Dat brood komt vanzelf weer in vormquote:Op woensdag 5 oktober 2022 18:52 schreef Deisyy het volgende:
Handig, dat tijgerbrood ligt onderin de mand met allerlei andere spullen er bovenop. Ik haat verkreukelde boterhammen
Ja is 4 euro per stukquote:Op woensdag 5 oktober 2022 18:55 schreef Was-beer het volgende:
Waarom worden de mandjes die klaar zijn niet opgehaald?
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 18:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind het wel leuk dat geouwehoer en zo in het groepje Jeffrey, Jasper, Kim D. Babet en Kenzy. Ik hou d'r van, ik zou me er ook bij aansluiten
Pas als Wanda akkoord geeftquote:Op woensdag 5 oktober 2022 18:55 schreef Was-beer het volgende:
Waarom worden de mandjes die klaar zijn niet opgehaald?
Ik ookquote:Op woensdag 5 oktober 2022 18:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind het wel leuk dat geouwehoer en zo in het groepje Jeffrey, Jasper, Kim D. Babet en Kenzy. Ik hou d'r van, ik zou me er ook bij aansluiten
Ik heb de FEBO al geattendeerdquote:Op woensdag 5 oktober 2022 18:44 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ja daarom... nu mag het blijkbaar wel.
Beterquote:
Zij hebben tenminste nog lol, vergeleken bij veel anderen daar, die zijn alleen maar boos of klagen over anderenquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 18:59 schreef Deisyy het volgende:
Jeffrey: Laat iedereen kapot vallen, laat iedereen kapot bloeden hier
Eens! Ik zou me ook bij hun aansluitenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 18:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zij hebben tenminste nog lol, vergeleken bij veel anderen daar, die zijn alleen maar boos of klagen over anderen
Jap, zij maken er nog wat vanquote:Op woensdag 5 oktober 2022 18:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zij hebben tenminste nog lol, vergeleken bij veel anderen daar, die zijn alleen maar boos of klagen over anderen
Ja, maar wel minder dan in het begin.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 18:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar ze is wel steeds aan het knuffelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |