Hey :-)! Leuk dat je er bent. Ik snap Kenzy even niet want ze was er de hele tijd bij...quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:10 schreef Jen24 het volgende:
Hiii daar allen!
Kenzy dacht even te gaan roddelen met Isaac en Kim (die knappe slanke)
Kenzy: Madeleine liegt!
Isaac: 'ehh wil niks horen echt niks horen' en gaat door met het over rek en strek oefeningen hebben met Kim
Kenzy liep maar weg om te kijken of ze d'r ei ergens anders kwijt kon
Jammerrrr joh Kenzy, ze hadden beide even geen zin om het daar met haar over te hebben
ook een omhoogegevallen regelnichtquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:12 schreef Ebinas het volgende:
GJ stemt voor, is ook een beetje om haar een goed gevoel te geven. Kan ze ook harder vallen
Was kaap... Tsssssssssquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik was bezig topic te openen, maar lukte dus niet, snap er niets van?
voordat ze erin gingen was het toch ook al inflatie? Alleen nog niet zo hoog als nuquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin : [over tonijn] alles is duurder geworden, komt door de infla...
En houdt verder z'n mond, want hoe kan hij dat weten..
Ik zag je inhaalrace.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:11 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb hardop zitten lachen om jullie posts sinds het eindigen van de marathon
Dat is toch al een paar maanden de inflatie....quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin : [over tonijn] alles is duurder geworden, komt door de infla...
En houdt verder z'n mond, want hoe kan hij dat weten..
Gelukkig nietquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik zag je inhaalrace.
Toen ik schreef "ook dit bloed weer dood" zat ik te lachen![]()
Ik had dus geeeeeeeeeeeeeeeeen gelijk
Regelsquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:10 schreef R0T29 het volgende:
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
De afbeeldingen zijn klikbaar en leiden naar het topic van de desbetreffende kandidaat
Welkom in het Commentaar op Streams topic.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic.
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd.
Nee, laat maar, maar ik begreep niet waarom het niet lukte, zag gelijk dat ik LP hadquote:
Ja snapte dat ook niet zo goed :/quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:12 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Hey :-)! Leuk dat je er bent. Ik snap Kenzy even niet want ze was er de hele tijd bij...
Ik dm je evenquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, laat maar, maar ik begreep niet waarom het niet lukte, zag gelijk dat ik LP had
Mag gewoon hoorquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, laat maar, maar ik begreep niet waarom het niet lukte, zag gelijk dat ik LP had
Ja maar ik wil ice tea peach smaak, die andere vind ik niet lekkerquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:17 schreef itsme46 het volgende:
Ik koop altijd de Jumbo fruitsiroop. Heerlijk en betaal de helft van Karvan,\Hebben ze dat nou niet in de gaten?
[ afbeelding ]
Geen idee had geluid uit staan, zag op de beelden dat ze ineens naar de dansvloer liepenquote:
Zeg maar welke tt je wil hoor verander ik hem.quote:
gelukkig blijf ej nog even hierquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:21 schreef Ebinas het volgende:
Wilde mijn abo opzeggen voor de11e.
Ik denk dat ik even wacht
Ik heb zo het idee dat het dartbord een moetje is.quote:
Met zijn ene luie oog heel agressief kijken helptquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hij weet iig de groep wel te laten luisteren
Da's liefquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
gelukkig blijf ej nog even hier
Dat was Zoe, ik moest ook lachenquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:23 schreef itsme46 het volgende:
Ik snaput niet ik doe niet meer mee, roept iemand.
Oh, wat geniet ik hier van
komt nog welquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:23 schreef Ebinas het volgende:
Dat ze nog niet jankt vind ik al heel wat
Zou jammer zijn, ik lig echt in een deuk.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik verwacht zo een streamlock om de boel weer op rails te krijgen ....
Dat zou em pissig makenquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik verwacht zo een streamlock om de boel weer op rails te krijgen ....
Knikker van Zoe raakte overstuur, van het schommelen van haar hoofdquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:23 schreef itsme46 het volgende:
Ik snaput niet ik doe niet meer mee, roept iemand.
Oh, wat geniet ik hier van
Ik vind deze vorm prachtigquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Haar plan. Wat zij had beslist en de stemmingen alleen voor de vorm zouden zijn
![]()
Heeft ze nog wel nagels, die ze af kan bijten?quote:
Ik zit er klaar voorquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nu komt de nabeschouwing de komende uren
quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:29 schreef StephanL het volgende:
Wat een rare stelling. Ontbijt betalen van dartbord of niet
Havermout met waterquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:29 schreef chufi het volgende:
Wat krijgen we dan voor ontbijt? Gebakken eitjes met spek
Nieuw betaalmiddelquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:29 schreef StephanL het volgende:
Wat een rare stelling. Ontbijt betalen van dartbord of niet
HAHAHAHA Ruben.. wat een jongenquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ruben denkt dat hij de taak van Maddy kan overnemen
Megafoon ipv dartbordquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:28 schreef Deisyy het volgende:
Ik zou een microfoon bestellen als ik Madeleine was
Er zijn 75 pakken besteld? Of hoorde ik dat verkeerd?quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Moet mssn poepen, maar wc papier is op?
echt? Zeiden ze dat?quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:31 schreef Sestra666 het volgende:
als wendy in t kookgroep gaat, dan gaan kenzy en wanda eruit
Allemaal 'n ei en beschuitje en geld is opquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:31 schreef Ebinas het volgende:
Ze krijgen geen luxe ontbijt.
Zal ook lastig worden met 80 euro
Wendy in de kookgroepquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:31 schreef Sestra666 het volgende:
als wendy in t kookgroep gaat, dan gaan kenzy en wanda eruit
En Esther..quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Benieuwd wie hier de schuld van gaat krijgen, wacht ik weet het al, Wendy .....![]()
En Jeffrey natuurlijkquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Benieuwd wie hier de schuld van gaat krijgen, wacht ik weet het al, Wendy .....![]()
jaquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:33 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Wat erg zeg! Eerst willen ze Kenzy eruit zetten en nu zijn ze besties?
Zij is zo een gemeen mens.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:34 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ja
nu wanda weer wendy nadoen![]()
naar kutwijf
quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:34 schreef Ebinas het volgende:
Oh Mexx ook, die moet maar even wegblijven van Maddy.
Ja dat zeg ik ook , maar dan bedoel ik...................
HAHAHAHAHAHHA vingers straks wegquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:37 schreef Ebinas het volgende:
Wanda zit vol woede nu.
En denk dat de nagelriemen ook al op zijn
HAHAHAHAH :-)!!quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kan er geen magaspiegel bezorgd worden door de Febo, en dan erop schrijven, voor Wanda?
Zodat ze die zichzelf voor kan houdenquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kan er geen magaspiegel bezorgd worden door de Febo, en dan erop schrijven, voor Wanda?
Koop eens nader beleg, of ontbijtkoek, griekse yoghurt doe eens gek en bestel wat andersquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:37 schreef Deisyy het volgende:
Maddy wil basisontbijt doen en dan stemmen over chocolademelk
Doe niet zo raar, gewoon koolhydraten stapelenquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:38 schreef Deisyy het volgende:
Bestel brood met beleg, kwark, fruit, havermelk en melk voor ontbijt, daar kom je dan toch wel uit met elkaar
Ja datquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Koop eens nader beleg, of ontbijtkoek, griekse yoghurt doe eens gek en bestel wat anders
zij kan serieus niks zonder enig bevestiging van Wanda.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:40 schreef Ebinas het volgende:
Nou boodschappen klaar, maddy vraagt tig keer of hij door kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wandaquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat een vreselijke vrouw, die Wendy, nu het hoogste woord en net met een rode kop nagels kluiven en mond dicht. Laf mens!
wandaquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat een vreselijke vrouw, die Wendy, nu het hoogste woord en net met een rode kop nagels kluiven en mond dicht. Laf mens!
Het was druk, verdien opdracht was er, was mijn eerste keer. En Martin werd helemaal afgemaakt om snoepjes hahahahahahahhaquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy weer 100 excuses zoeken.. het lag aan alles, behalve aan haarzelf.
Familie Knotsquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:47 schreef Mrsloveable het volgende:
die bril van Wendy doet mij denken aan een oude vrouw die ook zo'n soort bril op had
Dame Ednaquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:47 schreef Mrsloveable het volgende:
die bril van Wendy doet mij denken aan een oude vrouw die ook zo'n soort bril op had
Het begon jaren geleden met een bakje aardbeien (of was het thee)quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:47 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Het was druk, verdien opdracht was er, was mijn eerste keer. En Martin werd helemaal afgemaakt om snoepjes hahahahahahahha
Die bril zit echt niet goed.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:47 schreef Mrsloveable het volgende:
Tante Til van de familie Knots.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:47 schreef Mrsloveable het volgende:
hahahahahhahahaaha lolquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Het begon jaren geleden met een bakje aardbeien (of was het thee)
Ik denk dat dit ook was voor hun zelf, ze worden ook even gek van Wandaquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:48 schreef Li0nHeart het volgende:
SL want teveel commentaar op de manager mogen we niet horen?
Allemaal vriendelijke mensen in de COSquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:49 schreef chufi het volgende:
Krijg ik echt serieus van iedereen antwoord
Nee een buitelandse vrouw grijs krullend kort haarquote:
jaquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:49 schreef chufi het volgende:
Are you being served?quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee een buitelandse vrouw grijs krullend kort haar
Die idd, had iemand in de COS Utopia een ui vanquote:
Zo zijn wequote:Op zondag 9 oktober 2022 18:49 schreef chufi het volgende:
quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die idd, had iemand in de COS Utopia een ui van
Ehhhhhhh....nou, eigenlijk niks. Ze moesten alleen stemmen over een stemming en dat ging niet zo snel enzo.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:50 schreef HappyCharly het volgende:
Hoera, mijn leven is weer even voorbij dus ik haak weer aan...
Wat is er aan de hand in de keuken met Jeffrey en Wendy enzo?
Dat is een man.quote:
Dat zou ik echt goeie actie vinden van Rupert. Ben benieuwdquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Rupert gaat deze week niet koken, Jeffrey zei: wel je poot stijf houden nu hè?
Golden Girl?quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee een buitelandse vrouw grijs krullend kort haar
DGK heeft het,even terugscrollen.quote:
Hij is pissed dat hij niet betrokken is bij het menu, maar het wel moet klaarmakenquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:51 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Dat zou ik echt goeie actie vinden van Rupert. Ben benieuwd
ik wacht nog evenquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
DGK heeft het,even terugscrollen.
Gisteren hadden ze nog 6 flessen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy moet weer managen .. is 2 flessen bleek vergeten.
Nog de schuld geven aan anderen terwijl het haar eigen woorden warenquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy : Ik had bijna mijn zin doorgedreven, maar ik heb toch maar naar de groep geluisterd, omdat men begon over 'transparant' en 'eerlijkheid'
Ja gaat om: Esther, Wendy en Mexx. Wendy alleen vanwege haar baas Wanda...quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:56 schreef freaky40 het volgende:
Maddy heeft wat irritaties naar bepaalde personen maar gaat geen namen noemen...hoezo transparantie.
Vooral van 1 had ze het niet verwachtquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:56 schreef Deisyy het volgende:
Er zijn er drie die nu op mijn irritatie werken, ik ga geen namen noemen, maar ik ahd het net verwacht
Heeft ze net wel tegen Wanda gezegdquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:56 schreef freaky40 het volgende:
Maddy heeft wat irritaties naar bepaalde personen maar gaat geen namen noemen...hoezo transparantie.
Vertel?quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:56 schreef Deisyy het volgende:
Er zijn er drie die nu op mijn irritatie werken, ik ga geen namen noemen, maar ik ahd het net verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |