Dus in plaats van feedback tot je opnemen, kritisch naar je eigen modbeleid te kijken ga je gewoon tegen users zeggen: "Blijf weg"quote:Op zondag 17 september 2023 10:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als je niet eens bent met het mod beleid dan blijf je hier weg en geniet je van de race zonder hier te posten.
Hij zal deze e-learning nog wel moet volgen, hoop ik.quote:Op zondag 17 september 2023 10:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dus in plaats van feedback tot je opnemen, kritisch naar je eigen modbeleid te kijken ga je gewoon tegen users zeggen: "Blijf weg"
Klasse!
'Feedback' van users die hier normaal nooit komen en alleen maar nu hier komen om lekker te lopen rellen omtrent de moderatie belandt inderdaad direct in het prullenbakje naast mijn bureau. Ga nou maar weer gewoon de Vuelta kijken, je verspilt je tijd hier.quote:Op zondag 17 september 2023 10:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dus in plaats van feedback tot je opnemen, kritisch naar je eigen modbeleid te kijken ga je gewoon tegen users zeggen: "Blijf weg"
Klasse!
Als Max zit te janken wordt dat ook echt wel benoemd hoor.quote:Op zondag 17 september 2023 09:46 schreef Zwoerd het volgende:
Daar ben ik het wel mee eens. Op vrijwel elk radioverkeer van Lewis wordt negatief gereageerd. Ook gewoon normale feedback die elke coureur met z'n team deelt.
Ook heel hypocriet, aangezien Max ook enorm kan zeuren op de radio als niet alles helemaal perfect is.
Er wordt hierboven gewoon op geheel normale manier feedback gegeven maar je gaat direct op de man spelen.quote:Op zondag 17 september 2023 11:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
'Feedback' van users die hier normaal nooit komen en alleen maar nu hier komen om lekker te lopen rellen omtrent de moderatie belandt inderdaad direct in het prullenbakje naast mijn bureau. Ga nou maar weer gewoon de Vuelta kijken, je verspilt je tijd hier.
'Feedback' van users die hier normaal nooit komen en nu lekker mee komen rellen doen we niets mee. Daar heb je het maar mee te doen.quote:Op zondag 17 september 2023 11:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er wordt hierboven gewoon op geheel normale manier feedback gegeven maar je gaat direct op de man spelen.
Waar slaat dit op.quote:Op zondag 17 september 2023 11:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
'Feedback' van users die hier normaal nooit komen en alleen maar nu hier komen om lekker te lopen rellen omtrent de moderatie belandt inderdaad direct in het prullenbakje naast mijn bureau. Ga nou maar weer gewoon de Vuelta kijken, je verspilt je tijd hier.
Dat je mag lopen janken wat je wil, maar dat je niets meer gaat bereiken dan mijn en je eigen tijd verspillen. Om die reden laat ik het ook hierbij.quote:
Oh. Sorryquote:Op zondag 17 september 2023 10:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als je niet eens bent met het mod beleid dan blijf je hier weg en geniet je van de race zonder hier te posten.
Dombo heeft 2.442 posts in het F1 forum...quote:Op zondag 17 september 2023 11:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan hou ik dat rellen zonder een ban op te lopen wel verdacht goed vol zeg.quote:Op zondag 17 september 2023 11:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dombo heeft 2.442 posts in het F1 forum...
Op naar VBL!quote:Op zondag 17 september 2023 12:21 schreef Droopie het volgende:
Ik kom niet zo heel veel in F1, alleen soms tijdens de start of rode vlaggen.
Maar de feedback lees vaak wel uit interesse.
Tip voor de FA's, als je dit nou eens vergelijkt met een voetbalwedstrijd.
Of de regels zijn te gecompliceerd, of de scheidsrechter heeft moeite om ze op goede manier te interpreteren, of de users snappen er geen reet meer van.
Sommige zullen ook schijtirritant zijn, dat zal je altijd hebben.
Maar in theorie zal Bas Nijhuis altijd respect naar de spelers moeten hebben en daardoor altijd het respect terug moeten krijgen wat hij verdient, maar ook afdwingt.
Je zegt het eigenlijk wel goed.quote:
Maar de livetopics zijn daar toch ook hetzelfde? Zit je toch ook allemaal in 1 topic.quote:Op zondag 17 september 2023 12:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Je zegt het eigenlijk wel goed.
Want het eerste wat er gebeurt als Feyenoord van Ajax wint, dan zeggen ze allemaal op naar Ajax topic.
Dat is een stukje rivaliteit wat erbij hoort, maar qua moderatie is dat toch best lastig.
En nu zitten de F1 users bij Fok! allemaal in het zelfde supporters vak, terwijl ze ook verschillende meningen hebben.
Laat het mooie nou zijn dat jouw feedback wel serieus werd genomen eerder. Je doet alsof iedereen die tegen de meerderheid in gaat automatisch wordt weggezet als trol, maar dat is niet zo. In ieder geval niet vanuit de kant van de moderatie. Er is een heel duidelijk onderscheid tussen een potjecreme die fangirl is van Hamilton en een Henk uit VBL die in z'n eerste F1 posts ooit aan het vieren is dat Verstappen een kutweekend heeft.quote:Op zondag 17 september 2023 12:39 schreef PS. het volgende:
[..]
Maar de livetopics zijn daar toch ook hetzelfde? Zit je toch ook allemaal in 1 topic.
Alleen het verschil is dat je bij een Ajax-Feyenoord redelijk 50/50 zit in zo'n topic. Hier is het 90% wat voor Max is, en de rest wordt niet serieus genomen, of als troll weggezet, puur omdat ze voor een andere rijder zijn, of een neutrale blik hebben, dat is imo niet fair. (en dan heb ik het niet over de mensen die eenmalig langskomen om te zieken als Max een keer niet lekker gaat.)
Ik heb het F1 Algemeen topic zelfs ontvolgd omdat het alleen maar kwijlen op Max is, en Haten op Mercedes/Hamilton. Daar is gewoon geen bal meer aan. Maar de livetopics wil ik graag blijven posten, maar ik snap wel dat mensen die niet met een oranje bril naar Max kijken, zich daar weggejaagd voelen.
Ik ben (vind ik zelf) neutraal, ik kan best genieten als Max op een mooie manier wint, maar als Hamilton nu weer eens zou winnen, zou ik dat ook mooi voor die man vinden. Zoiets valt alleen echt niet te bepreken in het livetopic, want dan ben je aan het zuigen of een vieze troll.
Ik heb ook niets aan te merken op de moderatie, wel op de ''sfeer'' in het topic. En snap dondersgoed dat er wel degelijk een onderscheid is tussen bepaalde posts.quote:Op zondag 17 september 2023 12:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laat het mooie nou zijn dat jouw feedback wel serieus werd genomen eerder. Je doet alsof iedereen die tegen de meerderheid in gaat automatisch wordt weggezet als trol, maar dat is niet zo. In ieder geval niet vanuit de kant van de moderatie. Er is een heel duidelijk onderscheid tussen een potjecreme die fangirl is van Hamilton en een Henk uit VBL die in z'n eerste F1 posts ooit aan het vieren is dat Verstappen een kutweekend heeft.
Ik bedoelde meer in de manier waarop men op ze reageert. De overgrote meerderheid ziet dat onderscheid ook gewoon. Trobeschuldigingen worden altijd weggemodereerd, dus wat dat betreft mag je altijd wel een TR zetten als het eens voor komt.quote:Op zondag 17 september 2023 12:53 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik heb ook niets aan te merken op de moderatie, wel op de ''sfeer'' in het topic. En snap dondersgoed dat er wel degelijk een onderscheid is tussen bepaalde posts.
Ik zou zeggen laat dat dan eens zien, ik zie legio negatieve taal en uitspraken naar en over Mercedes en hun coureurs.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geen enkele drek over elke coureur is gewenst,
Er is een groot verschil tussen terechte kritiek en drek chevy!quote:Op zondag 17 september 2023 13:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zou zeggen laat dat dan eens zien, ik zie legio negatieve taal en uitspraken naar en over Mercedes en hun coureurs.
Weet je ook waaromquote:Op zondag 17 september 2023 00:50 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
@:nattekat
Bowlingbal Russel impliceert wel het hopen op een crash of tegen de border aanknallen/gut etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |