Dat is Putin gewoon en Trump ook, ineens zijn we verbaasd dat zij zo zijn. Maar Trump kerkende zich wel in Putin, is dat goed? Tsja, wat is goed, wat is slecht. Biden jaagt duizenden mensen de dood in.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Praten bestaat uit iets anders dan het in hoog tempo afvuren van leugens om vervolgens een land binnen te vallen.
Nee, van de Russische kant worden mensen de gehaktmolen in geflikkerd. Ukrainers vechten voor hun leven tegen de Russische gehaktmolen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er is geen goed en slecht op soldaatjes niveau mijn beste Etto, mensen zijn mensen, van beide kanten worden jonge mensen de gehaktmolen in geflikkerd voor wat grondbezit en dan zijn de Russen nog het minst te benijden want die vechten helemaal voor de kat zijn kut.
Oooh wat erg, ze hadden Amsterdam ook moeten nuken op 21 juli 1947, zomaar een ander land binnenvallen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Praten bestaat uit iets anders dan het in hoog tempo afvuren van leugens om vervolgens een land binnen te vallen.
... waar heb je het in vredesnaam over...quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:48 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dat is Putin gewoon en Trump ook, ineens zijn we verbaasd dat zij zo zijn. Maar Trump kerkende zich wel in Putin, is dat goed? Tsja, wat is goed, wat is slecht. Biden jaagt duizenden mensen de dood in.
Zeg anders voeg je even wat relevants toe aan dit topic in plaats van te haten als een Putin aanhangerquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:46 schreef Vliegbaard het volgende:
Zeg, anders beginnen jullie effe je eigen topic waarin je allemaal liedjes kunt posten over oorlog.
Oekraïne heeft het niet over 'nuken'.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh wat erg, ze hadden Amsterdam ook moeten nuken op 21 juli 1947, zomaar een ander land binnenvallen.
Aanjagen van een onnodige oorlog. Ik blijf het niet herhalen hoor, zo zie ik het.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... waar heb je het in vredesnaam over...
Deathwish, ja.quote:
Rondom Clinton toch ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:47 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wel heel toevallig dat de 17 zelfmoordenaars kritiek hadden op Poetin.
Putin valt een land aan, dreigt met kernbommen maar op een of andere manier is Biden duizenden mensen de dood in het jagen...quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:50 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Aanjagen van een onnodige oorlog. Ik blijf het niet herhalen hoor, zo zie ik het.
Dat kan je aan mij vragen. De rest van je post is slecht.quote:
Nee, het zijn BNW adepten met een chronische harde piemel voor Trump, nul kennis van geschiedenis of politiek en een hoofd vol warrige complotjes waarbij automatisch alles wat naar Westen riekt suspect is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:51 schreef Tocadisco het volgende:
Ah kijk, ze zijn hier net als Oswald Mosely en Henry Ford vroeger gewoon voor vrede.
Dat had nooit gebeurt zonder Biden, met Trumpquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Putin valt een land aan, dreigt met kernbommen maar op een of andere manier is Biden duizenden mensen de dood in het jagen...
Ja hoor, proost!
Dat geeft Putin geen vrijbrief om Ukraine te verkrachten. Maar dat weet je best.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh wat erg, ze hadden Amsterdam ook moeten nuken op 21 juli 1947, zomaar een ander land binnenvallen.
Jij snapt het niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Putin valt een land aan, dreigt met kernbommen maar op een of andere manier is Biden duizenden mensen de dood in het jagen...
Ja hoor, proost!
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:52 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dat had nooit gebeurt zonder Biden, met Trump
Biden steekt wel een sigaartje extra aan op het feit dat er Amerikaans gas richting Europa gaat en hij trekt een hele dure fles wijn open als de NAVO vlag in Kiev wappert.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja hoor, proost!
Nee hoor, echt niet elke dag. En die paar trollen zijn gewoon normaal tegenwoordig. Je ziet ze ook op tv.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:52 schreef OllieA het volgende:
Wat mij betreft loopt dit topic zo ongeveer elke dag uit de klauwen.
Ja, dat Oekraïne nu sneller dan ooit NAVO-lid zal worden is het enige goede aan dit experiment van Putin.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Biden steekt wel een sigaartje extra aan op het feit dat er Amerikaans gas richting Europa gaat en hij trekt een hele dure fles wijn open als de NAVO vlag in Kiev wappert.
De trollen en de jongetjes zijn de figuren die iedere dag met een harde plasser filmpjes kijken over stervende mensen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee hoor, echt niet elke dag. En die paar trollen zijn gewoon normaal tegenwoordig. Je ziet ze ook op tv.
Nou dat vind ik wel weer meevallen, ik lees dagelijks mee en haal toch wel veel dagelijkse informatie uit deze reeks hoe het gaat met de oorlog in Ukraine. Dat jij misschien een meer NuJij aproach zonder discussie verwacht...Sjaquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:52 schreef OllieA het volgende:
Wat mij betreft loopt dit topic zo ongeveer elke dag uit de klauwen. Users plaatsen bijdehante oneliners om elkaar aan te vallen. De discussie wordt ontregeld. Users lezen het topic niet, maar gebruiken het als hun persoonlijke notitieboekje voor de tweets die ze tegenkomen, zodat je hetzelfde dingetje tig keer tegenkomt. Users vinden het leuk om gore plaatjes te plaatsen, die ze op reddit of in telegramkanalen sprokkelen. Weer anderen vinden het leuk om smeerlapperij die ze gezien hebben in woorden te gieten, zodat mensen die niet op dat soort plaatjes zitten te wachten ervan kunnen meegenieten. Dat alles wordt dan gelardeerd met lachende of coole emoticons.
Pagina's lang vechten users hun fitties uit, meestal over iets triviaals. Meer serieuze posts, meer informatieve posts worden doorgaans volledig ondergesneeuwd door deze shit. Lachen man! Youtube muziekje erbij, popcorn erbij, en gaan!
Dit is wel een NWS thread over een oorlog, hè. Geen combinatie van ONZ, KLB met een gore channel. Maar ik snap dat er nauwelijks tegenop te modereren valt.
Het beneemt mij in elk geval behoorlijk de animo om hier nog mee te praten. Alles verdwijnt in gewauwel, gore en vijandigheid.
Dan had je alsnog heel veel doden gehad, maar iets meer Ukrainers en iets minder Russen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:52 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dat had nooit gebeurt zonder Biden, met Trump
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, dat Oekraïne nu sneller dan ooit NAVO-lid zal worden is het enige goede aan dit experiment van Putin.
En Putin slacht nog wat extra mensen af.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Biden steekt wel een sigaartje extra aan op het feit dat er Amerikaans gas richting Europa gaat en hij trekt een hele dure fles wijn open als de NAVO vlag in Kiev wappert.
Dan was dit nooit gebeurt, dan waren er gesprekken geweest.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan had je alsnog heel veel doden gehad, maar iets meer Ukrainers en iets minder Russen.
Op dit moment heb je ongeveer 20% van de bevolking die de oorlog echt steunt vooral nationalisten die heilig geloven in Rusland als supermacht en tegen het vrij westen zijn enzovoort. Je kent de onzin wel. 20 a 30% is tegen de oorlog. Maar door de repressie hoor je daar amper wat van. Rusland is voor hun nu heel gevaarlijk. Maar de rest is gewoon niet bezig met politiek en wat je zegt die zijn apathisch geworden. Maar door de mobilisatie worden die nu wakker geschut. Daarom heb je nu ook de spanningen in de Russische samenleving. Er wordt ook regelmatig gezegd dat Poetin een soort verbond had met het volk wat nu verbroken is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Sommigen, maar niet allemaal. Ik denk dat dat volk grotendeels doodmoe is en onderhand apathisch, na jaren gedonder met tsaren, communisten en bonzen. Alsof het nooit de kans heeft gekregen eens op adem te komen en gewoon te mogen leven.
Ja prachtig mooi land om erbij te hebben bij je militaire clubje, lees je eens een beetje in in Zelenski en het land zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, dat Oekraïne nu sneller dan ooit NAVO-lid zal worden is het enige goede aan dit experiment van Putin.
Welke jongetjes? Nou kom je zo waar met iets nieuws.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De trollen en de jongetjes zijn de figuren die iedere dag met een harde plasser filmpjes kijken over stervende mensen.
Tuurlijk, handtas... tuurlijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:56 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dan was dit nooit gebeurt, dan waren er gesprekken geweest.
Win-win dusquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En Putin slacht nog wat extra mensen af.
Nee, dan had Trump Ukraine cadeau gedaan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:56 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dan was dit nooit gebeurt, dan waren er gesprekken geweest.
Prut, Etto, maar dat denk ik echt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Tuurlijk, handtas... tuurlijk.
Nogmaals: proost.
Niet nodig voor het argument dat deze domme actie van Putin ervoor heeft gezorgd dat zijn vrees - lidmaatschap van NAVO (en EU) van niet alleen Oekraïne maar ook Finland en Zweden - door zijn eigen agressie de waarheid wordt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja prachtig mooi land om erbij te hebben bij je militaire clubje, lees je eens een beetje in in Zelenski en het land zou ik zeggen.
Ja echt hèquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja prachtig mooi land om erbij te hebben bij je militaire clubje, lees je eens een beetje in in Zelenski en het land zou ik zeggen.
Hoe meer doden, hoe sneller Putin pleite is.quote:
Dan was het nooit zover gekomen, Putin wilde op zeker de Krim, maar de Donbas was puur omdat ie geprikt is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, dan had Trump Ukraine cadeau gedaan.
Wij hebben ook nog maar nauwelijks toegang tot gas hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:59 schreef cosmosis het volgende:
Zo ver van onze Hollandse bed show..
[ twitter ]
Never waste a good crisis, en je moet lastige kinderen niet belonen voor hun gedrein.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet nodig voor het argument dat deze domme actie van Putin ervoor heeft gezorgd dat zijn vrees - lidmaatschap van NAVO (en EU) van niet alleen Oekraïne maar ook Finland en Zweden - door zijn eigen agressie de waarheid wordt.
Hopelijk kunnen ze een beetje goed metselen en stuccen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja echt hènog ff en ze komen ook nog bij de EU, dan hebben ze helemaal alle doelen bereikt
Daar gaan we voor!quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja echt hènog ff en ze komen ook nog bij de EU, dan hebben ze helemaal alle doelen bereikt
Is ergens in jouw wereld Putin nog zelf verantwoordelijk voor zijn acties?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:59 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dan was het nooit zover gekomen, Putin wilde op zeker de Krim, maar de Donbas was puur omdat ie geprikt is.
Tuurlijk omdat hij het covid vaccin gekregen heeft is hij Oekraïne binnengevallen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:59 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dan was het nooit zover gekomen, Putin wilde op zeker de Krim, maar de Donbas was puur omdat ie geprikt is.
Putin wil alles. Maar hij krijgt niets meer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:59 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
De Krim is ook altijd al betwist gebied geweest.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:59 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Nee, we hebben Putin mooi in de val laten lopen. It's out of his hands.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is ergens in jouw wereld Putin nog zelf verantwoordelijk voor zijn acties?
Is er eigenlijk wel iemand die deze CLOWN WORLD en al die WEF trekpopperij kan stoppen? Baudet? Trump? Verlicht ons.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
De Krim is ook altijd al betwist gebied geweest.
Straks niet meer. Is het gewoon Ukrains.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
De Krim is ook altijd al betwist gebied geweest.
In dat geval stel ik voor dat Poetin morgenvroeg wat nukes op Nederland werpt, dan gaan de Amerikanen zeker reageren (denk ik, als Biden wakker is tenminste) en is Poetin helemaal snel weg, sterf jij een heldendood.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoe meer doden, hoe sneller Putin pleite is.
Dat was dan ook het doel all alongquote:
Nee, the New World Order is in full control.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is er eigenlijk wel iemand die deze CLOWN WORLD en al die WEF trekpopperij kan stoppen? Baudet? Trump? Verlicht ons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Ik stem voor!quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In dat geval stel ik voor dat Poetin morgenvroeg wat nukes op Nederland werpt, dan gaan de Amerikanen zeker reageren (denk ik, als Biden wakker is tenminste) en is Poetin helemaal snel weg, sterf jij een heldendood.
Dat zou je reactie waarschijnlijk zijn, zou Putin dreigen met nukes op Nederland: "Wat is uw wens, meester?"quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In dat geval stel ik voor dat Poetin morgenvroeg wat nukes op Nederland werpt, dan gaan de Amerikanen zeker reageren (denk ik, als Biden wakker is tenminste) en is Poetin helemaal snel weg, sterf jij een heldendood.
Nee hoor, dat is zo gegroeid door Putins gekloot.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat was dan ook het doel all along
Wil je beweren dat het dat niet was/is dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is er eigenlijk wel iemand die deze CLOWN WORLD en al die WEF trekpopperij kan stoppen? Baudet? Trump? Verlicht ons.
Op die manier bekijk je het vanuit Westers perspectief. Een afscheiding op deze manier werd Kosovo ook gegund. Rusland is zich hier maar al te bewust van want de Serviërs zijn één van haar bondgenoten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:44 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik begrijp enigzins je gedachtengang betreffende de dubieuze rol het westen had met de staatsinterventie mbt Janoekovitsj, echter als je objectief moet analyseren, besef je dat van 2 kanten druk werd uitgeoefend om resultaat te bereiken. Dit zou nooit resulteren in een objectief volksgekozen leider.
De discussie, omdat het westen zich niet aan de regels houd, waarom Rusland wel? Is een redelijke dooddoener, zonder in die discussie te gaan, houden beide kanten zich sowieso niet aan de regels.
Echter is er een extreem groot verschil om een soeverein land binnen te vallen op de manier dat Rusland dat heeft gedaan. Middels leugens om het goed te praten dat Ukraine een bedreiging is voor het almachtige USSR.
Leg mij eens uit hoe de samenkomst van omstandigheden van de westerse wereld dat enigzins rechtvaardigt dat Rusland heeft besloten om Ukraine binnen te vallen. Zelfs met mijn meest objectieve roze Rusland bril kan ik dat niet goedpraten.
Goh, ik dacht dat vanwege eeuwenlange Russische dominantie, door zowel Tsaren als Communisten, die er werkelijk alles aan gedaan hebben om de Oekraïnse identiteit te vermorzelen, de Oekraïners zélf richting het Westen opschoven en graag daar aansluiting zoeken...quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat was dan ook het doel all along
En dat niet alleen, het afscheiden van rusland, dat is ingezet in 1991, is nu in een stroomversnelling geraakt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Paar jaartjes terug met dat Oekraïne-referendum zat niemand van de Nederlandse bevolking op hun te wachten iddquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is zo gegroeid door Putins gekloot.
Nee, ik woon niet in la-la land. Maar vertel: wie gaat ons redden?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wil je beweren dat het dat niet was/is dan?
Ben je simpel?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat zou je reactie waarschijnlijk zijn, zou Putin dreigen met nukes op Nederland: "Wat is uw wens, meester?"
Ik vind dat Rusland van mij is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:04 schreef YoungDriller het volgende:
Rusland beschermt in haar optiek haar eigen burgers
Ik merk vooral een relativisme-geboren-uit-angst in je opstelling hier. Als Putje maar geen bommetjes gaat droppen...quote:
Dat heeft Putin mooi voor elkaarquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Paar jaartjes terug met dat Oekraïne-referendum zat niemand van de Nederlandse bevolking op hun te wachten idd
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat heeft Putin mooi voor elkaar
Putin is niet alleen een master strategist, maar ook een master motivator.quote:
Jij en je gelijkgestemden hier iig nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, ik woon niet in la-la land. Maar vertel: wie gaat ons redden?
Poetin al gebeld?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik vind dat Rusland van mij is.
Post snel wat Twitter berichtenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:06 schreef Starhopper het volgende:
Tering wat een bullshit in dit topic
Ik vroeg niet wie niet, maar wie wel. Dus vertel; wie gaat ons redden?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Jij en je gelijkgestemden hier iig niet
He gets the message.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Nou nee maar iedereen die tegen deze oorlog is of zelfs maar wat kanttekeningen plaatst bij de motieven van het westen noem je een Poetin adept, ben je dan simpel en dom of gewoon naïef en oorlogszuchtig?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik merk vooral een relativisme-geboren-uit-angst in je opstelling hier.
Ik zou hier zeker op willen door filosoferen maar anders mag ik morgenochtend niet duikenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:04 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Op die manier bekijk je het vanuit Westers perspectief. Een afscheiding op deze manier werd Kosovo ook gegund. Rusland is zich hier maar al te bewust van want de Serviërs zijn één van haar bondgenoten.
Rusland beschermt in haar optiek haar eigen burgers of in elk geval de belangen van haar eigen volk die groot gevaar liepen na de coup in 2014 en in de jaren daarna steeds meer. Vergis je niet, in Rusland krijgt men de vele beelden van het leed van Russichsprekend Oekraïne uitgebreid te zien en daar is onder de Russische bevolking voorlopig meer dan genoeg steun om te escaleren.
Ik ben vanaf het begin al geweest voor een opdeling van Oekraïne langs de Dniepr. Dan heeft Rusland zijn buffer en historisch Russische regios zijn weer Russisch, en ondertussen zou Oekraïne bij de NAVO moeten mogen maar de EU? doe maar niet. Zeker niet voor al dat wapentuig opgeruimd is.
Maar goed ieders overtuiging van het gelijkhebben zorgt er voor dat deze situatie enkel kan exploderen. Heb daar al vrede me gesloten (pun intended).
Het gezonde verstand.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik vroeg niet wie niet, maar wie wel. Dus vertel; wie gaat ons redden?
Niemand is capabel genoeg tot nu toequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik vroeg niet wie niet, maar wie wel. Dus vertel; wie gaat ons redden?
Nee hoor, want ik ben ook tegen oorlog. Maar ik geef de schuld aan Putin, misschien ligt daar het verschil.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou nee maar iedereen die tegen deze oorlog is of zelfs maar wat kanttekeningen plaatst bij de motieven van het westen noem je een Poetin adept, ben je dan simpel en dom of gewoon naïef en oorlogszuchtig?
Valt me gewoon op.
Oké, een oproep van mijn kant om wat minder gewauwel, gore en vijandigheid in dit topic heeft dus ook geen enkele zin. Ik geef het op.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee hoor, echt niet elke dag. En die paar trollen zijn gewoon normaal tegenwoordig. Je ziet ze ook op tv.
Andersdenkenden zijn allemaal trollen in dienst van het Kremlin, je weet tochquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou nee maar iedereen die tegen deze oorlog is of zelfs maar wat kanttekeningen plaatst bij de motieven van het westen noem je een Poetin adept, ben je dan simpel en dom of gewoon naïef en oorlogszuchtig?
Valt me gewoon op.
Hadden ze Poetin wellicht niet iets beter in moeten schatten denk je, voordat het westen hem multimiljardair maakte?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee hoor, want ik ben ook tegen oorlog. Maar ik geef de schuld aan Putin, misschien ligt daar het verschil.
Nee hoor, er zijn ook veel lui bij die niet vooraan stonden toen het intellect werd uitgedeeld.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Andersdenkenden zijn allemaal trollen in dienst van het Kremlin, je weet toch![]()
Er zullen ongetwijfeld motieven zijn vanuit het westen of zelfs USA alleen maar dat neemt niet weg dat er 1 partij is die een soeverein land binnen valt en dat mag keihard beoordeeld worden. De rest volgt daarna wel, als het ooit een keer stopt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt me gewoon op.
Ja simpele gedachtegang is dat, fascistisch zelfs.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Andersdenkenden zijn allemaal trollen in dienst van het Kremlin, je weet toch![]()
Dan heb je mijn posten niet gevolgd, want Putin-adept is een term die ik strikt reserveer voor daadwerkelijke Putin-adepten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt me gewoon op.
Klopt zo denk ik er ook over. Maar die mensen die zogenaamd tegen de oorlog zijn en het zonde vinden van de mensenlevens geven daar geen fuck om hoor. Ze hebben er alleen last van dus moet het maar stoppen en het interesseert ze reet wie wint of verliest en al helemaal niet om de gevolgen van deze oorlog (zeker als Rusland wint).quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee hoor, want ik ben ook tegen oorlog. Maar ik geef de schuld aan Putin, misschien ligt daar het verschil.
Oh ja, en je Merkel-haat, was ik nog vergeten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hadden ze Poetin wellicht niet iets beter in moeten schatten denk je, voordat het westen hem multimiljardair maakte?
Nee hoor, je moet een valse hond als Poetin gewoon niet vetmesten en een dolk tegen zijn ballen aan houden, dat is gewoon niet slim en mij iets te zweverig, zeker niet als je jezelf van die valse hond afhankelijk maakt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dan heb je mijn posten niet gevolgd, want Putin-adept is een term die ik strikt reserveer voor daadwerkelijke Putin-adepten.
En kanttekeningen? Werkelijk al je posts gaan over 'de-escaleren', 'geen olie op het vuur', 'uitkijken met dreiging', waarbij je totaal voorbij gaat aan de wensen van het Oekraïnse volk zelf (over volgevreten Westerlingen gesproken: stop svp met verzet, Zelensky, want wij hebben er hier last van) en geen kans onverlet laat om steeds Biden erbij te betrekken die geen zak met dit conflict te maken heeft.
In wezen opper je gewoon dat men mensen die kunnen dreigen met nukes hun zin moet geven, niet meer, niet minder.
Bingo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:14 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Klopt zo denk ik er ook over. Maar die mensen die zogenaamd tegen de oorlog zijn en het zonde vinden van de mensenlevens geven daar geen fuck om hoor. Ze hebben er alleen last van dus moet het maar stoppen en het interesseert ze reet wie wint of verliest en al helemaal niet om de gevolgen van deze oorlog (zeker als Rusland wint).
Wat heeft dat met Oekraïne te maken?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor, je moet een valse hond als Poetin gewoon niet vetmesten en een dolk tegen zijn ballen aan houden, dat is gewoon niet slim en mij iets te zweverig, zeker niet als je jezelf van die valse hond afhankelijk maakt.
We hebben hem de kans gegeven normaal te doen en hij heeft die kans ernstig verkloot. Nu mag ie dood. Maar het is nu iig duidelijk wat voor schoft het is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hadden ze Poetin wellicht niet iets beter in moeten schatten denk je, voordat het westen hem multimiljardair maakte?
Klopt, is ook heel duidelijk te zien als je naar ons kabinet kijktquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn ook veel lui bij die niet vooraan stonden toen het intellect werd uitgedeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |