Ja het is wel de muziek die het maaktquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Met vette techno hou je dat de hele nacht vol ,twee nachten zelfs nog wel![]()
maar dit is van alles door elkaar zou niet mijn ding zijn
hahahahahahahah! Ik dacht op een foto dat Morai slanker was maar zie nu dat wel mee valtquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bedenk me nu dat ik met al dat geblaf het topic beter kinkhoest kon noemen
Pizza regelen.. ;ook belangrijk niets te missenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:12 schreef freaky40 het volgende:
Oh Wanda is al weer klaar met dansen? Dat is ook al snel. Typisch gevalletje van Fear of missing out....
Beste avond van zijn 'een jaar van je leven' levenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Af en toe toch een lachje op het gezicht van Marciano, zou hij het stiekem toch een beetje leuk vinden?
Hoezo?quote:
quote:
Miauuwwwquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ja als Eunice gaat zingen komen hier allerlei katten te voorschijn
Ben benieuwd hoe dat komende nacht(en) dan zal zijn, er zijn dansende mensen en wakkere mensen die af moeten kunnen lossen..quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:24 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Wel stom dat snachts altijd stream 2 op slapende mensen gaat, is gewoon zo automatisch ingesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |