Daar heb ik geen verstand van.quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:51 schreef kevinrsd het volgende:
[..]
Het gaat nu juist wel om "slimme" raketten, KH-101 wat dus opvallend is want volgens westerste media zou Rusland die allang niet meer hebben.
Hangt er vanaf wat voor raket je gebruikt.quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:52 schreef zoost het volgende:
[..]
Ik ben geen expert maar ze kunnen die dingen tot 10 meter nauwkeurig laten neerkomen dacht ik.
Vergeet de tunnels vol kinderen niet!quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:45 schreef Aether het volgende:
[..]
En de biolabs waar Covid is uitgevonden en getest werd op kinderen.
Bron?quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:51 schreef kevinrsd het volgende:
[..]
Het gaat nu juist wel om "slimme" raketten, KH-101 wat dus opvallend is want volgens westerste media zou Rusland die allang niet meer hebben.
Waar zie je dat?quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:53 schreef kevinrsd het volgende:
Weer 14 rakketten onderweg, Kalibr, vanaf zwarte zee deze keer.
Ze willen waarschijnlijk die vluchtelingenstroom naar Europa op gang zetten, waar ze het over hadden. Want ze denken dat vluchtelingenstromen sociale onrust in onze landen veroorzaakt in de komende winter. Denk dat dit niet de laatste luchtaanvallen zijn. Denk ook dat we serieus rekening moeten houden met sabotage van de gasleidingen tussen Noorwegen en Europa.quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:49 schreef kevinrsd het volgende:
De thermal power plant in Kyiv staat ook in de hens, water supply in Lviv uitgeschakeld
Ah ja, want militaire aanvallen zijn in principe volkomen legaal. In wat voor droomwereld leef jij zegquote:Op maandag 10 oktober 2022 09:44 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik pleit voor een vredesverdrag waarbij De Krim en de voormalige Volksrepublieken Donesk en Luhansk naar Rusland gaan en dat Rusland de eis krijgt om in alle andere gebieden van Oekraďne alle troepen terug te trekken, inclusief de oblasten Cherson, Zaporidzja en de gedeelten van de oblasten Donesk en Luhansk die niet onderdeel waren van de twee Volksrepublieken. De annexatie van de oblasten Cherson, Zaporidzja
en de gedeelten van de oblasten Donesk en Luhansk die niet tot de twee Volksrepublieken hoorden wordt teruggedraaid. Rusland wordt het verboden om Oekraďne militair aan te vallen.
Nee, de raket slaat onder de brug in. De aim skills van Rusland blijven clowneske.quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:40 schreef NaturalScience het volgende:
[ twitter ]
Vreemd dat de raket van onder lijkt te komen......
Poetin gaat vol op maximale schade aan civiele infra. Tijd om zijn Rusland nu echt maximaal aan te pakken.quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:49 schreef kevinrsd het volgende:
De thermal power plant in Kyiv staat ook in de hens, water supply in Lviv uitgeschakeld
Oekraďne in de NATO is daar dan onderdeel van, mocht Oekraďne dat willen?quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:44 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik pleit voor een vredesverdrag waarbij De Krim en de voormalige Volksrepublieken Donesk en Luhansk naar Rusland gaan en dat Rusland de eis krijgt om in alle andere gebieden van Oekraďne alle troepen terug te trekken, inclusief de oblasten Cherson, Zaporidzja en de gedeelten van de oblasten Donesk en Luhansk die niet onderdeel waren van de twee Volksrepublieken. De annexatie van de oblasten Cherson, Zaporidzja
en de gedeelten van de oblasten Donesk en Luhansk die niet tot de twee Volksrepublieken hoorden wordt teruggedraaid. Rusland wordt het verboden om Oekraďne militair aan te vallen.
In het vredesverdrag moeten zwaardere sancties en/of militair ingrijpen staan als Rusland toch nog na het ondertekenen van het vredesverdrag Oekraďne militair aanvalt.quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:54 schreef J.B. het volgende:
[..]
Ah ja, want militaire aanvallen zijn in principe volkomen legaal. In wat voor droomwereld leef jij zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |