abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_206224492

Herfst herfst
pi_206224496
Dottie zit weer niet op te letten. :P
pi_206224501
Dot toch!

Mijn titel behouden *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206224522
Jaaaa, toepasselijk toch! _O_
pi_206224905
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 13:30 schreef Donna het volgende:
Dottie zit weer niet op te letten. :P
O echt he, ik let daar nooit op eigenlijk. Ik post en vlieg weer naar een andere gedeelte van het forum :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206225752
:W

Thuis en ik geloof dat ik nu niks meer moet. :o Normaal gesproken heb ik donderdagmiddag en aan het begin van de avond nog afspraken, maar de komende maanden gaat dat niet door. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206225771
En binnenkort zijn er breidagen in Zwolle. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206225892
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 16:04 schreef Sumppi het volgende:
:W

Thuis en ik geloof dat ik nu niks meer moet. :o Normaal gesproken heb ik donderdagmiddag en aan het begin van de avond nog afspraken, maar de komende maanden gaat dat niet door. *O*
Lekker chillen! Goed voor je!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206225895
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 16:06 schreef Sumppi het volgende:
En binnenkort zijn er breidagen in Zwolle. *O*
Leuk!
pi_206226051
Na een tijdje de dieetmotivatie kwijt geweest te zijn heb ik ineens weer zin om vol de schouders eronder te gooien
pi_206228135
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 16:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Na een tijdje de dieetmotivatie kwijt geweest te zijn heb ik ineens weer zin om vol de schouders eronder te gooien
Netjes!

Ik heb het juist helemaal losgelaten en nu gaat het eindelijk weer goed. 8)7
pi_206228213
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 19:52 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Netjes!

Ik heb het juist helemaal losgelaten en nu gaat het eindelijk weer goed. 8)7
Met de verandering in medicatie en opbouwen + afbouwen van middelen zat het er even niet in. Nu ben ik ingesteld, dus het kan weer
pi_206228272
Hier is het echt vreselijk qua eten en drinken -O-
Maandag maar weer echt een poging wagen, tot dan te druk.

Nu ook helemaal kapot na een brouwdag. En dan zaterdag nog een lange festivaldag.
pi_206228403
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 08:45 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Was het niets>?
Verkeerd model.

Kan hem niet terugsturen. Binnenkort een andere. Deze is voor dagbesteding.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
Oooof een taak op oew boekkes, jongens jongens het is toek op je bakkes hť
pi_206228452
Ik heb juist een biertje van je ingeschonken, Sarabi. :P

Hoe vind je het nu gaan met de festivals? Voor jou persoonlijk, bedoel ik.
  donderdag 6 oktober 2022 @ 20:12:01 #16
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_206228511
Ik ben ook weer op mijn voeding aan het letten. Ik ben niet te zwaar ofzo ( 65 kilo ik ben 1,65) maar ik heb ijzer- en kaliumtekort en moet dus opletten dat ik dat voldoende binnen krijg. Gebruik nu de eetmeter van het voedingscentrum. Ik kom bijna nooit aan de 2000 calorieŽn per dag. :@

Ik ben geen snoeperd en ook niet echt van de tussendoortjes....
pi_206228523
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 20:07 schreef Sumppi het volgende:
Ik heb juist een biertje van je ingeschonken, Sarabi. :P

Hoe vind je het nu gaan met de festivals? Voor jou persoonlijk, bedoel ik.
Proost!

Festivals zijn erg leuk maar ook erg vermoeiend.
En deze is extra spannend omdat ik in de eerste uren alleen ben met een vriendin, ook tijdens het opbouwen.
pi_206228679
Wat lief en gezellig dat een vriendin komt helpen! Je hebt al ervaring, dus het komt vast goed met opbouwen. Komen de mensen makkelijk naar je toe of moet je ze echt aanspreken en lokken? :+
pi_206228715
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 20:12 schreef Patapon het volgende:
Ik ben ook weer op mijn voeding aan het letten. Ik ben niet te zwaar ofzo ( 65 kilo ik ben 1,65) maar ik heb ijzer- en kaliumtekort en moet dus opletten dat ik dat voldoende binnen krijg. Gebruik nu de eetmeter van het voedingscentrum. Ik kom bijna nooit aan de 2000 calorieŽn per dag. :@

Ik ben geen snoeperd en ook niet echt van de tussendoortjes....
Ja, via de site van het voedingscentrum kun je dat ook heel specifiek bijhouden natuurlijk. Voel je je al wat beter?
  donderdag 6 oktober 2022 @ 20:26:56 #20
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_206228746
Ja, gelukkig wel. Kan inmiddels ook weer fietsen. Tijdens de voorbereiding van de 3 oktoberviering veel lopend gedaan.
Nu de stad weer in orde maken.

Blijft alleen wel een raar idee dat er iets in je buik zit dat mogelijk weer gaat groeien.....
pi_206229131
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 20:22 schreef Sumppi het volgende:
Wat lief en gezellig dat een vriendin komt helpen! Je hebt al ervaring, dus het komt vast goed met opbouwen. Komen de mensen makkelijk naar je toe of moet je ze echt aanspreken en lokken? :+
Ja echt superlief. Ondertussen hebben al 3 verschillende vrienden en vriendinnen geholpen met festivals dus dat is echt super.

En of de mensen makkelijk komen ligt echt aan het festival. Nu moet ik ook zeggen dat we tot nu toe steeds niet echt festivalbier hadden, te zwaar en te donker. Dus dan was het soms wel lastiger om mensen te lokken :D Maar zaterdag is het een bokbierfestival, en we hebben 2 bokbieren dus ik ben benieuwd hoe het dit keer zal zijn.
pi_206229588
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 20:26 schreef Patapon het volgende:
Ja, gelukkig wel. Kan inmiddels ook weer fietsen. Tijdens de voorbereiding van de 3 oktoberviering veel lopend gedaan.
Nu de stad weer in orde maken.

Blijft alleen wel een raar idee dat er iets in je buik zit dat mogelijk weer gaat groeien.....
Mooi dat je je weer beter voelt en ook je werk weer eenvoudiger kunt doen. Dat laatste is wel een naar idee.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 20:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ja echt superlief. Ondertussen hebben al 3 verschillende vrienden en vriendinnen geholpen met festivals dus dat is echt super.

En of de mensen makkelijk komen ligt echt aan het festival. Nu moet ik ook zeggen dat we tot nu toe steeds niet echt festivalbier hadden, te zwaar en te donker. Dus dan was het soms wel lastiger om mensen te lokken :D Maar zaterdag is het een bokbierfestival, en we hebben 2 bokbieren dus ik ben benieuwd hoe het dit keer zal zijn.
Oh wat tof dat jullie zo gesteund worden! O+

En nu dan het juiste festival voor jullie bieren. :D
pi_206232592
:W Goedemorgen

Over een half uur de deur uit
pi_206232690
Vroege vogel. Heel veel plezier vandaag!!
pi_206232811
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 07:16 schreef Sumppi het volgende:
Vroege vogel. Heel veel plezier vandaag!!
Dank je wel
Nu in de trein :)
Geen oog dicht gedaan vannacht
  Moderator vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:02:17 #26
388664 crew  Dotteke
pi_206232918
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 16:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Succes Child _O_ _O_
  Moderator vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:03:09 #27
388664 crew  Dotteke
pi_206232927
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 20:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Waar ga je naar het bokbierfestival?
pi_206233347
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 08:02 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Succes Child _O_ _O_
Dank je wel :) ik doe mijn best
pi_206233667
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 21:21 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Mooi dat je je weer beter voelt en ook je werk weer eenvoudiger kunt doen. Dat laatste is wel een naar idee.
[..]
Oh wat tof dat jullie zo gesteund worden! O+

En nu dan het juiste festival voor jullie bieren. :D
Ja een fijn gevoel O+

We hebben nu alleen geen idee hoeveel we van alle bieren mee moeten nemen :D gewoon de auto's maar volgooien

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 08:03 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Waar ga je naar het bokbierfestival?
Deventer :)
  Moderator vrijdag 7 oktober 2022 @ 09:50:52 #30
388664 crew  Dotteke
pi_206233681
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 09:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ja een fijn gevoel O+

We hebben nu alleen geen idee hoeveel we van alle bieren mee moeten nemen :D gewoon de auto's maar volgooien
[..]
Deventer :)
O dat is hier wel vlak bij. Aanstaande weekend is het ook hier in Zutphen, twee dagen dit jaar omdat het 25 jaar bestaat.
Succes, hoop dat het een hele leuke ervaring wordt.
pi_206237732
Wauw wat een topdag
pi_206237786
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 17:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wauw wat een topdag
*O*

Heb je nog workshops gevolgd? En op de foto geweest met DenDennis?
pi_206237836
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 09:50 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O dat is hier wel vlak bij. Aanstaande weekend is het ook hier in Zutphen, twee dagen dit jaar omdat het 25 jaar bestaat.
Succes, hoop dat het een hele leuke ervaring wordt.
Oja die in Zutphen is ook wel echt bekend :)
  Moderator vrijdag 7 oktober 2022 @ 18:11:08 #34
388664 crew  Dotteke
pi_206238263
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 17:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Oja die in Zutphen is ook wel echt bekend :)
Ja daar is het zo druk niet normaal
pi_206238272
Ik heb nieuwe schoenen en ben er blij mee, maar als ik van bovenaf kijk lijkt het net of ze boos kijken. :')
pi_206238777
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 18:11 schreef Sumppi het volgende:
Ik heb nieuwe schoenen en ben er blij mee, maar als ik van bovenaf kijk lijkt het net of ze boos kijken. :')
Foto van de booskijkende schoenen? :D
pi_206239020

Van die boze wenkbrauwen. Ik kan er niet anders naar kijken. :D
pi_206239069
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 19:32 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]

Jaaa :D
Ik zou echt de hele tijd gniffelen als ik naar beneden keek.
pi_206239374
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 17:17 schreef Sumppi het volgende:

[..]
*O*

Heb je nog workshops gevolgd? En op de foto geweest met DenDennis?
Geen workshops en ik heb een gesigneerd boek van Den Dennis :D
en en en heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeel gekocht
pi_206239381
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 19:32 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]

_O-

Wel mooi, maar idd ook een boze muppet
pi_206239907
Ja, Statler en Waldorf aan m'n voeten. :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 19:56 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Geen workshops en ik heb een gesigneerd boek van Den Dennis :D
en en en heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeel gekocht
Leuk! Wat heb je allemaal gekocht?
pi_206239960
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 20:22 schreef Sumppi het volgende:
Ja, Statler en Waldorf aan m'n voeten. :D
Ben ik een barbaar als ik zeg dat niet te kennen? Al vind ik je schoenen mooi
quote:
Leuk! Wat heb je allemaal gekocht?
Magisch breien deel 1 (Harry Potter breiboek). Boek van Den Dennis, nog drie haakboeken. Een haakpakketje. Sierpapier. Spul om een mobiel te naaien en een verjaardagscadeau voor mijn moeder
pi_206240016
pi_206240017
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 20:25 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ben ik een barbaar als ik zeg dat niet te kennen? Al vind ik je schoenen mooi
[..]
Magisch breien deel 1 (Harry Potter breiboek). Boek van Den Dennis, nog drie haakboeken. Een haakpakketje. Sierpapier. Spul om een mobiel te naaien en een verjaardagscadeau voor mijn moeder
Dat zijn muppets. Ik dacht dat je die bedoelde met 'boze muppet'.

Mooie buit heb je meegenomen. :Y Als m'n middelste Potter fan wordt ga ik ook wat uit dat boek maken. Ze is nu net begonnen in deel 1.
pi_206240020
quote:
^O^ O+
pi_206240033
Ik zou ooit het HP Haakboek van iemand krijgen, maar dat is diegene vergeten -O-
Nouja nog genoeg WIP om aan te werken.
pi_206240041
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 20:29 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Dat zijn muppets. Ik dacht dat je die bedoelde met 'boze muppet'.

Mooie buit heb je meegenomen. :Y Als m'n middelste Potter fan wordt ga ik ook wat uit dat boek maken. Ze is nu net begonnen in deel 1.
Ja ik bedoelde die, maar wist de naam niet.
DIe boeken zijn leuk. Deel 1 en het haakboek heb ik al een tijd liggen, maar deze is nieuw
pi_206240107
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 20:30 schreef Sarabi het volgende:
Ik zou ooit het HP Haakboek van iemand krijgen, maar dat is diegene vergeten -O-
Dat is balen, het zijn dure boeken
pi_206240123
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 20:30 schreef Sarabi het volgende:
Toch jammer. -O-

Kom je nog een beetje aan haken toe?
pi_206240185
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 20:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat is balen, het zijn dure boeken
Ja daarom aan de ene kant was het ook wel een te groot cadeau.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 20:36 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Toch jammer. -O-

Kom je nog een beetje aan haken toe?
Nope....wel jammer want ik hem nog een paar Halloweenpatronen liggen. Maar moet nu echt aan de slag met mijn kerstkaarten borduren.
Maar misschien als ik komende week eens echt flink meters maak....
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')