Bestel zo een turkse p denk ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hamburgers.
Bruine bolletjes ham kaas.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
vagehamburgerfotovanfokkeropblauwbordjemetdotjemayo.gifquote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stinhoburger.jpgquote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:18 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
vagehamburgerfotovanfokkeropblauwbordjemetdotjemayo.gif
Zeker, ik denk dat ik me maar ziek meld totdat ik de vogels echt ontvangen heb.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
De spanning moet je inmiddels haast te veel worden.
Waarom ziek? Je baas zal dit toch ook moeiteloos accepteren na het zien van de fotos?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zeker, ik denk dat ik me maar ziek meld totdat ik de vogels echt ontvangen heb.
Er zijn alweer heel veel mensen "ziek" vanwege een paar coronakuchjes, het lijkt mij ook dat mijn Lidl-vogels veel belangrijker zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom ziek? Je baas zal dit toch ook moeiteloos accepteren na het zien van de fotos?
Lekker. Maar ik ben aan het afvallen. Misschien toch een keer zondigen.quote:
Eet smakelijk!quote:
pindasausquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat het je mag smaken. Wat voor saus prefereer je bij de patat?
dankjewelquote:
iedereen moet veel groente en fruit eten dat had ik van mijn goede vriend @GGMM gehoordquote:Op woensdag 5 oktober 2022 18:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lekker. Maar ik ben aan het afvallen. Misschien toch een keer zondigen.
Twee sinaasappels en een banaan hier.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dankjewel
[..]
veel groente en fruit eten dat had ik van mijn goede vriend @:ggmm gehoord
daarom eet ik elke dag een manderijn
Ik vind een banaan ook echt lekkerquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Twee sinaasappels en een banaan hier.
Vandaag heb ik nog een peer gegeten, dat vind ik ook af en toe wel lekker.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vind een banaan ook echt lekker
Ik vind frambozen en bramen lekker. Maar eigenlijk lust ik denk ik al het fruit wel.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vandaag heb ik nog een peer gegeten, dat vind ik ook af en toe wel lekker.
Wat vind je van een guave?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind frambozen en bramen lekker. Maar eigenlijk lust ik denk ik al het fruit wel.
Even vragen aan mijn Syriër.quote:
Leuke anekdote heb je verteld.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Tegenwoordig hebben wij ook zo een excuus-Syriër werken en die heeft heel veel verstand van fruit.
Mocht ik ooit tot de finale van weekend miljonairs geraken en de miljoen euro vraag gaat over fruit dan kan het zijn dat ik hem bel.
Ik lees altijd Rambodick.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:24 schreef RamboDirk het volgende:
Ik drink nu müllermilk. @:KingRoland
Moedermelk?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:24 schreef RamboDirk het volgende:
Ik drink nu müllermilk. @:KingRoland
Ik kreeg laatst per ongeluk kiwibessen bij mijn boodschappen. Geen fan van.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind frambozen en bramen lekker. Maar eigenlijk lust ik denk ik al het fruit wel.
Nooit gehad. Maar ik kom eigenlijk ook nooit bij de Ekoplaza.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst per ongeluk kiwibessen bij mijn boodschappen. Geen fan van.
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit is geil.
@:wereldgozer
@:de_boswachter
Alleen paste dit er blijkbaar niet meer bij:quote:Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
quote:[ Bericht 72% gewijzigd door GGMM op 14-07-2022 11:43:50 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |