Sinds ik heb besloten dat ik die eigenwijze eigenziggine koppige lastpost eigenlijk wel top vind bakt ie er niks meer van.quote:
Op een ander forum las ik als mogelijke oorzaak dat de huidige wagens erg stijf en sterk zijn waardoor de coureurs zelf meer opvangen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:37 schreef Peterselieman het volgende:
Hersenschuddingsverschijnselen bij Reddick ...
Al de derde dit jaar in de Nascar ...
En zich plaatst.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:35 schreef Peterselieman het volgende:
WTF zeg. Die finish van Chastain ...
Ik heb niet zoveel met Chastain maar dit was briljantquote:Op zondag 30 oktober 2022 23:22 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En zich plaatst.
Rick was helemaal in error
Hij was in de overdrivequote:Op zondag 30 oktober 2022 23:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met Chastain maar dit was briljant
Die reactie ook op de gamecube ging het ook.quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met Chastain maar dit was briljant
Jaquote:Op maandag 31 oktober 2022 07:46 schreef vipergts het volgende:
[..]
Die reactie ook op de gamecube ging het ook.
Ik denk dat hij gewoon gas is blijven geven uit de bocht vloog en de muur als steun gebruikt. Hij is niet sneller de rest is langzamer omdat ze wel normaal remmen. Beetje middelpuntvliedende kracht ofzo.quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:31 schreef raptorix het volgende:
Ik vraag me af hoe dit fysiek werkt, krijg je meer downforce ofzo?
Geweldig!quote:
Dat klinkt als slecht nieuws voor Tyquote:
Het gerucht gaat dat zijn vader is overleden.quote:Op zondag 6 november 2022 21:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat klinkt als slecht nieuws voor Ty
Oei, dat zou wel heel slecht nieuws zijnquote:Op zondag 6 november 2022 21:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat zijn vader is overleden.
Het begint om 21u30 op Ziggo.quote:Op zondag 6 november 2022 21:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
En ik zie MotoGP waar ik NASCAR verwachtte..
Dank je!quote:Op zondag 6 november 2022 21:09 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Het begint om 21u30 op Ziggo.
Ach..quote:Op zondag 6 november 2022 21:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Edit: officieel bevestigd nu
[ twitter ]
damn. Een ouder moeten missen is nooit leuk, maar op jonge leeftijd is helemaal erg ...quote:Op zondag 6 november 2022 21:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Edit: officieel bevestigd nu
[ twitter ]
ja, hij moest de vorige race missen.quote:Op zondag 6 november 2022 21:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik zie Bubba. Zit zijn straf er al weer op?
Thanks!quote:Op zondag 6 november 2022 21:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, hij moest de vorige race missen.
Ook niet lekker voor Joe Gibbs, je eigen kinderen overleven.quote:Op zondag 6 november 2022 21:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
damn. Een ouder moeten missen is nooit leuk, maar op jonge leeftijd is helemaal erg ...
quote:Op zondag 6 november 2022 21:25 schreef Peterselieman het volgende:
Beide zoons van Joe Gibbs zijn recentelijk overleden. Damn zeg
En dátquote:Op zondag 6 november 2022 21:25 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ook niet lekker voor Joe Gibbs, je eigen kinderen overleven.
En Bell, Elliott en Chastain.quote:
Elliott dus, thanksquote:
Elliott als eerste en anders Bellquote:
Bell gun ik het welquote:Op zondag 6 november 2022 21:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
En voor wie zijn we, heren? En dame mocht @:ondeugend er zijn![]()
Elliott schoot ook als eerste door mijn hoofd. Al heb ik dus eigenlijk nog steeds geen favoriet (wel een klein zwak voor Bubba als hij normaal doetquote:
Ik heb geen voorkeur eigenlijk van de 3. En Logano natuurlijk nietquote:Op zondag 6 november 2022 21:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
En voor wie zijn we, heren? En dame mocht @:ondeugend er zijn![]()
Dat laatste wist ik jaquote:Op zondag 6 november 2022 21:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik heb geen voorkeur eigenlijk van de 3. En Logano natuurlijk niet
Nou ja Larson moet de race winnen natuurlijk.
Ja, Kyle B is een baasquote:Op zondag 6 november 2022 21:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Logano, wat is er ook alweer met Logano?
Kyle B heb ik ondertussen door
quote:
I know. Maar gewonnen desalnietteminquote:
The first pancakes are for the children.quote:Op zondag 6 november 2022 22:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
I know. Maar gewonnen desalniettemin
Alvastquote:Op zondag 6 november 2022 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Halverwege? Ok, ik ga dit niet afkijkenAlvast een
voor ik in slaap sukkel zonder afscheid genomen te hebben van jullie voor dit seizoen.
Thanks!quote:Op zondag 6 november 2022 23:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alvastdan ook
Ik ga toch proberen het af te maken, het is toch de kampioensrace he.
Normaal zou ik idd zeggen dat ik het morgen wel afkijk, maar nu is het toch anders
Je bent niet de enige die moeite heeft om wakker te blijven.quote:Op zondag 6 november 2022 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thanks!![]()
En dat snap ik. Eens op zich ook. Maar mijn ogen vallen dicht
Gaat nu komen, race begint voor mij altijd pas in de laatste stage.quote:Op zondag 6 november 2022 23:22 schreef Starflyer het volgende:
Erg enerverend is het niet, inderdaad.
Flink geramd door de #34 ...quote:Op maandag 7 november 2022 00:10 schreef Starflyer het volgende:
En weer een caution. Bowman in de muur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |