Waarom zou ik geen nu.nl kunnen citeren? Hoef het niet me alles in het artikel eens te zijn of het veel waarde vinden hebben?quote:Op maandag 23 januari 2023 23:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Die lieten jou dat artikel posten?
https://www.lareb.nl/news(...)r%20het%20overlijden.quote:Aantal gemelde overlijdens na coronavaccinatie tot 18 februari 2022
20 t/m 40 jaar
17
Dit is het meest significante stukje tekst want al het overige heeft nogal wat "co-morbiditeit / andere reden" gehalte.quote:Trombose en een laag aantal bloedplaatjes
Drie patiënten overleden vrijwel zeker aan de zeldzame bijwerking van uitgebreide trombose in combinatie met een laag aantal bloedplaatjes na AstraZeneca vaccinatie. Bij twee andere overledenen was het niet duidelijk, maar wel mogelijk dat het deze bijwerking betrof.
Het citaat kwam uit je bron van het Parool:quote:Op maandag 23 januari 2023 23:12 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waarom zou ik geen nu.nl kunnen citeren? Hoef het niet me alles in het artikel eens te zijn of het veel waarde vinden hebben?
quote:Een verband met het vaccin staat overigens nog niet vast.
Zelfde verhaal als hierboven joh. Blijf niet bezig.quote:Op maandag 23 januari 2023 23:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Het citaat kwam uit je bron van het Parool:
[..]
Wat heeft nu.nl met het citaat uit het Parool te maken dan?quote:Op maandag 23 januari 2023 23:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zelfde verhaal als hierboven joh. Blijf niet bezig.
Je ontkracht niet wat ik zeg. Bijwerkingen komen voor maar zijn extreem zeldzaam en vele malen lager dan de risico's van het virus.quote:Op maandag 23 januari 2023 22:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vertel dat die overleden jonge vrouwen van die zeldzame bijwerking..
Dus eigenlijk moeten we alleen kijken naar de stukjes van dat artikel die conform jouw bias zijn?quote:Op maandag 23 januari 2023 23:11 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja, wat verwacht je dan van nu.nl
De risico's zijn niet voor iedereen gelijk.quote:Op maandag 23 januari 2023 23:34 schreef Intint het volgende:
[..]
Je ontkracht niet wat ik zeg. Bijwerkingen komen voor maar zijn extreem zeldzaam en vele malen lager dan de risico's van het virus.
Nee, je moet stukken tekst beoordelen op diens merites, en een beetje nadenken hoe we tot bepaalde conclusies zouden kunnen komen en dergelijk, beetje verdiepen.quote:Op maandag 23 januari 2023 23:36 schreef Intint het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moeten we alleen kijken naar de stukjes van dat artikel die conform jouw bias zijn?
Goed lang verhaal hoor, maar ga je nog vertellen waarom de vaccinatiebalans volgens jou negatief uitvalt voor (relatief) jonge en gezonde mensen of blijft het bij een hoop luchtfietserij?quote:Op maandag 23 januari 2023 23:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nee, je moet stukken tekst beoordelen op diens merites, en een beetje nadenken hoe we tot bepaalde conclusies zouden kunnen komen en dergelijk, beetje verdiepen.
Je moet mij niet vertellen dat ik last heb van confirmation bias als ik kan beargumenteren waarom iets zwak overkomt.
Dat is ook een dooddoener overigens en een tikje anti-wetenschappelijk.
2 punten:
Beetje objectief zijn.
Beetje eerlijk ende integer zijn.
Maar goed men zal mij hier niet objectief vinden al heb ik geen woord gelogen.
Trouwens dat feit is juist één van de punten die bijzonder is, dat mensen een overtuiging hebben die zo sterk is dat er een mismatch is tussen de realiteit - die op die punten gewoon goed gedocumenteerd en te raadplegen is - en de eigen overtuiging.
Één van de redenen dat ik graag stelling neem tegen algehele consensus in - indien ik een andere mening heb -, consensus is comfort, biedt alleen maar een gemakkelijke plek om niet te hoeven nadenken terwijl je je ego kan voeden in eigen gelijk.
MAGUFULI (61), Tansania † 17.03.2021quote:
Nee, maar het feit dat jij ergens stellig in gelooft, niet gehinderd door enige onderbouwing, maakt het niet bepaald een sterker argument, dan wordt het meer religie.quote:Op maandag 23 januari 2023 23:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat denk je dat mijn mening is over dit soort tekst? Dat ik daarvan onder de indruk ben?
Heb je daar linkjes bij?quote:Op maandag 23 januari 2023 23:55 schreef Viesdik het volgende:
[..]
MAGUFULI (61), Tansania † 17.03.2021
BAKAYOKO (56), Elfenbeinküsten † 10.03.2021
DLAMINI (52), Swasiland † 13.12.2020
NKURUNZIZA (55), Burundi † 08.06.2020
"Covid-sterfgevallen" van kritische regeringsleiders in Afrika, de opvolgers voerden de dictatuur wel in
Zal ik vanavond doenquote:
Top.quote:
Dat vind ik wat voorbarig. Geef hem in ieder geval een kans.quote:
Ik ben de eerste twee pagina's nog niet vergeten: hij heeft kansen genoeg gehad in dit topic. Dat lijstje hierboven is gewoon een 1:1 copy/paste uit een Duits wappiekanaal op telegram.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat vind ik wat voorbarig. Geef hem in ieder geval een kans.
Myocarditus bij jonge mensen fors omhoog, risico voor gezonde mensen op jonge leeftijd nauwelijks aangetoond, vroegere besmetting niet meenemen maakt het nog matiger.quote:Op maandag 23 januari 2023 23:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Goed lang verhaal hoor, maar ga je nog vertellen waarom de vaccinatiebalans volgens jou negatief uitvalt voor (relatief) jonge en gezonde mensen of blijft het bij een hoop luchtfietserij?
Waar geloof ik stellig in?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 00:00 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Nee, maar het feit dat jij ergens stellig in gelooft, niet gehinderd door enige onderbouwing, maakt het niet bepaald een sterker argument, dan wordt het meer religie.
Wacht even: van wat is er niet aangetoond dat het werkt?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:01 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waar geloof ik stellig in?
Als je na 2 jaar nog niet met bewijs kan komen dat iets werkzaam is krijg je inderdaad religie. Gebrek aan wetenschappelijk bewijs zegt óók iets, namelijk dat er geen effect gevonden kan worden.
Het vaccin in het creëren van minder sterfte onder jonge gezonde mensen.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wacht even: van wat is er niet aangetoond dat het werkt?
• Op 2 februari weigert tanzania covid-19 vaccinaties een maand later is hij dood.quote:
Je snapt toch we dat dit soort vage toestanden niet hier past? Dus laten we dit verder rusten hier.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 22:01 schreef Viesdik het volgende:
[..]
• Op 2 februari weigert tanzania covid-19 vaccinaties een maand later is hij dood.
de overige is weinig over te vinden, en dat is ook te verklaren met onbetrouwbare media
maar het is zeer opmerkelijk dat er 4 Afrikaanse presidenten binnen 1jaar overlijden op zeer jonge leeftijd
ook een 5e: Joivenel Moise uit Haïti
https://www.bloomberg.com(...)ere-without-vaccines
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |