Mensen die dat zeggen rekenen vaak alles erbij vanaf dat ze opstaan totdat ze klaar zijn met tandenpoetsen in de avond.quote:
Wel piekuur maatquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
Lekker maat, ik ook, maar wel pas om 17:30
Ja weet ik maar ik werk tot 17:00 (40 uur per week!) en dan meteen naar de Appie, boodschappen uitladen en naar de gym tochquote:
Volgens dit plaatje is de Lidl net zo duur als de Albert Heijn, dit lijken mij LEUGENS.quote:
Consumentenbond staat erbij, dus het zal wel niet helemaal natte vinger werk zijn maar het is maar net wat en hoe je het bekijkt. Wat zegt de klantenservice over je vogels dan?quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens dit plaatje is de Lidl net zo duur als de Albert Heijn, dit lijken mij LEUGENS.
Al ga ik verder niks positiefs meer zeggen over de Lidl totdat ik mijn Lidl-vogels eindelijk heb ontvangen.
Als ik het goed onthouden heb ging dit onderzoek om een beperkt aantal A-merkprodukten. @KingRoland weet hier ongetwijfeld meer over.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Consumentenbond staat erbij, dus het zal wel niet helemaal natte vinger werk zijn maar het is maar net wat en hoe je het bekijkt. Wat zegt de klantenservice over je vogels dan?
@johannes_vermeerquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:33 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja weet ik maar ik werk tot 17:00 (40 uur per week!) en dan meteen naar de Appie, boodschappen uitladen en naar de gym toch
Geen Pewtercity @:Coco
Mag van mij nog wel even duren. Misschien dat ik op korte termijn een donatie actie opzet.quote:
Ik eet qua fruit enkel een banaanquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:20 schreef KingRoland het volgende:
Voor groente en fruit moet je altijd naar Lidl gaan
Eet eens een kiwi.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik eet qua fruit enkel een banaan(één per dag)
En qua groente allerlei soorten boontjes, broccoli en courgette, dat kan bij de Appie ook wel!
Eindelijk eens een normaal gifje/plaatje.quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Eindelijk eens een normaal gifje/plaatje.
In plaats van die anti-woordle act.
Je bent een gezond mens.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga straks maar liefst twee kiwi's verorberen!
Zonder schil.
Wat, nooit ander fruit? Geen aardbeien bosbessen, appel etc?quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik eet qua fruit enkel een banaan(één per dag)
En qua groente allerlei soorten boontjes, broccoli en courgette, dat kan bij de Appie ook wel!
Hij steekt liever een phallus in z'n muil.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat, nooit ander fruit? Geen aardbeien bosbessen, appel etc?
Een appel soms, maar verder niet nee. Geen fan van aardbeien e.d.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat, nooit ander fruit? Geen aardbeien bosbessen, appel etc?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |