O echt he, ik let daar nooit op eigenlijk. Ik post en vlieg weer naar een andere gedeelte van het forumquote:
Lekker chillen! Goed voor je!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:04 schreef Sumppi het volgende:
![]()
Thuis en ik geloof dat ik nu niks meer moet.Normaal gesproken heb ik donderdagmiddag en aan het begin van de avond nog afspraken, maar de komende maanden gaat dat niet door.
Leuk!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:06 schreef Sumppi het volgende:
En binnenkort zijn er breidagen in Zwolle.
Netjes!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Na een tijdje de dieetmotivatie kwijt geweest te zijn heb ik ineens weer zin om vol de schouders eronder te gooien
Met de verandering in medicatie en opbouwen + afbouwen van middelen zat het er even niet in. Nu ben ik ingesteld, dus het kan weerquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:52 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Netjes!
Ik heb het juist helemaal losgelaten en nu gaat het eindelijk weer goed.
Verkeerd model.quote:
Proost!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:07 schreef Sumppi het volgende:
Ik heb juist een biertje van je ingeschonken, Sarabi.![]()
Hoe vind je het nu gaan met de festivals? Voor jou persoonlijk, bedoel ik.
Ja, via de site van het voedingscentrum kun je dat ook heel specifiek bijhouden natuurlijk. Voel je je al wat beter?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:12 schreef Patapon het volgende:
Ik ben ook weer op mijn voeding aan het letten. Ik ben niet te zwaar ofzo ( 65 kilo ik ben 1,65) maar ik heb ijzer- en kaliumtekort en moet dus opletten dat ik dat voldoende binnen krijg. Gebruik nu de eetmeter van het voedingscentrum. Ik kom bijna nooit aan de 2000 calorieën per dag.![]()
Ik ben geen snoeperd en ook niet echt van de tussendoortjes....
Ja echt superlief. Ondertussen hebben al 3 verschillende vrienden en vriendinnen geholpen met festivals dus dat is echt super.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:22 schreef Sumppi het volgende:
Wat lief en gezellig dat een vriendin komt helpen! Je hebt al ervaring, dus het komt vast goed met opbouwen. Komen de mensen makkelijk naar je toe of moet je ze echt aanspreken en lokken?
Mooi dat je je weer beter voelt en ook je werk weer eenvoudiger kunt doen. Dat laatste is wel een naar idee.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:26 schreef Patapon het volgende:
Ja, gelukkig wel. Kan inmiddels ook weer fietsen. Tijdens de voorbereiding van de 3 oktoberviering veel lopend gedaan.
Nu de stad weer in orde maken.
Blijft alleen wel een raar idee dat er iets in je buik zit dat mogelijk weer gaat groeien.....
Oh wat tof dat jullie zo gesteund worden!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja echt superlief. Ondertussen hebben al 3 verschillende vrienden en vriendinnen geholpen met festivals dus dat is echt super.
En of de mensen makkelijk komen ligt echt aan het festival. Nu moet ik ook zeggen dat we tot nu toe steeds niet echt festivalbier hadden, te zwaar en te donker. Dus dan was het soms wel lastiger om mensen te lokkenMaar zaterdag is het een bokbierfestival, en we hebben 2 bokbieren dus ik ben benieuwd hoe het dit keer zal zijn.
Dank je welquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 07:16 schreef Sumppi het volgende:
Vroege vogel. Heel veel plezier vandaag!!
Succes Childquote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Na een tijdje de dieetmotivatie kwijt geweest te zijn heb ik ineens weer zin om vol de schouders eronder te gooien
Waar ga je naar het bokbierfestival?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja echt superlief. Ondertussen hebben al 3 verschillende vrienden en vriendinnen geholpen met festivals dus dat is echt super.
En of de mensen makkelijk komen ligt echt aan het festival. Nu moet ik ook zeggen dat we tot nu toe steeds niet echt festivalbier hadden, te zwaar en te donker. Dus dan was het soms wel lastiger om mensen te lokkenMaar zaterdag is het een bokbierfestival, en we hebben 2 bokbieren dus ik ben benieuwd hoe het dit keer zal zijn.
Ja een fijn gevoelquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:21 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Mooi dat je je weer beter voelt en ook je werk weer eenvoudiger kunt doen. Dat laatste is wel een naar idee.
[..]
Oh wat tof dat jullie zo gesteund worden!![]()
En nu dan het juiste festival voor jullie bieren.
Deventerquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar ga je naar het bokbierfestival?
O dat is hier wel vlak bij. Aanstaande weekend is het ook hier in Zutphen, twee dagen dit jaar omdat het 25 jaar bestaat.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 09:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja een fijn gevoel
We hebben nu alleen geen idee hoeveel we van alle bieren mee moeten nemengewoon de auto's maar volgooien
[..]
Deventer
quote:
Oja die in Zutphen is ook wel echt bekendquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is hier wel vlak bij. Aanstaande weekend is het ook hier in Zutphen, twee dagen dit jaar omdat het 25 jaar bestaat.
Succes, hoop dat het een hele leuke ervaring wordt.
Ja daar is het zo druk niet normaalquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja die in Zutphen is ook wel echt bekend
Foto van de booskijkende schoenen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:11 schreef Sumppi het volgende:
Ik heb nieuwe schoenen en ben er blij mee, maar als ik van bovenaf kijk lijkt het net of ze boos kijken.
Jaaaquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:32 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]
Van die boze wenkbrauwen. Ik kan er niet anders naar kijken.
Geen workshops en ik heb een gesigneerd boek van Den Dennisquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:17 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Heb je nog workshops gevolgd? En op de foto geweest met DenDennis?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:32 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]
Van die boze wenkbrauwen. Ik kan er niet anders naar kijken.
Leuk! Wat heb je allemaal gekocht?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geen workshops en ik heb een gesigneerd boek van Den Dennis![]()
en en en heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeel gekocht
Ben ik een barbaar als ik zeg dat niet te kennen? Al vind ik je schoenen mooiquote:
Magisch breien deel 1 (Harry Potter breiboek). Boek van Den Dennis, nog drie haakboeken. Een haakpakketje. Sierpapier. Spul om een mobiel te naaien en een verjaardagscadeau voor mijn moederquote:Leuk! Wat heb je allemaal gekocht?
Dat zijn muppets. Ik dacht dat je die bedoelde met 'boze muppet'.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ben ik een barbaar als ik zeg dat niet te kennen? Al vind ik je schoenen mooi
[..]
Magisch breien deel 1 (Harry Potter breiboek). Boek van Den Dennis, nog drie haakboeken. Een haakpakketje. Sierpapier. Spul om een mobiel te naaien en een verjaardagscadeau voor mijn moeder
Ja ik bedoelde die, maar wist de naam niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:29 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Dat zijn muppets. Ik dacht dat je die bedoelde met 'boze muppet'.
Mooie buit heb je meegenomen.Als m'n middelste Potter fan wordt ga ik ook wat uit dat boek maken. Ze is nu net begonnen in deel 1.
Dat is balen, het zijn dure boekenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:30 schreef Sarabi het volgende:
Ik zou ooit het HP Haakboek van iemand krijgen, maar dat is diegene vergeten![]()
Nouja nog genoeg WIP om aan te werken.
Toch jammer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:30 schreef Sarabi het volgende:
Ik zou ooit het HP Haakboek van iemand krijgen, maar dat is diegene vergeten![]()
Nouja nog genoeg WIP om aan te werken.
Ja daarom aan de ene kant was het ook wel een te groot cadeau.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is balen, het zijn dure boeken
Nope....wel jammer want ik hem nog een paar Halloweenpatronen liggen. Maar moet nu echt aan de slag met mijn kerstkaarten borduren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:36 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Toch jammer.
Kom je nog een beetje aan haken toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |