Vrolijk verderquote:
Met eenquote:
quote:
De TT Was wel weer snel ge-edit hequote:
Had je eerst wat anders dan? Ik ben niet constant online he, ben onderwegquote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De TT Was wel weer snel ge-edit he
ik had 'dit is niet ronde 99 het dode topiquespel deel 13338 maar onz scquote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Had je eerst wat anders dan? Ik ben niet constant online he, ben onderweg
Ah...quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik had 'dit is niet ronde 99 het dode topiquespel deel 13338 maar onz sc
Het staat in m'n ATquote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De TT Was wel weer snel ge-edit he
waarom edit jij de TT er was niks mis meequote:
Een DTS-referentie is een doorn in mijn oogquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waarom edit jij de TT er was niks mis mee
wat heeft DTS jou misdaanquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Een DTS-referentie is een doorn in mijn oog
oke dus als we de TT's korter maken dan laat jij ze met rustquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:11 schreef Sked het volgende:
[..]
DTS heeft me vreemde lange topictitels in m'n AT
Daarbuiten niks hoor
Ja, dan mag @Paul het oplossenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke dus als we de TT's korter maken dan laat jij ze met rust
Dus jij vetrouwt er op dat Paul goed werk doet?quote:
Ik beroep me op mijn zwijgrecht.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dus jij vetrouwt er op dat Paul goed werk doet?
je beroept je op je paulrechtquote:
Nee, morgen pas.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:27 schreef Dotteke het volgende:
@:Fogel ben je al in Nederland? Fijne bokbierdagen geniet er van
Gaat mij helaas niet lukken,quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, morgen pas.
Thanks
Kom je meedrinken zondag?
Waar ? Misschien kom ik even kijken als ik durfquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, morgen pas.
Thanks
Kom je meedrinken zondag?
Zutphen, het is daar dan echt kei en kei druk hoor, je kan over de koppen lopenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 08:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Waar ? Misschien kom ik even kijken als ik durf
Hmmm. Met zulke drukte heb ik dan weer weinig moeitequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zutphen, het is daar dan echt kei en kei druk hoor, je kan over de koppen lopen
O echt je moet echt je ellenbogen gebruiken om er door te komen. Vaak ook allemaal aangeschoten knapen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 08:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hmmm. Met zulke drukte heb ik dan weer weinig moeite
Met je scoot beuk je er toch gewoon doorheen? Gewoon tegen de kuiten rijden, gaan ze vanzelf aan de kant.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt je moet echt je ellenbogen gebruiken om er door te komen. Vaak ook allemaal aangeschoten knapen.
Met de scoot is het niet te doen. Het enige wat je dan ziet is het achterwerk van iedereen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 08:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met je scoot beuk je er toch gewoon doorheen? Gewoon tegen de kuiten rijden, gaan ze vanzelf aan de kant.
Da's waar. En zeker niet leuk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met de scoot is het niet te doen. Het enige wat je dan ziet is het achterwerk van iedereen.
Heb het een keer gedaan nooit weer. En weet je er lopen altijd van die dronken torren tussen die dan vervelend gaan doen.
Nee, ik ga dan ook meestal heel vroeg, maar dan is er nog niet echt die gezelligheidquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 08:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's waar. En zeker niet leuk.
Dat laatste, daar zou ik maar niet over inzitten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik ga dan ook meestal heel vroeg, maar dan is er nog niet echt die gezelligheid
Ook met de kleedjes markt of de mei markt ga ik heel vroeg. Ik vind het zelf ook vervelend voor de mensen die er lopen dat er een scootmobiel tussen door rijd,
Nee dat weet ik, maar rekening houden met kan nooit geen kwaad.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 08:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat laatste, daar zou ik maar niet over inzitten.
Het is toch niet jouw keuze om zo'n ding nodig te hebben?
Die hebben er helemaal niks aan, dat klopt. Veel te druk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan zijn er ook nog ouders die hun kind in een buggy daarin mee nemen. Heb altijd met die kids te doen
Kan mij een beetje voorstellen hoe zo kind zich voelt, die zitten nog lager b ij de grond als ik in de scootmobielquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 08:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die hebben er helemaal niks aan, dat klopt. Veel te druk.
thxquote:
pff veel sterkte!quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat mij helaas niet lukken,
Moet zaken regelen van mijn vader die is overleden en aanstaande maandag moet mijn partner opgenomen worden in het ziekenhuis dus ook daar dingen voor doen. Niet echt het hoofd er naar staan dit jaar.
Wens je wel heel veel plezier en een hele fijne vlucht
thnx lieffiequote:
Jou moet ik net hebbenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 09:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/economi(...)-bijna-een-luxe.html
aaaahquote:
waarom niet gewoon aloniem dan weten we toch dat jij het bentquote:
KOffie is ook echt een heel stuk duurder gewordenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 09:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Mensen kunnen hun geld maar 1x uitgeven, dus het gaat weer ten koste van iets anders.
ja dat artikel deelde ik netquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
KOffie is ook echt een heel stuk duurder geworden
Had het gelezen, maar ook al in de winkel gezienquote:
Meiland?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:21 schreef Maanvis het volgende:
https://www.oudersvannu.n(...)nstaand-moederschap/
Wijntje wijntje wijntje
nee BOMmetje wijntjequote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:25 schreef Paul het volgende:
Jongens wie is goed met foto's herleiden hee, ik wil weten of zij echt is, heb zo'n gevoel van niet hee, maar kan de foto niet herleiden @:maanvis jij kan dat vast wel of @:freshfruit
https://twitter.com/Suzan15101999
ja die manier ken ik wel, maar ik dacht dat jij wel zoeen ICT-er was dat je andere zoekfuncties hadquote:
Wie wil je nu weer gaan stalken?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:25 schreef Paul het volgende:
Jongens wie is goed met foto's herleiden hee, ik wil weten of zij echt is, heb zo'n gevoel van niet hee, maar kan de foto niet herleiden @:maanvis jij kan dat vast wel of @:freshfruit
https://twitter.com/Suzan15101999
AJAXquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 23:02 schreef PLY het volgende:
[..]
Lekker hoor, kan je heerlijk in wegdromen
ze bolken je de moederquote:
Hey Ply, lang niet gezienquote:
Heyquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 06:32 schreef PLY het volgende:
[..]
He dot![]()
druk gehad en simpelweg geen zin in fok!.
Hoe is nu met jou? Ook het één en ander gebeurt bij je.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 06:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HeyKan gebeuren, maar je bent er weer
Ja, gaat niet echt lekker hier momenteel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 06:35 schreef PLY het volgende:
[..]
Hoe is nu met jou? Ook het één en ander gebeurt bij je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, gaat niet echt lekker hier momenteel.Jeetje, hoop idd dat het vat daarna vol is voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sterkte meid
thnx komt vast goed.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 06:42 schreef PLY het volgende:
[..]
Jeetje, hoop idd dat het vat daarna vol is voor je![]()
sterkte meid
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, gaat niet echt lekker hier momenteel.Jeetje, hoop idd dat het vat daarna vol is voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sterkte meid
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
thnx komt vast goed.
En hoe is het met jou ,heeft de operatie voldoende geholpen?Jazeker, weer als nieuw erna. Zat in mijn lies. De rest zag eruit als een jonge goed zei hijquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
thnx komt vast goed.
En hoe is het met jou ,heeft de operatie voldoende geholpen?![]()
Dat is fijn, helemaal als je er als een Jonge God uitziet verderquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 06:49 schreef PLY het volgende:
[..]
Jeetje, hoop idd dat het vat daarna vol is voor je![]()
sterkte meid
[..]
[..]
Jazeker, weer als nieuw erna. Zat in mijn lies. De rest zag eruit als een jonge goed zei hij
Ja laaste jaren veel gesport en dat helpt welquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is fijn, helemaal als je er als een Jonge God uitziet verder
Beide in de steigers dusquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 06:55 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja laaste jaren veel gesport en dat helpt welboot ook helemaal afgemaakt tussen de drukte door. Boot naam jippie
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |