Geef me wat van dat spul wat jij hebtquote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
4 punten na deze eerste 3 potten had ik wel voor getekend.![]()
En dan staan we ook gewoon nog bovenaan in de poule. Twee thuiswedstrijden te gaan.
We pakken die poulewinst gewoon.
DM mij voor het nummer.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geef me wat van dat spul wat jij hebt
Als Szymanski niet had gespeeld was hij nu onderweg naar de Brienenoord.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geef me wat van dat spul wat jij hebt
Wel waar. Ik heb weer intens genoten van Szymanski. Nu nog een spits waar hij wat mee kan.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als Szymanski niet had gespeeld was hij nu onderweg naar de Brienenoord.
Het kan verkeren.
Klopt ik had niet meer verwacht maar het spel baart me wel zorgen. Zeker met Twente thuis in het vooruitzicht die je toch echt moet winnen om wat lucht te krijgen in de competitie.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar uiteindelijk ben ik toch tevreden met een gelijkspel want volgens @:fetx was een puntje het maximaal haalbare.
Maar die hebben we al.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wel waar. Ik heb weer intens genoten van Szymanski. Nu nog een spits waar hij wat mee kan.
Twente wordt net zo'n vervelende wedstrijd als NEC met hun goeie verdedigingquote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt ik had niet meer verwacht maar het spel baart me wel zorgen. Zeker met Twente thuis in het vooruitzicht die je toch echt moet winnen om wat lucht te krijgen in de competitie.
Zonde, ik denk nog steeds dat we hem goed kunnen gebruiken. Gelukkig is de winterstop relatief vroeg dit jaar.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:55 schreef Scrummie het volgende:
Idrissi er waarschijnlijk tot de winterstop wel uit volgens Slot.
Ja het is nog maar 5,5 week tot onze laatste wedstrijd voor het WK, dat leek me meteen duidelijkquote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:55 schreef Scrummie het volgende:
Idrissi er waarschijnlijk tot de winterstop wel uit volgens Slot.
Hij begon echt heel heel slecht, maar ik zag ook wel wat positieve dingen, vooral de laatste tijd. Al was het nog steeds zwaar onvoldoende als je naar zijn wedstrijden keek.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:57 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Zonde, ik denk nog steeds dat we hem goed kunnen gebruiken. Gelukkig is de winterstop relatief vroeg dit jaar.
Hier wel mee eens. Uiteindelijk begonnen we (het seizoen dan) veel beter dan we hadden verwacht, maar de volgende stappen zijn er eerder twee achteruit dan kleine stapjes vooruit. Komt wel goed. Wat ook niet meehelpt is dat Kokcu vorig jaar wel kon uitblinken dankzij Aursnes, en dan nog niet eens vanwege het spel aan de bal van Aursnes, maar vooral zonder de bal. Timber die bij vlagen wat laat zien, maar juist wat meer de drang naar voren heeft waardoor Kokcu zich eigenlijk moet opofferen en daardoor niet meer in zijn eigen spel komt. Twee halve krachten op vrij belangrijke posities met een 10 ervoor die niet brengt wat Til bracht qua loopvermogen of een 10 die maar 1 keer per 5 wedstrijden aardig speelt (Dilrosun).quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:56 schreef Haringkop het volgende:
Ik denk dat het verschil met vorig seizoen ook een stuk ervaring was. Daarnaast had je een overwegend NL-sprekende kern. Nu heb je best een vreemdelingen legioen met relatief jonge spelers. Dat kost gewoon veel meer tijd om dat in te slijpen.
Meteen na de 2-2 was er een kans die Walemark wilde binnenschieten maar toen liep Gimenez in de weg. Daarna werd het een beetje gerommel waarna Gimenez alsnog bijna kon schieten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:17 schreef Bombvis het volgende:
Zo ongelooflijk zuur dat je de voorsprong weggeeft, maar denk wel rechtvaardig gezien het spelbeeld. Je creëert relatief weinig, je geeft ook weinig weg. Alle kansen die er waren zijn afgemaakt voor m'n gevoel.
Wel genoten van de vele Feyenoorders op het thuisvak, die Denen wist niet wat ze overkwam
Wel met je eens. Het is gewoon lastig, de achterste spelers (dus verdediging+middenveld) stappen allemaal naar voren, maar versnellen het spel niet (behalve de CV’s), en de voorhoede kan prima combineren maar heeft geen diepgang. Het is eigenlijk precies wat je niet wil, de intentie is naar voren en we zetten de tegenstander vast maar we zijn bij balwinst gewoon niet snel genoeg bij de goal van de tegenstander, maar we geven wel ruimtes weg.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:02 schreef Scrummie het volgende:
Hier wel mee eens. Uiteindelijk begonnen we (het seizoen dan) veel beter dan we hadden verwacht, maar de volgende stappen zijn er eerder twee achteruit dan kleine stapjes vooruit. Komt wel goed. Wat ook niet meehelpt is dat Kokcu vorig jaar wel kon uitblinken dankzij Aursnes, en dan nog niet eens vanwege het spel aan de bal van Aursnes, maar vooral zonder de bal. Timber die bij vlagen wat laat zien, maar juist wat meer de drang naar voren heeft waardoor Kokcu zich eigenlijk moet opofferen en daardoor niet meer in zijn eigen spel komt. Twee halve krachten op vrij belangrijke posities met een 10 ervoor die niet brengt wat Til bracht qua loopvermogen of een 10 die maar 1 keer per 5 wedstrijden aardig speelt (Dilrosun).
Maar nogmaals, alle vertrouwen in dat het goed komt. En dan toch maar in de winter weer op zoek naar een échte 6.
Dit was ook het probleem in de laatste 2 seizoenen van Gio, met Larsson en Berghuis op de flanken. Met het verschil dat we nu wel de intentie hebben om snel te spelen en daardoor veel sneller de bal verspelenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel met je eens. Het is gewoon lastig, de achterste spelers (dus verdediging+middenveld) stappen allemaal naar voren, maar versnellen het spel niet (behalve de CV’s), en de voorhoede kan prima combineren maar heeft geen diepgang. Het is eigenlijk precies wat je niet wil, de intentie is naar voren en we zetten de tegenstander vast maar we zijn bij balwinst gewoon niet snel genoeg bij de goal van de tegenstander, maar we geven wel ruimtes weg.
Tegen NEC in 90 minuten tijd 1 serieuze kans en een afstandsschot dat binnenvalt. Tegen PSV 2 afstandsschoten en een lucky rebound die erin valt. En gisteren 1 strafschop en een redelijk uitgespeelde aanval die binnenrolt, maar verder helemaal niets.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit was ook het probleem in de laatste 2 seizoenen van Gio, met Larsson en Berghuis op de flanken. Met het verschil dat we nu wel de intentie hebben om snel te spelen en daardoor veel sneller de bal verspelen
Je mist op dit moment zelfs het 'saaie' voetbal waarbij je in ieder geval nog de controle hebt over de wedstrijd. De ploeg oogt rommelig en chaotisch en kan een voorsprong niet over de streep trekken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 07:52 schreef fetX het volgende:
Het is met name aanvallend gewoon ontzettend matig bij Feyenoord de afgelopen wedstrijden. Dilrosun voegt ook op de flank nauwelijks wat toe en Walemark viel ook niet best in. Vind Alireza het in die zin nog het beste doen. Ook op het middenveld blijft het kommer en kwel.
Gimenez valt de laatste paar keer ook niet best in.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 08:13 schreef Kerftminister het volgende:
Die gasten voorin moeten we echt mee kappen, sneu voor Idrissi, maar goed voor Feyenoord. Nu Dilrosun en Danilo nog weg.
Zou hem gewoon eens een paar keer in de basis laten starten en kijken wat 'ie er dan van bakt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 08:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Gimenez valt de laatste paar keer ook niet best in.
Hij is wel wat meer actief op zoek naar doelpunten dan Danilo die eigenlijk niet zo veel doet. Hij heeft ook wat meer diepgang en dat is wat deze ploeg zo erg mist voorin, het is leuk dat je hele achterhoede+middenveld naar voren rent maar als je niemand kan lanceren is het niet zo nuttig.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 08:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Denk dat het toch allemaal begint met je middenveld. Wieffer weer maar 10 minuten gemaakt, heb nog steeds ergens de hoop dat hij voor stabiliteit kan gaan zorgen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 08:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Lekker invallen ook in een team wat niet loopt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 08:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dit vies gaat tegenvallen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 09:23 schreef Scrummie het volgende:
Goed, zondag dus waarschijnlijk geen Kokcu, ik ben wel benieuwd hoe het dan loopt. Kan wel eens een uitkomst zijn dat Slot verplicht is om het zonder hem of Timber te moeten doen, waarbij nu dus Kokcu afvalt.
Zin in wel.
Niet zo negatief.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 09:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dit vies gaat tegenvallen.
Dat stond er helemaal niet!quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 09:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent blij dat je aanvoerder en je duurste aankoop uit/afvalt. Wie is er dan negatief?
Meer als dat Orrie gewoon een belangrijke schakel is.quote:
Dat is ie ook, maar ik vind het wel interessant om te zien, mocht hij niet meespelen, of het door een andere bezetting net wat beter kan gaan lopen op het middenveld.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 09:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Meer als dat Orrie gewoon een belangrijke schakel is.
Neemt niet weg dat we Twente totaal van de mat gaan wipen.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 09:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind Twente ook niet veel dus denk ook winst.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 09:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de wedstrijd op de tribune wel winnend af weten te sluitenquote:
Enorm voorbarige conclusie weer. Je kunt ook 1e worden in deze poule (niet dat ik dat per sé verwacht) en dan zit je zomaar bij de laatste 16 in de EL en met een gunstige loting weet je het dan nooit. Afwachtenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Krijg overigens ook steeds meer de indruk dat plek 3 in de poule Feyenoord uiteindelijk meer oplevert dan doorgaan in de Europa League.
Het ziet er voorlopig niet naar uit dat de ploeg het hoge niveau van vorig jaar kan aantikken. Het spel is matig, er is op basis van de eerste 11 wedstrijden weinig aanleiding om te denken dat het ineens spectaculair gaat lopen. In de Europa League vlieg je er gewoon de volgende ronde uit.
Ik kan me hier wel in vinden, maar dan zou ik Szymanski op links zetten en Walemark op rechts.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:25 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Nu Idrissi geblesseerd is, zou ik met de volgende elf spelen tegen Twente:
Bijlow; Pedersen - Trauner - Hancko - Lopez; Geertruida - Timber - Kokcu; Szimansky - Gimenez - Walemark.
Geertruida op 6 is niet ideaal, maar wel de beste oplossing in mijn ogen. Op deze manier komen Kokcu en Timber meer in hun kracht te spelen (Kokcu voetballend hoger op het veld, Timber meer ruimte voor zijn dribbels en diepgang). Szimansky moet altijd spelen, daarom op de flank. Links of rechts maakt niet zoveel uit, omdat Lopez/Pedersen eroverheen kunnen knallen. De andere flankspeler zou ik nu voor Walemark gaan, omdat deze eerder een creatieve bevlieging heeft dan Jahankbaksh. Paixao is denk ik nog niet klaar voor een basisplaats.
De spits mag echt wel wijzigen nu. Danilo is veel te onzichtbaar.
Voorbarig of niet, de voortekenen zijn gewoon niet zo gunstig.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Enorm voorbarige conclusie weer. Je kunt ook 1e worden in deze poule (niet dat ik dat per sé verwacht) en dan zit je zomaar bij de laatste 16 in de EL en met een gunstige loting weet je het dan nooit. Afwachten.
volop kaartjes gekocht voor thuisvakken, wat imo verder prima is, maar je ook daar misdragen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de wedstrijd op de tribune wel winnend af weten te sluiten
Maar wat kan je doen in 10 minuten? Gisteren in die 10 minuten is hij meer aan de bal geweest en betrokken in het spel dan Danilo in de 80 minuten ervoor. Snap niet waarom Danilo steeds de voorkeur krijgt, die voegt echt totaal niks toequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 08:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Klinkt goed.quote:
Bloedgeld uit Dubai, lekker man.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:33 schreef hhh38 het volgende:
Gesponsord worden door een staatsbedrijf uit Dubai
Maar goed, die zullen wel aardig wat geld kunnen lappen
Wat heb ik hier nou weer mee te maken Elan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:43 schreef Elan het volgende:
Wat was gisteren voetbaltechnisch van een bedroevend niveau.
Na al het CL-geweld van de voorgaande dagen had het meer weg van Pietje en Klaas die een lezing over kwantumfysica gaven . Er was echt geen touw aan vast te knopen.
Kokçu kan ook echt geen vrije trappen nemen of überhaupt voor gevaar zorgen rondom de 16. Zelfs niet tegen de lammen en de blinden.
Geld is geld.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:33 schreef hhh38 het volgende:
Gesponsord worden door een staatsbedrijf uit Dubai
Maar goed, die zullen wel aardig wat geld kunnen lappen
Je hebt gelijk, het heeft geen zin om de idealist uit te gaan hangen als de concurrentie dat ook niet doet. Maar toch liever zo min mogelijk onethische sponsorsquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Bloedgeld uit Dubai, lekker man.
Ach, zo werkt de voetbalwereld anno 2022 nou eenmaal. De tijd waarin je je er nog tegen kon verzetten is allang geweest.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:25 schreef ZKA het volgende:
[..]
Ja, dat Feyenoord met DP World praat is non-nieuws. :’-)
Zieke gek
Doe normaal.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:25 schreef ZKA het volgende:
[..]
Zieke gek
Clickbait? Hahaha. Geweldig. Je bent de eerste die dit zegt. Goed uit de duim gezogen. Maar aangezien je de eerste bent, heb je ook eens een primeurtje. Nice :-Dquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:43 schreef Tarado het volgende:
[..]doe normaal man met je clickbait shit
Zie het liefs stad Rotterdam verzekering.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:09 schreef bbuddybb het volgende:
Feyenoord heeft de afgelopen jaren wel een paar van de lelijkste sponsoren gehad, ja.
EuroParcs... Dat kan toch niet man.
Hij doelt daar niet op, het gaat erom dat je zegt prototypes te hebben gezien, maar daarna komen die niet in het artikel voor. Daardoor clickbait, want mensen klikken om die prototypes te zien.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:49 schreef ZKA het volgende:
[..]
Clickbait? Hahaha. Geweldig. Je bent de eerste die dit zegt. Goed uit de duim gezogen. Maar aangezien je de eerste bent, heb je ook eens een primeurtje. Nice :-D
Als hij prototypes heeft wil ik die ook zien.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 04:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij doelt daar niet op, het gaat erom dat je zegt prototypes te hebben gezien, maar daarna komen die niet in het artikel voor. Daardoor clickbait, want mensen klikken om die prototypes te zien.
Dan heb je echt issues.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 04:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij doelt daar niet op, het gaat erom dat je zegt prototypes te hebben gezien, maar daarna komen die niet in het artikel voor. Daardoor clickbait, want mensen klikken om die prototypes te zien.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 13:42 schreef Pistolero het volgende:
Scrummie die er als de kippen bij is om het op te nemen voor zijn maatje ZKA die niet zo goed met kritiek kan omgaan. Sommige dingen veranderen echt nooit, lijkt wel alsof het weer augustus is.
Als ze dit niet dik winnen mogen ze zich diep schamenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:31 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Bullaude, Benita, Taobouni en Hartman en Karim is ook weer terug
Lees: een groen shirt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 13:34 schreef ZKA het volgende:
[..]
Dan heb je echt issues.
In de Tweet staat netjes: Deze website heeft de eerste details en prototypes in handen.
In het artikel staat, ook zeer netjes: De eerste prototypes zijn in handen van 1908.nl. Om Feyenoord niet dwars te zitten, wil deze site pas later berichtgeving doen over de kleurstellingen van de tricots. Één tipje van de sluier kunnen we wél geven: Er zit een -voor veel supporters- wenselijk tenue tussen.
Wat is je probleem dan nog?
De drankproblemen in Enschede en omstreken zijn ook niet minder geworden, wat een lui..quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:47 schreef tong80 het volgende:
Het is een gemiste kans voor Feyenoord dat het Ramiz Zerrouki afgelopen zomer niet heeft overgenomen van FC Twente. De Rotterdammers wilden niet voldoen aan de Enschedese vraagprijs van tien miljoen euro, maar Theo ten Caat denkt dat de 24-jarige middenvelder alleen maar duurder wordt.
"Hij speelt zondag in De Kuip, maar wel in het shirt van FC Twente en dat is vooral heel erg jammer voor Feyenoord", reageert Ten Caat in het Algemeen Dagblad. "Zerrouki behoort op zijn positie tot de top van Nederland."
De oud-speler van de Tukkers was enkele jaren de trainer van de Algerijnse international, toen die nog niet goed genoeg werd bevonden om bij het eerste elftal aan te sluiten. Daarnaast gold hij als zijn mental coach en zakelijk begeleider. "Dit is gewoon een speler die is uitgeleerd in Nederland. Dat zal Feyenoord zondag ook weer zien, verwacht ik. Ik denk dat ze hem deze zomer hadden moeten pakken, zelfs voor de tien miljoen euro waar Ron Jans het op televisie over had. Zerrouki niet halen is een gemiste kans. Als ze tenminste het geld hadden."
"Zerrouki gaat alleen maar meer waard worden", vervolgt Ten Caat. "Hij pikt zo makkelijk aan bij een hoger niveau. Ja, tien miljoen voor een speler die een paar jaar terug op een bijveld liep, omdat hij niet met het eerste mocht meetrainen, is apart. Hij heeft het zelf allemaal omgedraaid. En ik ben vooral trots. Trots dat ik het destijds goed heb gezien met Ramiz."
Ten Caat trainde bij Twente acht talenten die nog niet bij de selectie mochten aansluiten. Naast Zerrouki behoorde onder meer huidig Feyenoord-middenvelder Mats Wieffer tot die groep.
10 miljoen voor die bowlingbal?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:47 schreef tong80 het volgende:
Het is een gemiste kans voor Feyenoord dat het Ramiz Zerrouki afgelopen zomer niet heeft overgenomen van FC Twente. De Rotterdammers wilden niet voldoen aan de Enschedese vraagprijs van tien miljoen euro, maar Theo ten Caat denkt dat de 24-jarige middenvelder alleen maar duurder wordt.
"Hij speelt zondag in De Kuip, maar wel in het shirt van FC Twente en dat is vooral heel erg jammer voor Feyenoord", reageert Ten Caat in het Algemeen Dagblad. "Zerrouki behoort op zijn positie tot de top van Nederland."
De oud-speler van de Tukkers was enkele jaren de trainer van de Algerijnse international, toen die nog niet goed genoeg werd bevonden om bij het eerste elftal aan te sluiten. Daarnaast gold hij als zijn mental coach en zakelijk begeleider. "Dit is gewoon een speler die is uitgeleerd in Nederland. Dat zal Feyenoord zondag ook weer zien, verwacht ik. Ik denk dat ze hem deze zomer hadden moeten pakken, zelfs voor de tien miljoen euro waar Ron Jans het op televisie over had. Zerrouki niet halen is een gemiste kans. Als ze tenminste het geld hadden."
"Zerrouki gaat alleen maar meer waard worden", vervolgt Ten Caat. "Hij pikt zo makkelijk aan bij een hoger niveau. Ja, tien miljoen voor een speler die een paar jaar terug op een bijveld liep, omdat hij niet met het eerste mocht meetrainen, is apart. Hij heeft het zelf allemaal omgedraaid. En ik ben vooral trots. Trots dat ik het destijds goed heb gezien met Ramiz."
Ten Caat trainde bij Twente acht talenten die nog niet bij de selectie mochten aansluiten. Naast Zerrouki behoorde onder meer huidig Feyenoord-middenvelder Mats Wieffer tot die groep.
Scrummie moet wel. Anders staat hij weer met zijn kale klets op Twitter.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 13:42 schreef Pistolero het volgende:
Scrummie die er als de kippen bij is om het op te nemen voor zijn maatje ZKA die niet zo goed met kritiek kan omgaan. Sommige dingen veranderen echt nooit, lijkt wel alsof het weer augustus is.
Heeft ie z'n officiële debuut nou al gemaakt? Dat wordt hoog tijdquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:45 schreef Pistolero het volgende:
Dermane is zo achterlijk goed he, ongekend.![]()
En wat Slot in Naujoks ziet zal ik nooit begrijpen, hoe kan je die gast nou wel vast bij Feyenoord 1 halen maar Dermane niet.
Vorig jaar Go Ahead uit.quote:Op zondag 9 oktober 2022 00:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heeft ie z'n officiële debuut nou al gemaakt? Dat wordt hoog tijd
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:25 schreef ZKA het volgende:
[..]
Zieke gek
Twente is op dit moment inderdaad wel echt een paar klassen beter dan Feyenoord. Winst lijkt me uitgesloten, misschien dat je met heel veel geluk nog net een onverdiend puntje eruit kan slepen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:33 schreef fetX het volgende:
Eindelijk weer naar de Kuip. Maar ik heb er wel echt een hard hoofd in.
We kunnen beter gewoon allemaal niet gaan kijkenquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Twente is op dit moment inderdaad wel echt een paar klassen beter dan Feyenoord. Winst lijkt me uitgesloten, misschien dat je met heel veel geluk nog net een onverdiend puntje eruit kan slepen.
Naar Feyenoord kijken is per definitie pure zelfkastijding.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We kunnen beter gewoon allemaal niet gaan kijken
Was het maar zo dat Twente alleen aanvallend meer laat zien.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:55 schreef fetX het volgende:
Zie dat @:pistolero weer doorslaat, maar ik denk dat Twente op dit moment aanvallend meer laat zien dan wij dus het gaat wel lastig worden denk ik.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Twente is op dit moment inderdaad wel echt een paar klassen beter dan Feyenoord. Winst lijkt me uitgesloten, misschien dat je met heel veel geluk nog net een onverdiend puntje eruit kan slepen.
Je speelt thuis Hans.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Daarom wil hun sterspeler dolgraag naar Feyenoord om een stap hogerop te doen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Twente is op dit moment inderdaad wel echt een paar klassen beter dan Feyenoord.
Das ook niet het geval, Feyenoord scoort (veel) meer en creëert ook meer kansen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:55 schreef fetX het volgende:
Maar ik denk dat Twente op dit moment aanvallend meer laat zien dan wij dus het gaat wel lastig worden denk ik.
Wat snap je niet aan de woorden 'op dit moment' ?quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daarom wil hun sterspeler dolgraag naar Feyenoord om een stap hogerop te doen.
Alsof het zo indrukwekkend is wat Twente laat zien lol, vorige week gewonnen van het dit seizoen belachelijke Vitesse en voor de interlandperiode verloren bij Heerenveen en gelijk bij AZ met echt hondsberoerd voetbal. Het is een leuke subtopper en meer niet.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan de woorden 'op dit moment' ?
Ik zeg niet dat Twente een betere selectie heeft, maar dat ze momenteel gewoon een stuk beter spelen Dat kan je echt met beste wil van de wereld niet ontkennen hoor.
De laatste paar wedstrijden creëren we eigenlijk nauwelijks kansen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das ook niet het geval, Feyenoord scoort (veel) meer en creëert ook meer kansen.
Ze hebben meer controle op het middenveld dan wij (hoe zou dat toch komen) en dat is het wel weer. Een makkelijk potje is het niet bij voorbaat maar ik verwacht wel een overwinning.
Dit los je met een andere spits heel makkelijk op.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:06 schreef fetX het volgende:
[..]
De laatste paar wedstrijden creëren we eigenlijk nauwelijks kansen.
Tegen het vervelend stugge NEC en een hondsberoerd potje tegen de Midgets maar het is wel te opportunistisch om alleen naar de laatste twee potjes te kijken. In de zes potjes daarvoor scoorden we 22 keer.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:06 schreef fetX het volgende:
[..]
De laatste paar wedstrijden creëren we eigenlijk nauwelijks kansen.
Gast, het is toch ook verder geen nieuws. Wat ben je aan het stoken, wees blij dat hij dit deelt.quote:
Heeft hij ook jouw prive gegevens als chantage bij kritiek?quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:05 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Gast, het is toch ook verder geen nieuws. Wat ben je aan het stoken, wees blij dat hij dit deelt.
Nou, ik dank hem op mijn blote knieën.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:05 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Gast, het is toch ook verder geen nieuws. Wat ben je aan het stoken, wees blij dat hij dit deelt.
Hij zou wel jouw prive gegevens mogen delen met mijquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft hij ook jouw prive gegevens als chantage bij kritiek?
Interessant dat ie de verdediging versterkt. Op zich wel logisch want Pedersen en Lopez zijn allebei kwetsbaar en Geertruida is al nodig op het middenveld.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:13 schreef Pistolero het volgende:
Bijlow; Pedersen, Trauner, Rasmussen, Hancko; Geertruida, Timber, Kökcü; Szymanski, Gimenez, Dilrosun.
Tsja.
Verscheur dat contract met Bjorkan dan meteen maar als je nog eerder Rasmussen opstelt en gaat schuiven met Hancko.
Lopez krijgt rust voor donderdag vermoed ik.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:22 schreef fetX het volgende:
Hmm, verrassend wel. Weet niet of ik blij ben met de keuzes achterin. Had toch liever Lopez gezien en Hancko centraal, maar oke. We gaan het zien.
Een beetje rouleren op bepaalde posities is op zich wel logisch met het drukke programma.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:22 schreef fetX het volgende:
Hmm, verrassend wel. Weet niet of ik blij ben met de keuzes achterin. Had toch liever Lopez gezien en Hancko centraal, maar oke. We gaan het zien.
Ik vond het best leuk nieuws eigenlijkquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:05 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze meteen leverenquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Szymanski en Gimenez gaat overigens een heerlijk duo zijn.
Klopt, maar Hancko is ijzersterk op lcv dus had op lb toch liever iemand anders gezien. Bjorkan is dus duidelijk niet goed genoeg.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een beetje rouleren op bepaalde posities is op zich wel logisch met het drukke programma.
Dat ga ik doen maat. Vanaf mijn vakkie VVquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als jij voor mij straks gaat zwaaien naar Szymanski dan komt dit vast helemaal goed.
Het is niet alleen rust geven maar ook tactisch lijkt me. Het staat vandaag een stuk verdedigender dan eerdere wedstrijden, inclusief die tegen PSVquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt, maar Hancko is ijzersterk op lcv dus had op lb toch liever iemand anders gezien. Bjorkan is dus duidelijk niet goed genoeg.
Ik ben maar één keer in de Kuip geweest sinds afgelopen Feyenoord-Twentequote:
Vandaag weer? Ik ben er al bijnaquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben maar één keer in de Kuip geweest sinds afgelopen Feyenoord-Twente
Alleen daarom al enorme zin.
Ik mis denk ik geen potjes meer tot de winterstop.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Vandaag weer? Ik ben er al bijna
Edit: ah, ja dus.
Zoek een plaatsje in de zon.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Vandaag weer? Ik ben er al bijna
Edit: ah, ja dus.
Je krijgt nooit in rust in een grote wedstrijd.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Lopez krijgt rust voor donderdag vermoed ik.
Sinds wanneer is Twente-thuis een grote wedstrijd?quote:Op zondag 9 oktober 2022 14:16 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Je krijgt nooit in rust in een grote wedstrijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Dit is geen grote wedstrijd.quote:Op zondag 9 oktober 2022 14:16 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Je krijgt nooit in rust in een grote wedstrijd.
Slot heeft ook gezien dat het verdedigend echt matig is wat Lopez laat zien.
Denk dat het een goeie zet is tegen Cerny die daar echt een spelmaker vanaf de flank isquote:Op zondag 9 oktober 2022 14:18 schreef Kerftminister het volgende:
Vond Hancko super goed op linksback die eerste pot. Bracht aanvallend ook veel. Ben benieuwd.
Raar moment wel toch? Zelfs in de herhaling leek me er een.quote:Op zondag 9 oktober 2022 14:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Makkelie is VAR. Al net zo inconsistent persoon als Higler.
Geen idee, maar ik ga uit van een uiterst chaotisch arbitrale middagquote:Op zondag 9 oktober 2022 14:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Raar moment wel toch? Zelfs in de herhaling leek me er een.
Er hadden al twee moeten hangen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 14:46 schreef bbuddybb het volgende:
Lijkt wel alsof we tegen Ajax spelen.
Vind het maar lamlendig.
Zeker. Meer controle op het middenveld en meer diepgang voorin, maar de druk zakt in doordat we 5-3-2 spelen en het middenveld vertraagt aan de bal. Tja.quote:Op zondag 9 oktober 2022 14:47 schreef hhh38 het volgende:
Ze zetten echt veel minder druk dan normaal
Het is gewoon kut.quote:Op zondag 9 oktober 2022 14:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik weet nog niet zo goed wat ik van dit 5-3-2 experiment moet vinden.
Qua spelersmateriaal snap ik de keuze wel. De spelers zijn alleen compleet de weg kwijt.quote:Op zondag 9 oktober 2022 14:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik weet nog niet zo goed wat ik van dit 5-3-2 experiment moet vinden.
Dat heb ik dus ook. Vooral Geert is totaal onwennig. En de combi Gimenez-Dilrosun lijkt mij in deze niet geheel ideaal.quote:Op zondag 9 oktober 2022 14:51 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Qua spelersmateriaal snap ik de keuze wel. De spelers zijn alleen compleet de weg kwijt.
Tja, de laatste weken is voorin elke bal er in gevlogen. Dan kan het ook een keer tegenzitten.quote:Op zondag 9 oktober 2022 14:52 schreef H.FR het volgende:
Nog niet heel denderend allemaal. Ook wel makkelijk als je dan een 100% kans krijgt, dat je hem dan maakt.
Misschien heeft Slot de opdracht gegeven om een flipperkast uit te beelden. In dat geval doen ze het primaquote:Op zondag 9 oktober 2022 14:51 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Qua spelersmateriaal snap ik de keuze wel. De spelers zijn alleen compleet de weg kwijt.
Was toch al bekend vóór het seizoen begon? Zo'n beetje een heel nieuw elftal + je beste spelers weg. Je mag blij zijn als Feyenoord top 5 haalt.quote:
Scheelt, ze zijn ook (nog) niet goed genoeg.quote:Op zondag 9 oktober 2022 14:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja maar de spelers zijn nog niet fit!
Moeilijk inschatten maar we zitten inmiddels dik 2 maanden in het seizoen en vorig jaar was de ploeg na 3 wedstrijden al ingespeeld.quote:Op zondag 9 oktober 2022 14:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Scheelt, ze zijn ook (nog) niet goed genoeg.
Nee hoor, helemaal niet moeilijk in te schatten. Momenteel zijn ze gewoon nog niet goed genoeg. Of ze dat gaan worden, is uiteraard afwachten. Maar nu is het huilen met de pet opquote:Op zondag 9 oktober 2022 14:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Moeilijk inschatten maar we zitten inmiddels dik 2 maanden in het seizoen en vorig jaar was de ploeg na 3 wedstrijden al ingespeeld.
Natuurlijk zat er nu ook een incidentele goede pot bij (eigenlijk vooral en alleen die 6-0 op Sturm Graz) maar het creërend vermogen valt gewoon tegen. En het middenveld is echt te slordig.
Vandaag wel kansen ja. Maar wel op basis van toevalsvoetbal, niet op basis van goed druk zetten ofzo.quote:Op zondag 9 oktober 2022 14:59 schreef Toiletgebruiker het volgende:
En toch krijg je wel kansen hè. Trauner nu, Timber vrij op de keeper. Gimenez die zelf had kunnen gaan in plaats van de steekpass op Szimansky.
Maar er zit zo weinig rust in het spel, dat het heel wisselvallig is.
Nouja 2 weken geleden werd er al gezegd dat Slot er een machine van heeft gemaakt. Dus ergens hoop ik dat Slot weer iets geniaals gaat doen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 14:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet moeilijk in te schatten. Momenteel zijn ze gewoon nog niet goed genoeg. Of ze dat gaan worden, is uiteraard afwachten. Maar nu is het huilen met de pet op
Diepgang van Timber was geen toeval, die corner was geen toeval. Dat is wel heel makkelijk zeggen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 14:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vandaag wel kansen ja. Maar wel op basis van toevalsvoetbal, niet op basis van goed druk zetten ofzo.
We zullen zien. Ik blijf bij mijn (volledig zonder enig verstand van voetbal) uitspraak; Je mag blij zijn als Feyenoord top 5 haalt aan het eind van dit seizoen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nouja 2 weken geleden werd er al gezegd dat Slot er een machine van heeft gemaakt. Dus ergens hoop ik dat Slot weer iets geniaals gaat doen.
Er wordt meer gecreëerd dan de laatste weken in ieder geval.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:00 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Diepgang van Timber was geen toeval, die corner was geen toeval. Dat is wel heel makkelijk zeggen.
Welnee man, klassiek geel.quote:
Dat is inderdaad een uitspraak zonder enig verstand van voetbal lolquote:Op zondag 9 oktober 2022 15:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
We zullen zien. Ik blijf bij mijn (volledig zonder enig verstand van voetbal) uitspraak; Je mag blij zijn als Feyenoord top 5 haalt aan het eind van dit seizoen.
Zelfkennis, siert de mensquote:Op zondag 9 oktober 2022 15:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een uitspraak zonder enig verstand van voetbal lol
quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik geef tenminste toe dat ik er geen verstand van heb
Wees gewoon eerlijk en geef gewoon toe dat je er niets van snaptquote:Op zondag 9 oktober 2022 15:05 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Het zag er veel erger uit dan het uiteindelijk was gelukkig.
Het wordt tijd dat er een vleugelspeler eens constant goed gaat presteren. Het is allemaal 1/2x leuk en daarna dikke prut.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:06 schreef TweedeKlum het volgende:
Dilrosun heeft kansen zat gehad en het is mislukt, punt.
Wil niet stoken maar zag @fetX net een middelvinger opsteken toen Szymanski aan de bal wasquote:Op zondag 9 oktober 2022 15:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@:fetx weigert te zwaaien naar Szymanski
Het wachten is op de stewards.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als ik Bijlow's gebarentaal mag geloven, luisterde hij gewoon niet
Dit meen je niet!?quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wil niet stoken maar zag @:fetx net een middelvinger opsteken toen Szymanski aan de bal was
Die staat gewoon bij Poetin op de loonlijst.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wil niet stoken maar zag @:fetx net een middelvinger opsteken toen Szymanski aan de bal was
En nog maar een grote kans.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als je kijkt naar het spel geen verdiende voorsprong, als je kijkt naar de kansen wel.
Zo slecht als het veldspel is, ben ik er nog lang niet gerust op.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:21 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ben normaal altijd bang voor een snel doelpunt na rust maar nu zitten die punten wel in de tas denk ik.
Gelukkig is het bij die Tukkers ook een gatenkaas achterin. Moet je ze er alleen wel inschieten.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zo slecht als het veldspel is, ben ik er nog lang niet gerust op.
Hun keeper is idd bijzonder goed & Feyenoord mikt niet zo heel lekkerquote:Op zondag 9 oktober 2022 15:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Gelukkig is het bij die Tukkers ook een gatenkaas achterin. Moet je ze er alleen wel inschieten.
Blijkbaar de 1e goal uit een directe vrije trap sinds 2019.quote:
Er is zowaar een kans dat er gewonnen wordt vandaag.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:22 schreef hhh38 het volgende:
Is het nog steeds uitgesloten dat we winnen @:Pistolero?
Bijlow keept wel goedquote:Op zondag 9 oktober 2022 15:25 schreef TweedeKlum het volgende:
Ze zijn allemaal slecht, collectief falen.
Paar matige spelhervattingen, vooral met de voet.quote:
Hij moet voornamelijk ballen tegenhouden en dat doet hij vandaag meer dan prima. Dat ging eerst nog weleens mis.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:26 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Paar matige spelhervattingen, vooral met de voet.
Helaas wel, gelukkig is Bijlow ook niet de slechtstequote:Op zondag 9 oktober 2022 15:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens maar dat is ook een uitstekende keeper.
We hebben nog een helft.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij moet voornamelijk ballen tegenhouden en dat doet hij vandaag meer dan prima. Dat ging eerst nog weleens mis.
Hoeveel tijd, het is al 10 potjes huilen met de lamp aan. 20? 30? Het houdt gewoon een keer op.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:31 schreef bbuddybb het volgende:
Haal Dilrosun er maar uit voor Jahanbaksh of Walemark.
Kan me prima voorstellen dat Slot hem de tijd wil geven om er wat van te maken, maar het is gewoon zo bedroevend wat ie laat zien. Op een gegeven moment moet je 'm ook in bescherming nemen, want als het publiek je gaat uitfluiten...
Hij speelde wel goed tegen Sparta en Sturm Grazquote:Op zondag 9 oktober 2022 15:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hoeveel tijd, het is al 10 potjes huilen met de lamp aan. 20? 30? Het houdt gewoon een keer op.
100quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hoeveel tijd, het is al 10 potjes huilen met de lamp aan. 20? 30? Het houdt gewoon een keer op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |