Ik "herinner" me dat ik de ramp met het Heizelstadion per ongeluk op tv zag. Althans, ik herinner me niks letterlijk behalve het enorme nare gevoel wat het me gafquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:30 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Toen Ratzenberger en Senna overleden had ik nog niet echt door wat er gebeurd was, maar toch kwam die docu wel ff binnen hier.
Hebben we, maar moeten we nog steeds kijkenquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:28 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja.
Rush is 'a bloody masterpiece'.
En dan te bedenken dat Niki Lauda in Zandvoort 1973, na een vraag van een journalist "waarom stopten jullie niet om Williamson te helpen?" reageerde met "ik word betaald om te racen, niet om uit te stappen."
Een andere briljante racefilm is Le Mans (1971), met o.a. Steve McQueen.
Oudere dames?quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:33 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hahaha, de toon van de draad verandert in een film- en documentaire-topic met veel grijsaards en oudere dames die ergens nog een poster hebben van Jochen Rindt en James Hunt.
Niet van die coureurs (Rindt was voordat ik keek), wel van Lauda in de Brabham en Andretti in de Lotusquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:33 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hahaha, de toon van de draad verandert in een film- en documentaire-topic met veel grijsaards en oudere dames die ergens nog een poster hebben van Jochen Rindt en James Hunt.
Jonkiequote:
Ik heb de docu 'Jochen lebt' gezien. Over Jochen Rindt, nog steeds de enige posthume wereldkampioen ooit.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hebben we, maar moeten we nog steeds kijken![]()
Andere Le Mans-zaken (zoals docu's) wel gezien.
Naar zeg. Voor iedereenquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:40 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik heb de docu 'Jochen lebt' gezien. Over Jochen Rindt, nog steeds de enige posthume wereldkampioen ooit.
Met zijn vrouw Nina die tijdens de training op Monza zit te kijken en te wachten. Waar blijft Jochen nou? En dan komen Jackie Stewart en diens vrouw. Het echtpaar Stewart was in die jaren altijd de sjaak. Zij waren de aanzeggers van de Formule 1. Niet voor niets trok Stewart, die eigenlijk nog jaren meekon, er in 1973 de stekker al uit. Hij zal gedacht hebben: ik leef nog. Maar de champagne van zijn laatste titel smaakte verschrikkelijk bitter, want hij 'mocht' meteen na afloop naar de uitvaart van zijn teammaat en vriend François Cevert. En weer een intens verdrietige familie troosten.
Lauda, dat was een lekker ding!quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet van die coureurs (Rindt was voordat ik keek), wel van Lauda in de Brabham en Andretti in de Lotus
De ORF (Oostenrijkse omroep) was dat weekend in Monza met een heel team op pad om Jochen van dichtbij te volgen voor een uitgebreide reportage. Over 'timing' gesproken. Jochen zelf was een goede prater en een vriendelijke man, dus hij verschijnt regelmatig voor de camera om zijn verhaal over training en kwalificatie te doen... totdat...quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Naar zeg. Voor iedereen
Maar die zou ik op zich ook wel willen zien. Voor het verhaal van Rindt zelf, niet zijn nare einde.
Vriend is ah opzoeken of die docu nog ergens te kijken/verkrijgen is nu.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:45 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De ORF (Oostenrijkse omroep) was dat weekend in Monza met een heel team op pad om Jochen van dichtbij te volgen voor een uitgebreide reportage. Over 'timing' gesproken. Jochen zelf was een goede prater en een vriendelijke man, dus hij verschijnt regelmatig voor de camera om zijn verhaal over training en kwalificatie te doen... totdat...
Nog een '94-start-met-F1-kijken-medestander'quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:46 schreef gbm het volgende:
Mijn 1e race was Hockenheim '94 met Jos in de fik
quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog een '94-start-met-F1-kijken-medestander
Ja, Gasly ging naar Wets tijdens z'n pitstop nadat ie dat reclamebord had gekopt...quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zag hem en zn rolex ook op de inters
Mijn vader had niets met sportquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:50 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben als jong jongetje met m'n vader mee gaan kijken, dus heb écht geen idee meer wat de eerste race ooit was die ik zag
Pfffft, n00b, 1977 hier, althans in persoon, ik heb Mario Andretti nog zien racen in F1quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog een '94-start-met-F1-kijken-medestander
Maar jij bent OUDquote:
Jaquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:53 schreef Maanvis het volgende:
Wat is nu de stand van zaken voor de constructeurs? Kan dat in Austin al?
okequote:
Ja, en jaquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:53 schreef Maanvis het volgende:
Wat is nu de stand van zaken voor de constructeurs? Kan dat in Austin al?
Same here!quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Pfffft, n00b, 1977 hier, althans in persoon, ik heb Mario Andretti nog zien racen in F1
Lijken wel verschillende compoundsquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:54 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Op de vraag welke auto beter is voor zijn bandjes.
Viel me ook al op ja. duidelijk verschilquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:54 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Toen was ik -6quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Pfffft, n00b, 1977 hier, althans in persoon, ik heb Mario Andretti nog zien racen in F1
Ik loop al een tijdje mee hier op Fok! ja...quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde leeftijd op Fok! überhaupt rond de 40 ligt inmiddels
Hij staat nu weer op Youtube, maar ik begin nu te twijfelen of dit dezelfde docu is als die ik destijds heb gezien.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vriend is ah opzoeken of die docu nog ergens te kijken/verkrijgen is nu.
ik ben 41,en ben sinds 2001 op FOK!, dus half mijn levenquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Thanks!quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:00 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hij staat nu weer op Youtube, maar ik begin nu te twijfelen of dit dezelfde docu is als die ik destijds heb gezien.
.
Ik herinner mij een docu met veel meer beelden van dat bewuste laatste weekend.
Dit zijn beelden die daarbij horen (helaas wel met achterlijke muziek af en toe, zeker als Jackie het slechte nieuws aan Nina Rindt komt vertellen). Jackie geeft daarna 'gewoon' nog even een interview, totdat zijn stem stokt en hij wegloopt.
Dat gaf Leclerc ook aan, hij stelde dat hij 4 ronden mee kon doen met Max en dat de banden toen op waren voor hem en dat ligt aan de Ferrari, inderdaad, ze zijn ergens bij de updates de verkeerde weg ingeslagen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:54 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Een aardige start.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:46 schreef gbm het volgende:
Mijn 1e race was Hockenheim '94 met Jos in de fik
Ik denk dat er in Oostenrijk heel wat zijn gemaakt.quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thanks!
Misschien is er dan nóg een docu over Rindt.
In 94 was ik 8, toen voor het eerst mee gekeken met de F1 (al weet ik niet meer of ik ook enig idee had wat er precies gebeurde)quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jonkie![]()
(Geen idee hoe jong/oud je bent)
Toen ik het voor het eerst zag, vond ik het geweldige leuke speelgoedautootjes. En ze leken erg hard te gaan, en ze maakten een gaaf geluid. Wat wil je nog meer, als 7-jarige?quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In 94 was ik 8, toen voor het eerst mee gekeken met de F1 (al weet ik niet meer of ik opk enig idee had wat er precies gebeurde)
Oh, nee. Ik kreeg vanaf dát moment een definitieve pesthekel aan Der Michaël.quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:03 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Een aardige start.
1994 was een... bijzonder jaar. Eigenlijk was de laatste race, Adelaide, met Schumi als sluwe vos en Damon Hill als tragische verliezer, een 'correct' einde.
Nigel Mansell verving tijdelijk David Coulthard (die weer de vervanger was van Senna).
Mansell won uiteraard meteen.
Ik herinner me in een boek van Koen Vergeer gelezen te hebben dat Gerhard Berger, die 2e of 3e werd, Mansell op het podium begroette met "zo ouwe lul, ben je daar weer?"
Dan ben je wat mij betreft een jonkiequote:Op zondag 9 oktober 2022 19:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In 94 was ik 8, toen voor het eerst mee gekeken met de F1 (al weet ik niet meer of ik opk enig idee had wat er precies gebeurde)
https://www.fia.com/news/fia-statement-f1-japanese-grand-prixquote:FIA STATEMENT ON THE F1 JAPANESE GRAND PRIX
While it is normal practice to recover cars under Safety Car and Red Flag conditions, due to the particular circumstances and also taking into account feedback from of a number of drivers, the FIA has launched a thorough review of the events involving the deployment of recovery vehicles during the Japanese Grand Prix. This is part of the common practice of analysis of all race incidents to ensure continual improvements of processes and procedures.
Ik "ken" hem nog wel. Maar niet degene die je eerder noemde (naam ff kwijt, een Italuaan meen ik). Mijn vriend vertelde me dat hij in de jaren '20/"30 racete, en een favoriet van van Enzo Ferrari. Dus vóór er een officieel F1-kampioenschap was.quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:04 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik denk dat er in Oostenrijk heel wat zijn gemaakt.
Hier mag hij niet zo bekend (meer) zijn, maar aldaar wordt hij nog steeds geëerd. (Net als, uiteraard, Niki Lauda.)
In 2020 was het 50 jaar geleden, dus was er weer de nodige aandacht voor Jochen.
terugkrabbelen, eerst zeiden ze nog dat Jules Bianchi te hard reed en dat ie daarom tegen de kraan aan reedquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
https://www.fia.com/news/fia-statement-f1-japanese-grand-prix
Was al even bekend toch?quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
https://www.fia.com/news/fia-statement-f1-japanese-grand-prix
Ik bedoel eigenlijk: de dood van Senna en Ratzenberger, de brandjes en podiums voor Jos, de pech voor Hill, de slinkse truc(s) van Schumi, de terugkeer van een (eigenlijk nog steeds superchagrijnige) Mansell en de ironische opmerking van Berger: dat alles tezamen maakt van 1994 en zeker van die laatste race in Adelaide een bitterzoete herinnering die goed bij dat hele tragische jaar past. Los van de vraag wie je eigenste favoriet was.quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oh, nee. Ik kreeg vanaf dát moment een definitieve pesthekel aan Der Michaël.
Niet dat ik zijn uitzonderlijke (rijders)kwaliteiten niet erken. Of ik hem het ongeluk gunde.
Owh excuus, verkeerd begrepen dan. Het was inderdaad in meerdere opzichten een memorabel jaar.quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:17 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk: de dood van Senna en Ratzenberger, de brandjes en podiums voor Jos, de pech voor Hill, de slinkse truc(s) van Schumi, de terugkeer van een (eigenlijk nog steeds superchagrijnige) Mansell en de ironische opmerking van Berger: dat alles tezamen maakt van 1994 en zeker van die laatste race in Adelaide een bitterzoete herinnering die goed bij dat hele tragische jaar past. Los van de vraag wie je eigenste favoriet was.
wat ik nooit begreep is waarom Ratzenberger maar 5% van de aandacht krijgt en kreeg in dat weekndquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:17 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk: de dood van Senna en Ratzenberger, de brandjes en podiums voor Jos, de pech voor Hill, de slinkse truc(s) van Schumi, de terugkeer van een (eigenlijk nog steeds superchagrijnige) Mansell en de ironische opmerking van Berger: dat alles tezamen maakt van 1994 en zeker van die laatste race in Adelaide een bitterzoete herinnering die goed bij dat hele tragische jaar past. Los van de vraag wie je eigenste favoriet was.
Pff, nee hoor wilde ik typen.. 36… verd…quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
De tijd vliegtquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:21 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Pff, nee hoor wilde ik typen.. 36… verd…
Omdat hij relatief onbekend en (nog) geen topcoureur was én de dood van de wereldberoemde topcoureur Senna die en dag later overleed dus alle aandacht kreegquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wat ik nooit begreep is waarom Ratzenberger maar 5% van de aandacht krijgt en kreeg in dat weeknd
Hij heeft meer aandacht gekregen dan als Senna niet de volgende dag verongelukte.quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat hij relatief onbekend en (nog) geen topcoureur was én de dood van de wereldberoemde topcoureur Senna die en dag later overleed dus alle aandacht kreeg![]()
Gelukkig waren en zijn er mensen die toen én nu wel aandacht aan zijn dood en gedachtenis schonken/schenken (o.a. Berger, Mosly, journalisten, mensen op fora)
Dat zijn ze niet?quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:26 schreef Maanvis het volgende:
Weet iemand inmiddels waarom ze achter de Medical car gestart zijn ipv de Safety car?
Voor zover ik weet zijn ze gestart achter de SC. Althans: formation laps achter de SC en een rollende start.quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:26 schreef Maanvis het volgende:
Weet iemand inmiddels waarom ze achter de Medical car gestart zijn ipv de Safety car?
Je zou eens de F1 pagina’s uit die tijd op moeten zoeken. Toen werd een heel seizoen in 2 pagina’s behandeld.quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik ben 41,en ben sinds 2001 op FOK!, dus half mijn leven
Dat denk ik niet.quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft meer aandacht gekregen dan als Senna niet de volgende dag verongelukte.
oh ik dacht van welquote:
De Medical Car reed over het circuit om de condities te checken tijdens de regen maar de rolling herstart gebeurde met de safety car voorop.quote:
Ja ja, Nuvolari. Uit de tijd van de eerste 'Silberpfeile'.quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik "ken" hem nog wel. Maar niet degene die je eerder noemde (naam ff kwijt, een Italuaan meen ik). Mijn vriend vertelde me dat hij in de jaren '20/"30 racete, en een favoriet van van Enzo Ferrari. Dus vóór er een officieel F1-kampioenschap was.
Dat is hier ook pas 100.000x gezegd. En @Nattekat is er nóg woest overquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:32 schreef DX11 het volgende:
FIA wist overigens zelf wel dat de regel zo werkte want halverwege de race word een aantal keer in beeld gezet max +25 punten bij finish, dus volledige punten wisten ze wel, alleen de rest van de wereld niet
Blijkbaar had de FIA wel het regelement gelezenquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:32 schreef DX11 het volgende:
FIA wist overigens zelf wel dat de regel zo werkte want halverwege de race word een aantal keer in beeld gezet max +25 punten bij finish, dus volledige punten wisten ze wel, alleen de rest van de wereld niet
Sorry ik ben nu pas aan het bijlezen, na de race was ik er ff helemaal klaar meequote:Op zondag 9 oktober 2022 19:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is hier ook pas 100.000x gezegd. En @:Nattekat is er nóg woest over
En water is natquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is hier ook pas 100.000x gezegd. En @:Nattekat is er nóg woest over
Dit zou overigens best wel nice zijn als ze 10 punten aftrekken ofzo en dan Max volgende keer alsnog fatsoenlijk kan feestenquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:21 schreef JohnBercow het volgende:
Ze maken hem nu WDC, om morgen puntenaftrek te geven vanwege de budget cap en dan wordt hij volgende race weer opnieuw WDC.
We worden gewoon beflikkerd.
In eerste instantie kreeg hij alle aandacht. Hij was het eerste dodelijke slachtoffer in een raceweekend sinds 1982.quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wat ik nooit begreep is waarom Ratzenberger maar 5% van de aandacht krijgt en kreeg in dat weeknd
ik ga het nog ff terugkijkenquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De Medical Car reed over het circuit om de condities te checken tijdens de regen maar de rolling herstart gebeurde met de safety car voorop.
Als het aan Max zelf ligt, wil hij zoveel mogelijk races winnen voor het recordquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:34 schreef Blik het volgende:
Nu in Austin het WCC binnenhalen en daarna Perez een overwinning geven in Mexico
Gaan ze niet doen. Ze gaan écht niet tornen aan reeds bevestigde coureurskampioenschappen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:35 schreef DX11 het volgende:
[..]
Dit zou overigens best wel nice zijn als ze 10 punten aftrekken ofzo en dan Max volgende keer alsnog fatsoenlijk kan feesten
Exactquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:36 schreef Toby56 het volgende:
[..]
In eerste instantie kreeg hij alle aandacht. Hij was het eerste dodelijke slachtoffer in een raceweekend sinds 1982.
Maar ja, als een dag later een Levende Legende, die iedereen voor onsterfelijk houdt, sterft...
Max pakt zijn vierde dus in India?quote:
Ja maar de Lewis fans hopen dat de 2021 titel voor Lewis isquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gaan ze niet doen. Ze gaan écht niet tornen aan reeds bevestigde coureurskampioenschappen.
Nog nooit eerder gebeurd. En hoewel het de FIA is, en je normaliter dus kunt verwachten, geldt dat niet voor bevestigde coureurs kampioenschappen. Dat zou echt té veel controverse en reuring veroorzaken
quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max pakt zijn vierde dus in India?
I knowquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ja maar de Lewis fans hopen dat de 2021 titel voor Lewis is
Alles voor de kliks..quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:41 schreef Maanvis het volgende:
gpfans zaait nog effe verwarring
[ afbeelding ]
Dat gaat over budgetcap, maar gpfans is nou niet de beste site qua verslaggevingquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:41 schreef Maanvis het volgende:
gpfans zaait nog effe verwarring
[ afbeelding ]
dit bericht zat er achter https://www.gpfans.com/nl(...)-in-japan-in-gevaar/quote:
De kalender van 2024 is nog niet bekend, je weet het niet!quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max pakt zijn vierde dus in India?
Ja, bedoel.ik. Ze wéten wel dat de kans (zo goed als) nihil is. Maar ze schrijven tóch nog ff een artikel met een verontrustende titel voor de kliksquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dit bericht zat er achter https://www.gpfans.com/nl(...)-in-japan-in-gevaar/
Ik zie nog voor me hoe Senna in de Williams-pits naar de beelden kijkt... en dan, als hij beseft dat het hopeloos is, met zijn hoofd in de handen, wegloopt.quote:
Hij wilde eigenlijk niet racen de volgende dag staat me bij..quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:45 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik zie nog voor me hoe Senna in de Williams-pits naar de beelden kijkt... en dan, als hij beseft dat het hopeloos is, met zijn hoofd in de handen, wegloopt.
ja ze kunnen van de inkomsten mooi weer wat extra drugs kopenquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, bedoel.ik. Ze wéten wel dat de kans (zo goed als) nihil is. Maar ze schrijven tóch nog ff een artikel met een verontrustende titel voor de kliks
Ik wist dat ook niet over een "hard stop". Ik was ervan overtuigd dat er een ronde te vroeg werd afgevlagd.quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:47 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Dit wist ik niet. In Singapore ging het toch ook om de 3-uur grens? Of was het toen de max. 2 uur racen?
Dat laatste.quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:47 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Dit wist ik niet. In Singapore ging het toch ook om de 3-uur grens? Of was het toen de max. 2 uur racen?
Seb had geen radio meer dus die wist het helemaal nietquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:47 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
In Monaco ook denk ik dan? Want toen reden ze ook een extra rondequote:Op zondag 9 oktober 2022 19:47 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Lijkt me ook vreemd. Dit is een (financiële) fout van het team (mogelijk). Daar hebben de coureurs part noch deel aan. In 2007 mochten Alonso en Hamilton met Spygate ook al hun punten houden, en Alonso is die overwinning van Singapore 2008 ook nooit kwijtgeraakt. En die zaken waren wel even wat heftiger dan wat er nu aan de hand is. Bovendien kan de FIA nooit hard maken dat een (kleine) overschrijding van het budget de performance van de auto in specifieke races heeft beïnvloed.quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gaan ze niet doen. Ze gaan écht niet tornen aan reeds bevestigde coureurskampioenschappen.
Nog nooit eerder gebeurd. En hoewel het de FIA is, en je normaliter dus álles kunt verwachten, geldt dat niet voor bevestigde coureurs kampioenschappen. Dat zou echt té veel controverse en reuring veroorzaken
Senna en God.quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij wilde eigenlijk niet racen de volgende dag staat me bij..
Helaas deed hij het wél.
Al zou Senna wrsch zelf gezegd hebben dat het niet uitgemaakt had omdat God had besloten dat zijn tijd hoe dan ook gekomen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |