dat jij de regels nog een keer door wil lezenquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Spreek anders ff voor jezelf ipv je “wij” vorm.
Ik weet dat er meer zijn, naast mezelfquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Spreek anders ff voor jezelf ipv je “wij” vorm.
Exactquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja dit maar het komt er gewoon op neer als een race met zwart wit geblokt afgevlagd wordt is het volledige punten ook was het 3 ronden geweest
Ja dat is het wel, het is verschrikkelijk slechte reclame voor de sport. Dat zou een commerciėle rechtenhouder zich toch moeten aantrekken. Vooral ook omdat het doodeenvoudig op te lossen was voor ze.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:27 schreef PS. het volgende:
[..]
De FOM kwam constant met de juiste info, waardoor dat niet nodig was. Dat iedereen daar dan om lacht en wegwuift is niet hun probleem natuurlijk.
makkelijk te doen dus, in groep 6 moeten kinderen al boeken van meer dan 100 pagina's kunnen lezenquote:
Exactquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja dit maar het komt er gewoon op neer als een race met zwart wit geblokt afgevlagd wordt is het volledige punten ook was het 3 ronden geweest
Ja, op tv.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
het scherm? de TV? maar de vraag is of de teams het wisten. Horner wist het niet
het.stond.oph.het.schermquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:28 schreef Nattekat het volgende:
Wat ik me eigenlijk ook nu net bedenk... het falen van de FIA heeft ons niet alleen de ontlading gekost. Het heeft ons ook een gigantisch spannend gevecht op de baan gekost, want Perez vs Leclerc ging daadwerkelijk om het kampioenschap terwijl niemand dat wist.
Eens!quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:28 schreef Nattekat het volgende:
Wat ik me eigenlijk ook nu net bedenk... het falen van de FIA heeft ons niet alleen de ontlading gekost. Het heeft ons ook een gigantisch spannend gevecht op de baan gekost, want Perez vs Leclerc ging daadwerkelijk om het kampioenschap terwijl niemand dat wist.
Ja allemaal in het zelfde “24/7 woest op Mercedes kliekje”. En dacht jij dat mij dat wat boeit?quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik weet dat er meer zijn, naast mezelf
Wat hadden ze moeten doen dan? Ze hebben alles prima doorgegeven zoals het er voor stond.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:29 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja dat is het wel, het is verschrikkelijk slechte reclame voor de sport. Dat zou een commerciėle rechtenhouder zich toch moeten aantrekken. Vooral ook omdat het doodeenvoudig op te lossen was voor ze.
Toch hadden ze het beter naar de teams moeten communiceren. Stel dat Max 2e lag en Leclerc 1e. Dan was RB boos geweest omdat ze 'm makkelijk in konden halen maar het risico niet namen omdat ze toch geen WDC hadden kunnen worden.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat is helemaal niet achteraf brslist. Dat stond meerdere keren vol in beeld tijdens de race.
Alleen dacht iedereen en zijn moeder dat dat een foutje van de FIA was.
Ja, dat dus. Als een commentator of journalist het fout heeft, is dat hun vergissing. Maar als ze het allemaal fout hebben, moet de organisatie toch eens hun communicatie heroverwegen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik vind alles best, is een keuze die je maakt als organisatie, alleen als niemand het weet/snapt van teams tot rijders tot de pers dan heb je in de communicatie wel de nodige steken laten vallen.
moet zeggen dat ik daar echt wel gespannen naar gekeken heb want ik vond het heerlijk als Perez er voor ging komenquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:28 schreef Nattekat het volgende:
Dat gevecht was toch gewoon in beeld?quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:28 schreef Nattekat het volgende:
Ach, die straf was meer dan overduidelijk. Maar gewoon weten dat dit het kampioenschap ging beslissen had het zo veel specialer gemaakt.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet zeggen dat ik daar echt wel gespannen naar gekeken heb want ik vond het heerlijk als Perez er voor ging komen
maar dat er pas een straf is tijdens de interviews dan is het wel erg anticlimax
Dan nog wist FOK! niet dat LEC 5 sec straf zou krijgenquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:30 schreef Maanvis het volgende:
Wij hadden op FOK! gewoon vast moeten houden aan die 25 punten ipv Melroy en Nelosn te geloven
Ga maar even slapen Chevy, het wordt er niet beter opquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja allemaal in het zelfde “24/7 woest op Mercedes kliekje”. En dacht jij dat mij dat wat boeit?
Jij zet je mening hier toch ook neer? Loop niet te zeiken dan.
het.stond.op.het.schermquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, die straf was meer dan overduidelijk. Maar gewoon weten dat dit het kampioenschap ging beslissen had het zo veel specialer gemaakt.
Een appje in de groepsapp der journalisten, balkje ‘full points at checkered flag (rule X)’ in beeld, opties genoeg.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:29 schreef PS. het volgende:
[..]
Wat hadden ze moeten doen dan? Ze hebben alles prima doorgegeven zoals het er voor stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |