Yaroslavl? lijkt me sterk, Dat ligt honderden kilometers boven Moskou.quote:
Ik aan een Braziliaanse langlaufsterquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik moet bij president Duda altijd hier aan denken:
Ja dat is wel apart. Lijkt me overigens ook niet zo handig om maar een beetje lukraak terug te gaan schieten op steden.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:10 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Yaroslavl? lijkt me sterk, Dat ligt honderden kilometers boven Moskou.
Die Chinese kopie was Spot met een zwarte kous er om heen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is Spot, van Boston Dynamics.
Of waarschijnlijker, een Chinese kopie daarvan.
Ik beschrijf alleen wat ik denk dat gaat gebeuren als Poetin Oekrane de oorlog verklaart.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ze kunnen niet eens genoeg mensen krijgen om een land als Ukr. in te nemen, ik denk dat als de NAVO 3 keer gas geeft ze in een week totaal zijn weggevaagd, wat dacht je als de Amerikaanse Luchtmacht er even volledig over heen denderd........
https://www.google.com/se(...)mics+robot+dog+pricequote:Op maandag 10 oktober 2022 13:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die Chinese kopie was Spot met een zwarte kous er om heen.
Heb jij daar ook last van? Ik heb het niet over M113.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:08 schreef ExTec het volgende:
[..]
Leercurve voor het besturen van een m113 is juist zeer laag?
En de M113 is geen IFV, moet je ook inderdaad niet gebruiken om mee aan te vallen.
Met een Russische vrachtwagen?quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:11 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Yaroslavl ligt toch ver voorbij Moskou nog? ..... Hoe zouden hun raketten daar komen?
Ik denk dat hij al in de hoogste versnelling zit. Een officile oorlogsverklaring zal denk ik weinig toevoegen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:12 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik beschrijf alleen wat ik denk dat gaat gebeuren als Poetin Oekrane de oorlog verklaart.
Ik heb hem in echt gezien in Amsterdam, waren geloof ik promo aan opnemen, ging wel om de niet millitaire versie.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is Spot, van Boston Dynamics.
Of waarschijnlijker, een Chinese kopie daarvan.
Is 1 twitteraccount die dat meldt zonder bronvermelding. Betrouwbaarheid dus met een flinke korrel zout nemen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:11 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Yaroslavl ligt toch ver voorbij Moskou nog? ..... Hoe zouden hun raketten daar komen?
YPR is een variant van?quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb jij daar ook last van? Ik heb het niet over M113.
Wel machtig spul, die robots van BD 👌quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb hem in echt gezien in Amsterdam, waren geloof ik promo aan opnemen, ging wel om de niet millitaire versie.
Ten NO van Moskou. Ik geloof hier ook vrij weinig van.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:11 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Daar is ook geen militaire versie van. Boston Dynamics wil absoluut niet dat deze gebruikt worden voor militaire doeleinden.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb hem in echt gezien in Amsterdam, waren geloof ik promo aan opnemen, ging wel om de niet millitaire versie.
De YPR 765 is de YPR 765quote:
Die gast geeft vaker fakenewsquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:10 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Yaroslavl? lijkt me sterk, Dat ligt honderden kilometers boven Moskou.
Ik hieraan:quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik moet bij president Duda altijd hier aan denken:
Wel een doorontwikkeling. De basis was een M113.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De YPR 765 is de YPR 765
[ afbeelding ]
Kan ollongren alle Russen in Nederland of deporteren of interneren. Appeltje eitje.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:01 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Als je in de situatie komt dat Poetin Oekrane de oorlog verklaart, dan is te verwachten dat hij gelijk ook de gedeeltelijke mobilisatie vervangt door een volledige mobilisatie. Dat zijn 2 miljoen militairen. Dan krijgen ze het aan de oostgrens van de EU wel wat warmer dan ze het nu al hebben. Dus dan is de reactie van de NAVO en EU om meer Westerse troepen naar de oostgrens te sturen voor bescherming, waardoor er in Nederland minder militairen beschikbaar zijn voor beveiliging en bewaking. Terwijl de noodzaak voor meer beveiliging en bewaking fors toeneemt, zeker als Rusland het combineert met meer sabotageacties binnen Europa. Ollongren zal dan moeten kijken hoe ze daar een tijdelijke oplossing voor kan bedenken.
Aan het begin van de winter, 2 miljoen man zonder uitrusting neerzetten.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:01 schreef Jojoke het volgende:
Als je in de situatie komt dat Poetin Oekrane de oorlog verklaart, dan is te verwachten dat hij gelijk ook de gedeeltelijke mobilisatie vervangt door een volledige mobilisatie. Dat zijn 2 miljoen militairen. Dan krijgen ze het aan de oostgrens van de EU wel wat warmer dan ze het nu al hebben.
Dat had destijds al moeten gebeuren na de Krim en MH17.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
Kan ollongren alle Russen in Nederland of deporteren of interneren. Appeltje eitje.
Alsof het Kremlin daar iets om geeft..quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:20 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Aan het begin van de winter, 2 miljoen man zonder uitrusting neerzetten.
Ik denk dat de EU de enigste is die het in dat geval warm zal hebben iddPaar weekjes warme soep bunkeren en het probleem lost zichzelf op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |