Iedere Italiaan die ik ken nu:quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/CHw-p1QDCnb/ ?
Die jaquote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/CHw-p1QDCnb/ ?
Ja klopt, doe ik altijd voor vakanties! Apart lijstje en dan dingen labelen. Zeker voor dingen als koffietentjes, platenzaken, dat soort plekken.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vind het ook wel handig om in Google Maps dingen op te slaan; kun je daarna snel dingen terugvinden op je kaartje.
Febo is ook cazzo voie 🤌quote:
Ik breng tenminste nog wat beschaving. Stelletje plebejers hierquote:
Bitch please.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik breng tenminste nog wat beschaving. Stelletje plebejers hier
Wil je rellen, nicht?quote:
Je weet de illusie goed op te houden maar als jij een Finse met een ijsmuts ziet ben je geen haar beter dan alle mannen hier; een platvloers, oversekst mannetje.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:55 schreef Barbusse het volgende:
Ik breng tenminste nog wat beschaving. Stelletje plebejers hier
Van toepassing op 1 specifieke Finse. I have standards, perkelequote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je weet de illusie goed op te houden maar als jij een Finse met een ijsmuts ziet ben je geen haar beter dan alle mannen hier; een platvloers, oversekst mannetje.
Je zou gaan kamperen dit weekendquote:
Buk maar even voorover danquote:
Hier gaat iets mis.quote:
Waarom zou iemand dat willen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je zou gaan kamperen dit weekend
Met een tentje en zo, in de buitenlucht en zo.
Ik ga voor t eerst LARP'enquote:
Ok, wie heeft je account gehacked?!quote:
He? Ik ga nog niet eens in de zomer kamperen, laat staan in oktoberquote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hadden een retourticket geboekt. Dat was de foutquote:
's nachts moeten pissen als het stroomt van de regenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |