abonnement Unibet Coolblue
pi_206473370
twitter

Die SS-agenten die stonden te springen om het verhaal van Cassidy Hutchinson te ontkeachten mogen eindelijk komen getuigen *O*
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator vrijdag 28 oktober 2022 @ 12:09:27 #252
54278 crew  Tijger_m
42
pi_206475683
Ik neem dit soort onderzoeken altijd met een korreltje zout, hoewel het wel officieel gepubliceerd is:

quote:
Americans die younger in states run by conservatives, study finds

Americans die younger in conservative states than in those governed by liberals, a new study has found.

The authors wrote: “Simulations indicate that changing all policy domains in all states to a fully liberal orientation might have saved 171,030 lives in 2019, while changing them to a fully conservative orientation might have cost 217,635 lives.”

The study was published on Plos One, “an inclusive journal community working together to advance science for the benefit of society, now and in the future”.

The authors are from Syracuse University in New York, Harvard in Massachusetts, Virginia Commonwealth University, the University of Washington, the University of Texas at Austin and the University of Western Ontario, in Canada.

They wrote: “Results show that the policy domains were associated with working-age mortality.”

Bucking the trend, the study found that “more conservative marijuana policies” were associated with lower mortality rates.

https://www.theguardian.c(...)ative-liberal-states
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 12:15:35 #253
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_206475732
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 12:09 schreef Tijger_m het volgende:
Ik neem dit soort onderzoeken altijd met een korreltje zout, hoewel het wel officieel gepubliceerd is:
[..]

Gevalletje correlatie/causaliteit? Hoger opgeleiden worden ouder, hoger opgeleiden wonen meer in grote steden, de dichtbevolkte staten zijn vaker democratisch. Krijg je dat soort gevolgtrekkingen.

Ik kan me toch moeilijk voorstellen dat republikeins beleid direct tot een lagere levensverwachting leidt. Of, andersom, democratisch beleid tot een hogere. Dan zit je echt op het zorgdomein, maar zit daar zo veel verschil tussen staten?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Moderator vrijdag 28 oktober 2022 @ 12:20:36 #254
54278 crew  Tijger_m
42
pi_206475778
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 12:15 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Gevalletje correlatie/causaliteit? Hoger opgeleiden worden ouder, hoger opgeleiden wonen meer in grote steden, de dichtbevolkte staten zijn vaker democratisch. Krijg je dat soort gevolgtrekkingen.

Ik kan me toch moeilijk voorstellen dat republikeins beleid direct tot een lagere levensverwachting leidt. Of, andersom, democratisch beleid tot een hogere. Dan zit je echt op het zorgdomein, maar zit daar zo veel verschil tussen staten?
Geen idee, het lijkt vooral om doodsoorzaken te draaien in het onderzoek, vrij wapenbezit leidt tot meer doden door vuurwapens zoals ik het lees, minder beperkingen op zaken als roken leidt tot meer (vroegere) doden, op zich geen schokkende conclusies, denk ik?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_206478897
quote:
Ik had wel verwacht dat Pelosi's huis beter beveiligd was.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_206478947
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 18:04 schreef vipergts het volgende:

[..]
Ik had wel verwacht dat Pelosi's huis beter beveiligd was.
Misschien niet omdat ze er niet was? Pelosi is wel beveiligd, ik denk dat die beveiliging met haar mee reist. Wel dom, gezien de gespleten gestoordheid in de Amerikaanse samenleving.
pi_206478987
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 18:08 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Misschien niet omdat ze er niet was? Pelosi is wel beveiligd, ik denk dat die beveiliging met haar mee reist. Wel dom, gezien de gespleten gestoordheid in de Amerikaanse samenleving.
Die man schijnt 114 miljoen te hebben, dan zorg je toch voor beveiliging rondom je huis zelf als je vrouw niet op dagelijkse basis republieken kwaad maakt.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_206479001
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 18:13 schreef vipergts het volgende:

[..]
Die man schijnt 114 miljoen te hebben, dan zorg je toch voor beveiliging rondom je huis zelf als je vrouw niet op dagelijkse basis republieken kwaad maakt.
Ah, het 'korte rokjes argument' :D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206479012
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 18:13 schreef vipergts het volgende:

[..]
Die man schijnt 114 miljoen te hebben, dan zorg je toch voor beveiliging rondom je huis zelf als je vrouw niet op dagelijkse basis republieken kwaad maakt.
Het is zijn eigen schuld wil je zeggen? :N
  Moderator vrijdag 28 oktober 2022 @ 18:23:43 #261
54278 crew  Tijger_m
42
pi_206479101
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 18:13 schreef vipergts het volgende:

[..]
Die man schijnt 114 miljoen te hebben, dan zorg je toch voor beveiliging rondom je huis zelf als je vrouw niet op dagelijkse basis republieken kwaad maakt.
Sorry hoor maar dat vind ik toch wel een zwak argument, dat zou niet nodig hoeven zijn ongeacht hoeveel geld de Pelosi's hebben. En zeker niet omdat je politieke tegenstanders kwaad maakt
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 28 oktober 2022 @ 19:09:35 #262
408813 crew  trein2000
pi_206479755
quote:
twitter

De beste man is er ernstig aan toe. En de indringer was op zoek naar Nancy…

Bedankt Donald!
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_206479764
twitter

Ik vind dit serieus echt schokkend.
pi_206480040
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 18:17 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Het is zijn eigen schuld wil je zeggen? :N
Nee, maar zoveel geld trekt ellende aan. Ik had gewoon meer beveiliging verwacht meer niet.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 19:36:53 #265
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_206480071
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 19:10 schreef PaarsBeestje het volgende:
[ twitter ]
Ik vind dit serieus echt schokkend.
verwarde man /s


Hier overigens statement pelosi
quote:
Washington, D.C. -- Drew Hammill, spokesman for Speaker Nancy Pelosi, issued this statement:

"Early this morning, an assailant broke into the Pelosi residence in San Francisco and violently assaulted Mr. Pelosi. The assailant is in custody and the motivation for the attack is under investigation. Mr. Pelosi was taken to the hospital, where he is receiving excellent medical care and is expected to make a full recovery. The Speaker was not in San Francisco at the time.

"The Speaker and her family are grateful to the first responders and medical professionals involved, and request privacy at this time."
https://www.speaker.gov/newsroom/102822
pi_206480096
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 18:23 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Sorry hoor maar dat vind ik toch wel een zwak argument, dat zou niet nodig hoeven zijn ongeacht hoeveel geld de Pelosi's hebben. En zeker niet omdat je politieke tegenstanders kwaad maakt
Vind je dat niet een beetje naef, zou niet nodig moeten zijn. We leven in een ellendige wereld en met zoveel geld ben je gewoon een doelwit. Als ze Nancy bij die capitool rellen te pakken hadden gekregen waren ze niets goeds met haar van plan he.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_206480758
Als de man aangeeft "waiting for Nancy" dan was het een terroristische moordpoging.
Met dank aan Trump, zijn meelopers en laffe GOP bobo's

[ Bericht 0% gewijzigd door Bluesdude op 28-10-2022 20:31:07 ]
pi_206481805
CNN meldt dat de terrorist David de Pape is wappie en complotleugenaar over het verlies van Trump in 2020.
Er valt nog meer geweld te verwachten uit die hoek.
Ook triest dat Trump nu weer via twitter de massa kan ophitsen
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 28 oktober 2022 @ 23:34:02 #269
408813 crew  trein2000
pi_206484067
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 19:39 schreef vipergts het volgende:

[..]
Vind je dat niet een beetje naef, zou niet nodig moeten zijn. We leven in een ellendige wereld en met zoveel geld ben je gewoon een doelwit. Als ze Nancy bij die capitool rellen te pakken hadden gekregen waren ze niets goeds met haar van plan he.
Dit soort aanslagen hebben niets met geld te maken, het was geen overval oid. Gewoon een politieke aanslag en niets anders.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_206485230
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 19:10 schreef PaarsBeestje het volgende:
[ twitter ]
Ik vind dit serieus echt schokkend.
twitter

De 42-jarige David DePape drong vannacht rond 02.00 uur (lokale tijd) het huis van de Pelosi's in San Francisco binnen. De politie hield de man aan, maar toen had hij Paul Pelosi al met een hamer verwond. Pelosi liep onder meer een schedelfractuur op en verwondingen aan zijn rechterarm en handen. Hij is inmiddels geopereerd.

Wel een held, een 42-jarige valt een man van 82 aan met een hamer.
pi_206485236
(achterafgedachte)
quote:
...revelers who often bring their guns to parties...
Ik zie het al voor me....meneer thuis voor de spiegel: stetsonhoed check, snor gekamd check, pruimtabak check, redelijk schone halsdoek check, True-Tex Buffalo Industrial Strength Deo check, vers gepoetste zilveren geps XXXL check, lasso check, puntlaarzen check, rinkelsporen check, gun check... "Zo, kom maar op met dat feest!" *ptoei* *mist kwispedoor*
pi_206485295
Over guns en parties gesproken ... In Texas zijn ze van mening dat het dragen van een pistool de veiligheid bevordert dus nu mag iedereen dat met alle gevolgen vandien.

twitter

twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_206485299
Ik hoor dat Paul Pelosi pas met de hamer de schedel werd ingeslagen toen de politie er was? En dat de politie toe ce aanvaller tackelde ? En dat hij nog steeds geopereerd wordt.
pi_206485326
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2022 03:09 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik hoor dat Paul Pelosi pas met de hamer de schedel werd ingeslagen toen de politie er was? En dat de politie toe ce aanvaller tackelde ? En dat hij nog steeds geopereerd wordt.
Ja blijkbaar was er (toen de politie arriveerde) een worsteling aan de gang tussen Pelosi en zijn aanvaller om die hamer die de aanvaller won en daarmee Pelosi aanviel waarna de politie ingreep?

Pelosi is idd geopereerd. Dat zal dan wel aan zijn handen/arm zijn waarmee hij zich verdedigd heeft. Komt allemaal goed zijn de berichten.

twitter


Ah briefing van de politie:



[ Bericht 6% gewijzigd door Kijkertje op 29-10-2022 06:16:31 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_206485341
Er worden meer mensen met hamers gedood dan met geweren! Echt waar! Oh wacht ... :D

twitter

8)7

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 29-10-2022 04:39:53 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')