abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:48:39 #1
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_206233227
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 08:22 schreef christmastsunami het volgende:

Kijk mensen vinden dit spannend, want het ziet eruit als COD.
:')
quote:
Ze weten niet, dat je daar beter niet naar moet kijken.
Oh, waarom niet?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:52:44 #3
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_206233242
Deel 529 was nou niet bepaald een succes. Discussie over expliciete beelden (zet die gewoon onder een spoiler of zo), videoclips en een invasie vanuit BNW ofzo. Zullen we vandaag er een betere dag van maken? Het is tenslotte Poetin's verjaardag. Eens zien hoeveel Poetin vandaag gaat trakteren. Misschien wat land teruggeven aan de Oekraïners? Paar tanks erbij?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_206233267
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206233268
quote:
18s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 08:49 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
[..]
Oh, waarom niet?
In the 'the greatest beer run' (nieuwe film), legt bill murray het uit. In de scene in het cafe, waar ie een rol als barman en veteraan speelt.
pi_206233282
twitter
pi_206233290
quote:
18s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 08:49 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
[..]
Oh, waarom niet?
Dat was ook echt allemaal onzin en aandachtrekkerij. Tussen 11 uur ‘s avonds en 6 uur ‘s morgens kan je so wie so alles overslaan. Af en toe zit er een redelijke post tussen, maar het is voornamelijk dom gezuig.
En dat twitterding was al na 3 minuten alleen nog met extra moeite te zien.
Als er mods zijn die ‘s nachts kijken, hebben ze vast geen zin voor kleuterjuf te spelen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_206233291
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 00:31 schreef Pokkehandtas het volgende: Ik hoop dat oorloghitsers deze beelden 24/7 voor ogen krijgen, iedereen die welke kant dan ook kiezen. Er gaan mensen dood aan beide kanten door 2 volsagen randdebielen. US en Rusland. Stop er gewoon mee, dit gaat nergens over, echt niet.
Er gaan mensen dood door één randdebiel. Je hebt het misschien gemist, maar de doden in o.a. Boetsja en Izium hebben ons laten zien wat Oekraïne te wachten had gestaan als Poetin zijn zin had gekregen. Eenieder die bekend is met de Russische geschiedenis weet weet dat moorden, verkrachten, plunderen en zware repressie in bezette gebieden een traditie is. De Oekraïeners zullen de VS ongelooflijk dankbaar zijn dat ze dat voor een groot deel gespaard is gebleven.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2022 09:01:40 ]
pi_206233320
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 09:00 schreef J.B. het volgende:

[..]
Er gaan mensen dood door één randdebiel. Je hebt het misschien gemist, maar de doden in o.a. Boetsja en Izium hebben ons laten zien wat Oekraïne te wachten had gestaan als Poetin zijn zin had gekregen. Eenieder die bekend is met de Russische geschiedenis weet weet dat moorden, verkrachten, plunderen en zware repressie in bezette gebieden een traditie is. De Oekraïeners zullen de VS ongelooflijk dankbaar zijn dat ze dat voor een groot deel gespaard is gebleven.
Het Oostelijke deel van Europa, en het Westelijke deel eigenlijk ook, moeten daarop dankbaar zijn voor de offers die Oekraïne geeft. Ze vechten ook in ons belang
pi_206233361
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 09:15:41 #11
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206233376
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 07:20 schreef heywoodu het volgende:
Zin om vandaag bij elk beetje Oekraïnse terreinwinst of andere belangrijke Oekraïnse momenten 'Er is er één jarig, hoera, hoera!' te zingen *O*
Er is er één jarig, goida, goida
Dat kun je wel zien blyat dawai
Het raam uit dat zweeft wel zo prettig, da, da
Ook poloniumcake hoort erbij
Hij leve bang, goida, goida
Hij leeeve bang, goida, goida
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 7 oktober 2022 @ 09:26:10 #12
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_206233445
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 09:15 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Er is er één jarig, goida, goida
Dat kun je wel zien blyat dawai
Het raam uit dat zweeft wel zo prettig, da, da
Ook poloniumcake hoort erbij
Hij leeeve bang, goida, goida
Zo slecht dat ik hem goed vind _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 09:27:41 #13
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_206233464
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 09:12 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Dat viel me ook al op, zeker omdat dat filmpje volgens mij afsloot met de opmerking om het naar Prigozhin's poddubny (?) telegram te sturen.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 09:28:15 #14
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_206233469
Hmm, ik denk dat fok eens in gesprek moet met de instellingen voor geestelijke gezondheidszorg over het tijdstip waarop de laatste pilletjes worden uitgedeeld. Daar lijkt gezien sommige delen in dit topic toch wat fout te gaan.

Wat verder opvalt is dat die instellingen blijkbaar in de biblebelt liggen, onze lieve nachtvlinders zijn allemaal onvervalste pure christenen in de ware zin des woords. Geeft je buurman je een klap keer hem dan de andere wang toe! Dat is de briljante geopolitieke oplossing van onze nachtvlinders. Zoveel vergevingsgezindheid, hartverwarmend gewoon. Zeker gecombineerd met de wetenschap dat wanneer de reïncarnatie van jezus, De Donald nog de leiding had gehad, nog veel meer Oekraïners de kans hadden gekregen op een directe ontmoeting met de grote creator.
pi_206233498
Vond de eerste aflevering van deze podcast over Poetin wel aardig: https://podcasts.apple.co(...)1727?i=1000580251465

Gaat met name over zijn tijd voordat hij president was en geeft wel een goed beeld hoe nietsontziend hij eigenlijk altijd al is geweest.
pi_206233531
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 08:59 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tip van de dag:
pi_206233556
Zó dan?
twitter
pi_206233579
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 09:34 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Tip van de dag:[ afbeelding ]
Holy fuck, ik dacht dat je hiervoor moest betalen. Zit vaak op fok forum op werk ( :@ ) en moet vaak wegscrollen door vunzige plaatjes.

Thanks!
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 09:42:00 #19
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206233605
Gefeliciteerd Poetin. Ik hoop dat dit je laatste verjaardag is.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 09:45:15 #20
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206233633
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 09:34 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Tip van de dag:[ afbeelding ]
Mijn dank is groot! Op naar de eerste dag zonder lillende dameskonten op mijn netvlies _O_
SPOILER
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 09:49:26 #21
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 09:52:47 #22
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_206233701
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 09:28 schreef mcmlxiv het volgende:
Geeft je buurman je een klap keer hem dan de andere wang toe!
Nee nee nee, geeft de buurman van oekraine een klap, dan moet oekraine maar snel de andere wang toekeren!

Gebeurt het de nachtvlinders zelf, gaan ze janken als de varkens die ze zijn ;)
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 oktober 2022 @ 09:53:09 #23
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_206233705
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 09:28 schreef mcmlxiv het volgende:
Hmm, ik denk dat fok eens in gesprek moet met de instellingen voor geestelijke gezondheidszorg over het tijdstip waarop de laatste pilletjes worden uitgedeeld. Daar lijkt gezien sommige delen in dit topic toch wat fout te gaan.

Wat verder opvalt is dat die instellingen blijkbaar in de biblebelt liggen, onze lieve nachtvlinders zijn allemaal onvervalste pure christenen in de ware zin des woords. Geeft je buurman je een klap keer hem dan de andere wang toe! Dat is de briljante geopolitieke oplossing van onze nachtvlinders. Zoveel vergevingsgezindheid, hartverwarmend gewoon. Zeker gecombineerd met de wetenschap dat wanneer de reïncarnatie van jezus, De Donald nog de leiding had gehad, nog veel meer Oekraïners de kans hadden gekregen op een directe ontmoeting met de grote creator.
Moet dat nou? Zelf christen zijnde vind ik dat gebash niet nodig.
Ik heb erg veel problemen met de extremistisch conservatieve republikeinse houding en acties in de VS en hoewel ik vergeving een groot gedachtegoed vind, vind ik ook dat onrecht moet stoppen. Dat is ook een christelijk iets. Zie Dietrich Bonhoeffer, een predikant die betrokken was bij een aanslag op Hitler.
https://en.wikipedia.org/wiki/Dietrich_Bonhoeffer
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 09:54:50 #24
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_206233720
quote:
84s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 09:42 schreef Starhopper het volgende:
Gefeliciteerd Poetin. Ik hoop dat dit je laatste verjaardag is.
Die kans is best aanzienlijk.

En de kans dat oekraine of het westen daarvoor verantwoordelijk gaat zijn is niet groot.
pi_206233738
Het begint met fatsoen, buiten en ook op internet, spec. fok.
Eensch met TARA.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')