abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 19:46:01 #276
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206239216
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 19:44 schreef Barreltje het volgende:

[..]
de restaurants gaan hier om 21 wel dicht.. dus zo laat wordt het niet..

m'n lief is nu onderweg naar het restaurant.. }) hopelijk krijgen we gewoon eten zo.. want nu alsnog ergens anders iets bestellen is bijna niet meer te doen :{
Vijf naans per persoon naar binnen buffelen dan maar :D

Ahhhhh nee joh, wie weet wie weet.
Indiaas is wel fucking lekker, ook binnenkort weer eens halen hier (ja halen, want bezorgen gaat hier met de Indiër áltijd finaal mis, is onze ervaring hier)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_206239219
quote:

[..]

m'n lief is nu onderweg naar het restaurant.. }) hopelijk krijgen we gewoon eten zo.. want nu alsnog ergens anders iets bestellen is bijna niet meer te doen :{
Kijk aan zo'n vent heb je iets O+
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 19:47:03 #278
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206239231
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 19:46 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Kijk aan zo'n vent heb je iets O+
Was daar nou al een review van na al die scharrelreviews eigenlijk? Vond dat wel mooie stukken om te lezen _O_
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 19:53:31 #279
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_206239334
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 19:47 schreef Molo het volgende:

[..]
Was daar nou al een review van na al die scharrelreviews eigenlijk? Vond dat wel mooie stukken om te lezen _O_
gheheh dat gescharrel is nu afgelopen hoor.. het is de chef geworden ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 19:54:25 #280
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206239347
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 19:53 schreef Barreltje het volgende:

[..]
gheheh dat gescharrel is nu afgelopen hoor.. het is de chef geworden ;)
Ah!

Welke was dat onder de lakens? Ja sorry, ik onthoud alleen de boeiende dingen :P :P O-)

En geen Indiase chef dus :T
pi_206240014
@Isabeau wat een ongeregelde zaak zeg, dat je niet op de trein kunt rekenen. 8)7
En welke app lichtmeter precies heb je gekozen?
pi_206240084
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 19:39 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik vind het dan zo knap dat sommige mensen daar lak aan kunnen hebben. (Misschien soms een beetje heel veel maar ach)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hé, dat lijkt wel een zekere TL bij ons wel :P
Een meewerkende ook. Die ineens een halve dag niet meewerkt want ja, overleg zusenmezo :)

@ mijn thuiswerken, ik kan dus niet dat contract ophogen, maar wel die 4 uur thuiswerken doen maar als overuren schrijven. Tja......dat heeft dan helaas weer geen consequenties voor eindejaars/vakantiegeld en pensioen en wordt meen ik nog extra belast ook. Moet ik nog uitzoeken trouwens, maar heb er gewoon echt genoeg van op deze manier.
Ze noemden mijn 'hoge ziekteverzuim' als reden dat ze mij niet structureel extra laten werken.
En nee, ook niet thuis.
Stelletje :{w
pi_206240134
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 20:33 schreef Blues het volgende:

[..]
Een meewerkende ook. Die ineens een halve dag niet meewerkt want ja, overleg zusenmezo :)

@ mijn thuiswerken, ik kan dus niet dat contract ophogen, maar wel die 4 uur thuiswerken doen maar als overuren schrijven. Tja......dat heeft dan helaas weer geen consequenties voor eindejaars/vakantiegeld en pensioen en wordt meen ik nog extra belast ook. Moet ik nog uitzoeken trouwens, maar heb er gewoon echt genoeg van op deze manier.
Ze noemden mijn 'hoge ziekteverzuim' als reden dat ze mij niet structureel extra laten werken.
En nee, ook niet thuis.
Hehe ja onze is ook meewerkende. Ik vind het wel een leuk idee dat de teamleider niet alleen maar teamleidt maar ook mee met ons werk doet. Leuk idee.

Ze pakken het ook wel echt raar aan bij jullie. Dat verziekt je lol in het werken ook behoorlijk lijkt me :{
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 20:38:45 #284
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_206240157
Zo.. *burp* |:)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_206240181
Wat vervelend @Blues Zeker wanneer jij aangeeft dat thuiswerken zoveel beter voor je is en je (vrijwel zeker) veel minder verzuim zult hebben, juist omdat je thuis werkt. Meedenken is een lastig iets voor sommigen.

Heet oor, net een uurtje een vriendin aan de telefoon gehad die ik snel even iets moest doorgeven, duurde toch wat langer. Eh...ik woon op 1 hoog, zij op 4 hoog _O-
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 20:43:49 #286
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206240225
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 20:38 schreef Barreltje het volgende:
Zo.. *burp* |:)
Oe, wat had je allemaal?
pi_206240240
quote:

[..]

En nee, ook niet thuis.
Wat een vieze tegenvaller zeg! En dan ook nog ziekmeldingen ‘gebruiken’ als tegenargument. Andersom als pro thuiswerken was verstandiger geweest.
Is het een optie wat Molo opmerkt met via de bedrijfsarts kijken wat de optie is?
pi_206240335
quote:

[..]

En nee, ook niet thuis.
Ik snap voor geen meter dat ze je niet preventief thuis laten werken om het beter vol te houden, als dat geen enorme problemen oplevert voor het werk.
Maar dat ze je geen extra uren geven zonder zeker te weten dat dat goed gaat, wetend dat je verminderd belastbaar bent is toch niet zo raar? Dat lijkt me een behoorlijk risico voor een organisatie.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 21:01:37 #289
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206240430
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 20:53 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik snap voor geen meter dat ze je niet preventief thuis laten werken om het beter vol te houden, als dat geen enorme problemen oplevert voor het werk.
Maar dat ze je geen extra uren geven zonder zeker te weten dat dat goed gaat, wetend dat je verminderd belastbaar bent is toch niet zo raar? Dat lijkt me een behoorlijk risico voor een organisatie.
Dit ja

Snap überhaupt niet dat mensen vaak niet (standaard) kunnen thuiswerken. Wat een gezeik en totaal niet meedenken met personeel zeg
pi_206240664
En ik heb niet eens een hoog ziekteverzuim :+
Tenminste als je mij een alvleesklierontsteking, burnout en covid aan gaat rekenen..tja...
Ik ga er nog eens goed over nadenken, mijn eigen TL wil mij wel meer laten thuiswerken als kan hoor.
Het probleem zit 'm bij de onwillige afdelingsleider. Haar 'baas' dus.
pi_206240802
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 20:45 schreef AnneX het volgende:

[..]
Wat een vieze tegenvaller zeg! En dan ook nog ziekmeldingen ‘gebruiken’ als tegenargument. Andersom als pro thuiswerken was verstandiger geweest.
Is het een optie wat Molo opmerkt met via de bedrijfsarts kijken wat de optie is?
Ik kan een gesprek met haar aanvragen. Denk ik al langer over idd.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 21:43:02 #292
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206240917
The Boat that Rocked, wat een heerlijke film O+
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 oktober 2022 @ 22:11:41 #293
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_206241280
quote:

[..]

Dat zijn bijna IJmuidense tijden.
Bij Kop vd Haven om 21.30u wel eens de zaak uitgekeken omdat we als enigen nog over waren. Zaak zou om 22u dicht gaan. Tegenwoordig is het een veredelde snackbar helaas.

Het is vanavond Uiltje Bar geworden. Wel bij de laatste ronde inmiddels met een Franse Stout van 12% :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_206242160
Avond, morgen even teruglezen. Ik ben gesloopt maar het was wel tof. Eerst geholpen bij de MRI en vervolgens door met een hernia OK.

Wel spannend, maar hond is weer wakker 8-)

Gelukkig staat morgen om 7 uur de stucadoor voor de deur :')
pi_206242196
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 23:37 schreef Candaasje het volgende:
Avond, morgen even teruglezen. Ik ben gesloopt maar het was wel tof. Eerst geholpen bij de MRI en vervolgens door met een hernia OK.

Wel spannend, maar hond is weer wakker 8-)

Gelukkig staat morgen om 7 uur de stucadoor voor de deur :')
Slaap lekker dus ;) Lekker druk.

quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 21:21 schreef Blues het volgende:
En ik heb niet eens een hoog ziekteverzuim :+
Tenminste als je mij een alvleesklierontsteking, burnout en covid aan gaat rekenen..tja...
Ik ga er nog eens goed over nadenken, mijn eigen TL wil mij wel meer laten thuiswerken als kan hoor.
Het probleem zit 'm bij de onwillige afdelingsleider. Haar 'baas' dus.
Dat is natuurlijk allemaal ziekteverzuim. En ik denk dat je er bij iedereen vanuit moet gaan dat ziekteverzuim niet expres/bewust/de schuld van de werknemer is, maar op de één of andere manier kijken leidinggevenden heel erg raar en zakelijk naar ziekteverzuim. Als je wat veel verzuim hebt in het verleden, dan verwachten ze ook meer voor de toekomst of zo. Terwijl al die dingen bij jou totaal geen verband met elkaar houden en thuis werken juist beter zou zijn voor het voorkomen van een burnout 8)7 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_206242388
Nog even filmspam

De winnaars van het Keep an Eye Filmacademie Festival 2022!

Gepubliceerd op 7 oktober 2022
Op vrijdag 7 oktober zijn tijdens het Keep an Eye Filmacademie Festival in Eye Filmmuseum de prijzen uitgereikt aan de winnende eindexamenprojecten en studenten van Lichting 2022. Deze prijzen zijn ter beschikking gesteld door verschillende partners van de Nederlandse Filmacademie.

De Topkapi Films Fictie Prijs voor ‘It Will Rain’

De Topkapi Films Fictie Prijs gaat naar It Will Rain
De jury bestond dit jaar uit: Hetty de Kruijff (scenarist en regisseur), Fadua El Akchaoui (scenarist, regisseur en actrice), Chris Peters (acteur), Vanessa Henneman (agent), Frans van Gestel (producent).
Zij schreven over It Will Rain: “Een film die met veel passie en bravoure een schrijnend verhaal vertelt, zonder dat het drammerig wordt. De makers weten dit verhaal meeslepend op te dienen, terwijl poëzie zeker niet wordt geschuwd. Het ambitieniveau is krankzinnig hoog en het mag een klein wonder heten dat deze film, met de beperkte middelen die nu eenmaal voor handen zijn, tot een goed einde is gebracht.’’
We have far more in common than that which devides us..
pi_206242435
Ik heb net een absurd lekker gebakje gehad op het werk. Ik weet niet wat het was en wat er allemaal in zat, maar omg. Het was niet heel groot, buitenkant waren besjes (framboos?) over een roomtorentje op een soort koekje wat ook nog gevuld was met iets wat op een soort vruchten?spijs leek.

Wacht, er is tegenwoordig internet! Het was dit gebakje: https://bakkerijalsady.nl/product/bosvruchtentorentje/

Ik durf wel te stellen dat ik de afgelopen járen niet zo'n verrukkelijk gebakje heb gehad :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_206242741
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 00:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net een absurd lekker gebakje gehad op het werk. Ik weet niet wat het was en wat er allemaal in zat, maar omg. Het was niet heel groot, buitenkant waren besjes (framboos?) over een roomtorentje op een soort koekje wat ook nog gevuld was met iets wat op een soort vruchten?spijs leek.

Wacht, er is tegenwoordig internet! Het was dit gebakje: https://bakkerijalsady.nl/product/bosvruchtentorentje/

Ik durf wel te stellen dat ik de afgelopen járen niet zo'n verrukkelijk gebakje heb gehad :o
Een gebakje wat ik regelmatig koop bij onze bakker. 2-3 x per jaar.
Lekker fris, zurig hč.

Wil je nog even laten weten welke app je koos om zonlicht te meten! Bvd.

Werkze.
pi_206242772
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 01:21 schreef AnneX het volgende:

[..]
Een gebakje wat ik regelmatig koop bij onze bakker. 2-3 x per jaar.
Lekker fris, zurig hč.

Wil je nog even laten weten welke app je koos om zonlicht te meten! Bvd.

Werkze.
Het heet Light Meter uit de Play Store. Vrij simpele app.
Het was ook even om te experimenteren, gooi het denk ik ook weer snel van mijn telefoon af.
pi_206243305
*gaap.

Ik ben verkouden. }:|
Sterkheidsbaas van alles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')