klinkt allemaal heel logischquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff z'n huishoudgeld filosofie uitleggen aan hulpje Sasha.
jeffquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. dus gaan ze natuurlijk niet doen .. sukkels daar.
ja maarquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als je thuis bent, vreet je ook niet meteen je voorraadkast leeg. Jeff heeft gelijk
Maar dat is dan van hun eigen geld, in de loods niet..quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als je thuis bent, vreet je ook niet meteen je voorraadkast leeg. Jeff heeft gelijk
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik schuif langzaam richting #teamJeff
Hij heeft gewoon gelijk in dezequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja sommigen zien alleen die ruzie met Martin en blijven daarin hangenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja maar
het is Jeff
dan moet het wel fout zijn
Ik geef je wel een zacht duwtje.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin is wel anders gaan handelen na die ruziequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja sommigen zien alleen die ruzie met Martin en blijven daarin hangen
Als er genoeg voorraad is, dan hoef je niet alles op te vretenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar dat is dan van hun eigen geld, in de loods niet..
Nee is gewoon ook dom maar goed, blijkbaar zien ze dat daar niet op een paar naquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als er genoeg voorraad is, dan hoef je niet alles op te vreten
En heeft gezegd dat hij zelf vindt dat hij heel erg gegroeid is in die maand.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Martin is wel anders gaan handelen na die ruzie
Elk nadeel heb z'n voordeel. Martin heeft er van geleerd. Was hard, maar mssn ff nodigquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Martin is wel anders gaan handelen na die ruzie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |