
  zondag 23 oktober 2022 @ 11:29:58 #240
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_206418141
De enige energiecrisis hier is de energie benodigd om torentje te negeren.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  Moderator zondag 23 oktober 2022 @ 11:56:18 #241
16180 crew  CoolGuy
pi_206418349
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 11:13 schreef torentje het volgende:

[..]
Het is mierenneuken waar jij mee bezig bent.
Nee, het is exact hetzelfde als wat jij bij andere users doet, met dat verschil dat Leandra gelijk heeft.
pi_206418377
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 11:56 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Nee, het is exact hetzelfde als wat jij bij andere users doet, met dat verschil dat Leandra gelijk heeft.
Zoveel ophef om het verkeerd gebruiken van één woord is toch van de zotte?
  Moderator zondag 23 oktober 2022 @ 12:01:52 #243
16180 crew  CoolGuy
pi_206418404
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 11:59 schreef torentje het volgende:

[..]
Zoveel ophef om het verkeerd gebruiken van één woord is toch van de zotte?
Jij dacht iemand anders terecht te kunnen wijzen. Vervolgens word jij er op gewezen dat je zelf soortgelijke fouten maakt. Dat je daar moeite mee hebt vind ik alles behalve verbazend, maar dat verandert er niks aan dat jij geen gelijk hebt, en Leandra wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door CoolGuy op 23-10-2022 12:40:40 ]
  zondag 23 oktober 2022 @ 13:39:50 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206419245
twitter
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_206419906
twitter
pi_206422209
Als je nu verhuist, kom je dan sowieso in het duurste tarief voor electra omdat je een nieuwe klant wordt? Weet iemand dit misschien? :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_206422265
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2022 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
Als je nu verhuist, kom je dan sowieso in het duurste tarief voor electra omdat je een nieuwe klant wordt? Weet iemand dit misschien? :)
Als je al een bestaand energiecontract hebt, kun je dat gewoon 'meeverhuizen' en verandert er niets aan je tarieven.

Als je nog geen eigen energiecontract hebt en dat voor je nieuwe woning moet afsluiten, dan ga je (uiteraard) de actuele tarieven voor nieuwe contracten betalen
pi_206422483
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 13:39 schreef Leandra het volgende:
[ twitter ]
Dit lijkt me complete onzin anders is het de beste business case ooit en zouden ze zsm bij het kruisje tekenen.

Technisch lijkt het mij al niet mogelijk en qua pure bouwtijd ook niet.
pi_206422999
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 18:45 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]
Als je al een bestaand energiecontract hebt, kun je dat gewoon 'meeverhuizen' en verandert er niets aan je tarieven.

Thanks. ^O^ Ik hoopte dit maar wist het niet zeker.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_206423289
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 10:12 schreef torentje het volgende:

[..]
Que?
Kun jij niet beter even een cursus gaan volgen?
Go hard or go home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')