Hoe zou jij het vol lullen?quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:42 schreef streamjohan het volgende:
Wie geeft een neuk om de fratsen en herinneringen van deze flapdrollen?
Het is dat ik niet meer in slaap kan vallen als ik wakker ben......
wets zijn rukker dan inters om met regen te rijdenquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:43 schreef mikieu het volgende:
Het feit dat ze op inters reden zegt toch ook wel dat het helemaal niet zo nat is… nieuwe regels zorgen toch voor minder spray???
Witte voetjes halen. FIA gaat toch niet racen, weet hij zelf ook wel.quote:
Dan gaan ze maar over golf en padel praten.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:43 schreef Zorro het volgende:
Wel leuk dat Ziggo straks een uur nabeschouwing heeft hiervan
Dat je op je tribuneplekje aankomt en nog net de huldiging meepakt.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:41 schreef Toby56 het volgende:
Met de weervoorspellingen erbij, had er een uur eerder gestart moeten worden.
Sommige circuits hebben ze die.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:43 schreef nixxx het volgende:
Ze moeten een truck met straalmotor fixen om even al het water van het circuit te blazen. Weet dat er een tank bestaat met twee MIG straalmotoren erop om brandende oliebronnen uit te blazen.
Ze reden nochtans wel.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik kijk sinds 1974 F1. In de tijd van de vorige ground effect auto's was het ook een probleem
Heeft de Blokker geen grote partytent?quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:43 schreef nixxx het volgende:
Ze moeten een truck met straalmotor fixen om even al het water van het circuit te blazen. Weet dat er een tank bestaat met twee MIG straalmotoren erop om brandende oliebronnen uit te blazen.
Nou, eigenlijk helemaal niet inderdaad.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo ongelofelijk overdreven eigenlijk deze reacties.
Verschillende factoren. Er werd toen ook wel eens afgevlagd als het te gek werd. Punt is dat in je herinnering heel veel beelden van spectaculaire regenraces feitelijk gewoon situaties waren waarin de baan nog wel nat was maar het echt niet meer heel hard regende.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:39 schreef f1goldmemberf1 het volgende:
Ik kijk sinds 1996 f1. Misschien laat mijn geheugen me in de steek, maar vroeger werd er toch gewoon geraced in de regen?
Ja, dat is dus het probleemquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
wets zijn rukker dan inters om met regen te rijden
quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
wets zijn rukker dan inters om met regen te rijden
Als ze niet een enorme veiligheidsblunder hadden gemaakt was ik het volledig met hem eens geweest ja.quote:
Die tractor mag daar gewoon niet zijn wanneer er nog auto's op de baan zijn, zo simpel is het.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk helemaal niet inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |