Ik vroeg me al af hoeveel zo'n bed kan hebben, maar da's behoorlijk wat kennelijkquote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:00 schreef Deisyy het volgende:
Met zijn drieën op één bed, waaronder een 108 kg wegende Ruben
Is er echt zo'n plan of vindt hij zichzelf zo belangrijk?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:02 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij dat ze een plan had om Djedi eruit te werken om hem te pesten
Ik heb de optie een keer van iemand gehoordquote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is er echt zo'n plan of vindt hij zichzelf zo belangrijk?
Ik kan me ook niet voorstellen dat deze houding comfortabel ligtquote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af hoeveel zo'n bed kan hebben, maar da's behoorlijk wat kennelijk
Hij is een beetje paranoia denk ik.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:02 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij dat ze een plan had om Djedi eruit te werken om hem te pesten
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:04 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hij is een beetje paranoia denk ik.
Alicia praat me naquote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat deze houding comfortabel ligt
Nee, maar soms moet je er iets voor over hebben om met 2 dames op bed te kunnen liggenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat deze houding comfortabel ligt
En het is wel goed voor zijn buikspierenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:07 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, maar soms moet je er iets voor over hebben om met 2 dames op bed te kunnen liggen
Zie! Win/winquote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En het is wel goed voor zijn buikspieren
dat doet hij !!!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:07 schreef Deisyy het volgende:
Isaac: Kim D is spichting, die is niet te vertrouwen, ze vliegt alle kanten op
Inderdaad, sowieso is niemand te vertrouwen in die loodsquote:
Hij waait met alle winden mee.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:18 schreef Thorelf het volgende:
isaac is neutraal,maar maakt wel kim d zwart
dus absoluut niet te vertrouwen.... is op zoek naar de sterkste en grootste groep en dat er maar niet op hem gestemd wordtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |