abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206267515
quote:
84s.gif Op zondag 9 oktober 2022 19:43 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
Kortom, iedereen en z’n moeder schuld? :')
zie email 27 oktober
pi_206267517
quote:
[ twitter ]
Iedereen dus eigenlijk.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206267577
Kerncentrale Zaporizja weer aangesloten op stroomnetwerk
https://nos.nl/l/2447639
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 9 oktober 2022 @ 19:53:56 #204
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_206267601
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 19:23 schreef Tokamak het volgende:

[..]
Nee ja ik weet ook niet :{ . TPYXA is redelijk pro Oekri. Als zij zeggen dat t maar daklozen zijn, dan zal t wel I guess?
Daklozen met HIMARS :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_206267605
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 19:35 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
nonchalant? Volgens mij weten ze in engels sprekende landen niet eens wat dat betekent.
Ze zouden 'ungallant' zeggen, nonchalant wordt in het engels/engels en amerikaans/engels nooit gebruikt.
Kwam van een Zweed af maar:

:')!!!
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206267608
quote:
88s.gif Op zondag 9 oktober 2022 19:42 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
_O-
pi_206267644
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 19:54 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Kwam van een Zweed af maar:

:')!!!
Heb je z'n IP-nummer te pakken dan? :z
  zondag 9 oktober 2022 @ 19:58:56 #208
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_206267668
quote:
10s.gif Op zondag 9 oktober 2022 19:34 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Ze noemden de anderen bang voor een griepje. En nu loopt het dun ze door de broek als er een dictator macho loopt te doen. Ja, echte mannen wel.
Is het ook mogelijk dat je gewoon niet zoveel trek hebt in een grootschalige oorlog, zonder dat je er bang voor bent? Bang ervoor zijn heeft niet zoveel zin, omdat je er toch collectief in zit. Er niet reikhalzend naar uitkijken, lijkt me ook weer niet zo vreemd.

Wel knap dat iedereen die hier zijn bedenkingen bij heeft, zonder twijfel ook uit het 'coronawappie'-kamp komt. Eenvoudige manier om elke mening waar je het niet mee eens bent, ongeacht het onderwerp, in de categorie idioten te plaatsen.
  zondag 9 oktober 2022 @ 20:00:30 #209
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206267705
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 19:58 schreef Repentless het volgende:

[..]
Is het ook mogelijk dat je gewoon niet zoveel trek hebt in een grootschalige oorlog, zonder dat je er bang voor bent? Bang ervoor zijn heeft niet zoveel zin, omdat je er toch collectief in zit. Er niet reikhalzend naar uitkijken, lijkt me ook weer niet zo vreemd.

Wel knap dat iedereen die hier zijn bedenkingen bij heeft, zonder twijfel ook uit het 'coronawappie'-kamp komt. Eenvoudige manier om elke mening waar je het niet mee eens bent, ongeacht het onderwerp, in de categorie idioten te plaatsen.
Dat is zeker een probleem, want aan het begin vd oorlog, waren het precies dezelfde mensen, die in 1 dag van corona wappie, putin wappies werden.
pi_206267728
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 19:32 schreef Hatseflats22 het volgende:
Dezelfde mensen die tijdens de coronapandemie door geen masker te dragen schijt hadden aan de gezondheid van andere mensen, hebben nu compleet maling aan het welzijn van onschuldige mensen in Oekraïne onder het mom van angst voor een nucleaire oorlog
Zij die maling hebben aan de mensen in Oekraïne zijn de mensen die een kans op NAVO-lidmaatschap belangrijker vonden dan onschuldige Oekraïners omdat een propagandistische opvatting van ''soevereiniteit'' belangrijker was dan de levens van onschuldigen, terwijl deze zelfde mensen er geen problemen mee hadden om anderen van hun vrijheid te beroven omdat er gedacht werd was dat normale mensen, die niet onbetaald wilde meedoen aan een medische test en zonder dysfunctioneel natuurverpestend mondkapje probeerde eten te kopen, een halve percentiel grotere kans hadden om iemand te besmetten die op zijn beurt heel misschien een bejaarde papzak had kunnen besmetten, welke vervolgens een plek op de uitgeklede IC-afdeling had gemist en op 77-jarige leeftijd het leven had moeten laten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Akathisia op 09-10-2022 20:28:11 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zondag 9 oktober 2022 @ 20:05:21 #212
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_206267736
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 20:02 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
Dat is zeker een probleem, want aan het begin vd oorlog, waren het precies dezelfde mensen, die in 1 dag van corona wappie, putin wappies werden.
Waar? Hier, op twitter, in je omgeving?
  zondag 9 oktober 2022 @ 20:09:29 #213
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206267792
quote:
7s.gif Op zondag 9 oktober 2022 19:45 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Thanks for all the fish.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 9 oktober 2022 @ 20:12:00 #214
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_206267838
quote:
Gelukkig zegt hij dat !
pi_206267842
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 19:58 schreef Repentless het volgende:

Een groot deel van de coronawappies zitten/zaten in het pro-Trump / pro-Baudet kamp. beiden zijn schoothondjes van Poetin.
pi_206267847
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 20:05 schreef Repentless het volgende:

[..]
Waar? Hier, op twitter, in je omgeving?
Hier o.a., maar ook in mijn omgeving. Buren die overal mystieke verbanden zien. Een buurman bijvoorbeeld die een slimme meter wijgerde vanwege afluister praktijken vd overheid. En al die gekkigheid op z'n telefoon als bewijs verzameld.
Maar zeer zeker ook hier.
pi_206267860
quote:
[ twitter ]
Ik moet het die Russen wel nagaven dat ze snel hun onderzoek doen. Hier duurt het allemaal minimaal een jaar, en heb je een voor tientallen miljoenen euros dik rapport.
  zondag 9 oktober 2022 @ 20:14:34 #218
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206267867
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 20:04 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Zij die maling hebben aan de mensen in Oekraïne zijn de mensen die een kans op NAVO-lidmaatschap belangrijker vonden dan onschuldige Oekraïners omdat een propagandistische opvatting van ''soevereiniteit'' belangrijker was dan de levens van onschuldigen, terwijl deze zelfde mensen er geen problemen mee hadden om anderen van hun vrijheid te beroven omdat er een kans was dat normale mensen, die niet onbetaald wilde meedoen aan een medische test en zonder dysfunctioneel natuurverpestend mondkapje probeerde eten te kopen, een halve percentiel grotere kans hadden om iemand te besmetten die op zijn beurt heel misschien een bejaarde papzak zou kunnen besmetten, die vervolgens een plek zou missen op de uitgeklede IC-afdeling en op 77-jarige leeftijd het leven had moeten laten.
Die Oekraïners wilden en willen zelf bij de NAVO. Al decennia. Niet gek ook, wetende hoe dat volk al eeuwen onder Russische dominantie heeft geleefd.

Daarom neem ik je 'zorgen' omtrent onschuldige mensen ook met een korreltje zout, al was het maar omdat verderop in je onsamenhangende en van kromme vergelijkingen bolstaande epistel het leven van onschuldige bejaarden kennelijk niet zoveel telt in het 'grote plaatje'. "Hadden het leven moeten laten"... doodenge conclusie, en maakt die zogenaamde zorgen omtrent onschuldige mensen derhalve volstrekt ongeloofwaardig. Er wordt hier een heel andere agenda gehanteerd.

[ Bericht 15% gewijzigd door EttovanBelgie op 09-10-2022 20:22:46 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206267946
Verder wordt er vaak makkelijk voorbij gegaan aan het feit dat iedereen hier vrede wil in Oekraïne.

Maar je kan niet buigen voor dreigingen van een land als Rusland. Als je daar aan toe gaat geven, dan weten ze in Moskou dat dreigen werkt.

Er zit een hele grote stap tussen dreigen om je zin te krijgen en je dreigement daadwerkelijk uitvoeren.
Hopelijk weet Putin dat ook.

En nu er toch al hier en daar met quotes gegooid wordt in het topic:

"Als Rusland stopt met vechten, is de oorlog voorbij. Als Oekraïne stopt met vechten, is Oekraïne voorbij."
  zondag 9 oktober 2022 @ 20:21:02 #220
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206267979
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 19:41 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Jawel, dat zijn het wel. Wat Remkes de culturele voorhoede noemde. Alleen hebben ze in casu volkomen gelijk, je moet je niet laten chanteren door Poetin
Het gelul van Remkes over een zogenaamd culturele voorhoede is net zo nietszeggend (want zie dat maar eens fatsoenlijk te definiëren) als de tweet waar het nu over gaat, en al wás het zo dan is het in de verste verte nog geen argument.
Huilen dan.
pi_206267991
quote:
84s.gif Op zondag 9 oktober 2022 19:33 schreef Starhopper het volgende:
Fikkie in Moskou :)

[ twitter ]
Toren van Mordor? :P
Incelfrikandel
  zondag 9 oktober 2022 @ 20:25:18 #222
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_206268039
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 20:12 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
Hier o.a., maar ook in mijn omgeving. Buren die overal mystieke verbanden zien. Een buurman bijvoorbeeld die een slimme meter wijgerde vanwege afluister praktijken vd overheid.
Maar zeer zeker ook hier.
"Een buurman". Vrij anekdotisch bewijs voor de stelling. Hier is al wat beter controleerbaar. Hoeveel 'coronawappies' werden direct 'Putin-wappies'? En wanneer val je onder die laatste noemer?

Uiteraard snap ik wel dat er een groep figuren is die je als coronawappie kunt bestempelen, altijd overal complotten in zien en overal tegen zijn en bij dit issue vol op het Putin-orgel gaan. Ik schat ook in dat de overgebleven hardcore FvD-adepten veelal onder die profielschets vallen, zo realistisch ben ik wel.

Ik vind het alleen wel jammer dat wanneer je je twijfels hebt of in deze kwestie de juiste weg wordt bewandeld, je vanzelf in dat kamp wordt geschaard, je automatisch een idioot bent en een rationele discussie vrijwel onmogelijk wordt.
  zondag 9 oktober 2022 @ 20:27:23 #223
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_206268058
quote:
Musk zou toch niet meer tweeten als 'ie dronken is? :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 9 oktober 2022 @ 20:30:23 #224
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206268095
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 20:25 schreef Repentless het volgende:

[..]
"Een buurman". Vrij anekdotisch bewijs voor de stelling. Hier is al wat beter controleerbaar. Hoeveel 'coronawappies' werden direct 'Putin-wappies'? En wanneer val je onder die laatste noemer?

Uiteraard snap ik wel dat er een groep figuren is die je als coronawappie kunt bestempelen, altijd overal complotten in zien en overal tegen zijn en bij dit issue vol op het Putin-orgel gaan. Ik schat ook in dat de overgebleven hardcore FvD-adepten veelal onder die profielschets vallen, zo realistisch ben ik wel.

Ik vind het alleen wel jammer dat wanneer je je twijfels hebt of in deze kwestie de juiste weg wordt bewandeld, je vanzelf in dat kamp wordt geschaard, je automatisch een idioot bent en een rationele discussie vrijwel onmogelijk wordt.
Dat ligt dan ook aan waar zo'n twijfelaar zelf mee komt, natuurlijk.

En laten we eerlijk zijn, het gros van de twijfelaars (sic) hier manifesteert zich uiteindelijk natuurlijk steevast tot de standaard BNW-adept die per definitie het Westen als het kwade heeft aangenomen - zeker sinds de val van Trump - en zichzelf heeft wijsgemaakt dat derhalve, wanneer het Westen A zegt, B wel de waarheid moet zijn.

Gegarandeerd, als Trump er nog had gezeten, en die retoriek had gebruikt van "Amerikaanse vliegtuigen met Chinese vlaggen" om bommen op Rusland te gooien, waren de meeste 'twijfelaars' waarschijnlijk nog meer anti-Rusland dan wie dan ook. Man met daadkracht en visie! Met ballen! Biden hoeft enkel als adequate president te stellen dat agressie jegens de NAVO zal leiden tot Amerikaanse interventie, en diezelfde lieden die wegdreven bij Trump's spierballentaal noemen Biden nu een oorlogshitser. Het is een dodelijk vermoeiend spelletje van recalcitrant willen zijn om de recalcitrantie.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206268100
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 20:25 schreef Repentless het volgende:

[..]

Een rationele discussie kan altijd, maar het zijn vaak irrationele discussies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')