Daar heb ik geen verstand van.quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:51 schreef kevinrsd het volgende:
[..]
Het gaat nu juist wel om "slimme" raketten, KH-101 wat dus opvallend is want volgens westerste media zou Rusland die allang niet meer hebben.
Hangt er vanaf wat voor raket je gebruikt.quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:52 schreef zoost het volgende:
[..]
Ik ben geen expert maar ze kunnen die dingen tot 10 meter nauwkeurig laten neerkomen dacht ik.
Vergeet de tunnels vol kinderen niet!quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:45 schreef Aether het volgende:
[..]
En de biolabs waar Covid is uitgevonden en getest werd op kinderen.
Bron?quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:51 schreef kevinrsd het volgende:
[..]
Het gaat nu juist wel om "slimme" raketten, KH-101 wat dus opvallend is want volgens westerste media zou Rusland die allang niet meer hebben.
Waar zie je dat?quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:53 schreef kevinrsd het volgende:
Weer 14 rakketten onderweg, Kalibr, vanaf zwarte zee deze keer.
Ze willen waarschijnlijk die vluchtelingenstroom naar Europa op gang zetten, waar ze het over hadden. Want ze denken dat vluchtelingenstromen sociale onrust in onze landen veroorzaakt in de komende winter. Denk dat dit niet de laatste luchtaanvallen zijn. Denk ook dat we serieus rekening moeten houden met sabotage van de gasleidingen tussen Noorwegen en Europa.quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:49 schreef kevinrsd het volgende:
De thermal power plant in Kyiv staat ook in de hens, water supply in Lviv uitgeschakeld
Ah ja, want militaire aanvallen zijn in principe volkomen legaal. In wat voor droomwereld leef jij zegquote:Op maandag 10 oktober 2022 09:44 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik pleit voor een vredesverdrag waarbij De Krim en de voormalige Volksrepublieken Donesk en Luhansk naar Rusland gaan en dat Rusland de eis krijgt om in alle andere gebieden van Oekrane alle troepen terug te trekken, inclusief de oblasten Cherson, Zaporidzja en de gedeelten van de oblasten Donesk en Luhansk die niet onderdeel waren van de twee Volksrepublieken. De annexatie van de oblasten Cherson, Zaporidzja
en de gedeelten van de oblasten Donesk en Luhansk die niet tot de twee Volksrepublieken hoorden wordt teruggedraaid. Rusland wordt het verboden om Oekrane militair aan te vallen.
Nee, de raket slaat onder de brug in. De aim skills van Rusland blijven clowneske.quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:40 schreef NaturalScience het volgende:
[ twitter ]
Vreemd dat de raket van onder lijkt te komen......
Poetin gaat vol op maximale schade aan civiele infra. Tijd om zijn Rusland nu echt maximaal aan te pakken.quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:49 schreef kevinrsd het volgende:
De thermal power plant in Kyiv staat ook in de hens, water supply in Lviv uitgeschakeld
Oekrane in de NATO is daar dan onderdeel van, mocht Oekrane dat willen?quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:44 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik pleit voor een vredesverdrag waarbij De Krim en de voormalige Volksrepublieken Donesk en Luhansk naar Rusland gaan en dat Rusland de eis krijgt om in alle andere gebieden van Oekrane alle troepen terug te trekken, inclusief de oblasten Cherson, Zaporidzja en de gedeelten van de oblasten Donesk en Luhansk die niet onderdeel waren van de twee Volksrepublieken. De annexatie van de oblasten Cherson, Zaporidzja
en de gedeelten van de oblasten Donesk en Luhansk die niet tot de twee Volksrepublieken hoorden wordt teruggedraaid. Rusland wordt het verboden om Oekrane militair aan te vallen.
In het vredesverdrag moeten zwaardere sancties en/of militair ingrijpen staan als Rusland toch nog na het ondertekenen van het vredesverdrag Oekrane militair aanvalt.quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:54 schreef J.B. het volgende:
[..]
Ah ja, want militaire aanvallen zijn in principe volkomen legaal. In wat voor droomwereld leef jij zeg
Waar?quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:58 schreef UitStraling het volgende:
Al die oproepen hier om elke Rus op Aarde te vernietigen.
Zo zonde.quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:58 schreef UitStraling het volgende:
Hij doet maar, de Oekraners hebben het al meegemaakt, die luisteren niet meer naar de leugens en dreigementen van Poetin.quote:Op maandag 10 oktober 2022 08:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Laat het een signaal zijn. Kan nog zo even een paar bommen op Kiev leggen als het nodig is..
O my.. hou op. Me pik doet zenuwtrekkingen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:58 schreef UitStraling het volgende:
Citeer er eens een paar dan?quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:58 schreef UitStraling het volgende:
Ga nou niet op dom getrol in.quote:
Die willekeur lijkt me iets wat niet toegestaan is. Naar mijn idee moeten beide partijen zich inspannen om burgerdoelen te vermijden. Het kantoor van Zelensky lijkt me legitiem genoeg, maar een speeltuintje.. tjah.quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:50 schreef HSG het volgende:
[..]
Ja dat doen ze expres maar ze richten niet specifiek op een doel. Ze schieten een raket expres op een stad en zien ze wel waar het terecht komt.
Het staat Oekrane vrij om lid te worden van de NAVO mits Oekrane 100% controle over eigen territorium heeft en geen Russische gebieden (De Krim en de voormalige Volksrepublieken Donesk en Luhansk) annexeert.quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:56 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Oekrane in de NATO is daar dan onderdeel van, mocht Oekrane dat willen?
In Mei/Juni had dit (inclusief Oekrane in NATO) best een aardig voorstel kunnen zijn, nu lijkt het mij voor Oekrane nauwelijks interessant, het lijkt er toch op dat de kans op terugverovering van wat gestolen is niet onmogelijk is.
Wat kunnen we nu als NAVO gaan doen?quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:59 schreef trein2000 het volgende:
Dit is geen oorlog voeren meer, dit is terreur zaaien.
Gefotoshopte blonde snolletjes hebben we hier ook wel. Daar hoef je niet voor naar naar RuSSland.quote:
We staan erbij en kijken er naarquote:Op maandag 10 oktober 2022 09:59 schreef trein2000 het volgende:
Dit is geen oorlog voeren meer, dit is terreur zaaien.
Ze vegen nu al overal hun reet mee af. Waarom zou Oekrane dat moeten belonen met het afstaan van grondgebied?quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:58 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
In het vredesverdrag moeten zwaardere sancties en/of militair ingrijpen staan als Rusland toch nog na het ondertekenen van het vredesverdrag Oekrane militair aanvalt.
Waar precies?quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:58 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:59 schreef Perrin het volgende:
Nutsvoorzieningen in veel steden het doelwit.
[ twitter ]
berhaupt heeft niemand ooit gezegd dat die dingen op zijn, hoogstens dat ze op beginnen te raken of dat de voorraad klein begint te worden. Toch wel iets anders.quote:
Ja nog veel te mild. Stuur maximale luchtverdediging, leg beslag op alles wat Russisch is, stop met alle handel met Rusland. Geef Oekraine lange-afstand raketten.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:01 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
We staan erbij en kijken er naar
Je laat nu wel heel erg blijken dat je 50+ bent qua leeftijd.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gefotoshopte blonde snolletjes hebben we hier ook wel. Daar hoef je niet voor naar naar RuSSland.
Ja, en vervolgens veegt Rusland z'n reet af met het akkoord, vallen ze het volgende gebied binnen, en gaan ze wederom dreigen met nukes als er tegen ze opgetreden wordt. Daar schieten we dus 0,0 mee op.quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:58 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
In het vredesverdrag moeten zwaardere sancties en/of militair ingrijpen staan als Rusland toch nog na het ondertekenen van het vredesverdrag Oekrane militair aanvalt.
Dit geeft precies weer aan welke kant jouw soort staat. Er zijn geen volksrepublieken. Het zijn lapjes grond waar Rusland de oorspronkelijke bevolking heeft weggejaagd, afgemaakt en vervangen door gemporteerde Russen. Wat ze al eeuwen zo doen, trouwens.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:00 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
de voormalige Volksrepublieken Donesk en Luhansk.
Oekrane moet weer kernraket ten hebben, die ze hebben afgestaan in ruil voor veiligheidsgaranties van Rusland.quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:58 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Boedapest memorandum van 1994 doet precies dat, daarbij garandeerden Rusland, de VS en het VK ook de grenzen en souvereiniteit van Oekrane. Op basis daarvan storten de VS en het VK ook vol wapens. Er ligt dus al een akkoord, wat moet er volgens jou beter worden aan het nieuwe akkoord om dit te vermijden?quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:58 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Dwing Russen in eigen land om met iets te lopen waardoor het duidelijk is voor omstanders dat het Russen zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja nog veel te mild. Stuur maximale luchtverdediging, leg beslag op alles wat Russisch is, stop met alle handel met Rusland. Geef Oekraine lange-afstand raketten.
Ik pleit ervoor dat jij je laat onderzoeken!quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:44 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
In de WO2 hebben ze ook bijna alle krim tartaren gedeporteerd. En dan etnische Russen er naar toe laten verhuizen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:03 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dit geeft precies weer aan welke kant jouw soort staat. Er zijn geen volksrepublieken. Het zijn lapjes grond waar Rusland de oorspronkelijke bevolking heeft weggejaagd, afgemaakt en vervangen door gemporteerde Russen. Wat ze al eeuwen zo doen, trouwens.
Ik snap nu eindelijk waarom je zo'n hekel aan The Rings of Power hebt, daar doen ze ook onaardig tegen de rovende hordes Orks.quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:58 schreef UitStraling het volgende:
Ja dat zeg ik, ze doen dit al weet ik hoe lang zo. Het is pure genocide.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:06 schreef Momo het volgende:
[..]
In de WO2 hebben ze ook bijna alle krim tartaren gedeporteerd. En dan etnische Russen er naar toe laten verhuizen.
Jij overschat de Iron Dome gigantisch.quote:maandag 10 oktober 2022 09:49 schreef zoost het volgende:[/b]
Die Iron Dome technology van Isral zou goed van pas komen. Waar is de lucht defensie van Oekrane? Ik zou verwachten dat met name Kiev wel redelijk beschermd zou zijn.
Dit. Oekraine krijgt vandaag weer nieuwe motivatie om de Russen te verjagen van hun land. En dat gaat ze verdomt goed af.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:05 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik pleit ervoor dat jij je laat onderzoeken!
Dit gaat niet gebeuren, Rusland gaat terug naar de eigen landsgrens.
Ik denk dat een heleboel Russische soldaten aan de frontlinie nu al in hun broek schijten bij de gedachte aan de woede waarmee de Oekraense legereenheden vandaag zullen reageren.
Poetin/Rusland jaagt Oekraners weinig angst meer aan. Tijdens de aanvallen, ja. Daarna zijn ze woedend, en vastbesloten. Слава Україні
Klopt, vooral een volk die niet om deze oorlog heeft gevraagd maar niks te zeggen hebben wat er in het Kremlin beslist wordt.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:08 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik snap nu eindelijk waarom je zo'n hekel aan The Rings of Power hebt, daar doen ze ook onaardig tegen de rovende hordes Orks.
Dat zijn GEEN Russische gebieden.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:00 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Het staat Oekrane vrij om lid te worden van de NAVO mits Oekrane 100% controle over eigen territorium heeft en geen Russische gebieden (De Krim en de voormalige Volksrepublieken Donesk en Luhansk) annexeert.
Het kan de Russen geen zak meer schelen wat de westerse buitenwereld van ze denkt.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:07 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik denk niet dat de case van de Russen er na vandaag veel beter op is geworden eigenlijk, nee.
Precies hetzelfde als altijd want die doen de Russen, wel in iets lagere aantallen, nu al de hele oorlog zo.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:09 schreef Jor_Dii het volgende:
Vraag me af wat er gebeurt als dit dagen/wekenlang aan gaat houden..
Gevaarlijke situatie..quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het kan de Russen geen zak meer schelen wat de westerse buitenwereld van ze denkt.
Ik snap er ook niks van. Rusland heeft blijkbaar nog wel wat in de mars. En dan wordt dit ingezet tegen burgers in plaats van aan het front. Hier en daar infastructurele schade maar in algemeen snel te fixen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:07 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik denk niet dat de case van de Russen er na vandaag veel beter op is geworden eigenlijk, nee.
Het zou wat zijn als een raket zn doel mist en per ongeluk de chinese ambassade raakt.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:09 schreef Houtenbeen het volgende:
China is boos
[ twitter ]
[ twitter ]
Dit lijkt wel een zeer heftige tegenreactie te zijn iig..quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:10 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Precies hetzelfde als altijd want die doen de Russen, wel in iets lagere aantallen, nu al de hele oorlog zo.
China heeft tonnen boter op het hoofd. Deescalatie = Rusland die stopt met de oorlog.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:09 schreef Houtenbeen het volgende:
China is boos
[ twitter ]
[ twitter ]
Het heeft de Russen nooit iets kunnen schelen wat de rest van de wereld over ze denkt, want dat zijn in hun optiek toch allemaal nazi’squote:Op maandag 10 oktober 2022 10:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het kan de Russen geen zak meer schelen wat de westerse buitenwereld van ze denkt.
Dan zijn de Russische raketten op. En is er veel schade in Oekrainse steden.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:09 schreef Jor_Dii het volgende:
Vraag me af wat er gebeurt als dit dagen/wekenlang aan gaat houden..
Allemaal voor de buhne joh..quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
China heeft tonnen boter op het hoofd. Deescalatie = Rusland die stopt met de oorlog.
Mwoah, dis is diplomatiek best wel een harde sneer aan het worden. Vergeet niet dat het bondgenoten zijn van elkaar, of wat daar van over is.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
China heeft tonnen boter op het hoofd. Deescalatie = Rusland die stopt met de oorlog.
Dat lijkt zo omdat ze nu in n dag doen wat ze normaal in een paar weken doen. Maar lukraak burgerdoelen aanvallen is niet nieuw of zo, een paar dagen voor deze aanval was er bijvoorbeeld nog die aanval op een flatgebouw in Zaporizhzha waarbij meerdere doden en tientallen gewonden vielen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit lijkt wel een zeer heftige tegenreactie te zijn iig..
Neem aan dat Xi dan ook met onmiddellijke ingang de onafhankelijkheid van Taiwan erkent.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:09 schreef Houtenbeen het volgende:
China is boos
[ twitter ]
[ twitter ]
Hebben we een idee hoeveel raketten de Russen hebben en hoeveel ze krijgen aangevoerd?quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dan zijn de Russische raketten op. En is er veel schade in Oekrainse steden.
Wat een grap.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:09 schreef Houtenbeen het volgende:
China always maintains that the sovereignty and territorial integrity of all countries should be respected
Whataboutism.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:12 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Neem aan dat Xi dan ook met onmiddellijke ingang de onafhankelijkheid van Taiwan erkent.
Nee he. Hypocriet tyfusvolk
Ik denk, educated guess op basis van eerdere berichtgeving, dat de reserves voor andere conflicten nu ingezet worden. De dood of de gladiolen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:10 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van. Rusland heeft blijkbaar nog wel wat in de mars. En dan wordt dit ingezet tegen burgers in plaats van aan het front. Hier en daar infastructurele schade maar in algemeen snel te fixen.
Mwa, dat waag ik te betwijfelen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De Chinezen leveren de Russen helemaal niks, geen wapens, geen systemen, geen onderdelen, geen bloed, geen geld, niks nada niente.
Als ze het allemaal zo erg vinden, wordt het tijd voor acties ipv boze woorden.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwoah, dis is diplomatiek best wel een harde sneer aan het worden. Vergeet niet dat het bondgenoten zijn van elkaar, of wat daar van over is.
De Chinezen leveren de Russen helemaal niks, geen wapens, geen systemen, geen onderdelen, geen bloed, geen geld, niks nada niente.
Heftig? Wat parkbruggen wat burgers? Laffe laaghartige terreur die niets gaat uithalen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit lijkt wel een zeer heftige tegenreactie te zijn iig..
Getimed voor maximale terreur.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:14 schreef NaturalScience het volgende:
[ afbeelding ]
Kantoor in Kyiv.
Precies toen alle werknemers waren begonnen aan hun maandag ochtend shift.
Hoezo? Ze zeggen letterlijk dat de territoriale integriteit van elk land gerespecteerd moet worden.quote:
Over 50 minuten stort de toren vast in.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:14 schreef NaturalScience het volgende:
[ afbeelding ]
Kantoor in Kyiv.
Precies toen alle werknemers waren begonnen aan hun maandag ochtend shift.
En Taiwan is gewoon Chinees volgens hun zelf.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:14 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Hoezo? Ze zeggen letterlijk dat de territoriale integriteit van elk land gerespecteerd moet worden.
Whataboutism.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:15 schreef vosss het volgende:
[..]
En Taiwan is gewoon Chinees volgens hun zelf.
Er ligt geen brandend vliegtuig in.....quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:15 schreef NoXia het volgende:
[..]
Over 50 minuten stort de toren vast in.
Beetje een ‘bommen op Rotterdam’ strategie dit. Maar wie zijn toch de nazi’s in dit conflict.quote:Op maandag 10 oktober 2022 08:32 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja. Gewoon in de spits raketten op drukke plekken schietenmanmanman
Rusland lacht je voorstel weg. En sinds wanneer belonen we Dictators met gratis land als ze een soeverein land binnenvallen?quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:44 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Rusland staat dus echt alleen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:09 schreef Houtenbeen het volgende:
China is boos
[ twitter ]
[ twitter ]
Toen ook niet.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:16 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Er ligt geen brandend vliegtuig in.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |