Dat zijn zequote:Op maandag 10 oktober 2022 21:08 schreef MissHobje het volgende:
Ohneee toch.... hopelijk zijn nog net op tijd weg!!!
Denk dat vader en dochter beter een tijdje kunnen onderduiken …quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil een meet met de kandidaten a la 'Wie Is De Mol'…
Als dat geen batsen wordt.quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:11 schreef Momo het volgende:
2 jonge meiden aan de deur die je een avontuurtje aanbieden
Wie zegt daar nou nee tegenquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:11 schreef Momo het volgende:
2 jonge meiden aan de deur die je een avontuurtje aanbieden
Die koppies ook meteenquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Twee dames en die dan vragen om twee mannen of ze tijd hebben voor een avontuurtje. Dat klinkt wel fout.
Geen batsen voor ze.quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:13 schreef MadMaster het volgende:
Einde avontuurtje, mannen blijven bedremmeld achter…
Ik kan het me ook nooit zo voorstellen ..quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:20 schreef Momo het volgende:
Ik geloof nooit dat het zo makkelijk is om ergens bij iemand thuis te mogen slapen als 2 vreemden.
Zeker niet als je zegt dat je op de vlucht bentquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:20 schreef Momo het volgende:
Ik geloof nooit dat het zo makkelijk is om ergens bij iemand thuis te mogen slapen als 2 vreemden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |