Ohquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha check deze gast![]()
Doet een rondje door Amerika met allerlei interessante treinen. Aanstekelijk!
Heb je die niet nu Dronten eruit ligt?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:31 schreef derLudolf het volgende:
En tijd voor een rechtstreekse trein (Grunn/Leeuwarden)-Zwolle-Amersfoort-Schiphol. Net als vroegah.
Een maand geleden nog niet in ieder geval.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je die niet nu Dronten eruit ligt?
heel af en toe, maar nu rijdt er een IC Zwolle - Amersfoort v.v.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je die niet nu Dronten eruit ligt?
Nou, ik zat vanmiddag eens naar mijn agenda te kijken omdat ik nog een aantal dingen zou willen doen, waaronder m'n VIP-ticket voor Miniatur Wunderland gebruiken voor 't einde van 't jaar maar 't wordt krap aan vreemd genoeg. Ik ben nog 3 weekenden naar India tussendoor ook en voor je het dan weet staan de kerstdagen weer voor de deur en de bijbehorende sleep met borrels en diners waar ik stiekem best wel van hou.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
hee @:DeaDLocK2K wanneer gaan we weer eens een rondje voor de lol doen?
Vorige week zaterdag dus wel. Den Haag Centraal-Leiden-Schiphol-Zuid-Duivendrecht-Hilversum-Amersfoort-Schothorst-Zwolle-en verder naar Groningen. Ging verdomd smooth ook alleen nogal propvol.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een maand geleden nog niet in ieder geval.
ja hu maar het moet allemaal nog betaald worden ook heaquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:42 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Nou, ik zat vanmiddag eens naar mijn agenda te kijken omdat ik nog een aantal dingen zou willen doen, waaronder m'n VIP-ticket voor Miniatur Wunderland gebruiken voor 't einde van 't jaar maar 't wordt krap aan vreemd genoeg. Ik ben nog 3 weekenden naar India tussendoor ook en voor je het dan weet staan de kerstdagen weer voor de deur en de bijbehorende sleep met borrels en diners waar ik stiekem best wel van hou.
Rijden er geen treinen in Egypte in januari ofzo? Of in Israël
Kan ook maar dan liever wel met een doel waarbij ik niet in de buitenlucht hoef te blauwbekken :$quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hu maar het moet allemaal nog betaald worden ook hea![]()
mss mei of zo een keertje? Of op kortere termijn gewoon een zaterdagje door NL of NRW
Wil Eemshaven nog wel een keer doen. En als het met een doel moet, dan een nachtje overblijven op Borkum en via de Emslandlinie terug. Wat zeg je me daarvan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:51 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Kan ook maar dan liever wel met een doel waarbij ik niet in de buitenlucht hoef te blauwbekken :$
Ik was vorige week zaterdag met mijn zusje in Den Haag op stap en toen ik op het station aankwam kon ik of nog even wachten op een rechtstreekse trein naar Amersfoort of ik kon vrijwel direct in de 22.25 uur trein naar Leeuwarden stappen die via Leiden en Schiphol naar Amersfoort ging.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een maand geleden nog niet in ieder geval.
Oh eenmalig... jammer hoor, ik vond het wel watquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:44 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Vorige week zaterdag dus wel. Den Haag Centraal-Leiden-Schiphol-Zuid-Duivendrecht-Hilversum-Amersfoort-Schothorst-Zwolle-en verder naar Groningen. Ging verdomd smooth ook alleen nogal propvol.
Maar het was wel in een weekend waarin er geloof ik sowieso al werkzaamheden gepland waren, misschien dat het daardoor kwam.
Dat vind ik een leuk idee. Biertje drinken op Borken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wil Eemshaven nog wel een keer doen. En als het met een doel moet, dan een nachtje overblijven op Borkum en via de Emslandlinie terug. Wat zeg je me daarvan?
cool, dan moeten we even een weekend plannenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:02 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Dat vind ik een leuk idee. Biertje drinken op Borken.
Oprecht eerste mogelijkheid denk ik weekend van 28 januari, hehehe.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
cool, dan moeten we even een weekend plannen
ja dan kan ik ook wel. Gaan al die boten dan ook en zo?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:19 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Oprecht eerste mogelijkheid denk ik weekend van 28 januari, hehehe.
dat kunnen ze ook, tis niet alsof jij dreigt met een deurwaarderquote:Op zondag 16 oktober 2022 08:50 schreef DJMO het volgende:
[ twitter ]
De ns denkt echt dat ze klanten aan het lijntje kunnen houden geloof ik
quote:Op zondag 16 oktober 2022 08:50 schreef DJMO het volgende:
[ twitter ]
Ik heb je claim er even bijgezocht en onderop de stapel gelegd.quote:Op zondag 16 oktober 2022 08:50 schreef DJMO het volgende:
[ twitter ]
Nope. Na deze reactie kreeg ik wél antwoord op m'n dm, ik ben al sinds 6 oktober bezig met antwoord te krijgen op mijn vraag waarom de claim nog niet is uitbetaald. Communiceren met de webcare is gewoon drama.quote:Op zondag 16 oktober 2022 09:11 schreef PS. het volgende:
[..]3 dagen en dan al zo'n smoel opzetten. Ik had je nog 3 weken laten wachten (en dat doen ze nu waarschijnlijk ook)
Jij krijgt na tien dagen een deurwaarder op je dak?quote:Op zondag 16 oktober 2022 09:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nope. Na deze reactie kreeg ik wél antwoord op m'n dm, ik ben al sinds 6 oktober bezig met antwoord te krijgen op mijn vraag waarom de claim nog niet is uitbetaald. Communiceren met de webcare is gewoon drama.
quote:Op zondag 16 oktober 2022 09:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij krijgt na tien dagen een deurwaarder op je dak?
Mens, de wereld draait niet om jou, hen wat geduld met mensen die meer te doen hebben dan jij
En dan heb ik een auto voor de deur staan en dan? Ik zou er niets aan hebben want ik heb geen rijbewijsquote:Op zondag 16 oktober 2022 10:10 schreef Pino112 het volgende:
Gewoon een auto kopen dan en niet zo janken.
dat is effectief wat je met samenvoegen doet jaquote:Op zondag 16 oktober 2022 10:10 schreef Leandra het volgende:
Oh, dat twee klantnummersverhaal heb ik ook ervaring mee, dat gaat niet opgelost worden, samenvoegen is geen optie, het enige wat je kunt doen is alles van klantnummer 1 overzetten op klantnummer 2 en niets meer met klantnummer 1 doen.
Het vreemde is dat na mijn klacht hierover, nieuwe claims wel in m'n account staan. Enkel de claims die ik daarvoor heb ingediend dus niet.quote:Op zondag 16 oktober 2022 10:10 schreef Leandra het volgende:
Oh, dat twee klantnummersverhaal heb ik ook ervaring mee, dat gaat niet opgelost worden, samenvoegen is geen optie, het enige wat je kunt doen is alles van klantnummer 1 overzetten op klantnummer 2 en niets meer met klantnummer 1 doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |