Zelfmoord door twee kogels in het achterhoofd in 3…2…1..0!quote:
En dan vooral wat betreft eigen soldaten en materieelquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:43 schreef Hatseflats22 het volgende:
hun befaamde kapot-maak industrie.
Geraniumov is toch een persoonlijke vriend van Putin?quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
Zelfmoord door twee kogels in het achterhoofd in 3…2…1..0!
Nou ja, Los claimt dat de Russen wel weten wat ze doen. Ik weet niet precies of hij doelt op de Oekraïnse kerncentrales of op een eventuele aanval met een kernwapen. Maar een erg beheerste, intelligente, weloverwogen indruk maken ze niet. Het is weer de oud-Russische combo van veel mannen in de strijd werpen en vernietigen wat op je pad komt.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Maar nu is toch een compleet andere situatie?
Dat werkt bijna niet meer in deze tijd, die burgers die ze nu in alle haast een camouflagepak aantrekken hebben meer op met de Oekraïense bevolking dan met de criminele multimiljardairs in het Kremlin, dat was vroeger al maar nu liggen de accenten wat anders voornamelijk door wereldwijde nieuwsgaring.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, Los claimt dat de Russen wel weten wat ze doen. Ik weet niet precies of hij doelt op de Oekraïnse kerncentrales of op een eventuele aanval met een kernwapen. Maar een erg beheerste, intelligente, weloverwogen indruk maken ze niet. Het is weer de oud-Russische combo van veel mannen in de strijd werpen en vernietigen wat op je pad komt.
Lastig als ze een gesprek willen houden aan een ronde tafel, Putin is meer van de hele lange tafelsquote:
Exact wat ik dacht bij het lezen van die tweetquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Lastig als ze een gesprek willen houden aan een ronde tafel, Putin is meer van de hele lange tafels
Heb je daar ook een bron voor? van die 2 dagen bedoel ik.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, Duitsland heeft geen kogeltjes meer, in geval van oorlog is het na twee dagen op.
Las ik gisteren ergens, op een andere laptop dus kan het even niet terug vinden, was in een interview met de hoogste militair in Duitsland in ieder geval, ging ook over de kans op de inzet van kernwapens.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Heb je daar ook een bron voor? van die 2 dagen bedoel ik.
Heb t zelf gevonden, het was naar aanleiding van businessinsider die daar blijkbaar vragen over had gesteld.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las ik gisteren ergens, op een andere laptop dus kan het even niet terug vinden, was in een interview met de hoogste militair in Duitsland in ieder geval, ging ook over de kans op de inzet van kernwapens.
En ik heb vanuit mijn werk regelmatig contact met Rheinmetall AG, niet dat dat veel zegt maar er vielen wel wat kwartjes, die zijn flink aan het uitbreiden en opstarten naar een 24/7 productie, geloof dat ze in eerste instantie 20 miljard nodig hebben en krijgen.
Hoe vaak hebben we nou al niet gehoord dat Shoigu aan de kant geschoven zou zijn? Of een zware hartaanval heeft gehad? Of omgelegd zou zijn?quote:
Is in Nederland natuurlijk net zo goed met onze pang pangquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:56 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Heb t zelf gevonden, het was naar aanleiding van businessinsider die daar blijkbaar vragen over had gesteld.
Het lijkt inderdaad qua munitie niet al te best in Duitsland, het gekke is dat ze ook geen moeite doen om het te gaan bestellen voor aanvulling en zelfs al zouden ze dit doen, wat een slordige 20 miljard zou kosten om voor 30 dagen in huis te hebben, zijn er niet genoeg opslag locaties voor munitie.
Duitsland moet wel een beetje zijn best gaan doen.
Het is niet vandaag besteld voor 23:59, morgen in huis in ieder gevalquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:56 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Heb t zelf gevonden, het was naar aanleiding van businessinsider die daar blijkbaar vragen over had gesteld.
Het lijkt inderdaad qua munitie niet al te best in Duitsland, het gekke is dat ze ook geen moeite doen om het te gaan bestellen voor aanvulling en zelfs al zouden ze dit doen, wat een slordige 20 miljard zou kosten om voor 30 dagen in huis te hebben, zijn er niet genoeg opslag locaties voor munitie.
Duitsland moet wel een beetje zijn best gaan doen.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is niet vandaag besteld voor 23:59, morgen in huis in ieder geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |