Denk dat Marco op de VPN bezig is....quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:37 schreef edcetera het volgende:
Staat nog niet op NPO / Uitzendinggemist, maar is as 10-15 yaar: Buggy als de pest!
Wat probeer je te zeggen?quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:37 schreef edcetera het volgende:
Staat nog niet op NPO / Uitzendinggemist, maar is as 10-15 yaar: Buggy als de pest!
Geen idee, wie, "Marco" is, maar die site is gewoon gaar en werkt maar half. Laatste jaar beter btw.quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Denk dat Marco op de VPN bezig is....
Om eerlijk te zijn: ze waren te traag. Je moet er (helaas) rekening mee houden dat de hunters via andere teams aan informatie komen wat jij gaat doen. Ik vind ze heel verstandig overkomen en alles goed analyseren (bijv. hoe Cleo was gevonden), maar hopelijk gaan ze in het vervolg iets sneller in de weer. Zo niet, dan worden ze straks gepakt omdat ze als laatste bij het computermuseum in Helmond terecht komen (om maar iets te noemen).quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:11 schreef Eagles89 het volgende:
Wel pech dat koppel dat de telefoon aan zet en die twee teams die meteen binnen 10 minuten al op die locatie zijn. Ergens in Eindhoven ook echt, en twee teams toevallig dus al binnen 10 min ETA. Dat is wel pech.
Waar heb je nou net naar zitten kijken?quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:45 schreef edcetera het volgende:
[..]
Geen idee, wie, "Marco" is, maar die site is gewoon gaar en werkt maar half. Laatste jaar beter btw.
Pondje paling afkomstig uit een dorp aan het IJ(ssel)meer is wel lekker.quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:47 schreef Selmar het volgende:
Nee, de domste kandidaat zat in seizoen 1. Midden op het Ijmeer (?) op de pond bellen en dan je telefoon in het meer gooien. En dan verbaast zijn als we aan de andere kant van de pond staan..
Eerste aflevering met de meeste domme kandidaat, maar ook de meest slimme: Die militair, die gewoon alles geregeld heeft: Evert (Al in excape heli zitten) en Omar: Zonder geld en genaaid het halen!quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:47 schreef Selmar het volgende:
Nee, de domste kandidaat zat in seizoen 1. Midden op het Ijmeer (?) op de pond bellen en dan je telefoon in het meer gooien. En dan verbaast zijn als we aan de andere kant van de pond staan..
Ohja die herinner ik me zeker nog. Die oudere man was dat, die alleen op pad ging, en heel erg veel survival ervaring had vertelde die. Daar heb ik me toen ook mateloos aan geërgerd weet ik nog. Maar die was volgens mij einde aflevering 1, of begin van aflevering 2 al gepakt, maar deze vader en dochter konden door dom geluk hun extreem domme acties nog meerdere keren (en meerdere afleveringen) herhalen...quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:47 schreef Selmar het volgende:
Maar zowel pond als pont hebben een koers.quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pondje paling afkomstig uit een dorp aan het IJ(ssel)meer is wel lekker.
Twee pond maakt zelfs een kilo.
En een pont kan varen…
Dit ben ik wel met je eens inderdaad. Maar toch zijn zij voor mij wel echt favorieten om het einde te halen. Ze vermijden bewust alle fouten van kandidaten uit eerdere seizoenen, redeneren zoals de Hunters doen, en ze raken niet snel in paniek. Maar er zijn meer goede koppels. Misschien dat de productie dit seizoen na het selecteren van die vader en dochter zich toch wel erg schuldig voelden, en vervolgens alleen maar hele sterke kandidaten hebben geselecteerd, want de overgebleven koppels vind ik eigenlijk allemaal wel erg sterk overkomenquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:47 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn: ze waren te traag. Je moet er (helaas) rekening mee houden dat de hunters via andere teams aan informatie komen wat jij gaat doen. Ik vind ze heel verstandig overkomen en alles goed analyseren (bijv. hoe Cleo was gevonden), maar hopelijk gaan ze in het vervolg iets sneller in de weer. Zo niet, dan worden ze straks gepakt omdat ze als laatste bij het computermuseum in Helmond terecht komen (om maar iets te noemen).
Ja, het is een grote flop.quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:02 schreef Eagles89 het volgende:
Alle informatie van alle kandidaten die moest worden opgehaald bij die drop points, wordt nu dus aan de Hunters op een mooie schaal gepresenteerd dankzij deze twee ongelofelijk domme sujetten.
Dat team dat nu aan het plannen is om 2 dagen lang in een Renault Espace te rijden, nadat ze dankzij die auto de risicovolle bel- en pakketactie hebben gedaan, heeft dat niet erg handig uitgedacht. Schakels verbreken!quote:Op maandag 10 oktober 2022 22:20 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Dit ben ik wel met je eens inderdaad. Maar toch zijn zij voor mij wel echt favorieten om het einde te halen. Ze vermijden bewust alle fouten van kandidaten uit eerdere seizoenen, redeneren zoals de Hunters doen, en ze raken niet snel in paniek. Maar er zijn meer goede koppels. Misschien dat de productie dit seizoen na het selecteren van die vader en dochter zich toch wel erg schuldig voelden, en vervolgens alleen maar hele sterke kandidaten hebben geselecteerd, want de overgebleven koppels vind ik eigenlijk allemaal wel erg sterk overkomen
Die twee dames die in de 1e aflevering gepakt werden toen ze vanuit de gevangenis in Utrecht begonnen waren ook heel slechtquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:47 schreef Selmar het volgende:
Nee, de domste kandidaat zat in seizoen 1. Midden op het Ijmeer (?) op de pont bellen en dan je telefoon in het meer gooien. En dan verbaast zijn als we aan de andere kant van de pont staan..
Het is me ook gewoon compleet onduidelijk waarom hij zo obsessief constant zn mail wilde checken. Had helemaal geen doelquote:Op maandag 10 oktober 2022 23:04 schreef Leandra het volgende:
Ik had de eerste twee afleveringen nog niet gezien maar wel opgenomen, dus vanavond even afleveringen 1 t/m 3 gekeken en god wat ben ik blij dat Jade en Marco gepakt zijn, want die zaten wel heel erg in mijn irritatiezone, man, man, man.... denken dat je met VPN veilig bent en iedere keer je fucking g-mail gebruiken
En toen ik de eerste keer de stem van Jade hoorde dacht ik dat er een meisje van 12 meedeed, en zo gedroeg ze zich ook.
Nee idd, ik snap het ook niet, behalve stoer doen omdat hij werkelijk dacht dat hij wel veilig zat omdat VPN.quote:Op maandag 10 oktober 2022 23:12 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het is me ook gewoon compleet onduidelijk waarom hij zo obsessief constant zn mail wilde checken. Had helemaal geen doel
Ze waren idd ongeveer van het niveau vader en zoon Boissevain die ook dachten dat ze wel vrolijk door Amsterdam konden blijven rondlopen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Die Jade en Marco zijn echt in het programma gezet als nepdeelnemers, zoveel domheid en naïviteit heb ik zelden gezien
Die waren ook classic ja, net als de twee dames die op dag 1val gepakt werdenquote:Op maandag 10 oktober 2022 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze waren idd ongeveer van het niveau vader en zoon Boissevain die ook dachten dat ze wel vrolijk door Amsterdam konden blijven rondlopen.
Knock knockquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:11 schreef Momo het volgende:
2 jonge meiden aan de deur die je een avontuurtje aanbieden
Volgens mij niet. Je ziet ook dat helpers de box of iets anders in de vorige seizoenen ophalen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 23:32 schreef TheVulture het volgende:
Is het trouwens verboden om je helpers die box te laten openen?
Technisch gesproken kun je zelfs de telefoon niet bij je hebben en op afstand uit laten lezen, om vervolgens op andere manieren de info door te passenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 00:26 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Je ziet ook dat helpers de box of iets anders in de vorige seizoenen ophalen.
Wees creatief
Ik denk dat je instinctief zo'n belangrijke handeling graag zelf doet omdat je niet weet of je meteen iets moet met dat pakketjequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 00:26 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Je ziet ook dat helpers de box of iets anders in de vorige seizoenen ophalen.
Wees creatief
"Maar dan had ik mijn laptop niet meer gehad."quote:Op maandag 10 oktober 2022 23:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Blij dat "Ik had nog wel kunnen rennen" Marco eruit ligt. Ongekend wat naief zeg.
Die traagheid bij alle handelingen ook. Ze waren al een halve minuut bezig om de voordeursleutels te zoeken terwijl ze maar een half uurtje weg waren geweestquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 11:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
"Maar dan had ik mijn laptop niet meer gehad."
Wat een koekenbakker.
Ook die floppy wegstoppen leek een kwartier te durenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 11:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die traagheid bij alle handelingen ook. Ze waren al een halve minuut bezig om de voordeursleutels te zoeken terwijl ze maar een half uurtje weg waren geweest
Net zo traag als Jade’s stemquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 11:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die traagheid bij alle handelingen ook. Ze waren al een halve minuut bezig om de voordeursleutels te zoeken terwijl ze maar een half uurtje weg waren geweest
Gewoon het forum raadplegen voor hulpquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer doet er een FOK!'ker mee?
Nee, dat lijkt me niet handig dan inderdaad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewoon het forum raadplegen voor hulp
...moet je @:Selmar alleen niet mentionen.
Evert inderdaadquote:Op maandag 10 oktober 2022 22:01 schreef edcetera het volgende:
[..]
Eerste aflevering met de meeste domme kandidaat, maar ook de meest slimme: Die militair, die gewoon alles geregeld heeft: Evert (Al in excape heli zitten) en Omar: Zonder geld en genaaid het halen!
Al 2x opgegeven met @KapiteinIglo en al 2x niet geselecteerd helaaschquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer doet er een FOK!'ker mee?
Gewoon blijven proberen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:47 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Al 2x opgegeven met @:kapiteiniglo en al 2x niet geselecteerd helaasch
Omdat die vluchtauto heel ergens anders stond, bewust op een plek waar geen camera's zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:26 schreef Eagles89 het volgende:
Toch ben ik benieuwd, en ook met name waarom hun uiteindelijke vluchtauto niét op de beelden zou zijn gezien, maar de auto waarmee ze bij die Jumbo aankwamen, wél.
Correctquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:37 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Omdat die vluchtauto heel ergens anders stond, bewust op een plek waar geen camera's zijn.
Ah dat was natuurlijk ook gewoon een hele logische optie. Maar toch zou je daar dan op kunnen doorzoeken, is in eerdere seizoenen ook wel gebeurd, dat ze doormiddel van omgevingscamera’s een reconstructie maken waar het logisch was geweest dat ze naartoe zouden zijn gelopen. En vervolgens zoeken naar camera’s die op de route zouden kunnen liggen, en auto’s in beeld krijgen met meerdere inzittenden rond een bepaald tijdstip. Ik bedoel, ze liepen nou niet bepaald op de Veluwe, maar in Eindhoven of all places, het moet uit te vissen kunnen zijn in welke auto ze zijn gestapt zou je zeggen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:37 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Omdat die vluchtauto heel ergens anders stond, bewust op een plek waar geen camera's zijn.
We hebben het natuurlijk geprobeerd, maar zo veel camera’s hangen er ook weer nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:29 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ah dat was natuurlijk ook gewoon een hele logische optie. Maar toch zou je daar dan op kunnen doorzoeken, is in eerdere seizoenen ook wel gebeurd, dat ze doormiddel van omgevingscamera’s een reconstructie maken waar het logisch was geweest dat ze naartoe zouden zijn gelopen. En vervolgens zoeken naar camera’s die op de route zouden kunnen liggen, en auto’s in beeld krijgen met meerdere inzittenden rond een bepaald tijdstip. Ik bedoel, ze liepen nou niet bepaald op de Veluwe, maar in Eindhoven of all places, het moet uit te vissen kunnen zijn in welke auto ze zijn gestapt zou je zeggen.
Misschien is dat ook wel gedaan maar zonder resultaat, of was er in alle hectiek met andere koppels ook gewoon geen tijd voor.
Helder, het werd verderop in de uitzending niet meer ter sprake noch in beeld gebracht, alleen de gegevens van de auto die inmiddels al niet meer hot was, dus vandaar dat ik benieuwd was, maar compliment voor die jongens dan dusquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:35 schreef Selmar het volgende:
[..]
We hebben het natuurlijk geprobeerd, maar zo veel camera’s hangen er ook weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |