Zijn die prijzen weer anders, ik dacht dat het duurder was..quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit is een 155mm granaatAls je een donatie doet voor het Oekrainse leger kan je een boodschap op een granaat, raket of wat dan ook laten schrijven
https://signmyrocket.com/
Hier kan je zien wat voor moois ze kopen voor het leger: https://www.facebook.com/helparmycherkassty/
Zijn niet veranderd volgens mij? Wel zijn er wat opties afgehaald volgens mij.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:42 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zijn die prijzen weer anders, ik dacht dat het duurder was..
Kom nu op 200 voor een 155, was dat al zo?quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:43 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zijn niet veranderd volgens mij? Wel zijn er wat opties afgehaald volgens mij.
Op mijn creditcard staat 2x 156,57. Dus dat zal wel kloppen denk ik. Al is de wisselkoers nu wel anders natuurlijkquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:45 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Kom nu op 200 voor een 155, was dat al zo?
Ja, ongelooflijk. En het drijfzand onder dit alles is eigenlijk het absolutisme en zn wortels in ver vervlogen tijden waarop Rusland nog leunt met hol spierballenvertoon waar het wegstoppen van zwakheden ook deel vanuit maakt.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:26 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja als je je eigen kapot zuipt dan krijg je niet veel mee.
En in Rusland hebben heel veel mensen HIV en worden er niet voor behandeld. Want aids bestaat zogenaamd niet in Rusland. Het probleem is daar nu overigens veel groter dan in Afrika.
https://gjia.georgetown.e(...)fail-to-address-hiv/
Jammer dat het vrij prijzig is om FOK! even op een Sukhoi te laten schrijvenquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:42 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zijn die prijzen weer anders, ik dacht dat het duurder was..
quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:49 schreef Nebelwerfer het volgende:
“A fokking Grenade for you!” Verwijst al minder.
Dat was trouwens ook meer een fantasie die al rond 2012 uit elkaar spatte.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:59 schreef Korenfok het volgende:
De BRICS-landen zijn de nieuwe supermacht en is de toekomst, posts zijn ook als sneeuw voor de zon verdwenen.
Het logo I’m artwork kan ookquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jammer dat het vrij prijzig is om FOK! even op een Sukhoi te laten schrijven
[ afbeelding ]
Jammer dat ik het geld niet heb. Daar een boodschap op laten kalken lijkt mij uber vet!quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jammer dat het vrij prijzig is om FOK! even op een Sukhoi te laten schrijven
[ afbeelding ]
Scherpe analyse.quote:Op zondag 9 oktober 2022 14:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Krijg een beetje de indruk dat de inval van Oekrane door de Russen niet zo goed gaat.
Verder denk ik dat Poetin er in west Europa niet populairder op geworden is.
Zal een rustig topic worden. Het idee is leuk, maar $200 is voor de meeste mensen gewoon veel geld.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:02 schreef Starhopper het volgende:
Ik heb even een topic in OOR geopend![]()
OOR / Sign My Rocket
quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:04 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zal een rustig topic worden. Het idee is leuk, maar $200 is voor de meeste mensen gewoon veel geld.
Er zijn in ieder geval nog 2 FOK!ers die een boodschap in bestelling hebbenquote:Op zondag 9 oktober 2022 17:04 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zal een rustig topic worden. Het idee is leuk, maar $200 is voor de meeste mensen gewoon veel geld.
In een venn diagram overlappen de cirkel 'FOK!ers' en cirkel "geeft 200 dollar uit aan een raket in oekraine" denk ik 1 pixelquote:Op zondag 9 oktober 2022 17:04 schreef luxerobots het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
In een venn diagram overlappen de cirkel 'FOK!ers' en cirkel "geeft 200 dollar uit aan een raket in oekraine" denk ik 1 pixel
Als er een hel is dan krijgt hij daar een warm welkom.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:12 schreef Starhopper het volgende:
Wat? Ligt Kirill op sterven?Dat zou wel heel goed nieuws zijn! Op Twitter meerdere berichten en ook op Russische telegramkanalen. Nog geen bevestiging in de Russische media voor zover ik weet.
[ twitter ]
Ja, maar voor velen is het de enige manier om iets langwerpigs in een gat te kunnen schuiven. Zelfs al is het alleen maar granaat in een kamer van een houwitser.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
In een venn diagram overlappen de cirkel 'FOK!ers' en cirkel "geeft 200 dollar uit aan een raket in oekraine" denk ik 1 pixel
quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ja, maar voor velen is het de enige manier om iets langwerpigs in een gat te kunnen schuiven. Zelfs al is het alleen maar granaat in een kamer van een houwitser.
Ze kunnen em ook zelf gebruiken natuurlijk.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ja, maar voor velen is het de enige manier om iets langwerpigs in een gat te kunnen schuiven. Zelfs al is het alleen maar granaat in een kamer van een houwitser.
Alleen onderhandelen over herstelbetalingen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:13 schreef polderturk het volgende:
Ik vraag me af of Rusland met serieuze dreigementen is gekomen.
Je moet niet een deal sluiten met die smerige Putin. Anders gaat hij dit de volgende keer ergens anders doen. Iedere m2 erbij voor Putin zou resoluut afgewezen moeten worden.
[ twitter ]
Geef het liever uit aan FOK!quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Of Putin krijgt het benauwd. "Het spijt me echt heel erg en het loopt totaal uit de hand. We moeten de wereld redden, help!"quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:13 schreef polderturk het volgende:
Je moet niet een deal sluiten met die smerige Putin. Anders gaat hij dit de volgende keer ergens anders doen. Iedere m2 erbij voor Putin zou resoluut afgewezen moeten worden.
[ twitter ]
De teller van die inzameling staat weer op 0 sinds Danny zijn ego, in zijn naam, een Oekraense akker heeft omgeploegd.quote:
De Russen zullen vanaf de huidige lijn harder vechten dunkt me. Nova kakhovka wil je niet binnen arti bereik hebben, zeker niet als er domme teksten op die granaten staan.quote:
Okay man, you got me good!quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:33 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je doet net alsof ik het niet snap. Maar jij maakte deze domme opmerking:
[..]
Als de Oekraners die plaats hebben, kunnen ze de watertoevoer naar de Krim afsluiten.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:30 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
De Russen zullen vanaf de huidige lijn harder vechten dunkt me. Nova kakhovka wil je niet binnen arti bereik hebben, zeker niet als er domme teksten op die granaten staan.
Ik geloof niet dat de VS Rusland laat wegkomen met oorlogsmisdaden. Bovendien zijn de woorden van Rusland niks waard dus ik geloof echt niet dat ze genoegen nemen met een sorry en wat vage toezeggingen. daarnaast moeten de Krim en de Donbass gewoon terug naar Oekrane.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:13 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Ik denk dat het waarschijnlijker is dat Yusibov het wat hoog in zijn bol krijgt.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:13 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Misschien proberen ze het.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:13 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
En pas onderhandelen met iedereen behalve Putin nadat de laatste lappen geclaimde grond zijn teruggegeven.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:13 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
En ontvoerde mensen terug A.SA.P.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:18 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Alleen onderhandelen over herstelbetalingen.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:57 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
En ontvoerde mensen terug A.SA.P.
Hmm ik kan best vrede hebben met de deal dat Putin - nee hij hoeft niet dood - met pootjes gevend in het Kremlin blijft (zitten),quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:13 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Waar moet er precies een oplossing voor komen, vraag ik me af. Oekraine denazificeren? Wat is een Nazi dan?quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:13 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
-Alle Russische troepen uit Oekranequote:Op zondag 9 oktober 2022 17:55 schreef Spablauw214 het volgende:
Oplossing is heel simpel:
-Alle Russische troepen uit Oekrane
-Terug naar de grenzen zoals overeengekomen in 1991
-Oekrane per direct lid van de NAVO
-Rusland is z’n veto in de VN Veiligheidsraad kwijt
-Oorlogsmisdadigers naar Den Haag
-Concrete afspraken over herstelbetalingen
-Rusland krijgt hulp om stappen ze zetten voor transitie richting een democratische rechtsstaat.
Al het andere is winst voor Rusland en derhalve onacceptabel.
Poetin is goed bezig om zijn land naar de afgrond te brengen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:00 schreef Vallon het volgende:
[..]
Hmm ik kan best vrede hebben met de deal dat Putin - nee hij hoeft niet dood - met pootjes gevend in het Kremlin blijft (zitten),
Voor het land en situatie alleen maar goed. Een "sterke" man die doet wat moet om zijn land niet helemaal naar de afgrond te brengen.
Wat een lulverhaal. Putin heeft gegokt en verloren. Het is helemaal geen “sterke man”, het is een oorlogsmisdadiger en dient ook als zodanig behandeld te worden. Net als die mafklapper uit Wit-Rusland, trouwens.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:00 schreef Vallon het volgende:
[..]
Hmm ik kan best vrede hebben met de deal dat Putin - nee hij hoeft niet dood - met pootjes gevend in het Kremlin blijft (zitten),
Voor het land en situatie alleen maar goed. Een "sterke" man die doet wat moet om zijn land niet helemaal naar de afgrond te brengen. Dat mag zelf wmb met groot ceremonieel in de Alexanderzaal waar Zelensky in T-shirt dan de vrede tekent met de welwillende Tsaar en de apparatski hun klapoefening houden.
Ik wil zelfs dan doen alsof ik geloof dat Putin het niet zo bedoeld had. Politiek is sws een toneelspel van verbeelding.
Ja, terechte aanvulling.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:03 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
-Alle Russische troepen uit Oekrane
-Terug naar de grenzen zoals overeengekomen in 1991
-Alle ontvoerde volwassenen en kinderen terug, met smartengeld
-Oekrane per direct lid van de NAVO
-Rusland is z’n veto in de VN Veiligheidsraad kwijt
-Oorlogsmisdadigers naar Den Haag
-Concrete afspraken over herstelbetalingen
-Rusland krijgt hulp om stappen ze zetten voor transitie richting een democratische rechtsstaat.
Al het andere is winst voor Rusland en derhalve onacceptabel.
Met een aanvulling mijnerzijds
Qua binnenlandse politiek de juiste man op de juiste plaats dusquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:04 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Poetin is goed bezig om zijn land naar de afgrond te brengen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |