de drop-in dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:42 schreef FreshFruit het volgende:
Die durft zich niet meer in de Jamin te vertonen.
Drop of eronder.quote:
De manager weet echt helemaal niks.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:44 schreef mangalie het volgende:
Weet de manager en haar team dit al? Van de gestolen dropjes
Manager hoeft geen kennis, ze moet alleen interessant doen zonder interessequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De manager weet echt helemaal niks.
Wanda welquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De manager weet echt helemaal niks.
Een dropjes gate.. uit als een nachtkaars inmiddelsquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nadir heeft gejat en niemand heeft hem betrapt?
Hij kijk ook continu in de camera en weet dat hem volgtquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:48 schreef 5thencounter het volgende:
De Nadief heeft nu ook zijn continue stream op hem.. geen hónd interact met hem , of ze weten nog nix, of ze weten het en geven shit erom![]()
[ afbeelding ]
Jammerquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een dropjes gate.. uit als een nachtkaars inmiddels
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:53 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben Nadir,
en steel als de raven.
Ben een boef,
in de ogen der braven.
Maar wat moet je dan als je niks hebt ?
En met je WC rol wordt genept.
De Fred HachéShow?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:53 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben Nadir,
en steel als de raven.
Ben een boef,
in de ogen der braven.
Maar wat moet je dan als je niks hebt ?
En met je WC rol wordt genept.
Gerrit Dekzeil.quote:
Soms ook best intens.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:57 schreef mangalie het volgende:
Rupert en Immadin staan al uren te dansen..
Ja respectquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:57 schreef mangalie het volgende:
Rupert en Immadin staan al uren te dansen..
Inimini is toch biseksueel en Rupert homoseksueel? Misschien worden ze net zo klef asl Sasha en Bernquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze sliepen gisteravond ook samen
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Inimini is toch biseksueel en Rupert homoseksueel? Misschien worden ze net zo klef asl Sasha en Bern
Kriebelen doen ze al.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Inimini is toch biseksueel en Rupert homoseksueel? Misschien worden ze net zo klef asl Sasha en Bern
wordt het dan Jeff en Kenziquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aws wat lief
Iedereen gekoppeld straks
Jeff en Jappie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
wordt het dan Jeff en Kenzi
of Jeff en Mirthe
Trioquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
wordt het dan Jeff en Kenzi
of Jeff en Mirthe
En met 33 in de rij staan om je eigen eten te koken?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:04 schreef greysbones het volgende:
Berend wil er een nieuwe stelling in gooien
alles zelf kopen
geen gezamelijk eten meer
Ik zou er ook zoveel mogelijk stellingen droppen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:04 schreef greysbones het volgende:
alles zelf kopen
* greysbones legt de krentenbol aan de kantquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh nee... ze drukken zo graag elkaars pukkels uit... Berend heeft een pukkel op zijn voorhoofd. Ik wacht op onsmakelijke beelden
Berend heeft zowat alles gemist, die slaat geen deuk meer in een pakje gestolen boterquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:04 schreef greysbones het volgende:
alles zelf kopen
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
En met 33 in de rij staan om je eigen eten te koken?
De krent van Berend is nog niet uitgedrukt, ik vrees alleen het ergstequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones legt de krentenbol aan de kant
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De krent van Berend is nog niet uitgedrukt, ik vrees alleen het ergste
Regel 1:quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones legt de krentenbol aan de kant
Valt wel mee toch, heel af en toe komt er wat smerigs voorbijquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Regel 1:
Nooit eten en COSsen tegelijk.
ja maarquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Regel 1:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je weet dat ik onschuldig ben
Begin er nu niet weer overquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je weet dat ik onschuldig ben
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:09 schreef greysbones het volgende:
JW heeft wel weer zijn feestmuts op
ja hequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als een jekko, wat Jeff net zei, zo'n mooie uitdrukking
#burpquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Regel 1:
Okee doei.quote:
Wat een lang eind lijkt dat zoquote:
nou zit ik me net af te vragenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar wat Berend aan het doen is
Jane??quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:15 schreef Deisyy het volgende:
Jane lijkt een beetje op ma Flodder vandaag
Ja en mat eerst de afstand tussen twee beddenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou zit ik me net af te vragen
die is op zoek naar een stuk hout?
Wie?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:15 schreef Deisyy het volgende:
Jane lijkt een beetje op ma Flodder vandaag
gaat hij zijn bed vergroten?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja en mat eerst de afstand tussen twee bedden
Meten is weten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja en mat eerst de afstand tussen twee bedden
Vraag het even aan Nadir 🤣quote:
Ik moet ook eerst mijn posts checkenquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet ook eerst mijn posts checken
Er wordt weer prachtig meegezongen
Mirthe en Kim def zijn leuk om naar te kijkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:17 schreef greysbones het volgende:
Mirthe gaat echt helemaal op in de muziek
en weer hoor ik Wanda drammen
quote:
Geluid uit op dansstream en andere stream met WANDAA in mijn oorquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet ook eerst mijn posts checken
Er wordt weer prachtig meegezongen
Ik hoor liever vals zingen dan die kakel van Wandaquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:20 schreef Flory het volgende:
[..]
Geluid uit op dansstream en andere stream met WANDAA in mijn oor
Gooit ze beter met pijlen.quote:
Ik zie haar alleen, ik hoor haar nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:20 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee, dat is haar normale toontje.
Haar basis emotie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:20 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee, dat is haar normale toontje.
Ik hoor het even aanquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoor liever vals zingen dan die kakel van Wanda
Zingende Maddy is zo erg, die kraakstemquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:22 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik hoor het even aan![]()
Zingende Maddy is ook vreselijk
Wanda heeft voor een jaar meegenomen ...Komt goed dusquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:24 schreef FreshFruit het volgende:
Scheermesjes bijna op bij KimK.
Lekkere bush laten groeien.
Ze had nog zát zei ze..maar voor een jaar werd een probleem,, dus gaat Baas 2 Wanda dat wel regelen...quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:24 schreef FreshFruit het volgende:
Scheermesjes bijna op bij KimK.
Lekkere bush laten groeien.
En hoest hoest maandverband nodigquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:31 schreef 5thencounter het volgende:
Wie er nergens problemen hebben .. behalve 1x p/w met succes de Luie Ass-discussie moeten voeren
[ afbeelding ]
Jawel, zeer, zeer en zeer ordinair ruziemakenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Moraima voegt toch ook echt niets toe
Tena lady genotquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:33 schreef mangalie het volgende:
[..]
En hoest hoest maandverband nodig
Anderen ontwijken die cam.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mirtje staat wel erg graag en vaak bij de Discolampen hoek, en dichtsbijzijnde cam...
[ afbeelding ]
ik zie het rode(nou ja paarse) lichtquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mirtje staat wel erg graag en vaak bij de Discolampen hoek, en dichtsbijzijnde cam...
[ afbeelding ]
Dat is toch een liedje?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie het rode(nou ja paarse) licht
de gordijnen zijn gesloten voor mijquote:
Beter dan op de bank hangen als een dooiequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:37 schreef greysbones het volgende:
Janet is aan het vegen buiten
dat snap ik dan ook niet
Ze wordt moe van stilzitten zei ze netquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:37 schreef greysbones het volgende:
Janet is aan het vegen buiten
dat snap ik dan ook niet
Elke keer als Mirtje en KimPukkel aan de beurt zijn beginnen ze met ingestudeerde dansvloer moves, liefst bij de disco lights , het gaat opvallenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie het rode(nou ja paarse) licht
Mis ik wat?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:39 schreef greysbones het volgende:
5th
ben je stiekem camerabediener??
er zit er 1 constant in te zoomen op de ass van Kim K
des te meer ik er naar kijk des te verbaasder ik benquote:
Ohquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:44 schreef Ebinas het volgende:
En weer uit het kantoor. Was een vluggertje
Nou met een dropjesdiefquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja en bewaard haar spullen dus achter slot en grendel
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja en bewaard haar spullen dus achter slot en grendel
Geniet ze ook van.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo heeft ze wel een excuus om veel daar te zijn
Dus na de ontlasting naar Maddie voor een spuitbus?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:47 schreef Flory het volgende:
[..]![]()
Wanda was al bang dat ze de luchtverfrissers uit de wc zouden stelen
Denk dat haar angst niet eens ongegrond isquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:47 schreef Flory het volgende:
[..]![]()
Wanda was al bang dat ze de luchtverfrissers uit de wc zouden stelen
Maddy ging er niet in mee, we zullen zienquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dus na de ontlasting naar Maddie voor een spuitbus?
Geen stellingen meer ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:52 schreef Ebinas het volgende:
Berend en Isaac over het geld.
Heeft geen zin meer alles is al besloten
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:53 schreef mangalie het volgende:
Ieuwww Isaac zwaaide met een big smile. en ineens smile weg. Iemand gecapt?
Blijkbaar willen ze al het geld over 33 man verdelen. Gaan ze nu net met Jeff bespreken. Maar wij moeten kijken hoe Rupert in stilte kookt.... zucht..quote:
het nieuwe stelletjequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Blijkbaar willen ze al het geld over 33 man verdelen. Gaan ze nu net met Jeff bespreken. Maar wij moeten kijken hoe Rupert in stilte kookt.... zucht..
Dat kan je niet weten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
OMG hoe wist je dat dit ging gebeuren
Gooi soms 4 van de 5 weg.quote:
Gisteren noemde hij het een dove roze garnaalquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Rupert tegen Erik : Je danst veel beter dan ik had geantipiceerd. Ik dacht dat je zou dansen als een roze garnaal...
Dan valt het echt reuze meequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:01 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Gisteren noemde hij het een dove roze garnaal
Nee,ik pruts maar wat.quote:
Maar de mayo ligt moeilijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
ZIj heeft trek dus iedereen heeft trek
voor wat?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:05 schreef Ebinas het volgende:
Maddy zegt dus net dat het voor de vorm nog even stemmen is
Dat kon nog weleens een verrassing gaan worden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy : voor de vorm gaan we nog wel even stemmen, maar ik denk dat de meesten daar wel voor gaan.
Ik hoop daaropquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat kon nog weleens een verrassing gaan worden.
Ik ben wel voor.quote:
Maddy rekent met 25quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:13 schreef Ebinas het volgende:
Zit wel een behoorlijk gat tussen de 15 van Maddy Wanda en 30 of 45 van Jeff/Berend
Wist ik.quote:
Maddie en WandaBaas gaan no-way elke dag 30 bewoners in het kantoor laten om flutzooi van hun zakgeld te bestellenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Plan A volgens Jeff : 30 euro zakgeld en 500 euro besteden aan boodschappen
Plan A volgens Berend : iedereen 45 euro zakgeld.
Jeff denkt dat als je iedereen 45 euro geeft, ze te veel gaan nadenken en plannen, en dat er dan juist geen chaos komt.
Jeff : Je moet zorgen dat ze denken dat de basis geregeld is...
Geld genoeg over voor het Dartbord.quote:
Ik hoop het en ook voor luchtverfrissersquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geld genoeg over voor het Dartbord.
Echt hoor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Helemaal weer het Mannetje.. heeft een succesvolle Schuld&Boete traject doorlopen
Samen met kontenkruiper GJquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Helemaal weer het Mannetje.. heeft een succesvolle Schuld&Boete traject doorlopen
Idd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Hmm.. ik denk dat Berend wel een punt heeft.
Die heeft gisteren al uren op Nadief zitten inpraten, meer voor eigen ego.. als Nadief zo graag weg wou, zou zelfs Gertje hem een schop na moeten geven... Er staat ¤970.000 voor de laatst overblijvende...quote:
Dat was vandaag leave.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die heeft gisteren al uren op Nadief zitten inpraten, meer voor eigen ego.. als Nadief zo graag weg wou, zou zelfs Gertje hem een schop na moeten geven... Er staat ¤970.000 voor de laatst overblijvende...
Het zijn stuk voor stuk allemaal huichelaars
Vanmiddag ook al ...quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die heeft gisteren al uren op Nadief zitten inpraten, meer voor eigen ego.. als Nadief zo graag weg wou, zou zelfs Gertje hem een schop na moeten geven... Er staat ¤970.000 voor de laatst overblijvende...
Het zijn stuk voor stuk allemaal huichelaars
Ik dans ook mee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
Sinds wanneer is dat muziek lekken van de dansvloer? Febo denkt ook een beetje aan ons ineens ?
Niet alleen mannen las ik vandaag.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:35 schreef mangalie het volgende:
Vinden mannen dat mooi dat dikke onderlichaam en fragile bovenlijfje van Kin K?
Dat was wel voordat de zakjes er onder zichtbaar werden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet alleen mannen las ik vandaag.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat was wel voordat de zakjes er onder zichtbaar werden.
Ik heb geen idee wat de gevolgen van die cap waren
ze heeft een mooie kop, de rest is meegenomenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:35 schreef mangalie het volgende:
Vinden mannen dat mooi dat dikke/forse onderlichaam en fragile bovenlijfje van Kin K?
Ik kan dat prima,al wel een iets kleinere groep.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:40 schreef Ebinas het volgende:
Moet er niet aan denken zo'n grote groep en dan al die meningen over hoe om te gaan met het geld
Dan heb je een enorm geduld.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan dat prima,al wel een iets kleinere groep.
@D. nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:35 schreef mangalie het volgende:
Vinden mannen dat mooi dat dikke/forse onderlichaam en fragile bovenlijfje van Kin K?
ik zou vooral moe worden van iedereen met een planquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:40 schreef Ebinas het volgende:
Moet er niet aan denken zo'n grote groep en dan al die meningen over hoe om te gaan met het geld
Soort van wel.Hoe raadt je dat zo?quote:
lekker veilig friemelenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:44 schreef 5thencounter het volgende:
Ik hoop dat Lela weet dat Rupert van de Mannetjes is...![]()
[ afbeelding ]
Dat en achteraf hoe het beter had gekundquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou vooral moe worden van iedereen met een plan
ik zou zeggen maak een planquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat en achteraf hoe het beter had gekund
Ervaring met een dropjesdiefquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soort van wel.Hoe raadt je dat zo?
Oh dat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou zeggen maak een plan
hou je er aan
en kap met dat gezeik
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:47 schreef greysbones het volgende:
die ass van Kim zakt ook een soort van naar onder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |