Aan jouw discipline en doorzettingsvermogen kunnen er hier een hoop een puntje zuigen. Geniet lekker van je theequote:Op zondag 9 oktober 2022 22:15 schreef KingRoland het volgende:
@:neef_wuppie je vroeg mij gisteren wat de oorzaak was van mijn stressgevoel. Dat komt omdat ik 3 papers moest lezen en binnen 3 dagen een reeks vragen moest beantwoorden(dit is elke week en totaal 25% van mijn cijfer), maar ik had nog een projectopdracht waar ik nog het een en ander moest verbeteren. Dat was al een dag werk dus 2 dagen de tijd gekregen om de rest af te maken. Ik ga voor een cijfer boven de 7 (ja vanwege big 4) dus vandaar
maar goed ik ben op schema dus ik ga nu even thee drinken
Leuk zeg, 70-80 uur per week werken, dan kan je uitgaan van 7x7 uur slaap (gemiddeld) = 49 uur, laten we zeggen 75 uur werk + 49 uur slaap = 124 uur, 21 = 5, heb je nog 44 uur over in je week, wat een leven heb je dan.quote:
Werken moet in je aard liggen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:05 schreef Oriente het volgende:
[..]
Leuk zeg, 70-80 uur per week werken, dan kan je uitgaan van 7x7 uur slaap (gemiddeld) = 49 uur, laten we zeggen 75 uur werk + 49 uur slaap = 124 uur, 21 = 5, heb je nog 44 uur over in je week, wat een leven heb je dan.
quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:05 schreef Oriente het volgende:
[..]
Leuk zeg, 70-80 uur per week werken, dan kan je uitgaan van 7x7 uur slaap (gemiddeld) = 49 uur, laten we zeggen 75 uur werk + 49 uur slaap = 124 uur, 21 = 5, heb je nog 44 uur over in je week, wat een leven heb je dan.
In Afrika daar hebben ze pas hongerquote:Op maandag 10 oktober 2022 11:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wij van VBL lijden honger en @:GGMM doet NIETS.
Rijke tattaquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit jaar al 2 keer geweest. Misschien nog op wintersport.
Hij had maar één week, dus ja, dat luie varken is weer 'met een collega' naar de snackbar om een gehaktstaaf of shoarmarol te scoren of zo. Walgelijk.quote:
Bruin brood met kaas en rosbief. Fruit is op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |