abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206220485
...
pi_206220489
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 6 oktober 2022 @ 01:01:41 #53
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206220494
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 00:59 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Het onderschrift is toch "stevige bron, stevige onderbouwing"?

Maar blijkbaar moet iemand anders maar aantonen dat die 'kapotgeschoten Russische' tank nummer 457 van deze week was. Als het pro-ukrain is dan is de bewijslast ineens omgedraaid.

Preken voor eigen parochie heet dat.

Door dit topic derhalve maar om naar "Pro oekraiëne" ofzo. Want met nieuws heeft het geen fluit te maken.
Tja... wellicht kun je die schier eindeloze reeks bronnen geven waaruit blijkt dat:

- De Russische opmars goed gaat;
- De mobilisatie aldaar gesmeerd verloopt en breed gedragen wordt;
- Russen helemaal niet en masse proberen naar Georgië en elders uit te wijken of op andere wijzen proberen de dienstplicht te ontlopen;
- Er geen oorlogsmisdaden hebben plaatsgevonden.

Barst los.

Oh en als het even kan zonder schijtlollige memes of plaatjes over Schwab en Biden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 6 oktober 2022 @ 01:01:45 #54
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_206220495
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 00:59 schreef Barbusse het volgende:
De bar is open geloof ik?
Het is weer ondoenlijk idd
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_206220499
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 00:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Doorgaans - en dat is een menselijke eigenschap - gaat de sympathie uit naar het slachtoffer van een agressor. En de waarheid is ook heel simpel: land A heeft zonder enige legitieme, laat staan juridisch geldige reden land B aangevallen, eist terrein van land B op en is ook lustig bezig inwoners van land B te terroriseren.

Dat er hier lieden rondlopen die pro-Poetin zijn, dat heeft dan weer juist niets met waarheid en interesse te maken en alles met die wedstrijd van X tegen Y: Sinds grote man Trump is verdwenen deugt de VS niet meer; de EU en NATO en VN deugden sowieso al niet - allemaal knechten van WEF, WHO, elite yadayada - en dus is alles en iedereen die tegen VS, EU, NATO en VN strijdt per definitie de goede partij.
Doorgaans gaat sympathie uit naar de eigen partij. Daarom verfoeide we onszelf op geen vergelijkbare manier toen wij de slachtpartijen uitvoerde, niet lang geleden. En dat is ook waarom er aan de lopende band gepretendeerd moet worden dat het 'onze' oorlog is.

Gelukkig zijn er nog mensen die boven dat wij-denken kunnen uitstijgen, zonder in de armen van de 'zij' te duiken (ala Baudet), en gewoon kunnen opmerken wat de motieven van zowel team U als van team R, als van hunner aanhangers, zijn.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206220500
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 01:00 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Neuh, het vervuilt het tpoic.
Er is niet voor niets een apart subforum.
Lol :D het "vervuilt" het topic :D het is gewoon een openbaar forum hoor waar iedereen hun mening kan plaatsen, anders moeten jullie maar een besloten kringruk groepje maken op Facebook of waar dan ook :+
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_206220501
Geen huzarensalade meer?
pi_206220505
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Valt wel mee, ik scroll met gemak door jouw dubbele posts heen
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_206220506
quote:
Fantastisch, een soort visaplicht voor Russen in een Georgische bar, ze moeten eerst wat puntjes afvinken:
https://dedaenabar.ge/for-russians
  donderdag 6 oktober 2022 @ 01:03:57 #60
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_206220508
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 01:02 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Lol :D het "vervuilt" het topic :D het is gewoon een openbaar forum hoor waar iedereen hun mening kan plaatsen, anders moeten jullie maar een besloten kringruk groepje maken op Facebook of waar dan ook :+
Of je blijft in je eigen speciaal voor mensen zoals jij gecreëerde kringroepje: BNW
pi_206220511
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 01:03 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Of je blijft in je eigen speciaal voor mensen zoals jij gecreëerde kringroepje: BNW
Ga jou toch geen plezier doen :D 8)7
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  donderdag 6 oktober 2022 @ 01:05:05 #62
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_206220514
quote:
17s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 01:03 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Valt wel mee, ik scroll met gemak door jouw dubbele posts heen
Zegt de heldin die toch wel neigt naar de Russische uitkeg van zaken :')
pi_206220515
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Tijd om te gaan pitten voor me dan, ik lach morgenochtend dan wel weer om Russische prutserij.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_206220518
quote:
14s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 01:03 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Fantastisch, een soort visaplicht voor Russen in een Georgische bar, ze moeten eerst wat puntjes afvinken:
https://dedaenabar.ge/for-russians
Vodka en butterbrod
  donderdag 6 oktober 2022 @ 01:05:38 #65
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206220519
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 01:02 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Doorgaans gaat sympathie uit naar de eigen partij. Daarom verfoeide we onszelf op geen vergelijkbare manier toen wij de slachtpartijen uitvoerde, niet lang geleden. En dat is ook waarom er aan de lopende band gepretendeerd moet worden dat het 'onze' oorlog is.

Gelukkig zijn er nog mensen die boven dat wij-denken kunnen uitstijgen, zonder in de armen van de 'zij' te duiken (ala Baudet), en gewoon kunnen opmerken wat de motieven van zowel team U als van team R, als van hunner aanhangers, zijn.
Precies; en de meeste mensen voelen eerder affiliatie met de partij der onderdrukten dan de onderdrukkers. Menselijk trekje, zeker in het meer verlichte Westen.

En dat men Rusland terechtwijst en Oekraïne ondersteunt maakt het niet 'onze oorlog', het is een perceptie op de oorlog.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206220524
quote:
10s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 00:59 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Omdat hij niet op zijn cognitie getest wordt is hij voor jou waarschijnlijker wel wilsonbekwaam dan niet? Is dat werkelijk hoe jij de realiteit organiseert in je hoofd?
Jij doet de bewering over Biden, jij bewijst.
  donderdag 6 oktober 2022 @ 01:06:16 #67
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_206220525
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 01:04 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Ga jou toch geen plezier doen :D 8)7
Acu, het reguleert zichzelf wel binnenkort ^O^
pi_206220526
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Zegt de heldin die toch wel neigt naar de Russische uitkeg van zaken :')
Daar gaan we hoor, dan moet je me toch beter volgen, meid. Ik neig naar niks.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
  donderdag 6 oktober 2022 @ 01:07:03 #69
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_206220528
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 01:05 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Tijd om te gaan pitten voor me dan, ik lach morgenochtend dan wel weer om Russische prutserij.
Agreed, me too. Truste!
pi_206220530
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Acu, het reguleert zichzelf wel binnenkort ^O^
Ja laat de censuur maar komen hoor :+ _O- 8)7
  donderdag 6 oktober 2022 @ 01:07:45 #71
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_206220531
quote:
10s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 01:06 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Daar gaan we hoor, dan moet je me toch beter volgen, meid. Ik neig naar niks.
Uhuh..
  donderdag 6 oktober 2022 @ 01:07:46 #72
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_206220532
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 01:01 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Tja... wellicht kun je die schier eindeloze reeks bronnen geven waaruit blijkt dat:

- De Russische opmars goed gaat;
- De mobilisatie aldaar gesmeerd verloopt en breed gedragen wordt;
- Russen helemaal niet en masse proberen naar Georgië en elders uit te wijken of op andere wijzen proberen de dienstplicht te ontlopen;
- Er geen oorlogsmisdaden hebben plaatsgevonden.

Barst los.

Oh en als het even kan zonder schijtlollige memes of plaatjes over Schwab en Biden.
Heb er helemaal geen belang bij om een bepaalde waarheid hard te maken. Rusland heeft vooralsnog gebieden geannexeerd, kan nog miljoenen reservisten oproepen indien nodig, heeft nog kernkoppen.

Boerenverstand heet dat.

Misschien nu tijd voor een tweet van een kapotgeschoten Russische tank, uiteraard met blauw_GeLe vlag naast de naam.

Jongons wat gaat het goed!!11
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 6 oktober 2022 @ 01:09:26 #73
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206220540
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 01:07 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Ja laat de censuur maar komen hoor :+ _O- 8)7
Liever niet.

Ook hier zou ik graag lezen, bijvoorbeeld, dat Polen in 1939 terwijl het al door Duitsland was aangevallen en even later ook door de USSR, alsnog in staat was Oekraïne aan te vallen, ook al bestond Oekraïne als natiestaat toen helemaal niet.

Dat soort parels van 'eigen onderzoek' doen mogen wat mij betreft ook hier verschijnen. Ter lering en vermaak.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 6 oktober 2022 @ 01:09:29 #74
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_206220541
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 01:07 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Heb er helemaal geen belang bij om een bepaalde waarheid hard te maken. Rusland heeft vooralsnog gebieden geannexeerd, kan nog miljoenen reservisten oproepen indien nodig, heeft nog kernkoppen.

Boerenverstand heet dat.

Misschien nu tijd voor een tweet van een kapotgeschoten Russische tank, uiteraard met blauw_GeLe vlag naast de naam.

Het gaat objectief goed voor Oekraïne vooralsnog ja.

Anyway: truste
pi_206220544
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 01:05 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Precies; en de meeste mensen voelen eerder affiliatie met de partij der onderdrukten dan de onderdrukkers. Menselijk trekje, zeker in het meer verlichte Westen.

En dat men Rusland terechtwijst en Oekraïne ondersteunt maakt het niet 'onze oorlog', het is een perceptie op de oorlog.
Ja, dat is de ironie. Onze hele inmenging - het doordrukken van onze wil, het najagen van onze belangen - was één grote uiting van onderdrukking.

Het is uiteraard niet onze oorlog, maar het wordt zo veelvuldig omschreven óm mensen er emotioneel aan te verbinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Akathisia op 06-10-2022 01:19:59 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206220549
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 01:09 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Liever niet.

Ook hier zou ik graag lezen, bijvoorbeeld, dat Polen in 1939 terwijl het al door Duitsland was aangevallen en even later ook door de USSR, alsnog in staat was Oekraïne aan te vallen, ook al bestond Oekraïne als natiestaat toen helemaal niet.

Dat soort parels van 'eigen onderzoek' doen mogen wat mij betreft ook hier verschijnen. Ter lering en vermaak.
Moet je tegen Whiskers2009 zeggen lijkt mij :)
  donderdag 6 oktober 2022 @ 01:11:56 #77
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206220551
quote:

[..]

Boerenverstand heet dat.

Boerenverstand zou je moeten vertellen dat ondanks al die mankracht het uitermate dubieus is dat Rusland nu al meer dan een half jaar bezig is met ploeteren in de marge;

Dat het nogal veelzeggend is dat ondanks al die mankracht er een algemene en algehele mobilisatie moet afgeroepen worden;

Dat het aantal emigraties uit Rusland misschien wijst op het feit dat die oorlog niet zo breed ondersteund wordt door het volk;

Dat Putin moet dreigen met bommen - vreemd, zou niet nodig moeten zijn met al die mankracht en dat superieure leger.

Dat soort dingen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206220555
Eindelijk zwellen de interne kritieken aan, laat maar komen!!!
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_206220557
quote:

[..]

Boerenverstand heet dat.

Lees dit even. Lang artikel, eerder gepost vandaag. Maar ondergesneeuwd door allemaal nonsens.

Gezaghebbende historicus en kenner van Rusland, Oekraïne etc....dus meer dan boerenverstand

twitter
pi_206220559
quote:
13s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 00:56 schreef Pokkehandtas het volgende:
Deze oorlog is gewoon risk.
Oorlog is altijd risico en het bordspel is geïnspireerd op oorlog. Niet andersom.

quote:
en men wil winnen over de ruggen van heel veel mensen. Het is diep triest, want het gaat nergens over. Diep triest, schaam je.
Doel je nu op onze Gasputin die "all out attack" ging en als afleidingsmanoeuvre van het eigen slechte binnenlandse management een buurland volpompt met grondtroepen en burgers mobiliseert? .
pi_206220562
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 01:11 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Boerenverstand zou je moeten vertellen dat ondanks al die mankracht het uitermate dubieus is dat Rusland nu al meer dan een half jaar bezig is met ploeteren in de marge;

Dat het nogal veelzeggend is dat ondanks al die mankracht er een algemene en algehele mobilisatie moet afgeroepen worden;

Dat het aantal emigraties uit Rusland misschien wijst op het feit dat die oorlog niet zo breed ondersteund wordt door het volk;

Dat Putin moet dreigen met bommen - vreemd, zou niet nodig moeten zijn met al die mankracht en dat superieure leger.

Dat soort dingen.
Volgens mij reageer je op iemand die van de week nog riep dat mensen met een weekje schiettraining wel de oorlog in kunnen als soldaat. Want je hoeft toch alleen maar te schieten.
  donderdag 6 oktober 2022 @ 01:14:41 #82
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206220563
quote:
10s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 01:09 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ja, dat is de ironie. Onze hele inmenging - het doordrukken van onze wil, het najagen van onze belangen - was één grote uiting van onderdrukking.

Het is uiteraard niet onze oorlog, maar het wordt zo veelvuldig omschrijven óm mensen er emotioneel aan te verbinden.
En hier bega je weer dezelfde fout als zoveel relativeerders: mensen denken niet zelf na, nee, ze worden gestuurd, gemanipuleerd, hebben geen eigen wil maar zijn voor wat kraaltjes te koop... En niet alleen voorstanders van Oekraïne, ook Oekraïners zelf: die wilden helemaal niets, die zijn lekker gemaakt met snoepjes uit het Westen, halve apen als het zijn... Het idee dat die mensen na eeuwenlange Russische dominantie zelf en met volle wil naar het Westen willen, dat bestaat niet, dat kan niet...

Affijn, voor de echte denkers moeten we in dat kleine dorpje zijn waar ondanks alles nog hevige weerstand wordt geboden... lol
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206220565
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 01:06 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Jij doet de bewering over Biden, jij bewijst.
We weten allemaal dat jij mijn bewijs (dwz: talloze video's die er op wijzen dat hij de helft van de tijd op Pluto leeft) zal afwijzen omdat het niet 'officieel' is en een officiële diagnose er nooit zal komen zo lang hij aan de macht moet blijven.

Tegelijkertijd blijft over dat wilsbekwaamheid een staat is waarin iemand wel of niet verkeerd (al dan niet in bep gradatie). De negatie van mijn stelling is m.a.w. geen negatieve propositie en daarmee ook bewijsbaar.

Nu is de vraag, nu er verzaakt wordt om hem te testen (hetgeen uitsluitsel kan geven): op grond van welke vormen van bewijs kunnen we wél tot een zinnige conclusie komen, volgens jou?
pi_206220570
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 01:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
En hier bega je weer dezelfde fout als zoveel relativeerders: mensen denken niet zelf na, nee, ze worden gestuurd, gemanipuleerd,
Mbt dit voorbeeld is het toch evident dat het niet onze oorlog is en dat er herhaaldelijk op wordt aangedrongen dat het wél onze oorlog is? Daar zit sturing in, hoe je het ook benadert.
  donderdag 6 oktober 2022 @ 01:19:43 #85
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_206220572
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 01:14 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Lees dit even. Lang artikel, eerder gepost vandaag. Maar ondergesneeuwd door allemaal nonsens.

Gezaghebbende historicus en kenner van Rusland, Oekraïne etc....dus meer dan boerenverstand

[ twitter ]
Grotendeels gelezen.

Het speculeren van deze man is net zoveel waard als het jouwe of de mijne.

Edit- hij geeft Afghanistan en Vietnam als reden waarom nucleaire machten geen kernwapens inzetten om oorlogen te winnen. Puur politieke oorlogen. Dit is in essentie imperialisme, andere en meer logische aanleiding om het wel te doen.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 6 oktober 2022 @ 01:19:45 #86
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206220573
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 00:41 schreef polderturk het volgende:
Kadyrov roept op tot het gebruik van tactical nukes. Vervolgens wordt hij gepromoveerd tot 3-sterren generaal.

Wat kunnen we hieruit concluderen?
Dat ie is weggepromoveerd.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 6 oktober 2022 @ 01:20:14 #87
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206220574
De val van de Berlijnse Muur en het IJzeren Gordijn was ook wegens 'onze emotionele inmenging' en verlokkingen... Dat was totaal niet het werk van Solidarnosc in Polen en de protesten in de DDR in de jaren '80 en de revolutie in Boekarest... En eerder nog in Hongarije en Tsjecho-Slowakijke. Nee, die werden verleid door het Westen om in opstand te komen tegen het communisme.

:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206220575
quote:
5s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 01:14 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Oorlog is altijd risico en het bordspel is geïnspireerd op oorlog. Niet andersom.
[..]
Doel je nu op onze Gasputin die "all out attack" ging en als afleidingsmanoeuvre van het eigen slechte binnenlandse management een buurland volpompt met grondtroepen en burgers mobiliseert? .
Risk is wat gelijker, maar ik bedoel dat men kijkt naar mensenlevens zoals in spelletjes en dat haat ik. Mensen zijn geen speeltjes die je kan gebruiken in je oorlogsspelletje. Ik mis het menselijke, we hebben het over mensen.
  donderdag 6 oktober 2022 @ 01:21:24 #89
pi_206220577
quote:
10s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 00:43 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Ja echt! :D *O* _O-
*O* Jippie! *O*
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  donderdag 6 oktober 2022 @ 01:21:38 #90
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206220578
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 01:18 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Mbt dit voorbeeld is het toch evident dat het niet onze oorlog is en dat er herhaaldelijk op wordt aangedrongen dat het wél onze oorlog is? Daar zit sturing in, hoe je het ook benadert.
A: Sympathie koesteren voor een slachtoffer en aversie jegens een agressor maakt iets niet 'onze oorlog';
B: Zodra Putin ondanks zijn glorieuze leger, miljoenen manschappen en Russische daadkracht met kernbommen moet gaan dreigen, maakt het dit conflict automatisch ieders oorlog.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 6 oktober 2022 @ 01:23:09 #91
pi_206220584
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 00:50 schreef inslagenreuring het volgende:
Dit topic is niets meer dan een link- and cheerdump van een stel nietszeggende twitteraars (serieus, wie de hell zijn die lui?).

Het is allemaal speculatie, ongeverifieerde bronnen, quotes en 'berichten van de frontlinie' van Russen enzo. Via Reddit of Twitter. Van pro-ukrain fanboys.

Er is nu 1/10e deel afgelnibbeld van het geannexeerde Oekraïene en men komt hier spuitend klaar.

En dan wordt BNW een gebrek aan kwalitatieve bronnen verweten. Sjezus.
Was je er ook bij met de Arabische Lente? Cool was dat, hè?
  donderdag 6 oktober 2022 @ 01:23:12 #92
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206220585
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 01:20 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Risk is wat gelijker, maar ik bedoel dat men kijkt naar mensenlevens zoals in spelletjes en dat haat ik. Mensen zijn geen speeltjes die je kan gebruiken in je oorlogsspelletje. Ik mis het menselijke, we hebben het over mensen.
Zeg dat tegen Putin.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206220587
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 01:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
A: Sympathie koesteren voor een slachtoffer en aversie jegens een agressor maakt iets niet 'onze oorlog';
B: Zodra Putin ondanks zijn glorieuze leger, miljoenen manschappen en Russische daadkracht met kernbommen moet gaan dreigen, maakt het dit conflict automatisch ieders oorlog.
A: Klopt. Ik heb het over de letterlijke bewoordingen van politici en media.
B: Al is het maar om dat deze dreiging ten dele een consequentie is van onze inmenging.
pi_206220589
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 01:23 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Zeg dat tegen Putin.
En Biden
  donderdag 6 oktober 2022 @ 01:24:04 #95
pi_206220590
quote:
13s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 00:56 schreef Pokkehandtas het volgende:
Deze oorlog is gewoon risk en men wil winnen over de ruggen van heel veel mensen. Het is diep triest, want het gaat nergens over. Diep triest, schaam je.
Als het nergens over gaat, waar maak je je dan druk om?
  donderdag 6 oktober 2022 @ 01:24:15 #96
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_206220591
quote:
7s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 01:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Was je er ook bij met de Arabische Lente? Cool was dat, hè?
En de opmars van IS niet te vergeten. Met westerse wapens ook.
  donderdag 6 oktober 2022 @ 01:24:42 #97
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206220594
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 01:23 schreef Akathisia het volgende:

[..]
A: Klopt. Ik heb het over de letterlijke bewoordingen van politici en media.
B: Al is het maar om dat deze dreiging ten dele een consequentie is van onze inmenging.
A: Kwestie van perceptie.
B: Het is een consequentie van een aanvalsoorlog die niet helemaal volgens plan verloopt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206220595
quote:
7s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 01:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Als het nergens over gaat, waar maak je je dan druk om?
Ik heb kinderen
  donderdag 6 oktober 2022 @ 01:25:19 #99
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206220599
quote:
2s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 01:24 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
En Biden
Welke oorlog is Biden gestart?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 6 oktober 2022 @ 01:26:25 #100
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206220601
Lijkt er vooral op dat we hier een hoop butthurt Trump fans hebben die nog steeds butthurt zijn...

Goeiedag zeg, overal Biden toch maar bijslepen...

En nog mooier... stel dat Biden had gezegd: "Niet onze oorlog, niet ons probleem, wij doen niets", dan hadden al diezelfde figuren onherroepelijk lopen janken dat Biden niets doet, zwak is, een lafaard, Europa verraadt en Trump het heul anders aangepakt zou hebben.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')