Dit ja. Dit gelul is zover bezijden de waarheid dat het gênant is.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, dat zou op zich prima zijn ware het niet dat er ondertussen allerlei kanalen zijn die inspelen op deze figuren, en ze tegenwoordig ook politiek vertegenwoordigd zijn. Deels omdat nepnieuws en inspelen op de angsten van mensen een prima verdienmodel is, en deels omdat nepnieuws en propaganda klaarblijkelijk een effectieve manier is om het westen te destabiliseren.
Al met al bijzonder zorgwekkend. Op internet kan je ze het beste doodzwijgen (hoe moeilijk ook), maar waar ik vroeger altijd dacht 'laat maar lullen' ga ik er tegenwoordig liever tegenin. Dan maar niet gezellig op feestjes hoor
.
Niet alleen hiermee. Het is al eerder geopperd dat Rusland een oorlog wil met de NAVO, omdat verliezen van Oekraïne binnenlands meer gezichtsverlies oplevert dan verliezen van de NAVO. En met de logica die Poetin tot nu toe tentoongespreid heeft geloof ik dat scenario wel. Zaak is om het hoofd koel te houden en je niet uit te laten lokken, en systematisch door te gaan met het afbreken van Rusland, stukje voor stukje, tot er helemaal niets meer van over is. Geduld en volharding loont in dit geval.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:54 schreef verbijstering het volgende:
Hmm ik krijg het idee dat Rusland met deze massale raketaanvallen een tegenaanval wil uitlokken
Geduld is een wapen dat nooit weigert jongens. Dat moeten we nooit vergeten.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:58 schreef Lurf het volgende:
[..]
Niet alleen hiermee. Het is al eerder geopperd dat Rusland een oorlog wil met de NAVO, omdat verliezen van Oekraïne binnenlands meer gezichtsverlies oplevert dan verliezen van de NAVO. En met de logica die Poetin tot nu toe tentoongespreid heeft geloof ik dat scenario wel. Zaak is om het hoofd koel te houden en je niet uit te laten lokken, en systematisch door te gaan met het afbreken van Rusland, stukje voor stukje, tot er helemaal niets meer van over is. Geduld en volharding loont in dit geval.
Dunne lijn wel als ze dit soort massale aanvallen op burgerdoelen blijven uitvoeren..quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:58 schreef Lurf het volgende:
[..]
Geduld en volharding loont in dit geval.
Wat wou je dan doen? Je laten provoceren? Dat is vermoedelijk net de bedoeling van Rusland.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:00 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dunne lijn wel als ze dit soort massale aanvallen op burgerdoelen blijven uitvoeren..
De leeuw?quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:02 schreef Stoorzendert het volgende:
Loeki gaat zich ook actief mengen in de oorlog? (Onbevestigd)
quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:02 schreef Stoorzendert het volgende:
Moet hij vooral doen, dan is het einde Lukashenko.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:02 schreef Stoorzendert het volgende:
quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:02 schreef Stoorzendert het volgende:
Denk dat Polen dan niet meer te houden is.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:02 schreef Stoorzendert het volgende:
Hoe lang zouden ze nodig hebben? 2 weken?quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:04 schreef fjs het volgende:
[..]
Denk dat Polen dan niet meer te houden is.
Misschien heeft Putin gedreigd hem te laten vallen en kan hij niet anders. Ik zou niet verbaasd zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven. Dit zou zelfmoord zijn
Budgetbak dokter Phil weet zelf vast ook al dat hij niet populair is, en dat een actievere inmenging zijn positie nog wankeler zou maken. Ik zie hem er eerder voor aan om toezeggingen te doen en die dan zo min mogelijk na te komen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:02 schreef Stoorzendert het volgende:
Maar als Rusland olie heeft dan moet het westen toch Oekraïne in de steek laten en de andere kant opkijken? Dat doen ze met Saudi-Arabië en Jemen ook.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:05 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Rusland heeft ook olie toch? Waar blijven die Amerikanen?
En het begin van WO3quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:05 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Misschien heeft Putin gedreigd hem te laten vallen en kan hij niet anders. Ik zou niet verbaasd zijn.
Maar dan nog zou dit het einde voor Lukashenko betekenen.
quote:
Leest als: Rusland heeft aan Loekie gevraagd troepen te leveren want hij heeft er zelf nog te weinig over.quote:Ondertussen zijn Putler en Lukashenko zojuist de oprichting van gezamenlijke regionale troepenmacht overeengekomen.
Oprichting van een troepenmacht, dat klinkt al logischer. Papier is geduldig.quote:
Valt te bezien. Moeten eerst afwachten of Belarus zichzelf niet uit elkaar scheurt.quote:
Misschien kunnen de Polen daar even de boel denazificeren. Zetten we die tichanovskaya op de troon en klaar.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:08 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Niemand is bang voor Lukashenko.
Denk dat Tshikhanouskaya een fles Moët open kan trekken als Lukashenko dit doorzet, hoor.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Oprichting van een troepenmacht, dat klinkt al logischer. Papier is geduldig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poetin zou trots zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Misschien kunnen de Polen daar even de boel denazificeren. Zetten we die tichanovskaya op de troon en klaar.
Iedereen tegen Rusland, Belarus en Noord Korea, met wat boegeroep van Venezuelaquote:Op maandag 10 oktober 2022 11:10 schreef ExTec het volgende:
WO3 is onzin.
Want het gaat niet gebeuren dat de hele wereld met elkaar oorlog gaat voeren.
Het wordt hooguit iedereen tegen rusland.
Lijkt mij ook zeer betrouwbare informatie. Oekraine is immers totaal niet bezig om het eigen land te beschermen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:11 schreef Seeburg54 het volgende:
Dus Loeki heeft info dat Oekraïne Belarus wil binnenvallen..wie zal dat nou toch in zijn oor hebben gefluisterd.
Zo de waard is..
quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:10 schreef ExTec het volgende:
WO3 is onzin.
N-Korea gaat hier echt geen partij zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Iedereen tegen Rusland, Belarus en Noord Korea, met wat boegeroep van Venezuela
100% ditquote:Op maandag 10 oktober 2022 10:58 schreef Lurf het volgende:
[..]
Niet alleen hiermee. Het is al eerder geopperd dat Rusland een oorlog wil met de NAVO, omdat verliezen van Oekraïne binnenlands meer gezichtsverlies oplevert dan verliezen van de NAVO. En met de logica die Poetin tot nu toe tentoongespreid heeft geloof ik dat scenario wel. Zaak is om het hoofd koel te houden en je niet uit te laten lokken, en systematisch door te gaan met het afbreken van Rusland, stukje voor stukje, tot er helemaal niets meer van over is. Geduld en volharding loont in dit geval.
En Hongarije roept ook wel boe.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Iedereen tegen Rusland, Belarus en Noord Korea, met wat boegeroep van Venezuela
Ik denk ook dat we het effect zien van het feit dat veel mensen tegenwoordig enkel nog de op het wereldtoneel relatief vreedzame jaren '90, '00 en '10 kennen. Wat ver-van-je-bed-conflictjes, maar geen grootschalige proxy-oorlogen tussen grote militaire machten, al kon Syrië wel op steun van Rusland rekenen natuurlijk. Dit is vooral nog een conflict waarin Rusland forse militaire middelen inzet om een buurland te veroveren, dat met nog relatief marginale steun van andere landen overeind blijft.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:10 schreef ExTec het volgende:
WO3 is onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |