Word jij even op je wenken bediend door dit paper: https://www.nature.com/articles/s41591-021-01630-0quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
Of je je bevindingen staaft aan de realiteit.
Aantal myocarditus opnames in ziekenhuizen zouden te meten moeten zijn niet?
Precies, na een test, niet random.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:28 schreef Isdatzo het volgende:
This compares with an extra 40 (95% CI 38, 41) myocarditis events per 1 million patients in the 28 days following a SARS-CoV-2 positive test. We also observed increased risks of pericarditis and cardiac arrhythmias following a positive SARS-CoV-2 test.
Heb je het paper wel gelezen? Het gaat om ziekenhuisopnames.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
Precies, na een test, niet random.
quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heb je het paper wel gelezen? Het gaat om ziekenhuisopnames.
Dat die test in het ziekenhuis afgenomen wordt maakt het niet beter.quote:following a positive SARS-CoV-2 test.
LEES. HET. PAPER.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:33 schreef ludovico het volgende:
[..]
[..]
Dat die test in het ziekenhuis afgenomen wordt maakt het niet beter.
Pieter Omtzigt vraagt het aan de regering om uit te laten voeren met onze gegevens door onafhankelijke onderzoekers maar dat wordt dus non-stop gefrustreerd, en dan gaat het over oversterfte in een algemenere zin.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:37 schreef Isdatzo het volgende:
Maar goed, dit was precies wat ik wilde voorkomen. In plaats van dat Ludo zijn beweringen bewijst ben ik ze aan het ontkrachten, en gaat hij met hagel schieten op de gegevens die ik aandraag. Elk 'balletje kritiek' is eenvoudig te fileren, maar door dat te doen raakt het oorspronkelijke discussiepunt wel buiten zicht.
Als wat ik aandraag niet goed is (iets dat gevoeglijk geconcludeerd wordt zonder het paper daadwerkelijk gelezen te hebben), kom dan zelf een keer met iets.
JOUW stelling. JOUW bewijslast. Hup!
JOUW stelling. JOUW bewijslast. JOUW probleem.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
Pieter Omtzigt vraagt het aan de regering om uit te laten voeren met onze gegevens door onafhankelijke onderzoekers maar dat wordt dus non-stop gefrustreerd, en dan gaat het over oversterfte in een algemenere zin.
Dat er door de hele EU nog steeds oversterfte is in 2022 is wel opmerkelijk, ik zou het willen onderzoeken allemaal maar ach.
"Jouw bewijslast" ja ehh, geef de data dan.![]()
Mweh, dat kun je niet hooghouden tegen bijvoorbeeld een Ronald Meester die maar al te graag ethisch de data doorneust maar simpelweg de data niet krijgt.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:41 schreef Isdatzo het volgende:
JOUW stelling. JOUW bewijslast. JOUW probleem.
Geldt idem dan voor jouw claims die jij wel even denkt te kunnen extrapoleren op de realiteit.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:41 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb genoeg werk voor je gedaan, je zoekt 't maar lekker uit. Tot op heden heb je je stelling niet hard weten te maken dus blijft het nog steeds een gevalletje Hitchens's razor: what can be asserted without evidence can also be dismissed without evidence.
Met andere woorden: totdat jij je stelling bewijst kan jouw stelling de vuilbak in.
Klopt ik heb een time series nodig voor incidentie myocarditus.quote:Op woensdag 25 januari 2023 23:02 schreef Isdatzo het volgende:
Ik claim niks in dit topic. Geen idee waar je met de doelpalen naartoe denkt te gaan, maar we hebben het hier nog altijd over JOUW stelling die je tot op heden van geen enkel gewicht hebt weten te voorzien.
Mooi. Dan zijn we eruit: stelling in de prullenbak. We horen het wel als je je time series hebt.quote:
we zien welquote:Op woensdag 25 januari 2023 15:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vast
Maar dan nog gelden de grenzen ook voor jou
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |