Prijsplafond..stroom is duur héquote:
Oh hij had moeten zeggen dat die penalty volledig terecht was zekerquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat een slechte verliezer. Kan zo Merc aan de slag.
Met 24 GP's acht ik die kans niet onaanzienlijk.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:56 schreef Tijger_m het volgende:
Nou, dit jaar pakt Max Alonso op de lijst van meeste gewonnen GP's, volgend jaar Senna?
plus i speak fluid sarcasm in my first post about it... but it looks lijk not every body snepts mequote:Op zondag 9 oktober 2022 10:56 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Jij snapt niet helemaal Nederlands volgens mij
Dat hangt ook mede af van de budgetcap discussiequote:Op zondag 9 oktober 2022 10:57 schreef XL het volgende:
Wat moet er gebeuren om de constructeur titel te beslissen, kan dat in Austin?
Waarom zou hij naar een andere raceklasse overstappen? Manchester City gaat toch ook niet voor de lol in de third division spelen omdat de ze PL nu wel hebben uitgespeeld?quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:55 schreef fietsie het volgende:
Ik kan me overigens ook goed voorstellen dat er diverse exit clausules in het contract van Max staan (en ook met alle uit-de-ruif-mee-eters) dat als Mateschitz uitstapt en er een andere wind gaat waaien vanuit RedBull, hij kan overstappen naar een andere raceklasse. Zeker met nu 2 titels op zak.
Net zo kinderachtig wanneer die twee elkaar niet eens een hand geven.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dus? Alonso en Hamilton zijn ook rivalen. En ze staan iets uit elkaar.
That's a different cookie.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
plus i speak fluid sarcasm in my first post about it... but it looks lijk not every body snepts me
Kelly en je schaapjes op het droge hebben lijken me hele goede redenen om het welletjes te vinden. Ik denk oprecht dat hij er niet persé 7-8 wil winnen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk nog altijd dat-ie zeker nog wel een jaar of 10 blijft. Vroeg stoppen klinkt leuk als je zo jong bent, maar puntje bij paaltje zit je toch liever in een F1-auto dan thuis op de bank.
die mongolen moeten zeker eerst wakker wordenquote:
Hij had "but poor Pérez, he couldn't keep up with the SC in Singapore!" ook niet hoeven te zeggen natuurlijk.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh hij had moeten zeggen dat die penalty volledig terecht was zeker
Omdat ie al eerder aangegeven heeft dit maar tijdelijk te willen doen, en WEC ambities zei te hebben toen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Waarom zou hij naar een andere raceklasse overstappen? Manchester City gaat toch ook niet voor de lol in de third division spelen omdat de ze PL nu wel hebben uitgespeeld?
En wat als er 2 kleine kindertjes op die bank rondklimmen? Wil papa dan nog steeds 25 keer per jaar zijn leven wagen? (Het is wel veel veiliger nu, maar risico is zeker nog geen 0%)quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk nog altijd dat-ie zeker nog wel een jaar of 10 blijft. Vroeg stoppen klinkt leuk als je zo jong bent, maar puntje bij paaltje zit je toch liever in een F1-auto dan thuis op de bank.
Welke andere raceklasse?quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:55 schreef fietsie het volgende:
Ik kan me overigens ook goed voorstellen dat er diverse exit clausules in het contract van Max staan (en ook met alle uit-de-ruif-mee-eters) dat als Mateschitz uitstapt en er een andere wind gaat waaien vanuit RedBull, hij kan overstappen naar een andere raceklasse. Zeker met nu 2 titels op zak.
yeah, i yell on the foon with ven gealquote:
Dat was ie wel, dus ja.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja want dat is echt de enige optie, iets als ‘de stewards hebben besloten’ is in het Italiaans onuitspreekbaar. En die koppeling met Perez was ook noodzakelijk om hier iets op te zeggen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |