abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 oktober 2022 @ 21:27:41 #1
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_206280307

Hunted is een spannend kat- en muisspel: hoe blijf je als voorvluchtige uit handen van een opsporingsdienst? Is het mogelijk is om van de ene op de andere minuut te verdwijnen en drie weken uit handen te blijven van een groep gelouterde opsporingsdeskundigen?
In dit programma gaan 12 Nederlanders in koppels van twee vrijwillig deze uitdaging aan. De voortvluchtigen zetten alles op alles om 'onder de radar' te blijven, terwijl het speciaal voor het programma opgerichte opsporingsteam er juist alles aan doet om deze mensen zo snel mogelijk te vinden.
Hunted is een spannend sociaal experiment en speelt in op de discussie over privacy.

De deelnemers mogen zelf hun vlucht bepalen zolang ze zich houden aan drie regels:

• maximaal 48 uur op dezelfde plek
• Nederlandse wet niet overtreden
• Binnen de landgrenzen blijven

= = =

De najaarseditie 2022

De voortvluchtigen:

Jade en Marco

Jade (20) en Marco (50) zijn dochter en vader. Jade woont in een studentenhuis en studeert Bouwkunde aan de TU in Delft. Marco levert bedrijfskleding aan organisaties in heel NL. Dit is zijn eigen bedrijf. Marco is een enorme fan van het programma en zijn wens om mee te doen is al lang aanwezig. Hij is extreem fanatiek en als het er op aankomt is het ieder voor zich. Jade weet dit en verwacht dan ook echt niet van haar vader dat hij haar tas gaat dragen.

Lina en Danique

Deze vriendinnen van 26 jaar hebben elkaar leren kennen tijdens hun studententijd in Groningen. Omdat ze op hoog niveau basketbal speelden, trainden ze 8 keer per week en leerden ze elkaar goed kennen. Dat ze lang op elkaars lip kunnen zitten, weten ze uit ervaring. Ze hebben samen al eens 5 weken gereisd door Colombia en Brazilie.

Rob en Damy

Deze Brabantse heren hebben elkaar 2 jaar geleden leren kennen tijdens hun werk bij een internet marketing bureau. De mannen zijn erg fanatiek en vooral Rob (28) kijkt al heel lang naar het programma.. In het begin van hun vlucht willen ze vooral back to basic, maar ze zijn vooral van plan om niet in patronen te werken. Rob omschrijft zich als impulsief terwijl Damy (28) juist wat doordachter te werk gaat. Een ding weten ze wel, stil zitten willen ze niet. Ze willen met een ouderwetse kaart een tactische route zoeken.

Sandra en Michel

Sandra (35) en Michel(39) zijn 15 jaar samen en maar pas 2 jaar getrouwd.Sandra kwam met het idee om mee te doen, ze kijken samen met de kinderen. Sandra is heel impulsief en als ze iets leuk vindt, wil ze het graag doen. Michel denkt dat ze het wel kunnen door hun karakters. Ze weten precies wat ze aan elkaar hebben en vormen echt een eenheid.

Sanne en Siedo

Sanne (25) en Siedo (31) zijn broer en zus. Zij doen mee aan Hunted om even een heel ander leven te leiden. Alles 3 weken los te laten. Avontuur op te zoeken. Ook als ontwikkeling voor jezelf als mens. Ze willen graag mensen ontmoeten en gewoon avonturen beleven.

Yasmin en Melvin

Yasmin en Melvin hebben elkaar ooit leren kennen in de gehandicaptenzorg en hadden meteen een klik. Nu werken ze niet meer samen maar zien elkaar nog steeds zeer regelmatig privé.
Ze zijn overtuigd van hun winst en erg fan van het programma. Ze zijn ook erg avontuurlijk ingesteld maar het tentje blijft wel thuis ‘het moet immers wel leuk blijven’.

De Hunters

Iedere maandagavond vanaf 26 september om 20.30!

= = =

Woensdag 26 januari 2021 was er een AMA met Selmar Smit van Hunted, lees hier terug:
TV / [Vraag wat je wil] aan Selmar Smit van Hunted: lees hier terug!

Op NOS staat daarnaast nog een backgroundstory
https://nos.nl/op3/artike(...)isieprogramma-hunted
The best firms advertise the least...
pi_206280350
Saaie TT :P
  maandag 10 oktober 2022 @ 21:37:28 #3
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_206280440
Staat nog niet op NPO / Uitzendinggemist, maar is as 10-15 yaar: Buggy als de pest!
pi_206280473
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 21:37 schreef edcetera het volgende:
Staat nog niet op NPO / Uitzendinggemist, maar is as 10-15 yaar: Buggy als de pest!
Denk dat Marco op de VPN bezig is.... :P
  maandag 10 oktober 2022 @ 21:42:47 #5
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206280504
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 21:37 schreef edcetera het volgende:
Wat probeer je te zeggen?
  maandag 10 oktober 2022 @ 21:45:16 #6
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_206280537
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 21:40 schreef xFriendx het volgende:

[..]
Denk dat Marco op de VPN bezig is.... :P
Geen idee, wie, "Marco" is, maar die site is gewoon gaar en werkt maar half. Laatste jaar beter btw.
pi_206280561
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 21:11 schreef Eagles89 het volgende:
Wel pech dat koppel dat de telefoon aan zet en die twee teams die meteen binnen 10 minuten al op die locatie zijn. Ergens in Eindhoven ook echt, en twee teams toevallig dus al binnen 10 min ETA. Dat is wel pech.
Om eerlijk te zijn: ze waren te traag. Je moet er (helaas) rekening mee houden dat de hunters via andere teams aan informatie komen wat jij gaat doen. Ik vind ze heel verstandig overkomen en alles goed analyseren (bijv. hoe Cleo was gevonden), maar hopelijk gaan ze in het vervolg iets sneller in de weer. Zo niet, dan worden ze straks gepakt omdat ze als laatste bij het computermuseum in Helmond terecht komen (om maar iets te noemen).
gr gr
pi_206280563
Nee, de domste kandidaat zat in seizoen 1. Midden op het Ijmeer (?) op de pont bellen en dan je telefoon in het meer gooien. En dan verbaast zijn als we aan de andere kant van de pont staan..

[ Bericht 1% gewijzigd door Selmar op 10-10-2022 22:31:12 (Pont! Niet Pond natuurlijk) ]
pi_206280589
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 21:45 schreef edcetera het volgende:

[..]
Geen idee, wie, "Marco" is, maar die site is gewoon gaar en werkt maar half. Laatste jaar beter btw.
Waar heb je nou net naar zitten kijken? :D (of wil je naar gaan kijken)
gr gr
  maandag 10 oktober 2022 @ 21:54:12 #10
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206280631
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 21:47 schreef Selmar het volgende:
Nee, de domste kandidaat zat in seizoen 1. Midden op het Ijmeer (?) op de pond bellen en dan je telefoon in het meer gooien. En dan verbaast zijn als we aan de andere kant van de pond staan..
Pondje paling afkomstig uit een dorp aan het IJ(ssel)meer is wel lekker.
Twee pond maakt zelfs een kilo.
En een pont kan varen… ;)
  maandag 10 oktober 2022 @ 22:01:46 #11
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_206280693
quote:
Nee, de domste kandidaat zat in seizoen 1. Midden op het Ijmeer (?) op de pond bellen en dan je telefoon in het meer gooien. En dan verbaast zijn als we aan de andere kant van de pond staan..
Eerste aflevering met de meeste domme kandidaat, maar ook de meest slimme: Die militair, die gewoon alles geregeld heeft: Evert (Al in excape heli zitten) en Omar: Zonder geld en genaaid het halen! ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door MadMaster op 10-10-2022 22:11:05 (Denk even om je taalgebruik svp…) ]
pi_206280805
quote:
Ohja die herinner ik me zeker nog. Die oudere man was dat, die alleen op pad ging, en heel erg veel survival ervaring had vertelde die. Daar heb ik me toen ook mateloos aan geërgerd weet ik nog. Maar die was volgens mij einde aflevering 1, of begin van aflevering 2 al gepakt, maar deze vader en dochter konden door dom geluk hun extreem domme acties nog meerdere keren (en meerdere afleveringen) herhalen...
Laten we hopen dat die vader en dochter zich diep schamen, ook tov de rest van de kandidaten die er wél echt alles aan doen om niet gepakt te worden en nu dankzij het gepakte koppel een veel groter risico lopen.
pi_206280870
quote:
7s.gif Op maandag 10 oktober 2022 21:54 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Pondje paling afkomstig uit een dorp aan het IJ(ssel)meer is wel lekker.
Twee pond maakt zelfs een kilo.
En een pont kan varen… ;)
Maar zowel pond als pont hebben een koers.
pi_206280873
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2022 21:47 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]
Om eerlijk te zijn: ze waren te traag. Je moet er (helaas) rekening mee houden dat de hunters via andere teams aan informatie komen wat jij gaat doen. Ik vind ze heel verstandig overkomen en alles goed analyseren (bijv. hoe Cleo was gevonden), maar hopelijk gaan ze in het vervolg iets sneller in de weer. Zo niet, dan worden ze straks gepakt omdat ze als laatste bij het computermuseum in Helmond terecht komen (om maar iets te noemen).
Dit ben ik wel met je eens inderdaad. Maar toch zijn zij voor mij wel echt favorieten om het einde te halen. Ze vermijden bewust alle fouten van kandidaten uit eerdere seizoenen, redeneren zoals de Hunters doen, en ze raken niet snel in paniek. Maar er zijn meer goede koppels. Misschien dat de productie dit seizoen na het selecteren van die vader en dochter zich toch wel erg schuldig voelden, en vervolgens alleen maar hele sterke kandidaten hebben geselecteerd, want de overgebleven koppels vind ik eigenlijk allemaal wel erg sterk overkomen :)
pi_206280901
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2022 21:02 schreef Eagles89 het volgende:
Alle informatie van alle kandidaten die moest worden opgehaald bij die drop points, wordt nu dus aan de Hunters op een mooie schaal gepresenteerd dankzij deze twee ongelofelijk domme sujetten.
Ja, het is een grote flop.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2022 22:23:41 ]
pi_206280926
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2022 22:20 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Dit ben ik wel met je eens inderdaad. Maar toch zijn zij voor mij wel echt favorieten om het einde te halen. Ze vermijden bewust alle fouten van kandidaten uit eerdere seizoenen, redeneren zoals de Hunters doen, en ze raken niet snel in paniek. Maar er zijn meer goede koppels. Misschien dat de productie dit seizoen na het selecteren van die vader en dochter zich toch wel erg schuldig voelden, en vervolgens alleen maar hele sterke kandidaten hebben geselecteerd, want de overgebleven koppels vind ik eigenlijk allemaal wel erg sterk overkomen :)
Dat team dat nu aan het plannen is om 2 dagen lang in een Renault Espace te rijden, nadat ze dankzij die auto de risicovolle bel- en pakketactie hebben gedaan, heeft dat niet erg handig uitgedacht. Schakels verbreken!
gr gr
pi_206280950
Sorry, ik bedoel natuurlijk een Renault Escape.
gr gr
  maandag 10 oktober 2022 @ 23:04:02 #18
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206281223
Ik had de eerste twee afleveringen nog niet gezien maar wel opgenomen, dus vanavond even afleveringen 1 t/m 3 gekeken en god wat ben ik blij dat Jade en Marco gepakt zijn, want die zaten wel heel erg in mijn irritatiezone, man, man, man.... denken dat je met VPN veilig bent en iedere keer je fucking g-mail gebruiken :')
En toen ik de eerste keer de stem van Jade hoorde dacht ik dat er een meisje van 12 meedeed, en zo gedroeg ze zich ook.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 10 oktober 2022 @ 23:07:01 #19
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206281243
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2022 21:47 schreef Selmar het volgende:
Nee, de domste kandidaat zat in seizoen 1. Midden op het Ijmeer (?) op de pont bellen en dan je telefoon in het meer gooien. En dan verbaast zijn als we aan de andere kant van de pont staan..
Die twee dames die in de 1e aflevering gepakt werden toen ze vanuit de gevangenis in Utrecht begonnen waren ook heel slecht :')
  Moderator maandag 10 oktober 2022 @ 23:12:19 #20
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_206281266
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 23:04 schreef Leandra het volgende:
Ik had de eerste twee afleveringen nog niet gezien maar wel opgenomen, dus vanavond even afleveringen 1 t/m 3 gekeken en god wat ben ik blij dat Jade en Marco gepakt zijn, want die zaten wel heel erg in mijn irritatiezone, man, man, man.... denken dat je met VPN veilig bent en iedere keer je fucking g-mail gebruiken :')
En toen ik de eerste keer de stem van Jade hoorde dacht ik dat er een meisje van 12 meedeed, en zo gedroeg ze zich ook.
Het is me ook gewoon compleet onduidelijk waarom hij zo obsessief constant zn mail wilde checken. Had helemaal geen doel
  maandag 10 oktober 2022 @ 23:19:56 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206281321
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2022 23:12 schreef noodgang het volgende:

[..]
Het is me ook gewoon compleet onduidelijk waarom hij zo obsessief constant zn mail wilde checken. Had helemaal geen doel
Nee idd, ik snap het ook niet, behalve stoer doen omdat hij werkelijk dacht dat hij wel veilig zat omdat VPN.
Maar goed, als dat soort dingen je vak niet zijn dan is het op z'n minst dom om te denken dat je niet gevonden kunt worden "want VPN".

De moeite die hij ook had dat hij insta niet kon checken, hij kan dus ook wel gewoon verslaafd zijn aan zijn social media.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_206281329
Die Jade en Marco zijn echt in het programma gezet als nepdeelnemers, zoveel domheid en naïviteit heb ik zelden gezien _O_

Wel blij dat de Eindhovense vrienden net zijn ontsnapt _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 10 oktober 2022 @ 23:21:37 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206281330
Het mooiste was eigenlijk nog wel dat ze dachten dat ze door de overbuurvrouw van Hugo verlinkt zouden worden met een "ja, ze waren met de fiets" opmerking, terwijl het gewoon 100% hun eigen schuld was dat hun locatie iedere keer achterhaald werd.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 10 oktober 2022 @ 23:25:26 #24
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206281361
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Die Jade en Marco zijn echt in het programma gezet als nepdeelnemers, zoveel domheid en naïviteit heb ik zelden gezien _O_

Ze waren idd ongeveer van het niveau vader en zoon Boissevain die ook dachten dat ze wel vrolijk door Amsterdam konden blijven rondlopen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_206281364
Blij dat "Ik had nog wel kunnen rennen" Marco eruit ligt. Ongekend wat naief zeg.
pi_206281371
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 23:25 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ze waren idd ongeveer van het niveau vader en zoon Boissevain die ook dachten dat ze wel vrolijk door Amsterdam konden blijven rondlopen.
Die waren ook classic ja, net als de twee dames die op dag 1val gepakt werden :D
pi_206281411
Is het trouwens verboden om je helpers die box te laten openen?
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 00:24:57 #28
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_206281674
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2022 21:11 schreef Momo het volgende:
2 jonge meiden aan de deur die je een avontuurtje aanbieden :D
Knock knock

>:)
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 00:26:00 #29
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_206281677
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 23:32 schreef TheVulture het volgende:
Is het trouwens verboden om je helpers die box te laten openen?
Volgens mij niet. Je ziet ook dat helpers de box of iets anders in de vorige seizoenen ophalen.
Wees creatief :)
pi_206283499
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 00:26 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]
Volgens mij niet. Je ziet ook dat helpers de box of iets anders in de vorige seizoenen ophalen.
Technisch gesproken kun je zelfs de telefoon niet bij je hebben en op afstand uit laten lezen, om vervolgens op andere manieren de info door te passen
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 11:07:08 #31
262211 hhh38
pi_206283603
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 00:26 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]
Ik denk dat je instinctief zo'n belangrijke handeling graag zelf doet omdat je niet weet of je meteen iets moet met dat pakketje
pi_206283829
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 23:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Blij dat "Ik had nog wel kunnen rennen" Marco eruit ligt. Ongekend wat naief zeg.
"Maar dan had ik mijn laptop niet meer gehad."

Wat een koekenbakker. :')
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 11:38:02 #33
262211 hhh38
pi_206283893
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 11:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
"Maar dan had ik mijn laptop niet meer gehad."

Wat een koekenbakker. :')
Die traagheid bij alle handelingen ook. Ze waren al een halve minuut bezig om de voordeursleutels te zoeken terwijl ze maar een half uurtje weg waren geweest :')
pi_206284042
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 11:38 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Die traagheid bij alle handelingen ook. Ze waren al een halve minuut bezig om de voordeursleutels te zoeken terwijl ze maar een half uurtje weg waren geweest :')
Ook die floppy wegstoppen leek een kwartier te duren :')
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 12:22:23 #35
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_206284424
Ik vond de truc leuk van de mobiele telefoon naar Groningen maar wat als het toestel te pakken was geweest. Dan had info op straat komen liggen.

En Jade en Marco; moeten we het daar verder nog over hebben? Had hij nog beter met een prepaid toestel met data en zijn VPN op zijn laptop kunnen gaan dan steeds in te loggen op vaste (ip) adressen.
Het heeft nog lang geduurd zegmaar.
Fijn dat de floppy nu in handen is van de hunters maar niet heus. Ze hadden hem ook ergens achter kunnen laten en hem dan later weer ophalen in plaats van bij zich te houden om te gaan overnachten in iemand eigen huurhuis.
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
pi_206285540
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 11:38 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Net zo traag als Jade’s stem
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 15:41:59 #37
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_206286327
Wanneer doet er een FOK!'ker mee?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_206287162
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 15:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gewoon het forum raadplegen voor hulp _O_

...moet je @Selmar alleen niet mentionen.
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 17:26:32 #39
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_206287233
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 17:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]
Gewoon het forum raadplegen voor hulp _O_

...moet je @:Selmar alleen niet mentionen.
Nee, dat lijkt me niet handig dan inderdaad. :D
Fuck the EBU.
pi_206287965
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2022 22:01 schreef edcetera het volgende:

[..]
Eerste aflevering met de meeste domme kandidaat, maar ook de meest slimme: Die militair, die gewoon alles geregeld heeft: Evert (Al in excape heli zitten) en Omar: Zonder geld en genaaid het halen! ^O^
Evert inderdaad _O_.
pi_206288131
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 15:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Al 2x opgegeven met @KapiteinIglo en al 2x niet geselecteerd helaasch
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 18:48:16 #42
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_206288135
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 18:47 schreef superkimmi het volgende:

[..]
Al 2x opgegeven met @:kapiteiniglo en al 2x niet geselecteerd helaasch
Gewoon blijven proberen.
Fuck the EBU.
pi_206289786
https://www.npo3.nl/dit-i(...)rationeel-specialist

Klein interviewtje met inmiddels toch een beetje “onze” Selmar :)

Overigens heb ik de aflevering zojuist nog een keertje teruggekeken (echte liefhebbers kijken de aflevering 2x), en het viel me op dat nadat die jongens die bij de Jumbo in een andere auto overstapten (en kort ervoor hun telefoon kort aan moesten zetten om het pakketje te kunnen ophalen) op meerdere cameras gezien zouden zijn, en dat jij @Selmar, meteen benadrukte “we moeten die beelden hebben”.
Daarna of vlak dr voor zag je dat Hunters op die locatie met Jumbo personeel/winkelende mensen in gesprek waren en wezen op de camera’s. Helaas zien we daarna niks meer van die verdere zoektocht en beelden van de camera’s. Werd er uiteindelijk bijvoorbeeld door een zure filiaalmanager geen toestemming gegeven die beelden te geven? Of is er wel gekeken op de beelden maar gaven ze geen resultaat en is het daarom uit de aflevering gelaten? Of is er iets heel anders gebeurd? Overigens krijgen we in het HQ heel kort later wel de informatie dat het kenteken uit camera beelden is gekomen (en daarna dus het bezoek thuis bij die “cleo”). Het kenteken van die andere auto (waarin het duo daadwerkelijk is vertrokken) is dan weer niet uit die camera beelden gekomen blijkbaar. Ik snap als je hier geen antwoord op wilt/kunt geven om te veel prijs te geven over het programma, maar ik heb wel een vermoeden wat er gebeurd kan zijn waarom we in de aflevering geen beelden hebben gezien, maar alleen kort een dialoog op HQ dat het kenteken uit de opgevraagde camera beelden is gekomen.
Toch ben ik benieuwd, en ook met name waarom hun uiteindelijke vluchtauto niét op de beelden zou zijn gezien, maar de auto waarmee ze bij die Jumbo aankwamen, wél.
pi_206291049
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 20:26 schreef Eagles89 het volgende:
Toch ben ik benieuwd, en ook met name waarom hun uiteindelijke vluchtauto niét op de beelden zou zijn gezien, maar de auto waarmee ze bij die Jumbo aankwamen, wél.
Omdat die vluchtauto heel ergens anders stond, bewust op een plek waar geen camera's zijn.
pi_206291463
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 21:37 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Omdat die vluchtauto heel ergens anders stond, bewust op een plek waar geen camera's zijn.
Correct
pi_206291819
Vandaag even alle 3 de afleveringen terug gekeken, eerder helaas geen tijd gehad...

Erg blij dat Marco en Jade gepakt zijn, wat waren die dom zeg :') had eigenlijk gehoopt dat ze bij Hugo thuis al zouden worden gepakt.
Wel mooi dat we met Cleo eindelijk een keer een helper hebben gezien die niet direct alles vertelt als ie verhoord wordt maar gewoon alleen maar "geen idee, ik ken die mensen op de foto niet, ik heb niks gedaan" zegt _O_
pi_206292387
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 21:37 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ah dat was natuurlijk ook gewoon een hele logische optie. Maar toch zou je daar dan op kunnen doorzoeken, is in eerdere seizoenen ook wel gebeurd, dat ze doormiddel van omgevingscamera’s een reconstructie maken waar het logisch was geweest dat ze naartoe zouden zijn gelopen. En vervolgens zoeken naar camera’s die op de route zouden kunnen liggen, en auto’s in beeld krijgen met meerdere inzittenden rond een bepaald tijdstip. Ik bedoel, ze liepen nou niet bepaald op de Veluwe, maar in Eindhoven of all places, het moet uit te vissen kunnen zijn in welke auto ze zijn gestapt zou je zeggen.
Misschien is dat ook wel gedaan maar zonder resultaat, of was er in alle hectiek met andere koppels ook gewoon geen tijd voor.
pi_206292430
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 23:29 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Ah dat was natuurlijk ook gewoon een hele logische optie. Maar toch zou je daar dan op kunnen doorzoeken, is in eerdere seizoenen ook wel gebeurd, dat ze doormiddel van omgevingscamera’s een reconstructie maken waar het logisch was geweest dat ze naartoe zouden zijn gelopen. En vervolgens zoeken naar camera’s die op de route zouden kunnen liggen, en auto’s in beeld krijgen met meerdere inzittenden rond een bepaald tijdstip. Ik bedoel, ze liepen nou niet bepaald op de Veluwe, maar in Eindhoven of all places, het moet uit te vissen kunnen zijn in welke auto ze zijn gestapt zou je zeggen.
Misschien is dat ook wel gedaan maar zonder resultaat, of was er in alle hectiek met andere koppels ook gewoon geen tijd voor.
We hebben het natuurlijk geprobeerd, maar zo veel camera’s hangen er ook weer niet
pi_206292653
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 23:35 schreef Selmar het volgende:

[..]
We hebben het natuurlijk geprobeerd, maar zo veel camera’s hangen er ook weer niet
Helder, het werd verderop in de uitzending niet meer ter sprake noch in beeld gebracht, alleen de gegevens van de auto die inmiddels al niet meer hot was, dus vandaar dat ik benieuwd was, maar compliment voor die jongens dan dus :) vond ze ook erg sterk en koel reageren op hun bevinding dat jullie de “Cleo auto” hadden getraced. Die weten wel wat ze doen volgens mij. Nu weer tot maandagavond wachten, de kwelling…
pi_206292676
De afgelopen paar jaar hebben video deurbellen wel een echte opmars gemaakt, in hoeverre maken jullie hier gebruik van bij hunted?
hardcoholic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')