Poetin en zijn oligarchen hebben zoveel geld maar weigeren ook maar een cent te spenderen aan het kannonenvoer dat ze naar het front sturen. Dieptriest.quote:
Nee, ik ben blij dat Rusland zo enorm faalt en liever jachten koopt voor de elite en een enorm reuzenrad ipv de meest basic zaken voor hun soldaten. Dat is tevens enorm vermakelijk.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Jij wou liever een sterk Russisch leger dan?
Laat maar, je denkvermogen is lager zodat we elkaar niet begrijpen.
Je hebt recht op 45 min pauze per werkdag. Dat ze dan niet gewoon schaften tussen 12:00 en 13:00. Beide partijen dan hè?quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:12 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)g_coffee_while_in_a/
Ukrainian soldier drinking coffee while in a gunfight somewhere between Lyman and Bakhmut
De mensen die daar iets van snapten of aan meegewerkt hebben zijn nu dood of seniel. Slaat nergens op om te denken dat verstand van techniek in de genen van de Rus zit.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De Russen (Sovjet unie) waren als eerste bemand in de ruimte. De kernreactoren komen uit eigen ontwerp en uit eigen fabriek.
Ik vermoed dat ze wel een ietsie pietsie weten wat ze doen op dat vlak.
Ik zou het amateurisme van de Russen niet meer onderschatten, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De Russen (Sovjet unie) waren als eerste bemand in de ruimte. De kernreactoren komen uit eigen ontwerp en uit eigen fabriek.
Ik vermoed dat ze wel een ietsie pietsie weten wat ze doen op dat vlak.
Dood, seniel, allang met pensioen of geemigreerd naar het buitenland toen de USSR in 1991 uiteenviel.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:16 schreef Multatilu het volgende:
[..]
De mensen die daar iets van snapten of aan meegewerkt hebben zijn nu dood of seniel. Slaat nergens op om te denken dat verstand van techniek in de genen van de Rus zit.
Het is inderdaad zeker militair van een sneu niveau.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou het amateurisme van de Russen niet meer onderschatten, eerlijk gezegd.
Het amateurisme zit ‘m niet zozeer in het gebrek aan kennis, maar aan de verkeerde prikkels: doofpotcultuur, corruptie, nepotisme. Daardoor ontstond in 1986 de Tsjernobylramp. En aangezien er niks wezenlijks is veranderd, kan zoiets zich zomaar herhalen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is inderdaad zeker militair van een sneu niveau.
Ik denk dat er qua kern energie nog steeds voldoende kennis zit.
Daar heb ik me in verdiept en zou niet weten hoe anders als die bestelde kernreactoren afgeleverd en gebouwd kunnen worden.
Al die Russische soldaten die doodleuk schuttersputjes gingen graven in Tsjernobyl.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het amateurisme zit ‘m niet zozeer in het gebrek aan kennis, maar aan de verkeerde prikkels: doofpotcultuur, corruptie, nepotisme. Daardoor ontstond in 1986 de Tsjernobylramp. En aangezien er niks wezenlijks is veranderd, kan zoiets zich zomaar herhalen.
Dat is niet gewijzigd, toch bestellen veel landen Russische reactoren. ROSATOM heeft het grootste buitenlandse portfolio van al zijn concurrenten.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het amateurisme zit ‘m niet zozeer in het gebrek aan kennis, maar aan de verkeerde prikkels: doofpotcultuur, corruptie, nepotisme. Daardoor ontstond in 1986 de Tsjernobylramp. En aangezien er niks wezenlijks is veranderd, kan zoiets zich zomaar herhalen.
Maar nu is toch een compleet andere situatie?quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zelfmoord door twee kogels in het achterhoofd in 3…2…1..0!quote:
En dan vooral wat betreft eigen soldaten en materieelquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:43 schreef Hatseflats22 het volgende:
hun befaamde kapot-maak industrie.
Geraniumov is toch een persoonlijke vriend van Putin?quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
Zelfmoord door twee kogels in het achterhoofd in 3…2…1..0!
Nou ja, Los claimt dat de Russen wel weten wat ze doen. Ik weet niet precies of hij doelt op de Oekraïnse kerncentrales of op een eventuele aanval met een kernwapen. Maar een erg beheerste, intelligente, weloverwogen indruk maken ze niet. Het is weer de oud-Russische combo van veel mannen in de strijd werpen en vernietigen wat op je pad komt.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Maar nu is toch een compleet andere situatie?
Dat werkt bijna niet meer in deze tijd, die burgers die ze nu in alle haast een camouflagepak aantrekken hebben meer op met de Oekraïense bevolking dan met de criminele multimiljardairs in het Kremlin, dat was vroeger al maar nu liggen de accenten wat anders voornamelijk door wereldwijde nieuwsgaring.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, Los claimt dat de Russen wel weten wat ze doen. Ik weet niet precies of hij doelt op de Oekraïnse kerncentrales of op een eventuele aanval met een kernwapen. Maar een erg beheerste, intelligente, weloverwogen indruk maken ze niet. Het is weer de oud-Russische combo van veel mannen in de strijd werpen en vernietigen wat op je pad komt.
Lastig als ze een gesprek willen houden aan een ronde tafel, Putin is meer van de hele lange tafelsquote:
Exact wat ik dacht bij het lezen van die tweetquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Lastig als ze een gesprek willen houden aan een ronde tafel, Putin is meer van de hele lange tafels
Heb je daar ook een bron voor? van die 2 dagen bedoel ik.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, Duitsland heeft geen kogeltjes meer, in geval van oorlog is het na twee dagen op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |