beeld? normal moest ik dat wetenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:34 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik zag Kim K voorbij komen in een Utopia aflevering uit 2017![]()
Ze kwam langs als kapster.
Zij zat dus ook nog in de oproeplijst van Talpa.
Bestel nog even snel een nieuwequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:40 schreef HappyCharly het volgende:
De snoer van de waterkoker is doorgebrand, iemand heeft een hete pan op het snoer gezet, Erik wordt van de dansvloer gehaald door Maddy
Is er iemand daar die dat kan fiksen dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:41 schreef greysbones het volgende:
jeezzz wat een drama
om de waterkoker
gewoon snoer inkorten
blijkbaar nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is er iemand daar die dat kan fiksen dan?
Nou maar wachten tot kortsluiting ontstaatquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
blijkbaar niet
want volgens Eric hoeft er zelfs geen tape-je om
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
blijkbaar niet
want volgens Eric hoeft er zelfs geen tape-je om
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vast niet. Maar ik vind het toch wel leuk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:48 schreef mootie het volgende:
Het is vast not done om dit best lollig te vinden.
misschien handig om niet gelijk zo hyperactief te dansenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:47 schreef itsme46 het volgende:
Dit houden ze geen 2 uur vol
Bern zweet al als een otter
[ afbeelding ]
Geniet nog 49 uurquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:49 schreef mangalie het volgende:
[..]
Vast niet. Maar ik vind het toch wel leuk.
mja tis weer zo voorspelbaar. Overal dezelfde spellen, das zo jammerquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:49 schreef mangalie het volgende:
[..]
Vast niet. Maar ik vind het toch wel leuk.
Ik heb deze nog niet eerder gezien in een rls..quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:49 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
mja tis weer zo voorspelbaar. Overal dezelfde spellen, das zo jammer
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:46 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]ben niet van nederland is zeker blokkeerd vor buitenlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in BBquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:51 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik heb deze nog niet eerder gezien in een rls..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |