Wij hebben wel een voordeel dat er 1 gewoon dik is, 1 lekker en 1 een inteeltkop heeftquote:Op maandag 10 oktober 2022 23:49 schreef Vlinder het volgende:
Onze prinsessen heten ooo Amalia, Alexia en Ariane. Dat is toch ook niet lekker makkelijk als je ze net leert kennen
Nou ja zeg. Smakeloos.quote:Op maandag 10 oktober 2022 23:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wij hebben wel een voordeel dat er 1 gewoon dik is, 1 lekker en 1 een inteeltkop heeft
hoe zou ik het uit moeten leggen met meer respect?quote:
dat dacht ik ook, maargoed ik heb het zo vaak fout dat je mij niet moet geloven op mijn woordquote:Op maandag 10 oktober 2022 23:54 schreef SiGNe het volgende:
Die 3 eieren die Daemon in die grot vind, zijn dat de eieren die in GoT uitkomen?
quote:Op maandag 10 oktober 2022 23:54 schreef SiGNe het volgende:
Die 3 eieren die Daemon in die grot vind, zijn dat de eieren die in GoT uitkomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op maandag 10 oktober 2022 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neh denk het niet. Hiervan komt sowieso een bij de buikbaby van Rhaenyra terecht. En volgens mij hebben haat oudste 2 ook nog geen draak.quote:Op maandag 10 oktober 2022 23:54 schreef SiGNe het volgende:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 00:03 schreef Momo het volgende:
[..]Spoilers Fire & BloodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Nee, hij wilde (eigenlijk aan Rhaenyra) vertellen dat de voorspellende droom die Aegon I ooit heeft gehad over een Targaryen Prince that was promised om het rijk te verenigen en de Night King te verslaan waar is. Uiteindelijk is dat ook zo, maar dat duurt nog 175 jaar ofzo.quote:Op maandag 10 oktober 2022 22:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geen idee het leek er wmb op dat Viserys 4x van gedachten veranderde over wie er nou op de troon moet ofzo
Niet verwonderlijk als het bronmateriaal voor dit seizoen slechts een novellette is in tegenstelling tot de ca 1000 pagina's van een willekeurig GoT boek.quote:Op maandag 10 oktober 2022 23:46 schreef Forbry het volgende:
[..]
[..]
Dit stoorde mij.
[..]
Dit was o.a. waar ik op doelde toen ik eerder al een paar keer aangaf de serie "klein" te vinden en ja, dat is absoluut jammer en maakt de serie bij lange na niet zo episch als GoT..
Desondanks vond ik dit toch de eerste echt interessante aflevering van deze serie.![]()
Eerder dat Rhaenyra de rechtmatige troonopvolgster is en Alicent wil dat Aegon dat wordt. Dat was altijd al zo maar wordt hierin nu versterkt door de uitspraken van Viserys.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 05:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, hij wilde (eigenlijk aan Rhaenyra) vertellen dat de voorspellende droom die Aegon I ooit heeft gehad over een Targaryen Prince that was promised om het rijk te verenigen en de Night King te verslaan waar is. Uiteindelijk is dat ook zo, maar dat duurt nog 175 jaar ofzo.
Omdat hij amper kon praten interpreteerde Alicent dat alsof Viserys wilde dat zijn eigen zoon Aegon de Iron Throne moet krijgen.
Doet er verder niet veel toe. Dit misverstand is niet de basis van de strijd die zal volgen. Die basis zit 'm natuurlijk in de bastaardzonen van Rhaenyra.
Infecties/rot door de vele keren dat hij zich verwond heeft aan de zwaarden waaruit de Iron Throne gemaakt is. In ep 1 of 2 zien we dat Viserys zijn vinger snijdt, de aflevering daarna is die vinger half afgestorven en de ep daarna mist hij 3 vingers en later dus een arm.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 08:47 schreef kladderadatsch het volgende:
Is er eigenlijk ooit verteld wat Viserys precies mankeert? Kan me herinneren dat hij eerst iets aan z'n hand had, maar na de time jump was in een keer z'n hele arm eraf.
Zijn lichaam is niet (goed) in staat om infecties op te lossen. Infecties die hij opliep toen hij zichzelf keer op keer sneed aan de Iron Throne. Ik ben geen arts, maar het zou daarnaast ook een auto-immuunziekte kunnen zijn waardoor hij telkens infecties kreeg en dat kan weer leiden tot bijvoorbeeld sepsis (bloedvergiftiging).quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 08:47 schreef kladderadatsch het volgende:
Is er eigenlijk ooit verteld wat Viserys precies mankeert? Kan me herinneren dat hij eerst iets aan z'n hand had, maar na de time jump was in een keer z'n hele arm eraf.
Nee, het personage met het gouden masker is z'n oog kwijt. Jij dacht zijn zoon.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 09:40 schreef maxi-mus het volgende:
Oh, dus het personage met het ooglapje is zijn oog kwijt? Ik dacht zijn broer.
Zucht.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 09:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Infecties/rot door de vele keren dat hij zich verwond heeft aan de zwaarden waaruit de Iron Throne gemaakt is. In ep 1 of 2 zien we dat Viserys zijn vinger snijdt, de aflevering daarna is die vinger half afgestorven en de ep daarna mist hij 3 vingers en later dus een arm.
En dat slaat weer terug op een stukje Game of Thrones legende:
"The people of Westeros believed that when the throne cut a king or queen it was a sign that the seat of power was rejecting the monarch, deeming them unfit to rule."
Why It Matters When the King Is Cut by the Iron Throne on House of the Dragon
Ah thanks, dat had ik dus even gemist.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 09:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zijn lichaam is niet (goed) in staat om infecties op te lossen. Infecties die hij opliep toen hij zichzelf keer op keer sneed aan de Iron Throne. Ik ben geen arts, maar het zou daarnaast ook een auto-immuunziekte kunnen zijn waardoor hij telkens infecties kreeg en dat kan weer leiden tot bijvoorbeeld sepsis (bloedvergiftiging).
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bloedvergiftiging
Bedankt voor de uitleg. Het is dus verwarrend voor Ali, Vis en het vissie hier:Dquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 05:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, hij wilde (eigenlijk aan Rhaenyra) vertellen dat de voorspellende droom die Aegon I ooit heeft gehad over een Targaryen Prince that was promised om het rijk te verenigen en de Night King te verslaan waar is. Uiteindelijk is dat ook zo, maar dat duurt nog 175 jaar ofzo.
Omdat hij amper kon praten interpreteerde Alicent dat alsof Viserys wilde dat zijn eigen zoon Aegon de Iron Throne moet krijgen.
Doet er verder niet veel toe. Dit misverstand is niet de basis van de strijd die zal volgen. Die basis zit 'm natuurlijk in de bastaardzonen van Rhaenyra.
Volgens de acteur van Viserys was het lepra. Daarnaast leek het er ook op dat de maesters expres een verkeerde behandeling gaven waardoor het helemaal misging (die Grandmaester Mellos werkte samen met Otto, komen allebei uit Oldtown). Of het was gewoon incompetentie van die man.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 08:47 schreef kladderadatsch het volgende:
Dat was wel een vermoeden ja. Er was ook een scene waarin de leerling maester (Orwyle) aangaf dat er nieuwe behandelmethoden waren (kruidenmedicijnen ipv bloedzuigers) voor deze ziekte. Mellos wilde daar niks van weten. Na de dood van Mellos (off screen tussen ep 5 en ep 6) werd Orwyle de Grand Maester en heeft hij met de juiste zorg het leven van Viserys waarschijnlijk nog weten te verlengen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 11:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens de acteur van Viserys was het lepra. Daarnaast leek het er ook op dat de maesters expres een verkeerde behandeling gaven waardoor het helemaal misging (die Grandmaester Mellos werkte samen met Otto, komen allebei uit Oldtown). Of het was gewoon incompetentie van die man.
Ja, hij mompelde iets over 'Aegon', 'prince that was promised' en 'you must do it'. Snap ergens wel dat Alicent dan denkt dat hij wil dat Aegon op de troon komt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg. Het is dus verwarrend voor Ali, Vis en het vissie hier:D
het was op het eind bijna een levende zombie, weet niet wat voor ziekte ie had maar het leek alsof het lichaam onder hem vandaan rottequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 11:51 schreef golfer het volgende:
De afdeling grime heeft zich wel heel erg kunnen uitleven bij Viserys.
Wat een baas inderdaad. Dat hij hier maar een award voor mag krijgen!quote:
Vet! Dit moment gaf de scene veel meer impact vind ik. Goed dat het is behoudenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij de komende Emmy's mag hij strijden met Bob Odenkirk (Saul Goodman).quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat een baas inderdaad. Dat hij hier maar een award voor mag krijgen!
Nou dat gaat geen probleem worden. Niet dat Saul goodman slecht is. Maar die serie krijgt elke keer 20 nominaties maar wint er vervolgens 0quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:07 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Bij de komende Emmy's mag hij strijden met Bob Odenkirk (Saul Goodman).
Eens. Wat een acteurquote:
Alleen jammer dat je duidelijk kon zien dat z'n tanden zwart gemaakt waren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 11:51 schreef golfer het volgende:
De afdeling grime heeft zich wel heel erg kunnen uitleven bij Viserys.
kloptquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sowieso die hele scène waarin hij naar de troon loopt is één van de sterkste scènes in de hele franchise.
De muziek die erbij zat was ook weer erg goed.
"He can keep his tongue"quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
klopt
Wat ik niet begirjp echter is waarom die zwarte man niet gewoon zijn mond kon houden... je weet toch dat als je de toekomsige konigin een hoer noemt en haar kinderen bastaarden dat dat consequenties zal hebben voor je gezondheid of je vrijheid?
Dat was om duidelijk te maken dat hij (mede door Milk of the Poppy) er met zijn verstand vaak niet meer bij is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:23 schreef Maanvis het volgende:
Waarom noemde Vissie trouwens Rhynera zijn enige kind? Hij heeft toch ook die 2 blondies gejongd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh thx, denk dat die gast er al een tijdje helemaal niet bij was, vandaar dat ik er geen zak meer van begreep natuurlijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:40 schreef Funzel het volgende:
[..]
Dat was om duidelijk te maken dat hij (mede door Milk of the Poppy) er met zijn verstand vaak niet meer bij is.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:02 schreef Nielsch het volgende:
ik heb de trailer voor episode 9 gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Trots denk ik. Ik had me gewoon stil gehouden om vervolgens later de oorlog te verklaren en die hele teringzooi met de grond gelijk maken. Dat was ook mijn idee eigenlijk. Ik dacht echt hij gaat weg en de Velaryons komen in ep 9 of 10 met een heel leger naar king's landing.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
klopt
Wat ik niet begirjp echter is waarom die zwarte man niet gewoon zijn mond kon houden... je weet toch dat als je de toekomsige konigin een hoer noemt en haar kinderen bastaarden dat dat consequenties zal hebben voor je gezondheid of je vrijheid?
Zou kunnnen..maar wel achterlijk om helemaal naar kings landing te komen om je troon te claimen, en dan, zonder dat er al een officiele uitspraak is, je kansen helemaal te vergooien door de dochter van de koning een hoer te noemenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:30 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Trots denk ik. Ik had me gewoon stil gehouden om vervolgens later de oorlog te verklaren en die hele teringzooi met de grond gelijk maken. Dat was ook mijn idee eigenlijk. Ik dacht echt hij gaat weg en de Velaryons komen in ep 9 of 10 met een heel leger naar king's landing.
Denk niet dat het zo veel zin heeft om in onze huidige medische termen over zoiets te spreken. Westersos is een fantasiewereld. Zo'n ziekte is veel meer vervlochten met mysterie of magie. Het zal wel iets ouds zijn, iets mysterieus.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:11 schreef Maanvis het volgende:
https://wikiofthrones.com(...)ase-king-viserys-has ze schijnen te weten welke ziekte Vissie heef, en dat het komt door een infectie die ie opgelopen heeft toen ie zich aan de troon bezeerd had
Zeker Targaryens hebben potentie daarvoor, gezien hun historie met draken wat waarschijnlijk door allemaal obscure magie is gekomen. Ook veel Targaryens miskramen die eruit kwamen als dat ze schubben hadden of zelfs drakenvleugels.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:32 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Denk niet dat het zo veel zin heeft om in onze huidige medische termen over zoiets te spreken. Westersos is een fantasiewereld. Zo'n ziekte is veel meer vervlochten met mysterie of magie. Het zal wel iets ouds zijn, iets mysterieus.
Nee.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:06 schreef Maanvis het volgende:
Nog meer mensen die zich dood-ergerden aan het over-acten van Diana?
Ze had na 5 minuten wel mogen stoppen met hyperventileren eigenlijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee.
Het is best normaal om zo te reageren na een traumatische gebeurtenis tegenover de moeder van de dader.
Het is fascinerend hoe jij series kijkt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze had na 5 minuten wel mogen stoppen met hyperventileren eigenlijk
ik ben nu met Foundation bezig, daar heb ik nog niks over te klagenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is fascinerend hoe jij series kijkt.
Nee, vond het juist goed geacteerd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:06 schreef Maanvis het volgende:
en daarmee viel het andere acteerwerk dus in het niet, daarom denk ik dat het me zo frustreerde.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:32 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nee, vond het juist goed geacteerd.
Dyana.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:06 schreef Maanvis het volgende:
Da's hezelfdequote:
Het maakt dit topic een stuk minder fascinerend helaas.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is fascinerend hoe jij series kijkt.
True!quote:
die was ook ineens weer terug als handquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:53 schreef Discombobulate het volgende:
Vind de acteur van Otto Hightower ook wel erg fijn acteren.
Arrogantie. Hij zag zijn bloedlijn. Eindigen. En dat moest loste wat kost voorkomen worden. Maar in zijn emotie raakte hij zijn tact lwijt. Hoogmoed komt voor de val. Daar waar zijn broer meer was "history does not remember blood, only names" en zij ambitie koppelde daaraan, was hij meer blood is belangrijk. Terwijl de bloedlijn van de velaryon doorlopen via de dochters van daemon.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:02 schreef Maanvis het volgende:
Hij dacht dat hij de titel zou krijgen van the hand, omdat de koning onder de drugs zou zitten zoals gepland. Ook visenya zei tegen rheynera "tomorrow hightower will land the first blow and I will stand alone" dus ook zei dacht dat achterkamertjes politiek alles had gesetteld. Maar alles veranderde toen de koning toch dienst deed. Wel mooi hoe visenya als een goede politicus met elke wind meewaait, door meteen toch wel de verlovings voorstel van rheynera op dat moment te aanvaarden, daar waar ze het eerder op de dag weigerde.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zou kunnnen..maar wel achterlijk om helemaal naar kings landing te komen om je troon te claimen, en dan, zonder dat er al een officiele uitspraak is, je kansen helemaal te vergooien door de dochter van de koning een hoer te noemen. Ik bedoel, heeft niemand tegen hem gezegd dat je zonder hoofd niet op de troon mag zitten?
Inderdaad. Mijn leven hangt aan een dunne lijntje tuurlijk ha ik hyperventileren. Vond die alicent heel sterk die scène. Zo van "ik heb medelijden met je maar ik ga je toch omleggen omdat geen last wil hebben van roddels"quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het is best normaal om zo te reageren na een traumatische gebeurtenis tegenover de moeder van de dader.
tis ook gewoon de laatste letter vooraan gezet dusquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:19 schreef Slayage het volgende:
Ik kijk heel erg uit naar de aankomende aemond vs daemon battle. Heel leuk dat ze aemond als daemon laten lopen. En dat lachja van daemon vond ik geweldig, alsof hij zichzelf herkende in aemond. Ze zijn i eenmaal familie.
omleggen? ik had nou niet het idee dat Alicent haar vermoord had. Meer dat ze haar had omgekocht om te zwijgen en die "thee" was om te voorkomen dat ze zwanger wordt. Dezelfde thee kreeg rhaenyra in het begin van het seizoen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
Inderdaad. Mijn leven hangt aan een dunne lijntje tuurlijk ha ik hyperventileren. Vond die alicent heel sterk die scène. Zo van "ik heb medelijden met je maar ik ga je toch omleggen omdat geen last wil hebben van roddels"
idd dat wist ik zelfs en ik heb een fascinerende manier van series kijkenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:29 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
omleggen? ik had nou niet het idee dat Alicent haar vermoord had. Meer dat ze haar had omgekocht om te zwijgen en die "thee" was om te voorkomen dat ze zwanger wordt. Dezelfde thee kreeg rhaenyra in het begin van het seizoen.
Ze lieten het wel expres een beetje in 't midden of het echt abortusthee was of toch vergif. Al is Alicent wel zeer gelovig en denk ik niet dat ze iemand zo zou vermoorden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:29 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
omleggen? ik had nou niet het idee dat Alicent haar vermoord had. Meer dat ze haar had omgekocht om te zwijgen en die "thee" was om te voorkomen dat ze zwanger wordt. Dezelfde thee kreeg rhaenyra in het begin van het seizoen.
ja dat dacht ik ook. maar aan de andere kant is Alicent ook heel erg zedig maar ze laat haar dochter en zoon wel met elkaar trouwen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:36 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ze lieten het wel expres een beetje in 't midden of het echt abortusthee was of toch vergif. Al is Alicent wel zeer gelovig en denk ik niet dat ze iemand zo zou vermoorden.
Dat was de wens van Viserys. Ze zal het er niet mee eens geweest zijn maar uiteindelijk regelt de koning met wie z'n kinderen gaan trouwen. Denk ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:39 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook. maar aan de andere kant is Alicent ook heel erg zedig maar ze laat haar dochter en zoon wel met elkaar trouwen.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:49 schreef Momo het volgende:
Klein beetje een spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:49 schreef Momo het volgende:
Klein beetje een spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ze had het over de thee, maar er werd niet benoemd wat voor thee. Dyana zei, "ik beloof dat ik het tegen niemand zal zeggen" waarop alicent zegt, "ik weet zeker dat je het tegen niemand zal zeggen" Een scène later werd er gevraagd waar die dyana nou was omdat ze de kinderen moest kleden ofzo. Of alicent heeft haar laten doden of haar tong eruit gesneden en weggestuurd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:29 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
Alicent is wel gelovig, maar ze is wel een realist en een bitch in de politiek. Iets wat haar rol zo dramatisch maakt, omdat ze dingen doet die tegen haar gevoel ingaat. Net als rheynera nu, die begint te voelen wat de implicaties zijn van politieke macht en baalt van de beslissingen van haar vader.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:36 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ze lieten het wel expres een beetje in 't midden of het echt abortusthee was of toch vergif. Al is Alicent wel zeer gelovig en denk ik niet dat ze iemand zo zou vermoorden.
"Moon tea"quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:33 schreef Maanvis het volgende:
en volgens mij hebben ze in GoT die abortusthee ook wel eens gebruikt?
Je bent niet de enige. Kut namen voor een kut familie.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:45 schreef Jauke het volgende:
Pfff, ik vind die namen allemaal zo verwarrend.
It's coming my ass. A dance of dragons is ondertussen al 11 jaar geleden uitgekomen.quote:
Die opmerkingen maakt hij al letterlijk tien jaar in zijn blogpostsquote:
Visenya? Je bedoelt Rhaenys?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
Hij dacht dat hij de titel zou krijgen van the hand, omdat de koning onder de drugs zou zitten zoals gepland. Ook visenya zei tegen rheynera "tomorrow hightower will land the first blow and I will stand alone" dus ook zei dacht dat achterkamertjes politiek alles had gesetteld. Maar alles veranderde toen de koning toch dienst deed. Wel mooi hoe visenya als een goede politicus met elke wind meewaait, door meteen toch wel de verlovings voorstel van rheynera op dat moment te aanvaarden, daar waar ze het eerder op de dag weigerde.
Ja joh, die kut namen...quote:
Dat was Mysaria, die prostituee waar Daemon mee ging in de eerste afleveringen, die nu een spionnennetwerk heeft (dat jochie die Rhaenyra & Daemon verlinkte aan Otto behoorde ook tot haar).quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:09 schreef Em31 het volgende:
Wat was dat met die vrouw op dat balkon waar één van die kamermeisjes(?) heenging?
Die vrouw was de hoerenmadam van Daemon. Dat kamermeisje zal wel informatie over Aegon zn verkrachtingspraktijken doorgespeeld hebben...quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:09 schreef Em31 het volgende:
Wat was dat met die vrouw op dat balkon waar één van die kamermeisjes(?) heenging?
Ah ja, vroeg me al af of zij het weer was. Nadruk lag wel erg op die thee, dacht ze gaan haar zo vermoorden. Even afwachten dus wat dat was.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was Mysaria, die prostituee waar Daemon mee ging in de eerste afleveringen, die nu een spionnennetwerk heeft (dat jochie die Rhaenyra & Daemon verlinkte aan Otto behoorde ook tot haar).
Dat kamermeisje was volgens mij degene die bij die verkrachte kamermeid was en haar die thee gaf. Dus of ze gaf valse thee zodat er een bastaard uitkomt of ze gaan iets anders doen met die informatie.
ze moeten echt naambordjes gaan dragen want nu had ze helemaal andere kleding aan en herkenden we haar niet meer hierquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die vrouw was de hoerenmadam van Daemon. Dat kamermeisje zal wel informatie over Aegon zn verkrachtingspraktijken doorgespeeld hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |