Ja, daar is die Turkse vast voor in. En haar familie zal TS met open armen ontvangen.quote:
Jazeker, ze zijn al aan het tüteren vooral haar broers.quote:Op maandag 10 oktober 2022 00:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, daar is die Turkse vast voor in. En haar familie zal TS met open armen ontvangen.
Grote blijquote:Op maandag 10 oktober 2022 00:15 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Jazeker, ze zijn al aan het tüteren vooral haar broers.
Als je aannames wil: mocht het voor haar geen probleem zijn, kan het wel een probleem zijn voor haar familie. En dat kan ervoor zorgen dat het niets wordt, al vindt zij het wel prima.quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:47 schreef einzeinz het volgende:
Oh ja, ze woont hier al haar hele leven '3de generatie'. Misschien dat dat wel belangrijke informatie is?
Alle vrouwen in de familie zijn gesluierd en het geloof is zeer belangrijk.
Enige antwoord waar ik iets aan heb en waar ik zelf ook al wat aan dacht.quote:Op maandag 10 oktober 2022 00:38 schreef YStec het volgende:
[..]
Als je aannames wil: mocht het voor haar geen probleem zijn, kan het wel een probleem zijn voor haar familie. En dat kan ervoor zorgen dat het niets wordt, al vindt zij het wel prima.
Wat betreft de cultuurverschillen kun je elkaar tegemoetkomen, maar qua religie is er weinig bewegingsruimte mogelijk mochten zij conservatief zijn. Het is dan alsnog mogelijk dat zij sterk achter de relatie staat, en dan ze haar familie meekrijgt... Maar dan moet ze wel sterk in haar schoenen staan.
Ik heb nu niet direct de behoefte om moslim te worden. Dat mag ze ook van mij niet verlangen maar ik vind het prima dat zij moslim is (geen probleem mee).quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:46 schreef LeesFoknl het volgende:
Weet niet of het zou helpen dan zelf moslim te worden. Of misschien is dat helemaal niet nodig. Heb kennissen, moslim vrouw met christen man.
Het ligt allemaal aan die vrouw en die familie waar je mee van doen hebt.
Maar vooral, en in eerste instantie, aan die vrouw zelf. Dus praat met haar. Is ze misschien alleen aardig, of meer? En zij kan zeggen hoe haar familie zou reageren. En of zij daarmee dealen kan. Enzovoort. Wie weet wat HAAR wensen zijn. Niets aannemen of bedenken (hier samen met ons). Misschien wil ze wel jou als friends with benefits, of kijk je ongelukkig en zegt haar geloof dat ze aardig moet zijn voor mensen.
Komen 'gevangen huwelijken' vaak voor in Turkije? Bestaan daar cijfers van?quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:19 schreef Azula2.0 het volgende:
Zij zat echt gevangen daar, ze moest voor de familie zorgen en een huwelijk zou daar roet in gooien.
Nee niet in het huwelijk, maar in haar gezin. Ouders broers zussen enzo. Van haar werd verwacht dat ze gewoon thuis voor haar ouders bleef gaan zorgen terwijl de rest wel kon trouwen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 18:38 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Komen 'gevangen huwelijken' vaak voor in Turkije? Bestaan daar cijfers van?
Dus die posts van jou over je vrouw en je zoon zijn onzin? Of is dit topic onzin?quote:Op maandag 10 oktober 2022 04:57 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Enige antwoord waar ik iets aan heb en waar ik zelf ook al wat aan dacht.
Veel mannen toch die een kind hebben?quote:Op maandag 10 oktober 2022 20:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus die posts van jou over je vrouw en je zoon zijn onzin? Of is dit topic onzin?
Dus waar je het afgelopen juli nog over je vrouw had, daar had ex-vrouw moeten staan?quote:Op maandag 10 oktober 2022 23:21 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Veel mannen toch die een kind hebben?
Waarom moet jij altijd de wijsneus uithangen? Het doet er toch niet toe voor dit topic of wel? Als je een topic of wat dan ook niet gelooft kan je het ook gewoon negeren, je hoeft niet overal op te reageren weet je wel.quote:Op maandag 10 oktober 2022 23:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus waar je het afgelopen juli nog over je vrouw had, daar had ex-vrouw moeten staan?
En waarom negeer jij mij eigenlijk niet?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 07:52 schreef NoemHarry het volgende:
[..]
Waarom moet jij altijd de wijsneus uithangen? Het doet er toch niet toe voor dit topic of wel? Als je een topic of wat dan ook niet gelooft kan je het ook gewoon negeren, je hoeft niet overal op te reageren weet je wel.
Niet verkeerd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 09:00 schreef Halcon het volgende:
Dat wordt anaal neuken tot het huwelijk.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:37 schreef puzziepie het volgende:
Laat je alvast besnijden , zal haar familie waarderen.
Geen grapjequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:45 schreef 2NutZ het volgende:
Lijkt mij echt onmogelijk om met zulke verschillen te gaan daten en meer.
Vraag me oprecht af of ze ook meer van TS wil.
[..]![]()
Dus omdat haar familie 5x per dag bid, is zij ook gelovig?quote:Op maandag 10 oktober 2022 18:35 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Ze vertelde me vorige week dat haar familie 5x per dag bid tot Allah en dat voor de familie zeer belangrijk is. Het is ook daaruit dat ik concludeer dat ze gelovig is.
Aan de ene kant heeft het ook zijn voordelen. Je hebt een leuk huisvrouwtje.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 08:31 schreef Hexagon het volgende:
Ze lijkt die ultraconservatieve en benepen leeftstijl wel prima te vinden. Dus dat gaat niks worden nee.
Best wel relevant. Als hij nog getrouwd is dan is het de vraag of een serieuze relatie met commitment überhaupt gaat lukken. Wat mij betreft redelijk fundamenteel, ook wat betreft haar geloof en hoe daar met het huwelijk wordt omgegaan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 07:52 schreef NoemHarry het volgende:
[..]
Waarom moet jij altijd de wijsneus uithangen? Het doet er toch niet toe voor dit topic of wel? Als je een topic of wat dan ook niet gelooft kan je het ook gewoon negeren, je hoeft niet overal op te reageren weet je wel.
Leg dit eens uit TS.quote:Op maandag 10 oktober 2022 23:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus waar je het afgelopen juli nog over je vrouw had, daar had ex-vrouw moeten staan?
Dat is niet gezegd hoor… Veel van die vrouwen werken ook gewoon en er zitten ook echte carričre makers tussen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 08:42 schreef HSG het volgende:
[..]
Aan de ene kant heeft het ook zijn voordelen. Je hebt een leuk huisvrouwtje.
Wat is er bekrompen?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:29 schreef Selenophilia het volgende:
Wat een bekrompenheid is hier te lezen zeg
Dat vrouwen meer open staan voor interculturele relaties dan mannen is bekend.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:29 schreef Selenophilia het volgende:
Wat een bekrompenheid is hier te lezen zeg
Pardon?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:02 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Dat vrouwen meer open staan voor interculturele relaties dan mannen is bekend.
Getuige al die single moeders van gemengde kinderen die wanhopig datingsites afstruinen naar een reddingsboei man.
Ja, anders zijn we maar aan het gissen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:20 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Echt? Moet ik het aanwijzen voor je?
Je bedoelt net als de mensen die reageren zonder ooit een Turk of Turkse hebben leren kennen en het allemaal wel denken te weten.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja, anders zijn we maar aan het gissen.
Je draait om de hete brei heen. Noem nou eens de bekrompen reacties zodat we er op in kunnen gaan.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:43 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Je bedoelt net als de mensen die reageren zonder ooit een Turk of Turkse hebben leren kennen en het allemaal wel denken te weten.
Ik hoef er niks van te weten.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:43 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Je bedoelt net als de mensen die reageren zonder ooit een Turk of Turkse hebben leren kennen en het allemaal wel denken te weten.
Waarom reageer je dan.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:39 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ik hoef er niks van te weten.
Iedere relatie waar ik zelf geen deel van uitmaakt zal me een kutzorg zijn.
Ik ga in ieder geval niet puinruimen.
Doei! 👋
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |