Zo ongelofelijk overdreven eigenlijk deze reacties.quote:
5 seconden penalty voor de FIAquote:
Matige start. Prima eerste bochtquote:
Het regent nog steeds zachtjes, het is echt niets bijzonders. Ze rijden gewoon niet meer zodra de baan nat is.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
het is opgehouden met zachtjes regenen
Ik kijk sinds 1974 F1. In de tijd van de vorige ground effect auto's was het ook een probleemquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:39 schreef f1goldmemberf1 het volgende:
Ik kijk sinds 1996 f1. Misschien laat mijn geheugen me in de steek, maar vroeger werd er toch gewoon geraced in de regen?
quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kunnen we niet even Christijan Albers zijn actie terughalen met de benzineslang.
Nu we toch bezig zijn.
toen klaagden ze niet over porpoisingquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik kijk sinds 1974 F1. In de tijd van de vorige ground effect auto's was het ook een probleem
Okquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
Op Kos stond een bord langs de kartbaan "Don't crash the karts. 50 euros fine if you crash the karts".
Uiteraard was er iemand in onze groep die deed alsof ie dat niet begreep en beukte tegen mijn kart. We werden gestopt en er werd ons gevraagd om 50 euro te betalen. De man bij de baan zei "You crashed the karts, you pay 50 euros now"
Leren van Spa zou inhouden dat ze nu gewoon hadden kunnen rijden. Vroegah werden races alleen stilgelegd als de hele baan in een zwembad veranderd was.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:41 schreef Toby56 het volgende:
Best een goeie reactie van Alpine-baas Otmar Szafnauer op Sky..
Hij baalt er een beetje van dat er niets is geleerd van Spa vorig jaar.
Met de weervoorspellingen erbij, had er een uur eerder gestart moeten worden.
Hij zegt het niet direct, maar zijn blik verraadt genoeg.
Zijn team wil nog steeds graag racen. Achter de safety car beginnen, iedereen full wets, en dan gewoon kijken hoe het gaat.
Norris is gewoon een pussy.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo ongelofelijk overdreven eigenlijk deze reacties.
This is so not rightquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
Op Kos stond een bord langs de kartbaan "Don't crash the karts. 50 euros fine if you crash the karts".
Uiteraard was er iemand in onze groep die deed alsof ie dat niet begreep en beukte tegen mijn kart. We werden gestopt en er werd ons gevraagd om 50 euro te betalen. De man bij de baan zei "You crashed the karts, you pay 50 euros now"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |